Dan wil je dus met de punt naar voren gaan spelen? Of een 4-3-3 met 3 middenvelders op lijn?quote:Op maandag 9 november 2015 11:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pereiro doet helemaal niets op die rechterflank. Zonder snelheid moet je snel in het centrum van de zestien staan en dat is ook waar hij al zijn doelpunten heeft gemaakt. Niet van buiten op snelheid je man doldraaien, naar binnen kappen en in de verre hoek uithalen (Fischer, Robben), maar gewoon in het centrum de ballen op goal afwerken.
Guardado maakt veel fouten omdat hij ten eerste op de verkeerde positie staat. Het is geen CVM, daar hoort hij niet te staan. En als je niet op je positie staat voetbal je gewoon een heel stuk minder. Hendrix is op dit moment de enige fitte speler in de selectie die je CVM neer kunt zetten.
Het gaat iedere keer ontzettend mis als PSV terug gaat zakken, dan moet je daar je tactiek op aanpassen en dat PSV van achteruit niet kan opbouwen is gelul want dat is juist 1 van de voornaamste redenen waarom Moreno is gehaald. Bruma heeft bijvoorbeeld tegen Wolfsburg laten zien dat hij meer dan behoorlijk kan verdedigen als hij letterlijk maar 1 taak heeft. Opbouwen gewoon aan Moreno over laten, daar heb je Hendrix niet per se voor nodig.
Punt naar voren. Pereiro achter de Jong. Guardado en Propper op het middenveld. Dan heb je constant steekballen vanuit het middenveld op de snelle buitenspelers Lestienne en (bij gebrek aan beter) Narsingh.quote:Op maandag 9 november 2015 11:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan wil je dus met de punt naar voren gaan spelen? Of een 4-3-3 met 3 middenvelders op lijn?
Ik ben geen fan van dat systeem, zeker niet omdat je dan in Europa wel om moet bouwen. Ik ben meer van de school van het vasthouden aan hetzelfde idee en niet het systeem aanpassen aan de tegenstander.quote:Op maandag 9 november 2015 11:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Punt naar voren. Pereiro achter de Jong. Guardado en Propper op het middenveld. Dan heb je constant steekballen vanuit het middenveld op de snelle buitenspelers Lestienne en (bij gebrek aan beter) Narsingh.
Dan is een gelijkspel thuis tegen Excelsior thuis letterlijk onmogelijk.
Maar dat is juist het hele ding. Je hoeft thuis misschien 1 maximaal 2 keer je tactiek aan te passen aan een directe concurrent die meestrijdt voor de titel. Tegen lastige tegenstanders kun je met Hendrix altijd met de punt naar achteren spelen. Verder moet je thuis altijd in de eerste opstelling spelen, want er zit een vol stadion wat vermaakt wil worden. En vanaf dag 1 heeft Maher helemaal niemand vermaakt. Pereiro heeft nu met al die laffe invalbeurtjes meer laten zien dan Maher sinds zijn transfer naar PSV. Trek dan conclusies en neem je verlies, maar laat het niet ten koste gaan van mensen die iedere wedstrijd geld betalen om het beste elftal te zien spelen.quote:Op maandag 9 november 2015 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van dat systeem, zeker niet omdat je dan in Europa wel om moet bouwen. Ik ben meer van de school van het vasthouden aan hetzelfde idee en niet het systeem aanpassen aan de tegenstander.
Maar je hebt wel een punt hoor. Pereiro is een goede 10, zeker met steekbalkoningen als Propper en Guardado achter zich.
Je moet schieten om te scoren.quote:Op maandag 9 november 2015 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond het wel mooi dat Ayoub Guardado meerdere malen de baas was.
En Ramselaar was zoals wel vaker weer de beste middenvelder op het veld...
Gefeliciteerd iig met de overwinning, vond een gelijkspel eigenlijk meer terecht maar ja...
Dat mogen ze inderdaad wel vaker doen ja, dat schieten.quote:Op maandag 9 november 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet schieten om te scoren.
Ik ben het 100% eens met je analyse van Maher hoor, laat dat duidelijk zijn. Ik vind het alleen eeuwig zonde om zonder Hendrix te spelen, dat kan gewoon een geweldenaar worden als hij gewoon eens 10/15 wedstrijden mag blijven staan. Typisch een speler die nu moet spelen om progressie te maken. Doet echt geniale dingen, maar maakt ook typische fouten voor een jonge speler zonder vertrouwen/ritme.quote:Op maandag 9 november 2015 11:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat is juist het hele ding. Je hoeft thuis misschien 1 maximaal 2 keer je tactiek aan te passen aan een directe concurrent die meestrijdt voor de titel. Tegen lastige tegenstanders kun je met Hendrix altijd met de punt naar achteren spelen. Verder moet je thuis altijd in de eerste opstelling spelen, want er zit een vol stadion wat vermaakt wil worden. En vanaf dag 1 heeft Maher helemaal niemand vermaakt. Pereiro heeft nu met al die laffe invalbeurtjes meer laten zien dan Maher sinds zijn transfer naar PSV. Trek dan conclusies en neem je verlies, maar laat het niet ten koste gaan van mensen die iedere wedstrijd geld betalen om het beste elftal te zien spelen.
Thuis met een verdedigende middenvelder spelen, die dan ook nog eens de vorm van Guardado heeft zou bij wet strafbaar moeten zijn. Echt zo ongelofelijk terecht dat Excelsior dan de 1-1 maakt, ik kan niet anders zeggen.
Liever dat Ayoud en Barazite daar niet ook nog mee beginnen.quote:Op maandag 9 november 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet schieten om te scoren.
quote:Op maandag 9 november 2015 12:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Liever dat Ayoud en Barazite daar niet ook nog mee beginnen.
Hendrix is een geweldige voetballer. Regelmatig een van de beste op het veld. Zie je zo'n natte krant als Narsingh, Maher of Brenet en dan vliegt die kleine blonde er geweldig in. En wat mij betreft mag hij zo veel minuten maken als nodig is, maar het feit blijft dat je tegen het overgrote deel van de Nederlandse clubs Hendrix niet per se nodig hebt.quote:Op maandag 9 november 2015 12:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben het 100% eens met je analyse van Maher hoor, laat dat duidelijk zijn. Ik vind het alleen eeuwig zonde om zonder Hendrix te spelen, dat kan gewoon een geweldenaar worden als hij gewoon eens 10/15 wedstrijden mag blijven staan. Typisch een speler die nu moet spelen om progressie te maken. Doet echt geniale dingen, maar maakt ook typische fouten voor een jonge speler zonder vertrouwen/ritme.
Maar goed, een middenveld met Hendrix-Propper-Guardado met de punt naar voren kan natuurlijk ook wel. Guardado op de 10, al vraag ik me af of hij genoeg scorend vermogen heeft.
Ik ben het niet met je eens.quote:Op maandag 9 november 2015 11:08 schreef BadderHaring het volgende:
Domineren houdt in dat je goed opbouwt en balbezit hebt op de helft van de tegenstander. DAt betekent dat je ver naar voren speelt, dan moet je in de opbouw niet te veel risico's nemen en dat doet Guardado wel. Guardado is gewoon beter op de plek van Maher en Hendrix is als CVM minimaal gelijkwaardig aan Guardado. Conclusie: Geen Maher meer.
Ik zie de inzet van Narsingh niet. Steeds een been terugtrekken en in de weg lopen zie ik niet als inzet, maar als onkunde en een veelvoud van de gevallen totaal niet weten waarmee je bezig bent. Kijk eens naar Locadia. Die toont wel inzet. Dat wil ik bij Narsingh zien. En eens een voorzet afleveren waar iemand wat mee kan.quote:Op maandag 9 november 2015 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alle drie erg lekkere goals gisteren trouwens.Uiteindelijk wel weer veel te lang billen zitten knijpen. Hoe de ploeg het ook weer helemaal kwijt was na de gelijkmaker....
![]()
En ik denk dat we toch wel mogen stellen dat er sprake is van een penalty-syndroom bij ons. Hoe gaan we dat oplossen?
Het uitfluiten van Narsingh/Maher vond ik vrij triest overigens. Vooral voor Narsingh, die rent zich vrijwel elke wedstrijd het snot voor de ogen, bij zo'n inzet horen geen fluitconcerten.
Pereiro briljant ingevallen, meteen zat er veel mee voetbal in de ploeg. Hoop dat we nog veel meer van hem te zien krijgen de komende tijd.
Al met al terechte overwinning, al ging er nog genoeg mis om niet te mogen klagen als Utrecht er een punt had uitgesleept.
Veel en veel te weinig, zo heel af en toe een lekkere pass en that's it. En dat is al jaren zo.quote:Op maandag 9 november 2015 13:10 schreef VEM2012 het volgende:
Dat Maher momenteel weer niet lekker in zijn vel lijkt te zitten is een ander verhaal, maar hij heeft ook wel laten zien dat hij echt goed kan ballen. Te weinig misschien, maar ik zou toch nog wel in die jongen investeren.
Vanaf de eerste dag van zijn transfer speelt hij bij PSV ontzettend slecht. Als je kijkt naar wat het publiek van PSV al geslikt heeft met die jongen is het een godswonder dat er nog niet eerder zo'n fluitconcert is geweest. En dan ben ik niet eens een voorstander van fluitconcerten, maar het mag ondertussen wel eens duidelijk worden dat PSV'ers in verhouding veel te veel geld uitgeven aan een kaartje als je het vergelijkt met al die minuten Maher. Tijd voor Pereiro.quote:Op maandag 9 november 2015 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veel en veel te weinig, zo heel af en toe een lekkere pass en that's it. En dat is al jaren zo.
Dan moet je die jongen verkopen. Hendrix heeft de potentie om een vaste waarde te worden in Oranje binnen nu en twee jaar. Dan kun je hem op deze leeftijd niet op de bank zetten en af en toe een kwartiertje mee laten doen als het 4-0 is.quote:Op maandag 9 november 2015 13:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens.
Je gaat gewoon met Hendrix meer naar achteren spelen. Dat kan een keuze zijn in bepaalde wedstrijden en of delen daarvan, maar de gewone potjes tussen de interessante wedstrijden door vind ik dat je als PSV zijnde gewoon ver naar voren zou moeten kunnen spelen.
Sorry? Weer niet lekker in zijn vel? Wanneer zat hij dat dan wel? Die paar wedstrijden bij AZ waar hij zich tegen grote tegenstanders wel op kon laden? Die ene wedstrijd in de CL waar hij 2 assists gaf? Die jongen levert gewoon veel te weinig. En dan zegt hij laatst in een interview ook nog dat hij vindt dat hij niet harder hoeft te werken, omdat hij het niet van hard werk moet hebben maar van zijn voetbalintelligentie... Kom op man, als er iemand niets van het spelletje snapt dan is het Maher wel.quote:Dat Maher momenteel weer niet lekker in zijn vel lijkt te zitten is een ander verhaal, maar hij heeft ook wel laten zien dat hij echt goed kan ballen. Te weinig misschien, maar ik zou toch nog wel in die jongen investeren.
Het hoeft niet basisklant óf verkopen als enige optie te zijn. Alle wedstrijden waarbij je met de punt naar achteren kunt spelen zou ik direct Hendrix opstellen. Ajax, Feyenoord, Vitesse en nog een aantal moeilijkere wedstrijden uit en thuis zou ik gewoon met Hendrix spelen. Europees hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 9 november 2015 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan moet je die jongen verkopen. Hendrix heeft de potentie om een vaste waarde te worden in Oranje binnen nu en twee jaar. Dan kun je hem op deze leeftijd niet op de bank zetten en af en toe een kwartiertje mee laten doen als het 4-0 is.
Overigens heeft hij in het verleden ook regelmatig op de CM positie gespeeld, misschien moet hij daar dan vaker een kans krijgen.
Dus bij Feyenoord worden eigen spelers niet uitgefloten of gescholden?quote:Op maandag 9 november 2015 21:25 schreef tja77 het volgende:
De snor vindt het niet kunnen dat Maher en Narsingh uitgefloten werden. Dat doe je niet als supporter zijnde. Hij refereerde aan Feijenoord waar in mindere jaren het legioen altijd achter de club en spelers bleef staan.
Dus, je mag als supporter geen kritiek uiten op het gefaal van je spelers.
Even zonder dollen dan. Wat vind je van het feit dat hij vrouwen als vee behandeld en ze niet de hand wil schudden?quote:
Hij is na zijn blessure nog lang niet op niveau.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:50 schreef tompsv18 het volgende:
Hermansson (Jong PSV) is voor het eerst opgeroepen voor het nationale elftal van IJsland, dat komende week tegen Polen en Slowakije oefent. Best opmerkelijk, is namelijk de laatste tijd niet eens vaste basisspeler bij Jong PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |