Limburg hè.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
PSV speelt kut, maar wat is Roda toch een enorme klote club. Net als Fortuna Sittard. Ik weet niet eens waarom maar heb dat altijd zulke poep gevonden. Gewoon een gevoel.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
PSV speelt kut, maar wat is Roda toch een enorme klote club. Net als Fortuna Sittard. Ik weet niet eens waarom maar heb dat altijd zulke poep gevonden. Gewoon een gevoel.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:01 schreef Syntix het volgende:
[..]En dat niet van psv vinden
de grootste kutclub van NL
Wat kom je hier dan doen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:01 schreef Syntix het volgende:
[..]En dat niet van psv vinden
de grootste kutclub van NL
Klopt helaas. Iedereen speelt ook alsof hij schijt in zijn broek heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:09 schreef tja77 het volgende:
Dit gaat hem niet meer worden.
Niks loopt zoals het moet gaan, tis gewoon een totale off day. Eindpassing is om te janken.
Treurnis alom.
Uhhh nee....quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:12 schreef daniela_007 het volgende:
Altijd hetzelfde liedje na loodzware Europese wedstrijden.
Kom op zeg. Zoek het eerder bij die drama beleving van de spelers. Snap dat de spanning en entourage geen CL kaliber is, maar om dan zo te spelenquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:37 schreef tja77 het volgende:
Wat een kutwedstrijd.
Maar bovenal wat een vieze vuile kutscheidsrechter. Mijn god zeg.
Ik zeg toch kutwedstrijdquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kom op zeg. Zoek het eerder bij die drama beleving van de spelers. Snap dat de spanning en entourage geen CL kaliber is, maar om dan zo te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |