Jawel. Ajax wint namelijk met grote cijfers in eigen huis van Roda en Feyenoord zal dat ook doen. PSV zal de tweede seizoenshelft nog naar Utrecht en Groningen moeten. Sowieso heeft Ajax al erg veel lastige uitwedstrijden gehad.quote:Op zondag 13 december 2015 15:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Feijenoord verliest loop je helemaal geen schade op, dan win je gewoon 1 punt op beide concurenten.
Knap dat jij weet dat Feyenoord makkelijk van Roda gaat winnen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jawel. Ajax wint namelijk met grote cijfers in eigen huis van Roda en Feyenoord zal dat ook doen. PSV zal de tweede seizoenshelft nog naar Utrecht en Groningen moeten. Sowieso heeft Ajax al erg veel lastige uitwedstrijden gehad.
Het verschil in doelsaldo is wel heel erg groot aan het worden. Voor de stand is het waarschijnlijk niet beslissend (soms wel, denk aan de afscheidswedstrijd van Cocu) maar het is een slecht teken, het wijst op te weinig gretigheid.quote:Op zondag 13 december 2015 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het schijnt toch moeilijk te zijn dat als je een wedstrijd niet op een bepaald concentratie niveau begint dat weer terug te krijgen, ook al komt de inzet dan wel terug.
Ik heb alleen de samenvatting gezien dus kan de hele wedstrijd niet beoordelen, over dat buitenspel heb je wel gelijk maar er was voldoende gelegenheid om dat nog te herstellen, uiteindelijk gewoon knullig verdedigd.
Als het verschil tussen twee ploegen klein is dan maakt de scheidsrecher het verschil, het verschil tussen PSV en Roda behoort groot genoeg te zijn dat je zelfs met de slechtst functionerende scheidsrechters ruimschoots wint.quote:Op zondag 13 december 2015 13:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft PSV het aan zichzelf te danken, maar door het buitenspel waren er twee verdedigers uit positie en moest Brenet als rechtsbuiten de uiteindelijke doelpuntenmaker bewaken. En die stond natuurlijk nog aan de verkeerde kant, omdat hij zijn eigen man ook moest afschermen.
Als je dan verder ziet dat de Jong geen pingel krijgt, dat het eindeloze tijdrekken door de scheids niet wordt bestraft, dan is er ook wel alle reden om niet tevreden te zijn over de arbitrage. En ja, dat had ik ook gezegd als we gewonnen hadden. Maar goed, slechte arbitrage is tegenwoordig gewoon standaard.
Het verschil met Ajax is 3 punten, ja dat is een onoverbrugbaar gat.quote:Op zondag 13 december 2015 15:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet alleen het verschil in het aantal punten in vergelijking met Ajax begint groot te worden, het verschil in doelsaldo is ook wel heel erg groot aan het worden. Voor de stand is het waarschijnlijk niet beslissend (soms wel, denk aan de afscheidswedstrijd van Cocu) maar het is een slecht teken, het wijst op te weinig gretigheid.
Als je veel puntverlies lijdt dan is je doelsaldo per definitie kut. Verder is dat geen gebrek aan gretigheid, maar aan scorend vermogen. Kansen genoeg, alleen worden bij de 16 veel verkeerde keuzes gemaakt.quote:Op zondag 13 december 2015 15:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet alleen het verschil in het aantal punten in vergelijking met Ajax begint groot te worden, het verschil in doelsaldo is ook wel heel erg groot aan het worden. Voor de stand is het waarschijnlijk niet beslissend (soms wel, denk aan de afscheidswedstrijd van Cocu) maar het is een slecht teken, het wijst op te weinig gretigheid.
Ik typte dat voordat ik wist dat Ajax het ook weer liet lopen. Je mag ervan uitgaan dat Ajax zo'n cadeautje met beide handen aanneemt. Alle drie die ploegen bakken er niets van. Met slechts 3 punten achterstand (wel een fors verschil in doelsaldo) terwijl PSV slechts 10 van de 16 wedstrijden heeft gewonnen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het verschil met Ajax is 3 punten, ja dat is een onoverbrugbaar gat.
Dat is toch exact wat ik zeg, ze hebben het aan zichzelf te danken. Neemt niet weg dat je geen feitelijke constatering over het niveau van de scheids mag doen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als het verschil tussen twee ploegen klein is dan maakt de scheidsrecher het verschil, het verschil tussen PSV en Roda behoort groot genoeg te zijn dat je zelfs met de slechtst functionerende scheidsrechters ruimschoots wint.
Gisteren was het vooral de eindpassing die tenenkrommend slecht was. Baltempo lag in de eerste helft VEEL te laag.quote:Op zondag 13 december 2015 15:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je veel puntverlies lijdt dan is je doelsaldo per definitie kut. Verder is dat geen gebrek aan gretigheid, maar aan scorend vermogen. Kansen genoeg, alleen worden bij de 16 veel verkeerde keuzes gemaakt.
Utrecht uit is voor Ajax geen cadeautje, kijk de resultaten van de laatste 10 seizoenen er maar op na.quote:Op zondag 13 december 2015 15:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik typte dat voordat ik wist dat Ajax het ook weer liet lopen. Je mag ervan uitgaan dat Ajax zo'n cadeautje met beide handen aanneemt. Alle drie die ploegen bakken er niets van. Met slechts 3 punten achterstand (wel een fors verschil in doelsaldo) terwijl PSV slechts 10 van de 16 wedstrijden heeft gewonnen.
Pereiro wordt niet begrepen en snapt de Jong niet en Locadia gaat standaard voor het kansloze schot uit de onmogelijke hoek. Die is echt stuitend slecht en mag van mij gewoon verhuurd worden. Laat hem maar ergens anders oefenen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gisteren was het vooral de eindpassing die tenenkrommend slecht was. Baltempo lag in de eerste helft VEEL te laag.
Pereiro werd niet alleen niet begrepen, maar hij speelde ook gewoon niet goed.quote:Op zondag 13 december 2015 15:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pereiro wordt niet begrepen en snapt de Jong niet en Locadia gaat standaard voor het kansloze schot uit de onmogelijke hoek. Die is echt stuitend slecht en mag van mij gewoon verhuurd worden. Laat hem maar ergens anders oefenen.
Als de Jong geblesseerd is, dan Pereiro maar in de spits.
Dat is zeker ook waar.quote:Op zondag 13 december 2015 15:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pereiro werd niet alleen niet begrepen, maar hij speelde ook gewoon niet goed.
Zijn directe tegenstander had hem gewoon in de zak. Roda zat er continue heel kort op, en vooral Pereiro had daar moeite mee.
Ik zou eens een potje van PSV kijken als ik jou wasquote:Op zondag 13 december 2015 15:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pereiro wordt niet begrepen en snapt de Jong niet en Locadia gaat standaard voor het kansloze schot uit de onmogelijke hoek. Die is echt stuitend slecht en mag van mij gewoon verhuurd worden. Laat hem maar ergens anders oefenen.
Als de Jong geblesseerd is, dan Pereiro maar in de spits.
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik zou zeggen: Alles op alles zetten om de Champions League te winnen dan maar.
quote:
quote:
Puntje uit tegen de nummer 5 is toch iets minder schandalig dan een puntje thuis tegen de nummer 14. Niet dat je er verder tevreden mee moet zijn hoor.quote:
Okequote:Op zondag 13 december 2015 16:37 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Puntje uit tegen de nummer 5 is toch iets minder schandalig dan een puntje thuis tegen de nummer 14. Niet dat je er verder tevreden mee moet zijn hoor.
Hahaha, jij bent grappig.quote:Op zondag 13 december 2015 16:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zou eens een potje van PSV kijken als ik jou wasHoe kom je er in godsnaam bij dat Pereiro niet begrepen wordt? mensen praten hier over die jongen alsof het een toekomstige Messi is. Die jongen snapt zelf überhaupt niet wat hij wil wanneer hij een actie begint volgens mij. Gisteren de slechtste man bij PSV, en dat zegt wat.
Locadia is een prima speler. Slim aan de bal en vult het goed in op een positie die voor hem niet natuurlijk is. Die verdient sowieso meer credits dan jij hem toedicht. Het talent van Pereiro is leuk (en duidelijk dat het aanwezig is), maar het levert ons vooralsnog bar weinig op (op 1 of 2 potjes na).
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 13 december 2015 16:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zou eens een potje van PSV kijken als ik jou wasHoe kom je er in godsnaam bij dat Pereiro niet begrepen wordt? mensen praten hier over die jongen alsof het een toekomstige Messi is. Die jongen snapt zelf überhaupt niet wat hij wil wanneer hij een actie begint volgens mij. Gisteren de slechtste man bij PSV, en dat zegt wat.
Locadia is een prima speler. Slim aan de bal en vult het goed in op een positie die voor hem niet natuurlijk is. Die verdient sowieso meer credits dan jij hem toedicht. Het talent van Pereiro is leuk (en duidelijk dat het aanwezig is), maar het levert ons vooralsnog bar weinig op (op 1 of 2 potjes na).
Yup, paar minuutjes nog. Live te zien op Nu.nlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |