okquote:Op zondag 8 november 2015 13:56 schreef tja77 het volgende:
Weer dat terugzakken na een voorsprong.
Dat gaat je punten kosten....
We zijn gewoon PSV hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
Pingelsyndroom.
We zijn het Anderlecht van Nederland
Als voetballer vast niet zo veel, maar persoonlijk heb ik gewoon een hekel aan ieder persoon dat waarden en normen vanuit een godsdienst boven de waarden en normen van fatsoen stelt.quote:Op zondag 8 november 2015 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vanwege zijn baard? Wat een onzin zeg. Er is toch verder helemaal niets mis met hem als speler?
Is ook maar een matige keeper.quote:Op zondag 8 november 2015 14:07 schreef BadderHaring het volgende:
Laatste 8 tegengoals, 5x een rebound omdat Zoet door het midden wegbokst.
Het is maar dat jullie het weten.
Denk het wel. Maar de kritiek op cocu om telkens met die slaapjanussen te beginnen wordt groter en groter.quote:Op zondag 8 november 2015 14:23 schreef tompsv18 het volgende:
Maar zou Pereiro de volgende wedstrijd weer op de bank mogen plaatsnemen? Ik gok van wel
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 8 november 2015 14:23 schreef tompsv18 het volgende:
Maar zou Pereiro de volgende wedstrijd weer op de bank mogen plaatsnemen? Ik gok van wel
Fatsoensnormen zijn subjectief. Zo vind ik het onfatsoenlijk om iemand zijn loopbaan te beëindigen met een rotschop.quote:Op zondag 8 november 2015 14:14 schreef Gutanoth het volgende:
Als voetballer vast niet zo veel, maar persoonlijk heb ik gewoon een hekel aan ieder persoon dat waarden en normen vanuit een godsdienst boven de waarden en normen van fatsoen stelt.
Cocu doet het ook zo slecht.quote:Op zondag 8 november 2015 14:36 schreef FL_Freak het volgende:
Denk het wel. Maar de kritiek op cocu om telkens met die slaapjanussen te beginnen wordt groter en groter.
Hij mist wel vertrouwen en als er na de eerste mislukte bal het publiek je al begint uit te fluiten wordt het met dat vertrouwen natuurlijk ook niet beter.quote:Op zondag 8 november 2015 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Narsingh speelde vandaag eigenlijk niet zo slecht.
Dat was wel een beetje zielig. Maher wel terecht als ie achteruit voetbalt, geef eens een keer een bal naar voren man.quote:Op zondag 8 november 2015 15:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij mist wel vertrouwen en als er na de eerste mislukte bal het publiek je al begint uit te fluiten wordt het met dat vertrouwen natuurlijk ook niet beter.
treurig want hij blijft sowieso spelen zolang Lestiene er niet bij isquote:Op zondag 8 november 2015 15:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij mist wel vertrouwen en als er na de eerste mislukte bal het publiek je al begint uit te fluiten wordt het met dat vertrouwen natuurlijk ook niet beter.
quote:Op zondag 8 november 2015 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje zielig. Maher wel terecht als ie achteruit voetbalt, geef eens een keer een bal naar voren man.
Ik heb ook bewust niet meegefloten. Van Narsingh komt ook hoe dan ook veel dreiging hoe matig het er soms ook uit ziet.. Maher mag van mij er ook gewoon wel (een keer) uit.quote:Op zondag 8 november 2015 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
treurig want hij blijft sowieso spelen zolang Lestiene er niet bij is
Fixedquote:Op zondag 8 november 2015 15:18 schreef rubbereend het volgende:
Maher moet in de basis ingeruild worden voor Hendrix/Pereiro afhankelijk van de tegenstander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |