PSV de 0 houden?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:15 schreef DuTank het volgende:
Roda. Onze angstgegner. Wat denken we ervan? 4-0?
Ha ha succes supporter. Wat heb je voor de afgelopen 5 succesjaren gedaan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:48 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
5 jaar seizoenskaart gehad, en meerdere uitwedstrijden geweest zowel competitie, beker en CL. Door omstandigheden minder tijd voor, nu weer wel vandaar dat het me weer eens leuk lijkt.
Dus noem me aub geen succes supporter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BtwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Jammer genoeg heeft niet iedereen de luxe om dat soort dingen zeker te weten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:38 schreef FL_Freak het volgende:
Ik geef mijn seizoenskaart nooit op.
Ja natuurlijk kan er altijd iets gebeuren waardoor het niet meer kan maar zoals het plan is ga ik hem niet opgeven.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft niet iedereen de luxe om dat soort dingen zeker te weten.
Succes supporter.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:48 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
5 jaar seizoenskaart gehad, en meerdere uitwedstrijden geweest zowel competitie, beker en CL. Door omstandigheden minder tijd voor, nu weer wel vandaar dat het me weer eens leuk lijkt.
Dus noem me aub geen succes supporter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |