Je zei Olym-Arsquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen zendt SBS6 Chelsea - Porto uit.
Ik walg van de SBS6.
Logische en terechte keus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen zendt SBS6 Chelsea - Porto uit.
Ik walg van de SBS6.
Dat had ik op een TV-gids website gezien. Vandaag keek ik in mijn altijd betrouwbare digitale TV-gids en die zei Chelsea - Porto.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Je zei Olym-Ars
Dan ga ik Leverkusen-Barça kijken auf ZDF
Oly-Ars wordt niet spannend en Portoquote:
Volgens wie?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oly-Ars wordt niet spannend
Volgens de kenner van het Bahreins nationaal voetbalelftal.quote:
Je braakt weer eens onzin dus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de kenner van het Bahreins nationaal voetbalelftal.
Ik denk dat Olympiakos dat simpel gaat winnen ja.quote:
Niet waar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat Chelsea-Porto gewoon een terechte keuze is
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Olympiakos dat simpel gaat winnen ja.
Wel een mooier affiche inderdaad. Maar ik vind spanning belangrijker dan een affiche, al is het gewoon een gok.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat Chelsea-Porto gewoon een terechte keuze is
Het werd niet voor niets uit 2-3.quote:
Spanning is er bij Olympiakos - Arsenal. Arsenal heeft een uitdaging en Olympiakos gaat zeker niet zomaar winnen van Arsenal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een mooier affiche inderdaad. Maar ik vind spanning belangrijker dan een affiche, al is het gewoon een gok.
Wat een extreem kortzichtige redenatie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het werd niet voor niets uit 2-3.
Spanning is er evengoed bij Chelsea - Porto natuurlijk. Al is Olympiakos - Arsenal wel een 1 tegen 1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spanning is er bij Olympiakos - Arsenal. Arsenal heeft een uitdaging en Olympiakos gaat zeker niet zomaar winnen van Arsenal.
Wie?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:29 schreef Pascalus het volgende:
Vinden jullie het ook zo fijn dat klaasweetalles weer terug is?
Huh, nee, dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente 2-2 Ajax
Mexicanobakker bij Ajax - Twente: ''Ik denk dat Twente favoriet is''
Hij viel wel meteen weer op, ook een kwaliteit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:29 schreef Pascalus het volgende:
Vinden jullie het ook zo fijn dat klaasweetalles weer terug is?
Is dit sluikreclame om een abonnement af te sluiten ofzo?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:31 schreef Brammess het volgende:
Van Hanegem is zwaar aan het trippen op Ziggo Sport
Ik zie nu reclame op ziggosport.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:31 schreef Brammess het volgende:
Van Hanegem is zwaar aan het trippen op Ziggo Sport
Chelsea-Porto is spannender. Bij winst Port kan Chelsea naar huisquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een mooier affiche inderdaad. Maar ik vind spanning belangrijker dan een affiche, al is het gewoon een gok.
Ja man, echt lekker is datquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Trekken jullie ook weleens haren uit je neus?
Altijd als ik weg ben dan komt Conan. DWDD doet dit gewoon expres.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net Conangod weer bij dwdd, waar was je?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Leuk dat we allemaal voor PSV zijn. Gezellig.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |