Beiden arbitrale dwalingen ja.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat staat gelijk aan een buitenspelgoal.
Logisch ja
Winnen van CSKA, Wolfsburg, United. Feyenoord en Ajax voetballes geven. En dan zo slecht spelen tegen de kleintjesquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat is er aan de hand met PSV? In de CL overwinteren, in de competitie ook vaak genoeg van sterkere ploegen winnen maar vaak tegen zwakke ploegen punten laten liggen.
We zijn niet goed genoeg om op halve kracht te spelen. Elke keer opladen is blijkbaar heel moeilijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat is er aan de hand met PSV? In de CL overwinteren, in de competitie ook vaak genoeg van sterkere ploegen winnen maar vaak tegen zwakke ploegen punten laten liggen.
Die voetballes heeft wel geholpen. Lekker de competitie freewheelend door. Bedankt jongens. Succes tegen Suarezquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Winnen van CSKA, Wolfsburg, United. Feyenoord en Ajax voetballes geven. En dan zo slecht spelen tegen de kleintjes
Ga weg man. Voor alle prijzen blijven strijden (ja oké de beker niet)quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik zou zeggen: Alles op alles zetten om de Champions League te winnen dan maar.
Zoals al eerder gezegd, op een of andere manier wint Ajax alle potjes makkelijk dit jaar ondanks dat ze een kutelftal hebben. PSV kan zich niet opladen voor de eredivisie en Feyenoord is ook geen topploeg.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga weg man. Voor alle prijzen blijven strijden (ja oké de beker niet)
Ja ben er ook bang voor, maar ik hoop gewoon dat Ajax als nog ergens een keer een dip krijgtquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, op een of andere manier wint Ajax alle potjes makkelijk dit jaar ondanks dat ze een kutelftal hebben. PSV kan zich niet opladen voor de eredivisie en Feyenoord is ook geen topploeg.
Hahahaquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, op een of andere manier wint Ajax alle potjes makkelijk dit jaar ondanks dat ze een kutelftal hebben. PSV kan zich niet opladen voor de eredivisie en Feyenoord is ook geen topploeg.
Ik hoop met je mee. Ik had graag een competitie om de titel tussen PSV en Feyenoord gehad, maar het zit er niet in.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ben er ook bang voor, maar ik hoop gewoon dat Ajax als nog ergens een keer een dip krijgt
Dat zagen we donderdag ja.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die voetballes heeft wel geholpen.
Het is belachelijk, maar het klopt wel. Ze gaan pas gas geven als ze vlak voor tijd niet voor staan. Pure instellingskwestie.quote:
Het is ongelofelijk dat je tegen Excelsior en Roda 4 punten thuis laat liggen. Dat slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is belachelijk, maar het klopt wel. Ze gaan pas gas geven als ze vlak voor tijd niet voor staan. Pure instellingskwestie.
Als je deze wedstrijd begint met de energie die in het laatste kwartier wordt gesmeten, dan speel je Roda in no-time aan gort en wordt het 5-0/6-0. Dan geef je ze direct het idee dat er niets te halen is en sta je zo op voorsprong.
Maar kennelijk willen ze het weer op halve kracht proberen. Toch treurig dat ze nu nog niet doorhebben dat ze daar niet goed genoeg voor zijn
Ja, prima Luuk, maar hoeveel minder km's heb jij vanavond gemaakt ten opzichtevan de wedstrijd tegen Moskou? De Jong geeft wat instelling en vuur betreft ook zeker niet het juiste voorbeeld.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:12 schreef RipCity het volgende:
Luuk de Jong kon na afloop bij Fox Sports niet anders dan te herhalen wat hij dit seizoen al diverse malen had aangegeven. 'Dit puntenverlies is onze eigen schuld. We hebben vandaag niet genoeg gegeven en dat verdien je het ook niet om te winnen.' De aanvoerder gaf aan ook niet meer te weten waardoor dit de ploeg steeds weer overkomt. 'Het is voor mij ook een raadsel waarom we het dinsdag wel uit onszelf kunnen halen en vandaag niet.'
De Jong legde de schuld volledig bij zijn eigen ploeg. Al moest hij beamen dat het ook niet mee had gezeten dat het tegendoelpunt werd goedgekeurd. 'Ik kon vanaf het middenveld wel zien dat het buitenspel was, de grensrechter blijkbaar niet.'
........................................
Mwah, er heeft een speler meer dan 3 minuten op het veld gelegen. 6 minuten was normaal. Beetje een calimeroreactie dit.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:33 schreef inslagenreuring het volgende:
KNVB toont duidelijk een gunfactor
Het is prima als Ajax dit jaar eerste wordt maar je zal toch wel tweede moeten worden om volgend jaar weer CL te kunnen voetballen, wat zoals wij allemaal weten erg belangrijk is voor de begroting. Die tweede plaats is aardig in gevaar aan het komen, daar zullen ze wat aan moeten doen door meer consistent te spelen tegen de kleinere tegenstanders.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik zou zeggen: Alles op alles zetten om de Champions League te winnen dan maar.
Ik ben blij dat jij het zelf zegt. Die bekerwedstrijden zou ik gebruiken voor jongens die op dit moment weinig spelen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga weg man. Voor alle prijzen blijven strijden (ja oké de beker niet)
Een hele fijne CL loting? Eerder een normale loting lijkt mij. Ok, ze hadden geluk dat de grote ploeg in de poule (ManU) op dit moment geen grote ploeg is, Real Madrid, FC Barcelona, Bayern München of PSG in de poule had gezeten in plaats van ManU dan zou PSV derde zijn geworden, in theorie. Zo bezien heb jij natuurlijk wel een punt. De kleintjes (subtopploeg uit Duitsland, topploeg uit Rusland) waren echter geen echte kleintjes in de poule van PSV. Dat dit PSV erg hard moet werken om te winnen in de CL zal voor iedereen wel duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:22 schreef GwaiLow het volgende:
Maar laten we nou allemaal eerlijk zijn. PSV heeft gewoon een ontzettend fijne CL loting gehad, en het ook echt heel erg goed gedaan want ze zijn 2e van de 4 geworden.
Zijn ze dan niet veel te laat begonnen? Zo'n ploeg breek je toch door driekwartwedstrijd goed te drukken en in het laatste kwart te profiteren van foutjes die ze maken door vermoeidheid (meer in het nadeel van de verdedigende ploeg dan de aanvallende ploeg)?quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder een vreselijke eerste helft gespeeld, tweede helft wel inzet getoond maar het lukte gewoon niet echt tegen de muur van Roda. Beetje genant, vooral bagger.
Ik zou als Feyenoorder bijna zeggen: Geef die tweede plek inderdaad maar aan PSV, want wij doen er toch niets goeds mee. Maar dan zou ik m'n eigen club wel heel erg verloochenen. PSV zal het toch echt zelf moeten afdwingen, en tot nu toe is ons vechtvoetbal effectief. En daar kan ik ook best van genieten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is prima als Ajax dit jaar eerste wordt maar je zal toch wel tweede moeten worden om volgend jaar weer CL te kunnen voetballen, wat zoals wij allemaal weten erg belangrijk is voor de begroting. Die tweede plaats is aardig in gevaar aan het komen, daar zullen ze wat aan moeten doen door meer consistent te spelen tegen de kleinere tegenstanders.
Ik verwacht trouwens wel dat PSV in de tweede helft van het jaar wat sterker zal gaan spelen, ze hebben immers wat nieuwe spelers in moeten passen en ze lijkten sowieso over meer kwaliteit te beschikken dan Feyenoord.
Deels zeker waar. Ajax zat elke Champions League weer bij Barca of Real. Nou, dat is dan al duidelijk, dat gaat de nr 1 vd poule worden. En dan mocht Ajax nog strijden met 2 andere ploegen waaronder Paris en Milan om een tweede plaats. En dat is gewoon heel lastig ondanks dat ze af en toe best in de buurt kwamen. Zeker toen Lyon in de poule zat waren ze normaal gesproken gewoon 2e geworden, alleen iedereen weet wat voor spelletjes daar gespeeld werden. Afijn, de regels werden dit jaar aangepast en PSV mocht in pot 1 vd loting plaatsnemen dacht ik toch? Dan kom je bij Man United, CSKA en Wolfsburg in de poule. Op voorhand zou je denken, erg lastig...... maar het had veel slechter gekund, want er zit geen enkele echte top ploeg bij. Het was natuurlijk even afwachten hoe United zich zou ontwikkelen, maar daar komt voorlopig ook nog niks van terecht. CSKA is natuurlijk ook altijd lastig, maar je hebt gewoon een echt goede kans om in zo'n poule de nr 2 of zelfs 1 te worden en dat heeft PSV gelukkig ook gedaan. Maar dat PSV en Cocu helemaal de hemel in werden geprezen...ik begrijp het natuurlijk best, want het is erg leuk. Maar vond het niet echt realistisch.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een hele fijne CL loting? Eerder een normale loting lijkt mij. Ok, ze hadden geluk dat de grote ploeg in de poule (ManU) op dit moment geen grote ploeg is, Real Madrid, FC Barcelona, Bayern München of PSG in de poule had gezeten in plaats van ManU dan zou PSV derde zijn geworden, in theorie. Zo bezien heb jij natuurlijk wel een punt. De kleintjes (subtopploeg uit Duitsland, topploeg uit Rusland) waren echter geen echte kleintjes in de poule van PSV. Dat dit PSV erg hard moet werken om te winnen in de CL zal voor iedereen wel duidelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |