Alexquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawie scoorde?
quote:Op maandag 7 december 2015 19:21 schreef Brammess het volgende:
maar zelfs bij winst is het niet zeker of PSV de knockout fase haalt, het is dan van het resultaat bij Wolfsburg - Manchester United.
Als PSV wint is het altijd door.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als united wint is het kut voor PSV, dan kan het nog rot aflopen.
Bij winst is PSV gewoon door..quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als united wint is het kut voor PSV, dan kan het nog rot aflopen.
Oei, dit moet ik even volgen.quote:
Dat is geen indekken, dat is een oprechte voorspelling. Als je wilt, wil ik ook nog wel even vertellen waarom ik denk dat het 0-1 wordt. Tevens zit er een heel verschil tussen CSKA of Willem II (of Roda, waar je je al sinds hun promotie voor indekt). Nee, deze ga je niet winnen.quote:
Hoeveel werd het dan tegen Willem II?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is geen indekken, dat is een oprecht voorspelling. Als je wilt, wil ik ook nog wel even vertellen waarom ik denk dat het 0-1 wordt. Tevens zit er een heel verschil tussen CSKA of Willem II (of Roda, waar je je al sinds hun promotie voor indekt). Nee, deze ga je niet winnen.
Snap je het dan echt niet?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel werd het dan tegen Willem II?
Als je gewoon PSV volgt kan je zien dat de kans groot is dat ze niet even Willem II oprollen.quote:
Het zal wel Davy. Ik vind dat soort reacties, als fan van PSV, gewoon een beetje zielig, zoals inmiddels wel duidelijk is. Een simpele MyCroft op 'Roda' en je hebt weer een hele rits aan posts van jou.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je gewoon PSV volgt kan je zien dat de kans groot is dat ze niet even Willem II oprollen.
Ik vind niet dat een realistische analyse gelijkstaat aan indekken.
Overigens was die opmerking dat je indekt een grap. Een knipoog naar de opmerking die je altijd over mij maakt.
Ik dacht dat het wel zou snappen
Oh no.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vreemd dat PSV tegen dit Roda gaat gelijk spelen
We spelen toch gelijk tegen W2quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het zal wel Davy. Ik vind dat soort reacties, als fan van PSV, gewoon een beetje zielig, zoals inmiddels wel duidelijk is. Een simpele MyCroft op 'Roda' en je hebt weer een hele rits aan posts van jou.
[..]
Oh no.
Wij hebben ook geen zin in jouquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:44 schreef Nober het volgende:
CSKA pakt één punt in de laatste vier Russian Premier League-wedstrijden en ze staan nog steeds drie punten los. Wat een bazen!
PSV gaat gewoon winnen want CSKA heeft geen interesse in de Europa League.
barney.gifquote:
EL?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:44 schreef Nober het volgende:
CSKA pakt één punt in de laatste vier Russian Premier League-wedstrijden en ze staan nog steeds drie punten los. Wat een bazen!
PSV gaat gewoon winnen want CSKA heeft geen interesse in de Europa League.
Arias heeft een schorsing en anders moet je De Wijs op linksback neerzetten.quote:
Valt mee waarschijnlijk, heeft ie vorig seizoen ook al gestaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:54 schreef Brammess het volgende:
Isimat RB is garant voor comedy capers
nouja cska gaat toch counterenquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:54 schreef Brammess het volgende:
Isimat RB is garant voor comedy capers
Nopequote:
Dit klinkt wel als een succes fanquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope
Achteraf natuurlijk wel moeten doen, als ze doorgaan ben ik er sowieso wel bij.
Hier gaat iets mis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |