Je zei Olym-Arsquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen zendt SBS6 Chelsea - Porto uit.
Ik walg van de SBS6.
Logische en terechte keus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen zendt SBS6 Chelsea - Porto uit.
Ik walg van de SBS6.
Dat had ik op een TV-gids website gezien. Vandaag keek ik in mijn altijd betrouwbare digitale TV-gids en die zei Chelsea - Porto.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Je zei Olym-Ars
Dan ga ik Leverkusen-Barça kijken auf ZDF
Oly-Ars wordt niet spannend en Portoquote:
Volgens wie?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oly-Ars wordt niet spannend
Volgens de kenner van het Bahreins nationaal voetbalelftal.quote:
Je braakt weer eens onzin dus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de kenner van het Bahreins nationaal voetbalelftal.
Ik denk dat Olympiakos dat simpel gaat winnen ja.quote:
Niet waar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat Chelsea-Porto gewoon een terechte keuze is
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Olympiakos dat simpel gaat winnen ja.
Wel een mooier affiche inderdaad. Maar ik vind spanning belangrijker dan een affiche, al is het gewoon een gok.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat Chelsea-Porto gewoon een terechte keuze is
Het werd niet voor niets uit 2-3.quote:
Spanning is er bij Olympiakos - Arsenal. Arsenal heeft een uitdaging en Olympiakos gaat zeker niet zomaar winnen van Arsenal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een mooier affiche inderdaad. Maar ik vind spanning belangrijker dan een affiche, al is het gewoon een gok.
Wat een extreem kortzichtige redenatie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het werd niet voor niets uit 2-3.
Spanning is er evengoed bij Chelsea - Porto natuurlijk. Al is Olympiakos - Arsenal wel een 1 tegen 1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spanning is er bij Olympiakos - Arsenal. Arsenal heeft een uitdaging en Olympiakos gaat zeker niet zomaar winnen van Arsenal.
Wie?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:29 schreef Pascalus het volgende:
Vinden jullie het ook zo fijn dat klaasweetalles weer terug is?
Huh, nee, dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente 2-2 Ajax
Mexicanobakker bij Ajax - Twente: ''Ik denk dat Twente favoriet is''
Hij viel wel meteen weer op, ook een kwaliteit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:29 schreef Pascalus het volgende:
Vinden jullie het ook zo fijn dat klaasweetalles weer terug is?
Is dit sluikreclame om een abonnement af te sluiten ofzo?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:31 schreef Brammess het volgende:
Van Hanegem is zwaar aan het trippen op Ziggo Sport
Ik zie nu reclame op ziggosport.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:31 schreef Brammess het volgende:
Van Hanegem is zwaar aan het trippen op Ziggo Sport
Chelsea-Porto is spannender. Bij winst Port kan Chelsea naar huisquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een mooier affiche inderdaad. Maar ik vind spanning belangrijker dan een affiche, al is het gewoon een gok.
Ja man, echt lekker is datquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Trekken jullie ook weleens haren uit je neus?
Altijd als ik weg ben dan komt Conan. DWDD doet dit gewoon expres.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net Conangod weer bij dwdd, waar was je?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Leuk dat we allemaal voor PSV zijn. Gezellig.
quote:
Zit dichter bij elkaar omdat er ook nog wat op het andere veld kan gebeuren. Ik weet trouwens niet hoe het met doelsaldo zit bij een gelijkspel. Die potjes tegen Tel Aviv worden dan geschrapt toch? Wie heeft dan het slechtste onderling resultaat?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chelsea-Porto is spannender. Bij winst Port kan Chelsea naar huis
Laten we het niet i.t.t. Kar- ik bedoel niet ordinair makenquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gedraag je! Het is te koud voor broekje uit taferelen.
Als het aan mij ligt houden we het netjes hier.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we het niet i.t.t. Kar- ik bedoel niet ordinair maken
neequote:Op dinsdag 8 december 2015 20:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Trekken jullie ook weleens haren uit je neus?
Tja Bayern is morgen pas.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Gelukkig is er Gazprom.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word een beetje moe van al die zoetsappige kerstreclames op tv.
Het wordt nog veel erger zodra alle supermarkten er mee beginnen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word een beetje moe van al die zoetsappige kerstreclames op tv.
Nee. Zap maar weg.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Is deze wedstrijd een beetje belangrijk of niet?
We gunnen het ze van harte en het is goed voor het Nederlands voetbal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Nee want Feyenoord speelt niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Is deze wedstrijd een beetje belangrijk of niet?
Guus komt niet meer noar huusquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker met Guusje Hiddink.
Guus_geluk vindt dit leuk.
Bij winst zijn ze er.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:40 schreef Coco98 het volgende:
" maar zelfs bij winst is het niet zeker of PSV de knockout fase haalt, "
?
Spaans voor mensen met een spraakgebrek.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
Met Portugees commentaar.
Portugees is de lelijkste taal ooit.
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker met Guusje Hiddink.
Guus_geluk vindt dit leuk.
This is why aliens don't talk to us.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:40 schreef Coco98 het volgende:
?
Als Man U gelijk speelt wordt PSV derde las ik. Weet het niet precies.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:40 schreef Coco98 het volgende:
?
Het dondert en het bliksemtquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Haags en ik luisteren nu naar Guus Meeuwis - Brabant.
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als Man U gelijk speelt wordt PSV derde las ik. Weet het niet precies.
Ja alcoholvergiftiging is niet best.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:40 schreef Coco98 het volgende:
?
Jullie streams lopen achter.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Haags en ik luisteren nu naar Guus Meeuwis - Brabant.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 8 december 2015 20:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |