abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 november 2015 @ 15:20:31 #226
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_157402324
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Narsingh speelde vandaag eigenlijk niet zo slecht.
Veel balverlies, inhouden en terugkappen terwijl hij gewoon eens vol door moet gaan, simpele passes over een paar meter over de zijlijn, voorzetten veel te diep. Zijn diepte is zijn kwaliteit, maar hij doet er zo weinig mee als hij erdoor is. Overall gezien vond ik het niet best hoor.
pi_157402393
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:14 schreef Bos81 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb ook bewust niet meegefloten. Van Narsingh komt ook hoe dan ook veel dreiging hoe matig het er soms ook uit ziet.. Maher mag van mij er ook gewoon wel (een keer) uit.

Het publiek bezong dan ook niets voor niets op het eind van de wedstrijd Jorrit Hendrix
Ik fluit sowieso niet mee, maar op zich was het allemaal wel terecht deze keer. Wat speelde beide spelers een draak van een wedstrijd.
Daarnaast vind ik ook helemaal niet dat er dreiging vanuit Narsingh komt, en al helemaal niet veel. Hij heeft alleen geluk dat zijn medespelers de ene mooie pass na de andere afleveren, waardoor hij die bal nog wel eens krijgt. Alleen daarna weet 'ie het áltijd te verneuken. Echt ongelooflijk dat hij nog zo lang in Oranje heeft mogen spelen en nu nog in de basis mag staan.

Hendrix is ook gewoon een held natuurlijk ^O^
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_157404425
Gelijkspel in de Kuip, ook niet verkeerd
pi_157404472
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelijkspel in de Kuip, ook niet verkeerd
Juist
  zondag 8 november 2015 @ 16:26:06 #230
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157404518
Narsingh lijkt dreigend, werkt zich een slag in de rondte en wordt nul keer gevaarlijk in ruim een uur tijd.

Pereiro speelt een paar minuten, oogt wat afwezig, werkt niet bijzonder hard, maar geeft een assist, een geniale voorassist en schiet op de lat.

Tja Cocu, lijkt me duidelijk.
pi_157404600
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:26 schreef BadderHaring het volgende:
Narsingh lijkt dreigend, werkt zich een slag in de rondte en wordt nul keer gevaarlijk in ruim een uur tijd.

Pereiro speelt een paar minuten, oogt wat afwezig, werkt niet bijzonder hard, maar geeft een assist, een geniale voorassist en schiet op de lat.

Narsingh moet spelen, want die werkt harder.
pi_157404624
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:26 schreef BadderHaring het volgende:

Inzet, passie en strijd > Kwaliteit
pi_157404627
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 15:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik fluit sowieso niet mee, maar op zich was het allemaal wel terecht deze keer. Wat speelde beide spelers een draak van een wedstrijd.
Daarnaast vind ik ook helemaal niet dat er dreiging vanuit Narsingh komt, en al helemaal niet veel. Hij heeft alleen geluk dat zijn medespelers de ene mooie pass na de andere afleveren, waardoor hij die bal nog wel eens krijgt. Alleen daarna weet 'ie het áltijd te verneuken. Echt ongelooflijk dat hij nog zo lang in Oranje heeft mogen spelen en nu nog in de basis mag staan.

Hendrix is ook gewoon een held natuurlijk ^O^
Marsingh en Naher zijn het gewoon niet waard het mooie PSV shirt te dragen. Dit is niveautje Heerenveen/AZ. Verlies pakken en door selecteren.
  zondag 8 november 2015 @ 16:48:53 #234
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157405046
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Narsingh moet spelen, want die werkt harder.
Dat is Feyenoord-logica. Schaam je.

Ik heb echt gehoopt dat Narsingh na het vertrek van Depay zijn kans zou pakken, omdat het spel met over rechts zou gaan. Ik had dat eigenlijk verwacht.

Maar waar hij statistisch nog redelijke cijfers had vorig jaar, is het dit jaar echt helemaal niks. Hij wordt alleen maar slechter. Ook omdat hij gewoon niet past in het spel dat Cocu dit jaar wil spelen. Des te verwonderlijker dat hij er toch steeds in staat.
pi_157405351
Zoveel lampen in Eindhoven maar bij Cocu brandt die nog steeds niet dat Maher en Narsingh maar even op de bank moeten komende weken.
pi_157405516
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
Zoveel lampen in Eindhoven maar bij Cocu brandt die nog steeds niet dat Maher en Narsingh maar even op de bank moeten komende weken.
Goeie.
pi_157405802
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Marsingh en Naher zijn het gewoon niet waard het mooie PSV shirt te dragen. Dit is niveautje Heerenveen/AZ. Verlies pakken en door selecteren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 november 2015 @ 17:36:32 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157406123
Zolang Lestiene er niet is kan ik nog wel billijken dan Narsingh speelt, anders ben je alle snelheid en breedte voorin kwijt mat De Jong centraal en Locadia en Pereiro op de vleugels. Als je Pereiro gewoon op de plek van Maher zet is dat al een enorme vooruitgang en komt de dreiging van alle kanten rond de Jong. Nu ligt er toch van een gat achter de Jong
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 8 november 2015 @ 18:02:12 #239
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157406606
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:36 schreef rubbereend het volgende:
Zolang Lestiene er niet is kan ik nog wel billijken dan Narsingh speelt, anders ben je alle snelheid en breedte voorin kwijt mat De Jong centraal en Locadia en Pereiro op de vleugels. Als je Pereiro gewoon op de plek van Maher zet is dat al een enorme vooruitgang en komt de dreiging van alle kanten rond de Jong. Nu ligt er toch van een gat achter de Jong
Maher wisselen voor Pereiro en je gaat er 3 stappen op vooruit. Cocu moet niet zo moeilijk doen en het kwaliteitsverschil erkennen.
Dit, dus.
pi_157406699
Het uitfluiten was dan ook niet bedoeld voor Narsingh maar voor Maher. Iedereen krijgt toch de rillingen van die man. En hoe hij dan het veld dan afloopt, zegt alles. Verlies pakken en Pereiro op Maher zijn plek. Tot dat Lestienne niet aanwezig is Narsingh op rechts en Locadia op links.
  zondag 8 november 2015 @ 18:31:52 #241
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_157407114
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:36 schreef rubbereend het volgende:
Dit dus. In thuiswedstrijden kan dit nog wel zonder echte snelheid. Maar de manier waarop psv uit speelt moet je gewoon of Lestienne hebben of Narsingh.

Straks uit bij Man United... moet je narsingh zeker opstellen. Kan je zelf ook wat gevaar stichten in de omschakeling.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_157407802
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:07 schreef zerokil het volgende:
Het uitfluiten was dan ook niet bedoeld voor Narsingh maar voor Maher. Iedereen krijgt toch de rillingen van die man. En hoe hij dan het veld dan afloopt, zegt alles. Verlies pakken en Pereiro op Maher zijn plek. Tot dat Lestienne niet aanwezig is Narsingh op rechts en Locadia op links.
Denk dat je het sowieso niet heel gericht op Maher en Narsingh moet zien. Cocu is zelf namelijk debet aan dit fluitconcert. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zwaar tegen het uitfluiten van eigen spelers, maar dit keer kon ik het enigszins wel begrijpen. Ze spelen beide gewoon (weer) uitermate zwak. Als Cocu ze maar op blijft stellen of geen teken geeft dat het echt veel beter moet krijg je deze frustraties.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 8 november 2015 @ 19:19:09 #243
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_157408160
Bergwijn. Case closed.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 8 november 2015 @ 20:03:28 #244
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157409320
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 18:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maher wisselen voor Pereiro en je gaat er 3 stappen op vooruit. Cocu moet niet zo moeilijk doen en het kwaliteitsverschil erkennen.
En dan Guardado blijven misbruiken op CVM? Zijn manier van spelen is veel te risicovol voor die positie. Zowel tegen Wolfsburg als tegen Utrecht geeft hij twee keer een te risicovolle pass waardoor de tegenstander in een man meer situatie bij de 16 komt.

Echt, ik ben groot fan van Guardado, maar hij is veel te aanvallend ingesteld voor die CVM plek. Guardado gewoon op de plek van Maher en Hendrix CVM.

Ja, Hendrix doet ook nog wel eens wat fout en heeft zijn mindere potten, maar die is jong en leert elke week bij.

Afhankelijk van de tegenstander moet je de rechtsbuiten bepalen. Wil je counteren, dan kan Narsingh best wel wat. Maar als je tegenstander zich vooral verdedigend opstelt, dan is Pereiro de beste keuze.
pi_157419269
Vond het wel mooi dat Ayoub Guardado meerdere malen de baas was.
En Ramselaar was zoals wel vaker weer de beste middenvelder op het veld...

Gefeliciteerd iig met de overwinning, vond een gelijkspel eigenlijk meer terecht maar ja...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 9 november 2015 @ 09:33:56 #246
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157419732
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 20:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En dan Guardado blijven misbruiken op CVM? Zijn manier van spelen is veel te risicovol voor die positie. Zowel tegen Wolfsburg als tegen Utrecht geeft hij twee keer een te risicovolle pass waardoor de tegenstander in een man meer situatie bij de 16 komt.

Echt, ik ben groot fan van Guardado, maar hij is veel te aanvallend ingesteld voor die CVM plek. Guardado gewoon op de plek van Maher en Hendrix CVM.

Ja, Hendrix doet ook nog wel eens wat fout en heeft zijn mindere potten, maar die is jong en leert elke week bij.

Afhankelijk van de tegenstander moet je de rechtsbuiten bepalen. Wil je counteren, dan kan Narsingh best wel wat. Maar als je tegenstander zich vooral verdedigend opstelt, dan is Pereiro de beste keuze.
Guardado moet helemaal nooit verdedigend op het middenveld staan. Propper, Guardado en Pereiro hebben al lang aangetoond dat het je beste aanvallende middenveld is. Daarnaast kun je altijd Hendrix inbrengen als verdedigende middenvelder als de wedstrijd daarom vraagt. Dat is in de Eredivisie bij misschien twee wedstrijden.
Dit, dus.
pi_157419919
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 20:03 schreef BadderHaring het volgende:

Zeker in de competitie is er helemaal niets mis met Guardado op die plek. PSV moet gewoon domineren. Dan kom je helemaal niet in de problemen.
  maandag 9 november 2015 @ 11:06:15 #248
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157421115
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 09:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Guardado moet helemaal nooit verdedigend op het middenveld staan. Propper, Guardado en Pereiro hebben al lang aangetoond dat het je beste aanvallende middenveld is. Daarnaast kun je altijd Hendrix inbrengen als verdedigende middenvelder als de wedstrijd daarom vraagt. Dat is in de Eredivisie bij misschien twee wedstrijden.
Pröpper, Guardado en Pereiro hebben nog nauwelijks met zijn drieën het middenveld gevormd? Volgens mij zelfs nog helemaal niet op misschien hooguit een paar minuten na.

Pereiro heeft vooralsnog alleen maar op de flanken gestaan, vooral op rechts. Dat hij zich terug laat zakken en naar binnen trekt, waardoor je feitelijk een viermans middenveld krijgt, is iets anders.

En met drie aanvallende middenvelders werkt het sowieso niet. Ook in de Eredivisie maakt Guardado gewoon te veel fouten wanneer hij als controleur achter Pröpper en Maher (of wie dan ook) speelt. In een driemans middenveld heb je gewoon iemand nodig die de opbouw verzorgt, omdat onze CV's daar niet goed genoeg in zijn. Guardado neemt daarin mijns inziens te veel risico, Hendrix doet dat beter en kan zich bovendien nog ontwikkelen.
  maandag 9 november 2015 @ 11:08:13 #249
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157421154
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 09:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zeker in de competitie is er helemaal niets mis met Guardado op die plek. PSV moet gewoon domineren. Dan kom je helemaal niet in de problemen.
Domineren houdt in dat je goed opbouwt en balbezit hebt op de helft van de tegenstander. DAt betekent dat je ver naar voren speelt, dan moet je in de opbouw niet te veel risico's nemen en dat doet Guardado wel. Guardado is gewoon beter op de plek van Maher en Hendrix is als CVM minimaal gelijkwaardig aan Guardado. Conclusie: Geen Maher meer.
  maandag 9 november 2015 @ 11:14:18 #250
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157421287
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Pröpper, Guardado en Pereiro hebben nog nauwelijks met zijn drieën het middenveld gevormd? Volgens mij zelfs nog helemaal niet op misschien hooguit een paar minuten na.

Pereiro heeft vooralsnog alleen maar op de flanken gestaan, vooral op rechts. Dat hij zich terug laat zakken en naar binnen trekt, waardoor je feitelijk een viermans middenveld krijgt, is iets anders.

En met drie aanvallende middenvelders werkt het sowieso niet. Ook in de Eredivisie maakt Guardado gewoon te veel fouten wanneer hij als controleur achter Pröpper en Maher (of wie dan ook) speelt. In een driemans middenveld heb je gewoon iemand nodig die de opbouw verzorgt, omdat onze CV's daar niet goed genoeg in zijn. Guardado neemt daarin mijns inziens te veel risico, Hendrix doet dat beter en kan zich bovendien nog ontwikkelen.
Pereiro doet helemaal niets op die rechterflank. Zonder snelheid moet je snel in het centrum van de zestien staan en dat is ook waar hij al zijn doelpunten heeft gemaakt. Niet van buiten op snelheid je man doldraaien, naar binnen kappen en in de verre hoek uithalen (Fischer, Robben), maar gewoon in het centrum de ballen op goal afwerken.

Guardado maakt veel fouten omdat hij ten eerste op de verkeerde positie staat. Het is geen CVM, daar hoort hij niet te staan. En als je niet op je positie staat voetbal je gewoon een heel stuk minder. Hendrix is op dit moment de enige fitte speler in de selectie die je CVM neer kunt zetten.

Het gaat iedere keer ontzettend mis als PSV terug gaat zakken, dan moet je daar je tactiek op aanpassen en dat PSV van achteruit niet kan opbouwen is gelul want dat is juist 1 van de voornaamste redenen waarom Moreno is gehaald. Bruma heeft bijvoorbeeld tegen Wolfsburg laten zien dat hij meer dan behoorlijk kan verdedigen als hij letterlijk maar 1 taak heeft. Opbouwen gewoon aan Moreno over laten, daar heb je Hendrix niet per se voor nodig.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')