Daarvoor typ ik te langzaam.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bijdehandje, lees even mijn quote voordat je zoiets post.
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:47 schreef Rabieluh het volgende:
godsamme ik moet weer eens naar de plee hoor
Ik heb een fantastische dag gehad.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoi jood 422
Leuke dag gehad?
6 live?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wat in de hoek van je TV-scherm staat.
Wat fijn, wat heb je allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een fantastische dag gehad.
KNJBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genetwerkt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat fijn, wat heb je allemaal gedaan?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef Brammess het volgende:
WOL-MUNOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOL-MUNwaardeloze ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOL-MUNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Ik ben altijd heel rustaaag.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KingRoland heeft een zware taak hier vanavond jongens, hou je even gedeisd.
Bedanktquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Voordat je reageert..''
Dit hopen wij allemaal met jou.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk vliegt Manchester United er uit.
Wieso?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit hopen wij allemaal met jou.
Er is een tijd van komen, en er is een tijd Van Gaanquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk vliegt Manchester United er uit.
4x al in totaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |