quote:
quote:
Dit zat er een beetje aan te komen. Heeft nog een contract tot zijn 18e, maar Juve is goed in het warm maken van talenten om ze na hun 18e gratis over te nemen.quote:'Juventus scouts op de tribune op WK onder 17 voor Dante Rigo'
8 november 2015
Volgens het Italiaanse Tuttosport wordt het Belgische PSV-talent Dante Rigo al het gehele WK onder 17 gevolgd door scouts van Juventus. Rigo is een van de opvallendste spelers van België onder 17 op het WK, dat vanmiddag vanaf 16.00 uur in de strijd om de derde en vierde plaats uitkomt tegen Mexico. Rigo bekroonde zijn goede optreden op het toernooi met drie doelpunten. De Italiaanse sportkrant vergelijkt de middenvelder van PSV al met Pirlo.
van mij mag die rare isis-pipo met zijn rare baard tegen de noppen van Moreno lopen en nooit meer kunnen voetballenquote:
Trieste reactiequote:Op zondag 8 november 2015 11:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
van mij mag die rare isis-pipo met zijn rare baard tegen de noppen van Moreno lopen en nooit meer kunnen voetballen
quote:Op zondag 8 november 2015 11:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
van mij mag die rare isis-pipo met zijn rare baard tegen de noppen van Moreno lopen en nooit meer kunnen voetballen
Vanwege zijn baard? Wat een onzin zeg. Er is toch verder helemaal niets mis met hem als speler?quote:Op zondag 8 november 2015 11:54 schreef Gutanoth het volgende:
Geen poep Sherlock.quote:Op zondag 8 november 2015 12:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen is Alibaba.com een Chinees bedrijf.
Volwassen reactie wel.quote:Op zondag 8 november 2015 11:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Precies, wordt weer zo'n middag. Laatste minuut gelijkmaker.quote:Op zondag 8 november 2015 13:17 schreef tompsv18 het volgende:
Er worden weer te veel kansen gemist. Billenknijpen tweede helft.
Misschien met Hendrix en Pereiro in de 2e helft dat het toch nog goedkomt.quote:Op zondag 8 november 2015 13:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies, wordt weer zo'n middag. Laatste minuut gelijkmaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |