Het was vooral de presentator die wat zei. Brenet zelf hield het meer bij uhhh ja uheh ja dat bedoel ik uhh precies.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ohjee, een speler die zegt wat hij vindt, moeten we niet hebben.
Tis meer dat hij over andere spelers lijkt te spreken met die mening, zelf hoeft ie nooit bang te zijn om voor oranje opgeroepen te worden, of juist niet :p maar heb het interview zelf niet gezien, misschien is t inderdaad gewoon spannend opgeschreven door een verslaggever.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ohjee, een speler die zegt wat hij vindt, moeten we niet hebben.
Ik heb maar weinig wedstrijden gezien waaron Vejinovic mij kon imponeren. Hendrix speelt niet altijd fantastisch, maar heeft in goede wedstrijden tegen wat betere tegenstanders (man utd, ajax bijv.) laten zien dat hij het wel kan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:49 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zal dan ook nog maar een duit in t zakje doen, Vejinovic zal voetballend misschien meer brengen dan Hendrix, zodra er spelers in de buurt van Vejinovic komen stort hij finaal in.
Hendrix in Oranje.
Ik weet niet wat hij heeft gezegd, maar ook de slechtste speler mag een mening hebben, net zoals iedere zolderkamerautist een mening mag hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:44 schreef TheVulture het volgende:
Het is natuurlijk wel dolkomisch dat uitgerekend de slechtste speler in de selectie met deze opmerking over Oranje komt
Hoe goed voetbal jij bij je zesdeklasser en hoe vaak geef jij je mening over PSV of Oranje?quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:44 schreef TheVulture het volgende:
Het is natuurlijk wel dolkomisch dat uitgerekend de slechtste speler in de selectie met deze opmerking over Oranje komt
Alsof hij in aanmerking komt voor Oranje? Nou ja, wel als hij naar ajax gaat, maar dan word hem die uitspraak ook wel vergeven.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:06 schreef Rabieluh het volgende:
Brenet heeft lopen zeuren over het selectiebeleid van Blind voor Oranje, nou heeft ie gewoon gelijk, maar of het nou handig is...
VDL heeft er niks aan. Ik zie eerder Unibet oid verschijnenquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:42 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Als er ergens iemand aan de top staat die een boer is dan is het VDL wel.
V/d Leegte is iemand die met zijn nuchtere boeren verstand een enorm imperium heeft opgebouwd en die echt wel 8 miljoen kan missen op jaarbasis
Al die mensen met hun VDL of ASML die snappen niet wat sponsoring inhoudt. Kans dat zo'n bedrijf zonder roots in de consumentenproducten dat soort bedragen voor sponsoring neertelt is heel klein.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
VDL heeft er niks aan. Ik zie eerder Unibet oid verschijnen
Lijkt logisch ja, maar dan gaat het natuurlijk om vele lagere investeringen voor die bedrijven. Dat kun je nog zien als vriendendienst/loyaliteit tonen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:06 schreef rubbereend het volgende:
VDL en ASML worden waarschijnlijk al aan PSV verbonden via dat aandelenplan toch?
die wetgeving is een vergevorderd stadium. Volgens mij moet dat nog dit jaar rondkomenquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:16 schreef Lemming22 het volgende:
Online gokken op sport is niet legaal in Nederland toch? Ik dacht dat het alleen gedoogd werd. In dat geval zet ik mijn geld toch in op een ander soort bedrijf.
Het is wel legaal om te doen, je mag alleen in Nederland geen online gokken aanbieden. Dat maakt jeals buitenlands bedrijf bekend maken met het publiek alleen maar interessanter.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:16 schreef Lemming22 het volgende:
Online gokken op sport is niet legaal in Nederland toch? Ik dacht dat het alleen gedoogd werd. In dat geval zet ik mijn geld toch in op een ander soort bedrijf.
Mocht dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het past ook helemaal in de plannen rondom de Wifi in het stadion, realtime inzetten of een strafschop er wel of niet ingaat. Waarbij de spanning verhoogd wordt door de veldverlichting op die plek te intensiveren en elders te dimmen.
Onjuist en het zal 999.9% niet een Unibet, Bwin danwel een andere aanbieder worden (Voor 2017).quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die wetgeving is een vergevorderd stadium. Volgens mij moet dat nog dit jaar rondkomen
voor 2017 is maar een half jaar. Dus kan zijn dat er gewerkt wordt aan een voorcontractquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Onjuist en het zal 999.9% niet een Unibet, Bwin danwel een andere aanbieder worden (Voor 2017).
Nee, is niet zo. (En ja, ik kan het weten)quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor 2017 is maar een half jaar. Dus kan zijn dat er gewerkt wordt aan een voorcontract
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |