Zenit joh. Die is op een goede dag te doen.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:30 schreef rubbereend het volgende:
nou ik zou zeggen Chelsea of Manchester City, daar zouden we nog de grootste (minimale) kans tegen hebben vermoed ik
Uiteindelijk is de scheids er om de grens te trekkenquote:
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:55 schreef Oliver23 het volgende:
Volkomen Kansloos
Real Madrid
FC Barcelona
Bayern München
Kleine Kans
Atlético Madrid
Manchester City
50/50
Chelsea
redelijke kans
Zenit Sint-Petersburg
Precies. Is gewoon 50/50.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:19 schreef Cavaliers het volgende:
Kleine kans tegen Atletico, dan begrijp je het niet helemaal.
Denk je? Moeilijke ploeg hoor al hebben ze niet meer de kwaliteit van een paar seizoenen geleden, ook denk ik dat je tegen City meer kans hebt dan tegen Chelseaquote:
Ik hou van positivisme, maar dit is wat teveel van het goede. Ik denk dat je overal zwaar de underdog bent. Kijk alleen even naar de wedstrijden tegen Zenit vorig jaar. Tegen Engelse ploegen doen Nederlandse ploegen het altijd aardig, maar beiden zijn van een ander kaliber dan ManU.quote:
Ik denk dat Man. Utd. in de huidige vorm ook op billetjes krijgt van Atletico.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:47 schreef joers1 het volgende:
die flinke maat te groot werd ook gezegd van Man U....niets is onmogelijk
Ik heb ze een paar wedstrijden zien spelen dit seizoen. Ik vind het team goed in balans, alleen Torres en Jackson Martinez renderen niet echt super. Griezmann is daarentegen vrijwel altijd gevaarlijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:21 schreef Cavaliers het volgende:
Hoeveel hebben Atletico daadwerkelijk zien spelen? Die zijn beter dan Real.
Scoren is inderdaad nog het grootste probleem van Atléti (vooral als Nino Torres speelt, die kan echt niks meer). Echter ligt daar ook meteen de kracht, ze hebben gerust nog Correa en Vietto op de bank zitten, twee uitstekende talenten.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb ze een paar wedstrijden zien spelen dit seizoen. Ik vind het team goed in balans, alleen Torres en Jackson Martinez renderen niet echt super. Griezmann is daarentegen vrijwel altijd gevaarlijk.
Locadia en in de return Luuk de Jong tegen Gimenez en Godinquote:Op donderdag 10 december 2015 12:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Scoren is inderdaad nog het grootste probleem van Atléti (vooral als Nino Torres speelt, die kan echt niks meer). Echter ligt daar ook meteen de kracht, ze hebben gerust nog Correa en Vietto op de bank zitten, twee uitstekende talenten.
De defensie is echter de beste van de wereld als je het mij vraagt. Ik zie PSV niet één doelpunt maken over twee wedstrijden.
MSN tegen PSVquote:Op donderdag 10 december 2015 12:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Locadia en in de return Luuk de Jong tegen Gimenez en Godin
[ afbeelding ]
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-12-2015 om 12:00:00Jetro Willems keert terug op het trainingsveld bij PSV. https://t.co/o0HQSJGGxa reageer retweet
Je sarcasme meter is kadoek.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hou van positivisme, maar dit is wat teveel van het goede. Ik denk dat je overal zwaar de underdog bent. Kijk alleen even naar de wedstrijden tegen Zenit vorig jaar. Tegen Engelse ploegen doen Nederlandse ploegen het altijd aardig, maar beiden zijn van een ander kaliber dan ManU.
Al helemaal omdat luuk geschorst is.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:32 schreef Ciscus het volgende:
Je kunt thuis prima gelijk spelen tegen al deze ploegen. Als je geluk hebt, valt ie net een keertje goed en heeft Bruma weer zo'n dag als dinsdag. Laten we onszelf ook niet teveel kleineren, want er staan puike voetballertjes tussen bij ons.
Ik hoop derhalve op eerst een thuiswedstrijd.
Dat is sowieso al hoor. Wij spelen eerst thuis, daarna uit. Nummers 1 spelen allemaal eerst uit.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:32 schreef Ciscus het volgende:
We spelen sowieso eerst thuis toch als nummer 2 uit de poule? Dacht dat in ieder geval ergens gehoord te hebben.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:32 schreef Ciscus het volgende:
Je kunt thuis prima gelijk spelen tegen al deze ploegen. Als je geluk hebt, valt ie net een keertje goed en heeft Bruma weer zo'n dag als dinsdag. Laten we onszelf ook niet teveel kleineren, want er staan puike voetballertjes tussen bij ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |