Alexquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawie scoorde?
quote:Op maandag 7 december 2015 19:21 schreef Brammess het volgende:
maar zelfs bij winst is het niet zeker of PSV de knockout fase haalt, het is dan van het resultaat bij Wolfsburg - Manchester United.
Als PSV wint is het altijd door.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als united wint is het kut voor PSV, dan kan het nog rot aflopen.
Bij winst is PSV gewoon door..quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als united wint is het kut voor PSV, dan kan het nog rot aflopen.
Oei, dit moet ik even volgen.quote:
Dat is geen indekken, dat is een oprechte voorspelling. Als je wilt, wil ik ook nog wel even vertellen waarom ik denk dat het 0-1 wordt. Tevens zit er een heel verschil tussen CSKA of Willem II (of Roda, waar je je al sinds hun promotie voor indekt). Nee, deze ga je niet winnen.quote:
Hoeveel werd het dan tegen Willem II?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is geen indekken, dat is een oprecht voorspelling. Als je wilt, wil ik ook nog wel even vertellen waarom ik denk dat het 0-1 wordt. Tevens zit er een heel verschil tussen CSKA of Willem II (of Roda, waar je je al sinds hun promotie voor indekt). Nee, deze ga je niet winnen.
Snap je het dan echt niet?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel werd het dan tegen Willem II?
Als je gewoon PSV volgt kan je zien dat de kans groot is dat ze niet even Willem II oprollen.quote:
Het zal wel Davy. Ik vind dat soort reacties, als fan van PSV, gewoon een beetje zielig, zoals inmiddels wel duidelijk is. Een simpele MyCroft op 'Roda' en je hebt weer een hele rits aan posts van jou.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je gewoon PSV volgt kan je zien dat de kans groot is dat ze niet even Willem II oprollen.
Ik vind niet dat een realistische analyse gelijkstaat aan indekken.
Overigens was die opmerking dat je indekt een grap. Een knipoog naar de opmerking die je altijd over mij maakt.
Ik dacht dat het wel zou snappen
Oh no.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vreemd dat PSV tegen dit Roda gaat gelijk spelen
We spelen toch gelijk tegen W2quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het zal wel Davy. Ik vind dat soort reacties, als fan van PSV, gewoon een beetje zielig, zoals inmiddels wel duidelijk is. Een simpele MyCroft op 'Roda' en je hebt weer een hele rits aan posts van jou.
[..]
Oh no.
Wij hebben ook geen zin in jouquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:44 schreef Nober het volgende:
CSKA pakt één punt in de laatste vier Russian Premier League-wedstrijden en ze staan nog steeds drie punten los. Wat een bazen!
PSV gaat gewoon winnen want CSKA heeft geen interesse in de Europa League.
barney.gifquote:
EL?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:44 schreef Nober het volgende:
CSKA pakt één punt in de laatste vier Russian Premier League-wedstrijden en ze staan nog steeds drie punten los. Wat een bazen!
PSV gaat gewoon winnen want CSKA heeft geen interesse in de Europa League.
Arias heeft een schorsing en anders moet je De Wijs op linksback neerzetten.quote:
Valt mee waarschijnlijk, heeft ie vorig seizoen ook al gestaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:54 schreef Brammess het volgende:
Isimat RB is garant voor comedy capers
nouja cska gaat toch counterenquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:54 schreef Brammess het volgende:
Isimat RB is garant voor comedy capers
Nopequote:
Dit klinkt wel als een succes fanquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope
Achteraf natuurlijk wel moeten doen, als ze doorgaan ben ik er sowieso wel bij.
Hier gaat iets mis.quote:
Klinkt als een fan met geldgebrekquote:
Kan ermee door.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klinkt als een fan met geldgebrek
Zou een topshow zijn jaquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wolfsburg can reach #UCL knockout stages for the first time in history with draw or win against Man Utd.
Vanavond dus twee lange reeksen doorbroken in Poule B.
Die gozer spreekt altijd zo irritant langzaam bepaalde woorden uit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Drie seconden voorbij en de eerste overdrijving van Jan/Joost is binnen.
Echter gaat die volgens jouw voorspelling niet scoren.quote:
Omdat Cocu hem er waarschijnlijk na 55 minuten afhaalt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echter gaat die volgens jouw voorspelling niet scoren.
Komt Jozefgod er dan in?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat Cocu hem er waarschijnlijk na 55 minuten afhaalt.
Leo vraagt zich af waarom Arias daar niet staat.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo: ''Ik ga straks aan Philip vragen waarom hij Isimat rechtsback zet''
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo: ''Ik ga straks aan Philip vragen waarom hij Isimat rechtsback zet''
[ afbeelding ]
Ruud heeft er kijk opquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud: ''Ik vind Guardado een hele goede speler''
Nee, Stijn, nee.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
VfL Wolfsburg 1-0 Manchester United
PSV 1-2 CSKA (Doumbia '90+5)
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
ik denk zelf 90+4quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moeder aan de poederquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag je meer als mijn Big Mac Tasty-reclamebord.
alsquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag je meer als mijn Big Mac Tasty-reclamebord.
Je moeder aan de poeder en wordt ziek van alle kerstreclames vol met varkenshazen, kiprollades en kalkoen.quote:
Gevoel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat gevoel of ben je bijgelovig?
minachting van de kijkerquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen zendt SBS6 Chelsea - Porto uit.
Ik walg van de SBS6.
Je zei Olym-Arsquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik walg van de SBS6.
Logische en terechte keus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik walg van de SBS6.
Dat had ik op een TV-gids website gezien. Vandaag keek ik in mijn altijd betrouwbare digitale TV-gids en die zei Chelsea - Porto.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Je zei Olym-Ars
Dan ga ik Leverkusen-Barça kijken auf ZDF
Oly-Ars wordt niet spannend en Portoquote:
Volgens wie?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oly-Ars wordt niet spannend
Volgens de kenner van het Bahreins nationaal voetbalelftal.quote:
Je braakt weer eens onzin dus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de kenner van het Bahreins nationaal voetbalelftal.
Ik denk dat Olympiakos dat simpel gaat winnen ja.quote:
Niet waar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat Chelsea-Porto gewoon een terechte keuze is
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Olympiakos dat simpel gaat winnen ja.
Wel een mooier affiche inderdaad. Maar ik vind spanning belangrijker dan een affiche, al is het gewoon een gok.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat Chelsea-Porto gewoon een terechte keuze is
Het werd niet voor niets uit 2-3.quote:
Spanning is er bij Olympiakos - Arsenal. Arsenal heeft een uitdaging en Olympiakos gaat zeker niet zomaar winnen van Arsenal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een mooier affiche inderdaad. Maar ik vind spanning belangrijker dan een affiche, al is het gewoon een gok.
Wat een extreem kortzichtige redenatie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het werd niet voor niets uit 2-3.
Spanning is er evengoed bij Chelsea - Porto natuurlijk. Al is Olympiakos - Arsenal wel een 1 tegen 1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spanning is er bij Olympiakos - Arsenal. Arsenal heeft een uitdaging en Olympiakos gaat zeker niet zomaar winnen van Arsenal.
Wie?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:29 schreef Pascalus het volgende:
Vinden jullie het ook zo fijn dat klaasweetalles weer terug is?
Huh, nee, dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente 2-2 Ajax
Mexicanobakker bij Ajax - Twente: ''Ik denk dat Twente favoriet is''
Hij viel wel meteen weer op, ook een kwaliteit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:29 schreef Pascalus het volgende:
Vinden jullie het ook zo fijn dat klaasweetalles weer terug is?
Is dit sluikreclame om een abonnement af te sluiten ofzo?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:31 schreef Brammess het volgende:
Van Hanegem is zwaar aan het trippen op Ziggo Sport
Ik zie nu reclame op ziggosport.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:31 schreef Brammess het volgende:
Van Hanegem is zwaar aan het trippen op Ziggo Sport
Chelsea-Porto is spannender. Bij winst Port kan Chelsea naar huisquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een mooier affiche inderdaad. Maar ik vind spanning belangrijker dan een affiche, al is het gewoon een gok.
Ja man, echt lekker is datquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Trekken jullie ook weleens haren uit je neus?
Altijd als ik weg ben dan komt Conan. DWDD doet dit gewoon expres.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net Conangod weer bij dwdd, waar was je?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Leuk dat we allemaal voor PSV zijn. Gezellig.
quote:
Zit dichter bij elkaar omdat er ook nog wat op het andere veld kan gebeuren. Ik weet trouwens niet hoe het met doelsaldo zit bij een gelijkspel. Die potjes tegen Tel Aviv worden dan geschrapt toch? Wie heeft dan het slechtste onderling resultaat?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chelsea-Porto is spannender. Bij winst Port kan Chelsea naar huis
Laten we het niet i.t.t. Kar- ik bedoel niet ordinair makenquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gedraag je! Het is te koud voor broekje uit taferelen.
Als het aan mij ligt houden we het netjes hier.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we het niet i.t.t. Kar- ik bedoel niet ordinair maken
neequote:Op dinsdag 8 december 2015 20:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Trekken jullie ook weleens haren uit je neus?
Tja Bayern is morgen pas.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Gelukkig is er Gazprom.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word een beetje moe van al die zoetsappige kerstreclames op tv.
Het wordt nog veel erger zodra alle supermarkten er mee beginnen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word een beetje moe van al die zoetsappige kerstreclames op tv.
Nee. Zap maar weg.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Is deze wedstrijd een beetje belangrijk of niet?
We gunnen het ze van harte en het is goed voor het Nederlands voetbal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Nee want Feyenoord speelt niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Is deze wedstrijd een beetje belangrijk of niet?
Guus komt niet meer noar huusquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker met Guusje Hiddink.
Guus_geluk vindt dit leuk.
Bij winst zijn ze er.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:40 schreef Coco98 het volgende:
" maar zelfs bij winst is het niet zeker of PSV de knockout fase haalt, "
?
Spaans voor mensen met een spraakgebrek.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
Met Portugees commentaar.
Portugees is de lelijkste taal ooit.
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker met Guusje Hiddink.
Guus_geluk vindt dit leuk.
This is why aliens don't talk to us.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:40 schreef Coco98 het volgende:
?
Als Man U gelijk speelt wordt PSV derde las ik. Weet het niet precies.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:40 schreef Coco98 het volgende:
?
Het dondert en het bliksemtquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Haags en ik luisteren nu naar Guus Meeuwis - Brabant.
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als Man U gelijk speelt wordt PSV derde las ik. Weet het niet precies.
Ja alcoholvergiftiging is niet best.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:40 schreef Coco98 het volgende:
?
Jullie streams lopen achter.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Haags en ik luisteren nu naar Guus Meeuwis - Brabant.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 8 december 2015 20:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Voor wie het nog niet weet, gestolen van rubbereendquote:Alle mogelijke scenario's:
PSV wint en Wolfsburg - Man. United eindigt gelijk: PSV kan afhankelijk van doelsaldo groepswinnaar worden
PSV wint en Wolfsburg wint: PSV eindigt als tweede
PSV wint en Man. United wint: PSV eindigt als tweede
PSV speelt gelijk en Wolfsburg wint: PSV tweede
PSV speelt gelijk en Man. United verliest niet: PSV derde
PSV verliest: PSV vierde
Correct.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bij gelijkspel alleen door als United verliest toch?
Hou jij het maar bij colaquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Zal ik een jupiler of een hertog jan pakken?
Dat lijkt een goed idee ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:43 schreef zoekeenleven het volgende:
In de topicpointer gezetquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor wie het nog niet weet, gestolen van rubbereend
In Wolfsburg trappen ze 10 seconden eerder af?quote:
HJquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:43 schreef zoekeenleven het volgende:
HJ en ik drink geen bier.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:43 schreef zoekeenleven het volgende:
incorrectquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor wie het nog niet weet, gestolen van rubbereend
Het is "HJ en ik drinken geen bier"quote:
Beter dan viesdik toch?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Berezutski en Ignasjevich
Vies traag
Bijdehandje, lees even mijn quote voordat je zoiets post.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is "HJ en ik drinken geen bier"
Graag gedaan.
Daarvoor typ ik te langzaam.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bijdehandje, lees even mijn quote voordat je zoiets post.
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:47 schreef Rabieluh het volgende:
godsamme ik moet weer eens naar de plee hoor
Ik heb een fantastische dag gehad.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoi jood 422
Leuke dag gehad?
6 live?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wat in de hoek van je TV-scherm staat.
Wat fijn, wat heb je allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een fantastische dag gehad.
KNJBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genetwerkt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat fijn, wat heb je allemaal gedaan?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef Brammess het volgende:
WOL-MUNOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOL-MUNwaardeloze ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOL-MUNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Ik ben altijd heel rustaaag.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KingRoland heeft een zware taak hier vanavond jongens, hou je even gedeisd.
Bedanktquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Voordat je reageert..''
Dit hopen wij allemaal met jou.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk vliegt Manchester United er uit.
Wieso?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit hopen wij allemaal met jou.
Er is een tijd van komen, en er is een tijd Van Gaanquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk vliegt Manchester United er uit.
4x al in totaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |