En ze heeft natuurlijk helemaal geen andere vriendinnen die ze even kan bellenquote:Op zondag 6 december 2015 13:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar je gaat toch ook niet echt weg terwijl t eten al besteld is? Hoe erg kan iets zijn dat t niet even 20 min kan wachten? Ik snap dat je haast maakt dan, maar zo snel weg?
Aan de andere kant snap ik ook niet hoe een date zo vreselijk kan zijn dat je nú direct weg wilt.
Ik heb slechtere smoezen gehoord om een date af te slaan.quote:Op zondag 6 december 2015 13:02 schreef Moro het volgende:
Wat hebben jullie weinig vertrouwen allemaal? ik ga sowieso niet met iemand gezellig zitten doen die geen tijd met mij wil/kan doorbrengen.
Nee niet pissig wel wat brak
ik denk niet meteen aan slechte intenties hoor, maar dan vind ik het nog onbeschoft. Dat heeft toch niks met weinig vertrouwen te maken?quote:Op zondag 6 december 2015 13:02 schreef Moro het volgende:
Wat hebben jullie weinig vertrouwen allemaal? ik ga sowieso niet met iemand gezellig zitten doen die geen tijd met mij wil/kan doorbrengen.
Mwah, niet weinig vertrouwen, maar vind t gewoon een rare situatie.quote:Op zondag 6 december 2015 13:02 schreef Moro het volgende:
Als een vriendin me echt belt in paniek, ben ik ook weg.quote:Op zondag 6 december 2015 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk niet meteen aan slechte intenties hoor, maar dan vind ik het nog onbeschoft. Dat heeft toch niks met weinig vertrouwen te maken?
We weten dan niet hoe hoog de ernst was. Toch wel een merkwaardige situatie.quote:Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als een vriendin me echt belt in paniek, ben ik ook weg.
Dit dus als mijn zusje gebeld had, was ik ook gelijk weg geweest. Ja je moet eten, maar ik heb dan toch gelijk geen honger meer . Ik kan dan ook niet meer gezellig zitten doen.quote:Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
ik kan gewoon echt weinig verzinnen waardoor iemand zo in paniek is waardoor er meteen gehandeld moet wordenquote:Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 december 2015 13:14 schreef Moro het volgende:
Alleen wat whatsappjes met excuus en bedankt dat ik er geen problemen mee had om haar te laten gaan. En krijg nu net wat berichtjes van een andere context dat ze het goed zal maken.
Terwijl ik hier vrij brak zit en het allemaal wel okay vind...
Je hoeft ook niet te matchen met alle mensen die je date kunnen bellen.quote:Op zondag 6 december 2015 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan gewoon echt weinig verzinnen waardoor iemand zo in paniek is waardoor er meteen gehandeld moet worden
Gelukkig. Ik geloof niet dat ik goed match met mensen die daadwerkelijk anderen in paniek opbellen voor minder dan een 19 dagen vermiste oma of zo
En dan is ze al 19 dagen kwijt dus dan maakt 3 kwartier ook niet uit
ik bedoelde dat mijn vrienden zo gelukkig niet zijnquote:Op zondag 6 december 2015 13:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te matchen met alle mensen die je date kunnen bellen.
Ik zou iemand die niet begrijpt dat een vriend (met een al dan niet legitieme) crisis sowieso voorgaat niet daten
Hoe niet zijn? Vind het volledig normaal als echt goede vrienden je opbellen als het menens is. Ik mag hopen dat een toekomstige partner ook zo tegen vrienden aankijkt.quote:Op zondag 6 december 2015 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat mijn vrienden zo gelukkig niet zijn
ik ook hoor. Maar dat gebeurt me nou nooit want gelukkig vinden ze kleine dingen niet zo ergquote:Op zondag 6 december 2015 13:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe niet zijn? Vind het volledig normaal als echt goede vrienden je opbellen als het menens is. Ik mag hopen dat een toekomstige partner ook zo tegen vrienden aankijkt.
Soort ander type mens, dat weet je toch niet. Miss heeft ze wel dikke klappen gehad, weet jij veelquote:Op zondag 6 december 2015 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook hoor. Maar dat gebeurt me nou nooit want gelukkig vinden ze kleine dingen niet zo erg
Nogmaals: het gaat mij er meer om dat ik echt heel weinig voor kan stellen dat direct moet worden afgehandeld.
Als iemand mij belt met 'mama is net gegrepen door een trein' of 'mijn broer heeft per ongeluk de postbode vermoord en de politie komt hem nu halen en ik weet niet wat ik moet doen' dan sta ik ook meteen op. Alleen gebeurt dat dus nooit. Gelukkig
Ruzie met je partner is voor mij niet bepaald iets waarvoor je iemand in paniek opbelt. En ik bedoelde dus dat ik ook niet zo goed match met mensen die dat wel doen. Ik vind het maar dramatisch
Als een vriendin dat al zou doen en ik zou zeggen 'ik ben nu op een date en ik heb net besteld dus ik weet even niet wat ik moet doen' (wat ik waarschijnlijk zou zeggen omdat ik dat niet zou weten) zou ze echt 100% zeker zeggen 'oh bel me dan maar over een uurtje of zo'
Soort van ander type mensen of zo bedoel ik
Wat vond je van jouw cadeau en gedicht?quote:Op zondag 6 december 2015 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
Gisteravond dus uit eten geweest. Had uiteraard mijn gedichtje en cadeautje mee waarmee ik haar aangenaam verrassde. Daarna nog naar een paar kroegjes geweest en daarna heb ik haar thuis afgeleverd, daar nog even staan kletsen
en daarna weer richting huis.
Vrijdag gaan we weer wat doen. Moet nog even bedenken wat.
Ik vond mijn cadeau en gedicht heel goed, perfect eigenlijkquote:Op zondag 6 december 2015 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat vond je van jouw cadeau en gedicht?
Yup.quote:
Aah! Superleuk dat zij ook iets goeds voor jou hadquote:Op zondag 6 december 2015 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vond mijn cadeau en gedicht heel goed, perfect eigenlijk
En zij ook. Dus pluspunten gescoord
[..]
Yup.
Ik denk dat we elkaar niet goed begrijpenquote:Op zondag 6 december 2015 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aah! Superleuk dat zij ook iets goeds voor jou had![]()
Anders sta je daar met je goede gedrag
Derde.quote:
O ja, hehe, dat was juist mijn vraag!quote:Op zondag 6 december 2015 15:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat we elkaar niet goed begrijpen![]()
Ik had een cadeautje en gedicht, zij niet.
Oeh dat klinkt als wen erg geslaagde datequote:Op zondag 6 december 2015 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
Gisteravond dus uit eten geweest. Had uiteraard mijn gedichtje en cadeautje mee waarmee ik haar aangenaam verrassde. Daarna nog naar een paar kroegjes geweest en daarna heb ik haar thuis afgeleverd, daar nog even staan kletsen
en daarna weer richting huis.
Vrijdag gaan we weer wat doen. Moet nog even bedenken wat.
Hans heeft daar nog iets over gezegdquote:Op zondag 6 december 2015 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja, hehe, dat was juist mijn vraag!
Pretty lame dat zij niets had
Dat was het zeker! Ik weet alleen nog niet zo goed of ik nou een zwak voor d'r heb. Ze is lief, leuk en aardig maar tot nog mis ik de vonk zegmaar. Maar misschien komt die nogquote:Op zondag 6 december 2015 15:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt als wen erg geslaagde date
Ah nee tochquote:Op zondag 6 december 2015 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja, hehe, dat was juist mijn vraag!
Pretty lame dat zij niets had
Dan heeft zij die vonk denk ik ook (nog) niet. Althans dat is volgens mij altijd zo, heb eigenlijk nooit meegemaakt dat iemand de vonk wel heeft en de ander niet.quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hans heeft daar nog iets over gezegd![]()
[..]
Dat was het zeker! Ik weet alleen nog niet zo goed of ik nou een zwak voor d'r heb. Ze is lief, leuk en aardig maar tot nog mis ik de vonk zegmaar. Maar misschien komt die nog![]()
Heb je al seks gehad? Misschien roept dat de vonk opquote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hans heeft daar nog iets over gezegd![]()
[..]
Dat was het zeker! Ik weet alleen nog niet zo goed of ik nou een zwak voor d'r heb. Ze is lief, leuk en aardig maar tot nog mis ik de vonk zegmaar. Maar misschien komt die nog![]()
Ik wel. En ik hoef die vonk niet perse om een tijdje leuk te daten met iemand. Maar die ander was dus wel echt verliefd op me en heeft het contact toen verbroken omdat hij daar niet echt blij van werdquote:Op zondag 6 december 2015 15:33 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dan heeft zij die vonk denk ik ook (nog) niet. Althans dat is volgens mij altijd zo, heb eigenlijk nooit meegemaakt dat iemand de vonk wel heeft en de ander niet.
Ik ben bang dat ik die vonk nooit meer ga ervaren
Nope, anders was ik gister niet naar huis gefietstquote:Op zondag 6 december 2015 15:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb je al seks gehad? Misschien roept dat de vonk op
Ik ga er vrijdag achterkomen. Als er dan weinig verbetering is qua gevoelens ga ik weer swipenquote:Op zondag 6 december 2015 15:33 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dan heeft zij die vonk denk ik ook (nog) niet. Althans dat is volgens mij altijd zo, heb eigenlijk nooit meegemaakt dat iemand de vonk wel heeft en de ander niet.
Hahahah ik swipe oook als ik date met mensenquote:Op zondag 6 december 2015 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nope, anders was ik gister niet naar huis gefietst
[..]
Ik ga er vrijdag achterkomen. Als er dan weinig verbetering is qua gevoelens ga ik weer swipen
Zou ik ook niet blij van worden!quote:Op zondag 6 december 2015 15:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wel. En ik hoef die vonk niet perse om een tijdje leuk te daten met iemand. Maar die ander was dus wel echt verliefd op me en heeft het contact toen verbroken omdat hij daar niet echt blij van werd
Ik snapte hem ook wel. Was m'n eerste date, wist zelf ook niet zo goed hoe of wat. Vond het alleen jammer dat ie het contact gewoon opeens liet verwateren en me later pas vertelde waarom. De laatste keer dat ik er was had hij me ook best wel een heel persoonlijk verhaal verteld, wat alleen z'n ouders en beste vriend wisten. Ik kwam te dichtbij denk ik.. Tenminste voor iemand met monogame voorkeur.quote:Op zondag 6 december 2015 16:04 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Zou ik ook niet blij van worden!
Ik heb het altijd andersom dan ben ik echt helemaal ondersteboven van iemand, om totaal geen enkele reden (wat ik dus maar voor mij houd). En als er dan een paar keer seks is geweest is het eigenlijk over...quote:Op zondag 6 december 2015 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
Seks helpt bij mij altijd enorm qua vonk
En ik heb het regelmatig helaas. Dat de ander hem duidelijk voelt en ik (nog) niet
Dan komt ze toch bij jou?quote:Op zondag 6 december 2015 16:52 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik heb het altijd andersom dan ben ik echt helemaal ondersteboven van iemand, om totaal geen enkele reden (wat ik dus maar voor mij houd). En als er dan een paar keer seks is geweest is het eigenlijk over...
status update over buurvrouw, schijnbaar blijft haar viendin nog wel een tijdje logeren
Wat heb je tegen vozen (gewoon nieuwsgierig)?quote:Op zondag 6 december 2015 17:38 schreef eefje801 het volgende:
In ander nieuws, wat stel ik voor als eerdere date? We gaan over twee weken naar de bioscoop. Zit te denken aan een pré screening van een eerder deel (ja, we gaan naar Star Wars) maar dan krijg je weer dat "netflix en chill" dilemma en dat gevoos op de bank wil ik eigenlijk nog even uitstellen.
Dus ze heeft tegen jou lopen zeggen dat ze een gedicht verwacht, en dan zelf met lege handen aan komen zetten?quote:Op zondag 6 december 2015 15:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat we elkaar niet goed begrijpen![]()
Ik had een cadeautje en gedicht, zij niet.
1e date?quote:Op zondag 6 december 2015 17:38 schreef eefje801 het volgende:
In ander nieuws, wat stel ik voor als eerdere date? We gaan over twee weken naar de bioscoop. Zit te denken aan een pré screening van een eerder deel (ja, we gaan naar Star Wars) maar dan krijg je weer dat "netflix en chill" dilemma en dat gevoos op de bank wil ik eigenlijk nog even uitstellen.
Ergens lunchen, of een wijntje doen, of een boswandeling, of naar een stad die je beide leuk vind, of high tea'en. Schaatsen ^^ Of gewoon wat drinken ergens, dat doe ik meestalquote:Op zondag 6 december 2015 17:38 schreef eefje801 het volgende:
quote:Op zondag 6 december 2015 17:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ergens lunchen, of een wijntje doen, of een boswandeling, of naar een stad die je beide leuk vind, of high tea'en. Schaatsen ^^ Of gewoon wat drinken ergens, dat doe ik meestal
als je me meeneemt op een high tea gaan we daarna wel hard vozen hoorquote:Op zondag 6 december 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
High tea is leuk jaaaa maar denk meer voor meisjes
Hey rhubarbje, zin om eens naar een high tea te gaan?quote:Op zondag 6 december 2015 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je me meeneemt op een high tea gaan we daarna wel hard vozen hoor
Als je er een voor me maakt mag je zelfs doen wat je wil
quote:Op zondag 6 december 2015 17:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hey rhubarbje, zin om eens naar een high tea te gaan?
Nee, dat is zeker niet altijd zo. Ik heb zowel meegemaakt dat ik die vonk wel voelde en de ander niet als andersom. Beide zijn niet fijn om mee te maken Maar horen helaas bij daten.quote:Op zondag 6 december 2015 15:33 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Heb helemaal niks tegen vozen maar na zo lang anticiperen doe ik het liever even rustig aan. Dit is niet van het kaliber scharrel maar meer au serieux, zeg maar.quote:Op zondag 6 december 2015 17:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen vozen (gewoon nieuwsgierig)?
hoe weet je dan al dat het voor serieus is? Oprechte vraagquote:
Ja mij net zo. Hoe leuk.quote:Op zondag 6 december 2015 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je me meeneemt op een high tea gaan we daarna wel hard vozen hoor
Als je er een voor me maakt mag je zelfs doen wat je wil
Heb het over mijn eigen interesse.quote:Op zondag 6 december 2015 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe weet je dan al dat het voor serieus is? Oprechte vraag
Gister tegen een meisje gezegd waarmee ik al een tijdje aan het praten was dat ik nu aan het daten was en dat als het niets word ik weer contact met haar opneem.quote:Op zondag 6 december 2015 16:03 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hahahah ik swipe oook als ik date met mensenvind ok leuk
De eerste man die zelf bedenkt om te gaan high tea'en met me is echt een eindbaasquote:Op zondag 6 december 2015 18:09 schreef Moro het volgende:
Ik zie wel dat ik nog een keer high tea moet gaan doen.
Tja ik zou echt denken 'kans gemist'quote:Op zondag 6 december 2015 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gister tegen een meisje gezegd waarmee ik al een tijdje aan het praten was dat ik nu aan het daten was en dat als het niets word ik weer contact met haar opneem.
Is dat iets wat jullie zouden doen en hoe zouden jullie reageren als iemand zoiets tegen je zegt?
Heb jij niet dat sommige gesprekken echt 100x vanzelf gaan en je maar niet kan stoppen met praten? Als ik dat heb, zit het meestal wel in de juiste richting ^^quote:Op zondag 6 december 2015 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat bedoelde ik juist. Hoe weet je dat je 'voor serieus' in iemand geïnteresseerd bent voor een eerste date?
Maar zou je sowieso iemand daten die dan zelf monogaam wil zijn door alleen jou te zien?quote:Op zondag 6 december 2015 18:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja ik zou echt denken 'kans gemist'
Vooral als ik je toch nog niet ontmoet heb
Er zijn zoveel vissen in de zee. Ik hou er niet van om weg gelegd en weer op gepakt te worden wanneer een man dat blieft
Maar tegen jou zou ik zeggen 'jammer, veel succes!' etc
Maar als je me dan na 3 weken gaat appen 'heeeey hoe is het' dan zou ik zeggen 'val dood lamlul' Of iets van gelijke strekking
Ja, maar ik heb ondertussen genoeg gedate om te weten dat het helemaal niets zegtquote:Op zondag 6 december 2015 18:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb jij niet dat sommige gesprekken echt 100x vanzelf gaan en je maar niet kan stoppen met praten? Als ik dat heb, zit het meestal wel in de juiste richting ^^
Waarom niet? Dat is de keus van die ander. Het lijkt me niet praktisch omdat ik denk dat de ander dan misschien wat sneller vereenzaamt maar dat kan die ander zelf prima inschatten lijkt me. Ik ken genoeg monopoly relaties die prima werken (en alleen voor de term zou ik het al doenquote:Op zondag 6 december 2015 18:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar zou je sowieso iemand daten die dan zelf monogaam wil zijn door alleen jou te zien?
Ik weet het niet, ik snap zelf niet zo goed waarom je daarvoor zou kiezen dus vandaar dat het me tegenhoud denk ik.quote:Op zondag 6 december 2015 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is de keus van die ander. Het lijkt me niet praktisch omdat ik denk dat de ander dan misschien wat sneller vereenzaamt maar dat kan die ander zelf prima inschatten lijkt me. Ik ken genoeg monopoly relaties die prima werken (en alleen voor de term zou ik het al doen)
Oh daar zou ik ook weinig moeite mee hebben. aan de andere kant vind ik het ook lullig vinden om iemand aan het lijntje te houdenquote:Op zondag 6 december 2015 18:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja ik zou echt denken 'kans gemist'
Vooral als ik je toch nog niet ontmoet heb
Er zijn zoveel vissen in de zee. Ik hou er niet van om weg gelegd en weer op gepakt te worden wanneer een man dat blieft
Maar tegen jou zou ik zeggen 'jammer, veel succes!' etc
Maar als je me dan na 3 weken gaat appen 'heeeey hoe is het' dan zou ik zeggen 'val dood lamlul' Of iets van gelijke strekking
Nouja dat is echt iets waar ik dus nog nooit aan gedacht had om te doen, dus die ga ik nog wel een keer voorstellen.quote:Op zondag 6 december 2015 18:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De eerste man die zelf bedenkt om te gaan high tea'en met me is echt een eindbaas
Maar als de ander het snapt en wil dan is het toch prima? Je date toch een volwassen iemand die daarin zijn eigen beslissingen kan maken?quote:Op zondag 6 december 2015 18:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik snap zelf niet zo goed waarom je daarvoor zou kiezen dus vandaar dat het me tegenhoud denk ik.
Nee. En als iemand zoiets tegen mij zegt is het meteen klaar.quote:Op zondag 6 december 2015 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gister tegen een meisje gezegd waarmee ik al een tijdje aan het praten was dat ik nu aan het daten was en dat als het niets word ik weer contact met haar opneem.
Is dat iets wat jullie zouden doen en hoe zouden jullie reageren als iemand zoiets tegen je zegt?
Omdat ik hem al erg goed ken. En hij me dat gevoel geeft en ik inmiddels verliefd ben. Daaromquote:Op zondag 6 december 2015 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat bedoelde ik juist. Hoe weet je dat je 'voor serieus' in iemand geïnteresseerd bent voor een eerste date?
Ah leuk, wordt vast leuk als je elkaar al kent dan weet je deels hoe degene is. Altijd prettig.quote:Op zondag 6 december 2015 18:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Omdat ik hem al erg goed ken. En hij me dat gevoel geeft en ik inmiddels verliefd ben. Daarom![]()
Kan ik verder ook niet verklaren hoor, soms heb je dat. En ik weet wel zeker dat dat minder vaak voorkomt via een internetdate, daar had ik dat ook minder mee.
Dankje! Ja dat klopt inderdaad, ik hoef me niet druk te maken dat we geen gespreksstof hebben of dat het niet leuk wordt. Ben ook echt mezelf.quote:Op zondag 6 december 2015 18:49 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ah leuk, wordt vast leuk als je elkaar al kent dan weet je deels hoe degene is. Altijd prettig.
Leukquote:Op zondag 6 december 2015 22:06 schreef Rust_Cohle het volgende:
Zo, net terug van mijn derde date. Vrijdag nacht naar haar huis gegaan en nu pas weer terug. Ben denk ik een beetje verliefd aan het worden
quote:Op zondag 6 december 2015 18:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Omdat ik hem al erg goed ken. En hij me dat gevoel geeft en ik inmiddels verliefd ben. Daarom![]()
Kan ik verder ook niet verklaren hoor, soms heb je dat. En ik weet wel zeker dat dat minder vaak voorkomt via een internetdate, daar had ik dat ook minder mee. Dat was eerder "verlust".
Ik dat ook wel weer willen zijnquote:
quote:Op maandag 7 december 2015 00:09 schreef K44S het volgende:
Ik zit in de trein van mn eerste date met het meisje van mn nichtje.
Super leuk! Paar uur poolen en daarna nog een paar drankjes. Veel gepraat een gelachen.
We gaan voor n 2e date. Ben benieuwd waar dit strand
Ja. Als ik duidelijk wil laten blijken dat ik diegene leuk vind. Moet zeggen dat ik mensen die ik al ken eigenlijk nooit like.quote:Op maandag 7 december 2015 08:27 schreef Deezertje het volgende:
Sturen jullie eigenlijk nog superlikes? Ik moet me echt inhouden soms, stuur ze alleen als ik wil dat de ander weet dat ik ze geliked heb. Heb het gedaan bij iemand die ik op school vaak tegenkwam (geen reactie) en bij iemand die achter de kassa werkt. Niet handig misschien, maar weet je wel dat ze je like krijgen en altijd leuk hoe ze reageren als je ze weer in real life ziet
(al is dat best akward soms want op de een of andere manier geeft dat toch aan dat de ander je niet moet...)
Als ze voor de lol komt logeren als ze dronken is zou ik er raar van staan te kijkenquote:Op maandag 7 december 2015 09:38 schreef Moro het volgende:
[..]
Ach ja het is ook wel een hele soap aan het worden ook.
Overigens was ze zo beschonken dat er niks gebeurd is savonds. In de ochtend werd ik wel verrast en stond dus vervolgens dik in de file.
Ja echt wel.quote:
19 december al wat te doen?quote:Op maandag 7 december 2015 11:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij vindt dit een hele rare en volstrekt onterechte actie
[..]
Lijkt me best leuk eigenlijk
Ja.quote:Op maandag 7 december 2015 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
Even een irritatie kwijt hoor:
Ik heb echt kei vaak dat ik tegen iemand zeg dat ik ze afstand te groot vind en dat ik dan terug krijg dat het wel mee valt of dat ze dat wel mee vinden vallen. Good for you, maar ik kan daar best zelf in beslissen en ik vind het te ver
Hebben jullie zoiets ook wel eens?
vind jij dat ook zo irritant? Of denk je dan toch 'hmm hij heeft gelijk'?quote:
Nee.quote:
Ik denk "dat maak ik verdorie zelf wel uit" en ik breek het contact af (bij Paiq bijvoorbeeld). Er is toch geen band opgebouwd want de eerste vraag is vaak "waar kom je vandaan".quote:Op maandag 7 december 2015 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind jij dat ook zo irritant? Of denk je dan toch 'hmm hij heeft gelijk'?
ja dat heb ik dus ook. Vraag me ook echt af waarom ze zelf niet door hebben dat ze (denk ik) eerder die reactie krijgen dan 'owja je hebt gelijk'quote:Op maandag 7 december 2015 12:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk "dat maak ik verdorie zelf wel uit" en ik breek het contact af (bij Paiq bijvoorbeeld). Er is toch geen band opgebouwd want de eerste vraag is vaak "waar kom je vandaan".
Ja en ik zie het al gebeuren dat als het er op aankomt ik toch weer degene ben die elk weekend naar dat kutdorp in the middle of nowhere in Limburg mag gaan met 3 bus-overstappen en 2 stoptreinenquote:Op maandag 7 december 2015 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook. Vraag me ook echt af waarom ze zelf niet door hebben dat ze (denk ik) eerder die reactie krijgen dan 'owja je hebt gelijk'
Whutquote:Op maandag 7 december 2015 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Over afstand: ik gebruik dit ook vaak en ik krijg ook vaak te horen dat "het wel meevalt"Weer een van de vele dingen waardoor ik liever maar gewoon op delete druk
Ik heb daarbij ook nog eens echt geen zin in iemand die in 1 van die deprimerende kutdorpen om mijn stadje heen woont, dus dat maakt het wel lastig selecteren puur op afstand/genoemd aantal km's. Sowieso dat balkje bij paiq.... bijna vol, dan woont iemand 50km weg. DAT IS DUS EEN UUR PAIQ!!!!
Nog mooier dan dat vind ik de mannen die aangeven dat je "van hun kinderen echt nauwelijks iets merkt"![]()
Ik zou doen waar jij je goed bij voelt. Als dat een maandje wachten is, dan doe je dat, als dat meteen doorgaan met swipen is, dan doe je dat.quote:Op maandag 7 december 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
Oke maar even van mij afschrijven dan.
Zaterdag 3e date gehad. Hadden afgesproken bij de bios. Waren alle twee nog een beetje brak/moe van de avond er voor. Maar dat mocht de pret niet drukken. Was leuk. Nog tijdje hand in hand gezeten wat wel lief was. Na de bios nog ergens snel wat gegeten want ik moest 45 min later de trein hebben dus konden niet echt goed uiteten. Dus maar afgesproken om dit nog een keertje goed over te doen. je zou zeggen dus niks aan de hand.
Tot de volgende dag we aan het whats appen waren en bleek dat ze er mee wilde stoppen. (met elkaar zien) En niet omdat ze mij niet leuk vind. Want dat vind ze wel. Ze heeft het ook heel leuk gehad heeft ze ook meerdere keren gezegd. Met afscheid zei ze zaterdag nog: tot snel
Dat geloof ik ook wel anders waren de dates nooit zo geweest als ze waren. Maar ze wilt er mee stoppen omdat ze veel dingen aan haar hoofd heeft.Wat persoonlijke dingen dus ga ik hier verder niet op in. Maar daardoor kan ze zich niet goed concentreren op mij en heeft ze weinig tijd voor me en dat wilt ze niet. En ze vind het te snel gaan.
Toen heb ik in emotie een heel verhaal geschreven hoe ik er over dacht en wat ik vind. En dat ik haar niet zomaar kwijt wil. Dat verhaal heeft haar zo erg aan het twijfelen gebracht dat ze nu niet meer weet wat ze wilt en nu heeft ze gevraagd of ik afstand kan nemen zodat ze kan nadenken wat ze wilt. En ze zei er ook bij: als je niet op mij wilt gaan zitten wachten snap ik dat heel goed.
En nu komt het stomme... Als ieder ander aan mij dit verhaal zou vertellen dan had ik gezegd: Laat je niet aan het lijntje houden, kap er mee en zoek iemand anders. Zelfde wat mijn vrienden nu tegen mij zeggen. Maar ondertussen kan ik nu nergens anders aandenken en doe ik niets liever dan wachten om er voor haar te zijn als het nodig is.
Imo ben je gewoon een saaie drol als je daar gaat wonenquote:Op maandag 7 december 2015 13:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
WhutWat is er mis met de dorpen om je stad?
Mij een saaie drol noemenquote:Op maandag 7 december 2015 14:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Imo ben je gewoon een saaie drol als je daar gaat wonen
Stel dat ze definitief niet meer zou willen? Zou je dan meteen weer gaan swipen? Als dat niet zo is, zou ik nu ook gewoon even wachten en je emoties laten bekoelen, en anders zou ik gewoon lekker verder swipen. Wie weet vind je niks en komt ze over een maandje alsnog, en als je wel iets vind zul je d'r niet missen en is het haar verlies toch?quote:Op maandag 7 december 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
Zaterdag 3e date gehad. Hadden afgesproken bij de bios. Waren alle twee nog een beetje brak/moe van de avond er voor. Maar dat mocht de pret niet drukken. Was leuk. Nog tijdje hand in hand gezeten wat wel lief was. Na de bios nog ergens snel wat gegeten want ik moest 45 min later de trein hebben dus konden niet echt goed uiteten. Dus maar afgesproken om dit nog een keertje goed over te doen. je zou zeggen dus niks aan de hand.
Tot de volgende dag we aan het whats appen waren en bleek dat ze er mee wilde stoppen. (met elkaar zien) En niet omdat ze mij niet leuk vind. Want dat vind ze wel. Ze heeft het ook heel leuk gehad heeft ze ook meerdere keren gezegd. Met afscheid zei ze zaterdag nog: tot snel
Dat geloof ik ook wel anders waren de dates nooit zo geweest als ze waren. Maar ze wilt er mee stoppen omdat ze veel dingen aan haar hoofd heeft.Wat persoonlijke dingen dus ga ik hier verder niet op in. Maar daardoor kan ze zich niet goed concentreren op mij en heeft ze weinig tijd voor me en dat wilt ze niet. En ze vind het te snel gaan.
Toen heb ik in emotie een heel verhaal geschreven hoe ik er over dacht en wat ik vind. En dat ik haar niet zomaar kwijt wil. Dat verhaal heeft haar zo erg aan het twijfelen gebracht dat ze nu niet meer weet wat ze wilt en nu heeft ze gevraagd of ik afstand kan nemen zodat ze kan nadenken wat ze wilt. En ze zei er ook bij: als je niet op mij wilt gaan zitten wachten snap ik dat heel goed.
En nu komt het stomme... Als ieder ander aan mij dit verhaal zou vertellen dan had ik gezegd: Laat je niet aan het lijntje houden, kap er mee en zoek iemand anders. Zelfde wat mijn vrienden nu tegen mij zeggen. Maar ondertussen kan ik nu nergens anders aandenken en doe ik niets liever dan wachten om er voor haar te zijn als het nodig is.
Ja aan de ene kant is het erg kortzichtig, aan de andere kant wordt het vooroordeel dat ik heb wel erg vaak bevestigd als ik toch het gesprek aanga...quote:Op maandag 7 december 2015 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mij een saaie drol noemen![]()
Aan de andere kant, het staat je natuurlijk vrij om iedereen af te wijzen om wat voor reden dan ook
Denk dat het wachten gaat worden. En dan niet letterlijk zitten wachten. Maar ga ook niet opzoek naar iemand anders. Zou toch niet goed voelen.quote:Op maandag 7 december 2015 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou doen waar jij je goed bij voelt. Als dat een maandje wachten is, dan doe je dat, als dat meteen doorgaan met swipen is, dan doe je dat.
Als ze mij definitief niet meer wilt zien dan zou ik als nog niet meteen gaan swipen oid. Helemaal geen zin in.quote:Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Stel dat ze definitief niet meer zou willen? Zou je dan meteen weer gaan swipen? Als dat niet zo is, zou ik nu ook gewoon even wachten en je emoties laten bekoelen, en anders zou ik gewoon lekker verder swipen. Wie weet vind je niks en komt ze over een maandje alsnog, en als je wel iets vind zul je d'r niet missen en is het haar verlies toch?
Gozer... Drie dates. Drie. Dates!quote:Op maandag 7 december 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb veel gekke dingen gehoord, maar dit..quote:Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant is het erg kortzichtig, aan de andere kant wordt het vooroordeel dat ik heb wel erg vaak bevestigd als ik toch het gesprek aanga...
quote:Op maandag 7 december 2015 14:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Gozer... Drie dates. Drie. Dates!Ja. I know. Zou precies het zelfde gedacht hebben als ik het van iemand anders zou lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op maandag 7 december 2015 14:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Gozer... Drie dates. Drie. Dates!Waarom zou dat niet kunnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ja, dus even verstand boven... wat het dan ook is.quote:Op maandag 7 december 2015 14:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. I know. Zou precies het zelfde gedacht hebben als ik het van iemand anders zou lezen.
Ik kan niet eens meer inloggen op Lovoo. Sta wel soms online bij m'n vriend. Techsupport een mail gestuurd, krijg ik terug dat ik vast het verkeerde e-mail adres heb gebruikt. Nee slimmerds, dat zeg ik dus, ik heb maar 1 e-mail adresquote:Op maandag 7 december 2015 14:09 schreef Faxie het volgende:
Krijgen jullie berichten op Lovoo uberhaupt te zien?
Dit is heel kort door de bocht en zwart wit en bevooroordeeld hoor, maar ik merk toch vaak dat dat dan mensen zijn die gewoon niet zo'n bijzonder goed gevuld leven hebben. Werken, af en toe naar de kroeg of een feest, beetje sporten...quote:Op maandag 7 december 2015 14:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb veel gekke dingen gehoord, maar dit..ik kom ook zovaak saaie gesprekken tegen, maar dat is niet verbonden aan de dorp/stad. Maargoed, ieder zijn mening.
Oh, dat5 dit kan gebeuren bewijst zichzelf.quote:
Lijkt me een vrij normaal leven?quote:Op maandag 7 december 2015 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit is heel kort door de bocht en zwart wit en bevooroordeeld hoor, maar ik merk toch vaak dat dat dan mensen zijn die gewoon niet zo'n bijzonder goed gevuld leven hebben. Werken, af en toe naar de kroeg of een feest, beetje sporten...
Huh? Je logt toch in via FB? ..quote:Op maandag 7 december 2015 14:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meer inloggen op Lovoo. Sta wel soms online bij m'n vriend. Techsupport een mail gestuurd, krijg ik terug dat ik vast het verkeerde e-mail adres heb gebruikt. Nee slimmerds, dat zeg ik dus, ik heb maar 1 e-mail adresen ondertussen zit er dus wel mogelijk iemand op mijn account.
Was geen briefquote:Op maandag 7 december 2015 14:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Oh, dat5 dit kan gebeuren bewijst zichzelf.
Maar na drie dates ga je niet een hele brief schrijven. Na drie dates ga je niet whinen wanneer zij niet meer wil. Het zijn fucking drie dates. Drie! In dit geval nog niet eens opgeteld 24 uur die ze samen hebben doorgebracht. Het zijn drie dates. DRIE.
Dat heb ik nou met stedelingen...quote:Op maandag 7 december 2015 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit is heel kort door de bocht en zwart wit en bevooroordeeld hoor, maar ik merk toch vaak dat dat dan mensen zijn die gewoon niet zo'n bijzonder goed gevuld leven hebben. Werken, af en toe naar de kroeg of een feest, beetje sporten...
Wanneer ging jij daten?quote:Op maandag 7 december 2015 14:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Oh, dat5 dit kan gebeuren bewijst zichzelf.
Maar na drie dates ga je niet een hele brief schrijven. Na drie dates ga je niet whinen wanneer zij niet meer wil. Het zijn fucking drie dates. Drie! In dit geval nog niet eens opgeteld 24 uur die ze samen hebben doorgebracht. Het zijn drie dates. DRIE.
Ik heb het over matchesquote:Op maandag 7 december 2015 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij Lovoo zie ik alleen af en toe een "chatverzoek", vee obscure types die me "volgen" en mijn foto's liken.
Keer een redelijk leuk gesprek gehad met iemand uit de achterhoek. Kom zelf uit brabant dus dat was wel een beetje een dooddoener. Sindsdien vraag ik wel wat rapper naar de woonplaats.quote:Op maandag 7 december 2015 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
Even een irritatie kwijt hoor:
Ik heb echt kei vaak dat ik tegen iemand zeg dat ik ze afstand te groot vind en dat ik dan terug krijg dat het wel mee valt of dat ze dat wel mee vinden vallen. Good for you, maar ik kan daar best zelf in beslissen en ik vind het te ver
Hebben jullie zoiets ook wel eens?
Nee je kan kiezen via mail of via FB. Heb ook nog even gedacht had ik het via FB gedaan, maar nope. Begin me wel beetje te irriteren nu want zat midden in een gesprek en nu lijk ik echt zo'n cliché meid die van de 1 op de andere minuut gaat negerenquote:
De een z'n normaal is de ander z'n boring as fuck...quote:
Een schermvullend bericht is voor mij een brief. En ja, het is makkelijk. Voor mij iig, maar blijkbaar niet voor jou? Waarom niet?quote:Op maandag 7 december 2015 14:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was geen briefEen whats app
Alleen net wat langer dan 2 zinnen die je normaal verstuurd via whats app.
En ja van de rest is dat makkelijk oordelen
Een paar maanden terug.quote:
Je matches kun je wel zien. Matchvotes kunnen alleen vrouwen zien en moeten mannen voor betalen en van een chatverzoek krijg je een melding.quote:
Ben wel benieuwd wat jij dan doet in een gemiddelde week.quote:Op maandag 7 december 2015 14:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De een z'n normaal is de ander z'n boring as fuck...Ik kan het echt benauwd krijgen bij de gedachte aan zoiets
Scherm vullend is al vrij snel bij whats appquote:Op maandag 7 december 2015 14:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Een schermvullend bericht is voor mij een brief. En ja, het is makkelijk. Voor mij iig, maar blijkbaar niet voor jou? Waarom niet?
[..]
Een paar maanden terug.
En zodra Tinder klaar is met installeren.
Ow niet eens op gelet...quote:Op maandag 7 december 2015 14:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee je kan kiezen via mail of via FB. Heb ook nog even gedacht had ik het via FB gedaan, maar nope. Begin me wel beetje te irriteren nu want zat midden in een gesprek en nu lijk ik echt zo'n cliché meid die van de 1 op de andere minuut gaat negeren
En wat voor een spannende dingen doe jij dan allemaal?quote:Op maandag 7 december 2015 14:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De een z'n normaal is de ander z'n boring as fuck...Ik kan het echt benauwd krijgen bij de gedachte aan zoiets
Ja maar als je een match hebt, en de man stuurt een bericht... krijg je dat dan gelijk te zien? Of is dat dan ook in de vorm van een verzoek oid?quote:Op maandag 7 december 2015 14:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je matches kun je wel zien. Matchvotes kunnen alleen vrouwen zien en moeten mannen voor betalen en van een chatverzoek krijg je een melding.
Normaal heb ik 40+ uur werk en daarbij in de avonden + weekenden een mix van, vrijwilligerswerk (wisselt hoe vaak en hoe veel, de mensen daar zijn inmiddels ook goede kennissen geworden), etentjes buiten de deur of bij/met vrienden, kroegbezoek, bioscoopbezoek, ontbijtjes, lunches buiten de deur, soms ergens blijven slapen etc. etc. etc.quote:Op maandag 7 december 2015 14:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jij dan doet in een gemiddelde week.
Mijn appjes vullen vrijwel nooit een scherm. Zeker niet in dit soort gevallen. Vaak werkt dat alleen maar tegen je.quote:Op maandag 7 december 2015 14:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Scherm vullend is al vrij snel bij whats appMaar oke. En waarom ik niet. Omdat ik zelf bij de dates en all het contact wat we gehad hebben was.
Daten doe je toch om te zien hoe twee levens bij elkaar passen. Blijkbaar pasten die van jullie niet, om wat voor reden dan ook. Punt, klaar, leven gaat door.quote:Ik vind vooral de reden waarom kut. Als we geen klik gehad zouden hebben en elkaar niet leuk vinden dat is het jammer en loop ik zo weg. Maar probleem is dat we dat dus wel hebben.
Zit je op de site of de app? In de app heb je recht onderin een tekstwolkje ofzo ( kan de interface even niet bekijken nu, dus ga even op m'n geheugen af). Als je daarop klikt laad er boven een balk met nieuwe verzoeken als je die hebt. Als je daar op klikt krijg je een voor een de binnenkomende berichten en kun je afwijzen of antwoordenquote:Op maandag 7 december 2015 14:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar als je een match hebt, en de man stuurt een bericht... krijg je dat dan gelijk te zien? Of is dat dan ook in de vorm van een verzoek oid?
Gewoon net zo saai als de rest dusquote:Op maandag 7 december 2015 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Normaal heb ik 40+ uur werk en daarbij in de avonden + weekenden een mix van, vrijwilligerswerk (wisselt hoe vaak en hoe veel, de mensen daar zijn inmiddels ook goede kennissen geworden), etentjes buiten de deur of bij/met vrienden, kroegbezoek, bioscoopbezoek, ontbijtjes, lunches buiten de deur, soms ergens blijven slapen etc. etc. etc.
Is er een site?quote:Op maandag 7 december 2015 14:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zit je op de site of de app? In de app heb je recht onderin een tekstwolkje ofzo ( kan de interface even niet bekijken nu, dus ga even op m'n geheugen af). Als je daarop klikt laad er boven een balk met nieuwe verzoeken als je die hebt. Als je daar op klikt krijg je een voor een de binnenkomende berichten en kun je afwijzen of antwoorden
Hoe is dat anders als wat je net op noemt als saai? Ik lees werk, uitgaan (etentjes, bioscoopje etc.) en mis juist nog sport? Ik doe ook al die dingen (ok iets gematigder want chronisch ziek) en woon toch echt in een dorp.quote:Op maandag 7 december 2015 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Normaal heb ik 40+ uur werk en daarbij in de avonden + weekenden een mix van, vrijwilligerswerk (wisselt hoe vaak en hoe veel, de mensen daar zijn inmiddels ook goede kennissen geworden), etentjes buiten de deur of bij/met vrienden, kroegbezoek, bioscoopbezoek, ontbijtjes, lunches buiten de deur, soms ergens blijven slapen etc. etc. etc.
Nou tegen gewerkt heeft het sowieso niet dat dat scheelt dan weer.quote:Op maandag 7 december 2015 14:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Mijn appjes vullen vrijwel nooit een scherm. Zeker niet in dit soort gevallen. Vaak werkt dat alleen maar tegen je.
[..]
Daten doe je toch om te zien hoe twee levens bij elkaar passen. Blijkbaar pasten die van jullie niet, om wat voor reden dan ook. Punt, klaar, leven gaat door.
Dat zei ik, het is te zwart/wit, in de stad wonen vast ook van die types die bijna nooit iets doen. Maar het valt mij op datingsites echt vaak op.quote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe is dat anders als wat je net op noemt als saai? Ik lees werk, uitgaan (etentjes, bioscoopje etc.) en mis juist nog sport? Ik doe ook al die dingen (ok iets gematigder want chronisch ziek) en woon toch echt in een dorp.
Niet eens naar Afrika geweest om op de foto te gaan met de negertjes, of snowboardenquote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe is dat anders als wat je net op noemt als saai? Ik lees werk, uitgaan (etentjes, bioscoopje etc.) en mis juist nog sport? Ik doe ook al die dingen (ok iets gematigder want chronisch ziek) en woon toch echt in een dorp.
Ik gok het 2e. Je hebt je mening al klaar, en zoekt bevestiging.quote:Op maandag 7 december 2015 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat zei ik, het is te zwart/wit, in de stad wonen vast ook van die types die bijna nooit iets doen. Maar het valt mij op datingsites echt vaak op.
Of ik ben er extra op gefocust dat kan natuurlijk ook
Voor een chatverzoek hoef je geen match te zijn. Je matches zou je wel moeten zien ja als je ze hebt (even voor het contrast, mijn vriend is 3 weken actief, ergens in de 100 matchvotes en 20 matches geloof ik, ik ben nog geen 2 weken online en heb 1300+ matchvotes.) Dus ik kan me voorstellen dat het als man even kan duren voor je eerste match.quote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is er een site?![]()
Nee ik zit alleen op de app.
Maar voor een chatverzoek hoef je geen match te zijn toch? Bij een match zou je toch gewoon het bericht moeten krijgen?
Of is dat dus een van de verschillen tussen mannen en vrouwen?
Lijkt me een vrij normaal leven?quote:Op maandag 7 december 2015 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, prima natuurlijk. Zelf zou ik alleen niet zo snel in het diepe springen. Bleh.quote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou tegen gewerkt heeft het sowieso niet dat dat scheelt dan weer.
En ja het leven gaat idd door. Ga ook niet nu heel zielig alleen maar thuis zitten en niks leuks meer doen of weet ik veel wat.Alleen meteen weer te gaan date daar heb ik gewoon ff geen zin in. Kan toch?
Ik heb 20 matches. Geen enkele reageert op bericht (terwijl er ook zat zijn die eerst als een matchvote bij mij kwamen)quote:Op maandag 7 december 2015 14:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Voor een chatverzoek hoef je geen match te zijn. Je matches zou je wel moeten zien ja als je ze hebt (even voor het contrast, mijn vriend is 3 weken actief, ergens in de 100 matchvotes en 20 matches geloof ik, ik ben nog geen 2 weken online en heb 1300+ matchvotes.) Dus ik kan me voorstellen dat het als man even kan duren voor je eerste match.
Wat vind je precies in het diepe springen?quote:Op maandag 7 december 2015 14:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, prima natuurlijk. Zelf zou ik alleen niet zo snel in het diepe springen. Bleh.
Welkom bij het moderne datenquote:Op maandag 7 december 2015 14:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Voor een chatverzoek hoef je geen match te zijn. Je matches zou je wel moeten zien ja als je ze hebt (even voor het contrast, mijn vriend is 3 weken actief, ergens in de 100 matchvotes en 20 matches geloof ik, ik ben nog geen 2 weken online en heb 1300+ matchvotes.) Dus ik kan me voorstellen dat het als man even kan duren voor je eerste match.
En een match word je door ook op het vinkje te drukken bij een van die mannen in het lijstje? En dan kun je chatten?quote:Op maandag 7 december 2015 14:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Verantwoord je toch niet joh. Iedereen komt wel eens iemand tegen waarbij het na 3 dates pats boem raak lijkt te zijn. En daar mag je i.m.o. best even van balen.quote:Op maandag 7 december 2015 14:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat vind je precies in het diepe springen?
Ik vind haar leuk. En als het nu echt stopt dan zou ik dat jammer vinden. En heb daarom even geen zin om met iemand anders te date. Dat komt vanzelf wel weer.
Van de rest wilde ik gewoon verder met haar date, nog geen relatie oid. Dat zou veel te snel zijn. Dus in het diepte springen valt allemaal best wel mee.
Wat ik bedoel is dat het nu net lijkt alsof je uit een jarenlange serieuze relatie komt, terwijl we spreken van drie dates.quote:Op maandag 7 december 2015 14:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat vind je precies in het diepe springen?
Ik vind haar leuk. En als het nu echt stopt dan zou ik dat jammer vinden. En heb daarom even geen zin om met iemand anders te date. Dat komt vanzelf wel weer.
Van de rest wilde ik gewoon verder met haar date, nog geen relatie oid. Dat zou veel te snel zijn. Dus in het diepte springen valt allemaal best wel mee.
Fixed that.quote:Op maandag 7 december 2015 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon veel minder wanhopig, dat verklaart het verschil
Ik krijg altijd matches door net als via die foto's te swipen. Maar er zijn vast meer manieren. Hoe je het zelf doet weet ik niet, ik ben een verwend nest dat zelf geen moeite hoeft te doenquote:Op maandag 7 december 2015 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En een match word je door ook op het vinkje te drukken bij een van die mannen in het lijstje? En dan kun je chatten?
En hoe stuur je zelf een chatverzoek?
Er is dus niet iets als een oneliner ofzo? Dan zou je een chatverzoek moeten sturen?
Zoals bij paiq, dat iemand je een bericht stuurt en je dat dan kunt accepteren of afwijzen.quote:Op maandag 7 december 2015 14:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik krijg altijd matches door net als via die foto's te swipen. Maar er zijn vast meer manieren. Hoe je het zelf doet weet ik niet, ik ben een verwend nest dat zelf geen moeite hoeft te doen![]()
Wat bedoel je precies met oneliners?
Lijkt me dat dat wel moet lukken, maar kan het niet checken nu. Fijn dat die techsupport ook zo snel reageert. Kan best zijn dat er al 'n dag iemand anders op m'n account zit :Squote:Op maandag 7 december 2015 14:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zoals bij paiq, dat iemand je een bericht stuurt en je dat dan kunt accepteren of afwijzen.
Zouden vrouwen die mogelijkheid niet hebben? Ik heb er een tijd geleden wat in rond zitten pielen en ik zag niet iets wat op het sturen van een chatverzoek leek.
Ik vond het niks, dus ik heb het weer gedeïnstalleerd, misschien toch eens opnieuw bekijken.
Ja dat mag je vinden.quote:Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat het nu net lijkt alsof je uit een jarenlange serieuze relatie komt, terwijl we spreken van drie dates.
Naar mijn mening reageer je nogal overtrokken hierop, maar wie ben ik.
Morgen is hij daar ook achter en tot die tijd fluisteren we lieve woordjes in zijn orenquote:Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat het nu net lijkt alsof je uit een jarenlange serieuze relatie komt, terwijl we spreken van drie dates.
Naar mijn mening reageer je nogal overtrokken hierop, maar wie ben ik.
quote:Op maandag 7 december 2015 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Morgen is hij daar ook achter en tot die tijd fluisteren we lieve woordjes in zijn oren
Niet lullig: hoe groot is de kans daadwerkelijk dat ze na een maand nog zin in je heeft? Lijkt me eerder een afkapreden. Hoe veel mensen hier hebben ook daadwerkelijk succes gehad na zo'n twijfel/afkoelperiode? Als iets echt leuk is maak je juist in een lastige/deprimerende tijd vrij voor een date, want dan heb je wat om naar uit te kijken lijkt mequote:
Wat doet de kans er toe?quote:Op maandag 7 december 2015 15:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet lullig: hoe groot is de kans daadwerkelijk dat ze na een maand nog zin in je heeft? Lijkt me eerder een afkapreden. Hoe veel mensen hier hebben ook daadwerkelijk succes gehad na zo'n twijfel/afkoelperiode? Als iets echt leuk is maak je juist in een lastige/deprimerende tijd vrij voor een date, want dan heb je wat om naar uit te kijken lijkt me
Beetje stalkerig vind je zelf ook niet?quote:Op maandag 7 december 2015 15:10 schreef Deezertje het volgende:
Over waarom al die verschillende apps: kansen spreiden. Ik chat nu met een dame die ik al vaak voorbij heb zien komen en geliked op andere platforms, maar nu op Lovoo reageert ze wel gewoonDus als daar wat uitrolt in de vorm van een date, is het toch een kwestie van doorzetten geweest. Blijkbaar spreidt zij ook haar kansen of is ze alweer klaar met die andere apps...
Dan liked ze hem toch lekker niet? Een andere foto oid kan ook al behoorlijk verschil maken.quote:Op maandag 7 december 2015 15:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beetje stalkerig vind je zelf ook niet?
Misschien, maar nu wel een gesprek, dus of vrouwen worden zoveel belaagd door mannen dat ze 't niet weten dat ze dezelfde mensen tegenkomen, of misschien toch een andere app/setting/minder publiek etc. En mocht dit op niks uitlopen... dan toch iig bevestiging dat je er altijd voor moet gaan als je iemand leuks ziet (al heb ik niks meer gehoord van mijn superlike op dat kassameisjequote:Op maandag 7 december 2015 15:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beetje stalkerig vind je zelf ook niet?
Of het aanbod op die app/site is zo slecht dat ze zelfs met jou genoegen neemt. Het feit dat je het zelf als doodnormaal ervaart laat al zien hoever je heen bent in je illusies. Waarom zou je überhaupt nog iets willen met iemand die je meerdere malen afgewezen heeft.quote:Op maandag 7 december 2015 15:27 schreef Deezertje het volgende:
En mocht dit op niks uitlopen... dan toch iig bevestiging dat je er altijd voor moet gaan als je iemand leuks ziet
IRL niet. Of nou ja staren soms maar niks fysieksquote:Op maandag 7 december 2015 15:48 schreef Moro het volgende:
[..]
Of het aanbod op die app/site is zo slecht dat ze zelfs met jou genoegen neemt. Het feit dat je het zelf als doodnormaal ervaart laat al zien hoever je heen bent in je illusies. Waarom zou je überhaupt nog iets willen met iemand die je meerdere malen afgewezen heeft.
Ik snap nu in ieder geval wel waarom sommige vrouwen niet zo snel willen afspreken. Dit zijn nog maar wildvreemde vrouwen die je stalked, ik wil er niet eens aan denken hoe je dat IRL doet.
http://link.brightcove.co(...)&bctid=4297395308001 much?quote:Op maandag 7 december 2015 16:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
IRL niet. Of nou ja staren soms maar niks fysieks
Ik heb 2 jaar lang een relatie gehad met iemand die in een kutdorp woonde, ging prima. De ene week kwam hij naar mij en de andere week kwam ik bij hem. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 7 december 2015 15:04 schreef Deezertje het volgende:
Over afstand: ik woon zelf ook in zo'n kutdorpje en vooral mensen die in de stad wonen hebben 't er niet zo op. Dates moeten bijna altijd plaats vinden in de stad want ze hebben geen zin (zeker in het begin niet) om naar je dorp te komen omdat er ook niet echt iets praktisch te doen is als een drankje drinken of ander plezier. En als je eenmaal vaker dates hebt mag degene die in het dorp woont meestal opdraven naar de stad toe of als je een vrouw bent die in een dorpje woont wil de man dat vaak nogal eens doen..Eigenlijk zou het 50/50 moeten gaan maar toen ik nog actief aan het daten was kon ik ook altijd maar opdraven en als ik voorstelde dat ze ook best deze kant op mocht komen ging de smoezentrommel open
Mensen die ook in een dorp wonen zijn wel makkelijker qua daten omdat ze het 'probleem' zelf ook kennen, dus afstand is dan meestal geen punt.
^quote:Op maandag 7 december 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik werd door jullie nieuwsgierig naar dat loovoo. Maar ik snap er geen fuck van, vind het niet echt gebruiksvriendelijk en zie alleen tokkies
Ik zie een stuk minder tokkies dan met andere apps (Tinder, Jaumo)quote:Op maandag 7 december 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik werd door jullie nieuwsgierig naar dat loovoo. Maar ik snap er geen fuck van, vind het niet echt gebruiksvriendelijk en zie alleen tokkies
nogmaals: je kunt toch ook gewoon op een gewone datingsite mee doen en de vrouwen zelf laten beslissen of ze met je willen daten of niet?quote:Op maandag 7 december 2015 16:54 schreef Zeikbeer het volgende:
Is er ook nog een datingsite/app voor echte sukkels zoals ik? Dus losers die weliswaar hobbies hebben maar altijd alles alleen doen, afgezien van mijn schrale contact van vrijwilligerswerk/studie/baan. Maar dan geen zeddnet of zoiets, want daar zitten gehandicapten en zit niemand van hbo of wo-niveau. Maar op OkC en ook in dit topic is bijna iedereen sociaal. Ik val in het niet bij al die sociale toestanden. Suggesties?
tinder heb ik ook al lang op gegeven en die andere ken ik niet eensquote:Op maandag 7 december 2015 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie een stuk minder tokkies dan met andere apps (Tinder, Jaumo)
Niet meerquote:Op maandag 7 december 2015 18:11 schreef over_hedge het volgende:
Betalen jullie ook voor datingsites enzo?
Waarom eerst wel en nu niet meer?quote:
Het maakte geen verschilquote:Op maandag 7 december 2015 18:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom eerst wel en nu niet meer?
je zou zeggen dat daar meer mensen op zitten die naar wat serieus op zoek zijn. Maar niet dus?quote:
Ze zoeken vast wel iets serieus hoor. Maar je kan net zo goed je geld in de plee spoelenquote:Op maandag 7 december 2015 18:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je zou zeggen dat daar meer mensen op zitten die naar wat serieus op zoek zijn. Maar niet dus?
Ik kan gratis op pepper als ik wil. Maar eigenlijk nooit de behoefte gehad. Maar ben stiekem toch best benieuwd.
hoezo dat?quote:Op maandag 7 december 2015 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zoeken vast wel iets serieus hoor. Maar je kan net zo goed je geld in de plee spoelen
Nou doe dat danquote:Op maandag 7 december 2015 18:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoezo dat?Maar ik kan er gratis op dus kost sowieso niks.
Ja misschien maar eens doen. Als die gast weer op kantoor is eens vragen. (ik werk bij rtl, en pepper is onderdeel van rtl)quote:
Nog steeds amper reacties. En als je eens contact had was het op een gegeven moment weer 'Ja sorry kwam m'n ex tegen en blabla' oidquote:Op maandag 7 december 2015 18:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja misschien maar eens doen. Als die gast weer op kantoor is eens vragen. (ik werk bij rtl, en pepper is onderdeel van rtl)
maar hoezo vond je het geld weggooien?
Of je gaat eens echt in jezelf investeren: ga op jezelf wonen en haal je rijbewijs. Kortom: word onafhankelijk. Je gaat al richting de 25, toch?quote:Op maandag 7 december 2015 15:04 schreef Deezertje het volgende:
Over afstand: ik woon zelf ook in zo'n kutdorpje en vooral mensen die in de stad wonen hebben 't er niet zo op. Dates moeten bijna altijd plaats vinden in de stad want ze hebben geen zin (zeker in het begin niet) om naar je dorp te komen omdat er ook niet echt iets praktisch te doen is als een drankje drinken of ander plezier. En als je eenmaal vaker dates hebt mag degene die in het dorp woont meestal opdraven naar de stad toe of als je een vrouw bent die in een dorpje woont wil de man dat vaak nogal eens doen..Eigenlijk zou het 50/50 moeten gaan maar toen ik nog actief aan het daten was kon ik ook altijd maar opdraven en als ik voorstelde dat ze ook best deze kant op mocht komen ging de smoezentrommel open
Mensen die ook in een dorp wonen zijn wel makkelijker qua daten omdat ze het 'probleem' zelf ook kennen, dus afstand is dan meestal geen punt.
ik werk samen met de hoofd programmeur van pepper. (of nouja werk samen, soort van)quote:Op maandag 7 december 2015 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog steeds amper reacties. En als je eens contact had was het op een gegeven moment weer 'Ja sorry kwam m'n ex tegen en blabla' oid
RTL probeert overal een alternatief voor te creëren maar niet alles is een succes (Videoland, Sizz en Pepper). Leuk dat ze zoveel marketing hebben op de eigen zenders, maar betalende leden aantallen worden verder nooit openbaar gemaakt op de Sumatralaan, zegt genoegquote:Op maandag 7 december 2015 18:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja misschien maar eens doen. Als die gast weer op kantoor is eens vragen. (ik werk bij rtl, en pepper is onderdeel van rtl)
maar hoezo vond je het geld weggooien?
Videoland is een aardige flop jaquote:Op maandag 7 december 2015 18:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
RTL probeert overal een alternatief voor te creëren maar niet alles is een succes (Videoland, Sizz en Pepper). Leuk dat ze zoveel marketing hebben op de eigen zenders, maar betalende leden aantallen worden verder nooit openbaar gemaakt op de Sumatralaan, zegt genoegPepper is een leuk concept met sociale media en foto's maar werd eigenlijk net op een verkeerd moment gelanceerd toen er nog geen Tinder was. Nu zie ik de meerwaarde van Pepper niet meer, Tinder is gratis en op Pepper kan je zonder te betalen (haast) niets.
Hoeveel mensen hebben al gebruik gemaakt van die liefdesgarantie?quote:Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Videoland is een aardige flop jaMaar Pepper doet het aardig goed geloof ik!
Leuk foto.... daar gaat het misquote:Op maandag 7 december 2015 18:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik werk samen met de hoofd programmeur van pepper. (of nouja werk samen, soort van)
En hij liet zijn profiel zien. Hij zei: Je moet 1 leuke foto van je zelf doen. 1 foto van vakantie, 1 foto van dieren oid en een foto van iets onbekends zodat mensen denken dat je interessant bent. o en foto van lekker eten.
Ik geloofde hem niet. tot hij zijn inbox liet zienstond helemaal vol met likes etc. Alleen hij reageert er nooit op omdat hij gewoon een vrouw heeft. En hij is totaal geen knappe gast of zo.
Geen idee. Over 1.5 week Kerst feest bij RTL. Dan vertellen ze vaak ook over de resultaten. Dus ik kan je volgende week meer vertellen.quote:Op maandag 7 december 2015 18:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben al gebruik gemaakt van die liefdesgarantie?Zonder relatie je geld terug ofzo? Binnen 100 dagen een date... denk dat er iemand op kantoor een drukke agenda heeft dan
Ach, Luxemburg houdt er aardig grip op.. RTL Productions draait inmiddels op volle toeren heb ik begrepenquote:Op maandag 7 december 2015 18:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Over 1.5 week Kerst feest bij RTL. Dan vertellen ze vaak ook over de resultaten. Dus ik kan je volgende week meer vertellen.Niet dat ik cijfers mag vertellen maar oke
Tedtalks sowieso +1.quote:Op maandag 7 december 2015 19:10 schreef Elvi het volgende:
Er is ook een TedTalk van een vrouw die een analyse had gemaakt van datingsite profielen die succesvol waren. Toen heeft zij dr profiel daarop aangepast en nu is getrouwd met iemand van die datingsite. Ik zal kijken of ik het filmpje kan vinden straks.
Voel ik me niet prettig bij. Ik denk niet dat mijn leefwereld en die van hun voldoende met elkaar overeenkomen. Het is bijna onmogelijk om te zeggen dat je op de vrijdagavond gitaar of piano gaat spelen in je uppie. Iedereen doet voorkomen alsof de sociale activiteiten buitenshuis aan elkaar geregen worden. Buitenshuis kom ik wel, alleen zakelijk of op rustige plekken.quote:Op maandag 7 december 2015 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nogmaals: je kunt toch ook gewoon op een gewone datingsite mee doen en de vrouwen zelf laten beslissen of ze met je willen daten of niet?
Dit is echt onzin. Ik zeg zo vaak dat ik op vrijdagavond niks liever doe dan alleen op de bank of in bed een film kijken, net als op zaterdagavond, en ik heb zat dates. Hou eens op overal excuses voor te zoeken. Iedereen heeft hobby's en een hobby houdt een date echt niet tegen, maar als je verder gewoon incapabel bent en jezelf maar zielig vindt kom je niet aan een date.quote:Op maandag 7 december 2015 19:38 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Voel ik me niet prettig bij. Ik denk niet dat mijn leefwereld en die van hun voldoende met elkaar overeenkomen. Het is bijna onmogelijk om te zeggen dat je op de vrijdagavond gitaar of piano gaat spelen in je uppie. Iedereen doet voorkomen alsof de sociale activiteiten buitenshuis aan elkaar geregen worden. Buitenshuis kom ik wel, alleen zakelijk of op rustige plekken.
het zelfde hier. 80% van mijn hobbies is solitair.quote:Op maandag 7 december 2015 19:53 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Ik zeg zo vaak dat ik op vrijdagavond niks liever doe dan alleen op de bank of in bed een film kijken, net als op zaterdagavond, en ik heb zat dates. Hou eens op overal excuses voor te zoeken. Iedereen heeft hobby's en een hobby houdt een date echt niet tegen, maar als je verder gewoon incapabel bent en jezelf maar zielig vindt kom je niet aan een date.
Typisch net nadat het van het weekend tersprake kwam. Wat deed hij eigenlijk?quote:Op maandag 7 december 2015 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zelfde hier. 80% van mijn hobbies is solitair.
Ik kom net van de kutste date ooit. Hij probeerde pua crap.![]()
![]()
Nietquote:Op maandag 7 december 2015 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
![]()
wat is dat voor vraag? Tijd is er of niet. Kun je niet bij maken. Als ik geen tijd heb, heb ik geen tijd en ja dat gebeurt. Gewoon uitleggen? En verder vooruit plannenquote:Op maandag 7 december 2015 19:58 schreef K44S het volgende:
Hoe doen jullie dat als je een hele drukke maand hebt,maar wel wil daten? Zij heeft nu 3 datums aangegeven waar zij wel weer wil afspreken.
Ik werk momenteel bij een bakker en de eind tijd is klaar=klaar.
En ik werk 5/6 dagen. (Duidelijk rooster is er niet omdat het gewoon heel druk is).
Ja 1x, zegt dat genoeg?quote:Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef TvhN het volgende:
Daten met een collega, iemand dat weleens gedaan?
100x mijn naam noemen, dingen heel stellig zeggen zodat ik het tegen moest spreken en daarmee heel veel over mezelf prijs moest geven. Intimiteit proberen te forceren. Vertrouwen ook ('geef me je hand en doe je ogen dicht, ik wil iets doen. Vertrouw me.' Nee val dood)quote:Op maandag 7 december 2015 19:59 schreef Moro het volgende:
[..]
Typisch net nadat het van het weekend tersprake kwam. Wat deed hij eigenlijk?
Relatie gehad met. Zou het niet snel weer doen. Gebeurt het dan gebeurt het, maar zoek het niet op.quote:Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef TvhN het volgende:
Daten met een collega, iemand dat weleens gedaan?
Wat deed ie dan?quote:Op maandag 7 december 2015 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
![]()
Afspreken voor een dag en maak een inschatting en stel dat voor als tijd, maar leg uit hoe het is nu met werk en dat het misschien wat kan veranderen hoe laat je klaar bent. Als je dat uitlegt begrijpt ze het vast wel en anders stel je een dag voor na deze maand.quote:Op maandag 7 december 2015 19:58 schreef K44S het volgende:
Hoe doen jullie dat als je een hele drukke maand hebt,maar wel wil daten? Zij heeft nu 3 datums aangegeven waar zij wel weer wil afspreken.
Ik werk momenteel bij een bakker en de eind tijd is klaar=klaar.
En ik werk 5/6 dagen. (Duidelijk rooster is er niet omdat het gewoon heel druk is).
Dus nog een amateur ook, overigens klinkt dat ook wel allemaal erg geforceerd voor 1 date.quote:Op maandag 7 december 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
100x mijn naam noemen, dingen heel stellig zeggen zodat ik het tegen moest spreken en daarmee heel veel over mezelf prijs moest geven. Intimiteit proberen te forceren. Vertrouwen ook ('geef me je hand en doe je ogen dicht, ik wil iets doen. Vertrouw me.' Nee val dood)
Dingen in de categorie 'dat durf je niet he' zodat het de bedoeling is dat je jezelf gaat bewijzen
Wat een sociale armoede zeg
Naja keertje gedate met een collega was niet voor herhaling vatbaar na 30 min begon ze over haar ex te mekkeren. Dat was ook mijn 1e date ooit, echt zo niet geslaagd. Ik vraag mij nu eigenlijk nog steeds af waarom ze uberhaupt ja zei .quote:
ik ga ook geen specifieke voorbeelden typen. Vind ik nog net wat te lullig voor de arme stakker. Hij zit vast op fok.quote:Op maandag 7 december 2015 20:06 schreef Moro het volgende:
[..]
Dus nog een amateur ook, overigens klinkt dat ook wel allemaal erg geforceerd voor 1 date.
[..]
Welke leeftijd spreken we hierover?quote:Op maandag 7 december 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
100x mijn naam noemen, dingen heel stellig zeggen zodat ik het tegen moest spreken en daarmee heel veel over mezelf prijs moest geven. Intimiteit proberen te forceren. Vertrouwen ook ('geef me je hand en doe je ogen dicht, ik wil iets doen. Vertrouw me.' Nee val dood)
Dingen in de categorie 'dat durf je niet he' zodat het de bedoeling is dat je jezelf gaat bewijzen
Nee dat snap ik wel maar je noemt zo al 5 dingen op dat moet je wel erg strak in gaan timen om daar iets van te maken, en zoals je zelf al zegt sociale armoede.quote:Op maandag 7 december 2015 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga ook geen specifieke voorbeelden typen. Vind ik nog net wat te lullig voor de arme stakker. Hij zit vast op fok.
Een date van een uur ook maar hé. .. Hij voelde vast ook dat het niks was en deed er nog maar een schepje boven op
Oh wat ergquote:Op maandag 7 december 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe heeft hij je zo ver gekregen om op date te gaan dan? Of deed ie toen wel 'normaal'?quote:Op maandag 7 december 2015 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga ook geen specifieke voorbeelden typen. Vind ik nog net wat te lullig voor de arme stakker. Hij zit vast op fok.
Een date van een uur ook maar hé. .. Hij voelde vast ook dat het niks was en deed er nog maar een schepje boven op
begin 30quote:Op maandag 7 december 2015 20:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Welke leeftijd spreken we hierover?
toen deed hij heel normaal natuurlijk. Denk je dat ik af zou spreken met iemand die me probeert te manipuleren?quote:Op maandag 7 december 2015 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe heeft hij je zo ver gekregen om op date te gaan dan? Of deed ie toen wel 'normaal'?
Wow, wat werd natuurlijk terug roeien met de opblaasbootquote:Op maandag 7 december 2015 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
![]()
zou je denken héquote:Op maandag 7 december 2015 20:24 schreef vincenzo78 het volgende:
Mannen van tegenwoordig he...maken het zichzelf veels te moeilijk...als een dame oprecht met je wilt afspreken, geeft dat aan dat ze op haar minst interesse heeft...
Wat moet je dan nog meer doen? Wees relax, kom zelfverzekerd over, toon initiatief, maak een gezellig praatje, probeer erachter te komen waar haar interesses liggen, kijk of je gezamenlijke interesses hebt, wees niet opdringerig, geef haar ook de ruimte en het allerbelangrijkste probeer een glimlach op haar gezicht te toveren...
Zo...das toch niet zo moeilijk....
Ik was benieuwd naar een oplossing. En ik dacht: domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.quote:Op maandag 7 december 2015 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is dat voor vraag? Tijd is er of niet. Kun je niet bij maken. Als ik geen tijd heb, heb ik geen tijd en ja dat gebeurt. Gewoon uitleggen? En verder vooruit plannen
Ga ik doen. Thxquote:Op maandag 7 december 2015 20:04 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Afspreken voor een dag en maak een inschatting en stel dat voor als tijd, maar leg uit hoe het is nu met werk en dat het misschien wat kan veranderen hoe laat je klaar bent. Als je dat uitlegt begrijpt ze het vast wel en anders stel je een dag voor na deze maand.
ik ben waarschijnlijk bitchy-er dan nodig want kut avond maar je kon serieus zelf niet op dat antwoord komen?quote:Op maandag 7 december 2015 20:33 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar een oplossing. En ik dacht: domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.
[..]
Ga ik doen. Thx
Misschien dat er wel een briljant antwoord zou komen waar ik nou nooit aan gedacht zou hebben.quote:Op maandag 7 december 2015 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben waarschijnlijk bitchy-er dan nodig want kut avond maar je kon serieus zelf niet op dat antwoord komen?
Als jij het druk hebt en zij heeft die dag voorgesteld omdat ze tijd heeft, laat haar dan naar jou toe komen? En mocht je ook al in zo een dorp wonen: laat haar naar de dichtstbijzijnde stad voor jou komen, waar wel wat te doen is. Of nodig haar thuis uit om samen te koken en de rest volgt vanzelf.quote:Op maandag 7 december 2015 20:52 schreef K44S het volgende:
[..]
Misschien dat er wel een briljant antwoord zou komen waar ik nou nooit aan gedacht zou hebben.
En natuurlijk kon ik dat zelf ook bedenken en is er ook geweest. Reistijd is alleen beetje een luxeprobleem: Ik heb geen auto en OV kosten klauwen vol met geld.
Geld is dan niet echt het probleem, meer de reistijd (2 uur met ov.... ) en auto heb ik niet.
Dank u dank u.Vermoeiende dag achter de rugquote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Als jij het druk hebt en zij heeft die dag voorgesteld omdat ze tijd heeft, laat haar dan naar jou toe komen? En mocht je ook al in zo een dorp wonen: laat haar naar de dichtstbijzijnde stad voor jou komen, waar wel wat te doen is. Of nodig haar thuis uit om samen te koken en de rest volgt vanzelf.
Zo moeilijk is dat toch niet om te bedenken?
Mooi wanneer iemand dat doorheeft!quote:Op maandag 7 december 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geniaal verwoordquote:Op maandag 7 december 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja het klinkt allemaal heel logisch hequote:Op maandag 7 december 2015 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zou je denken hé
Vind het wel een goeie post
zouden er mensen zijn die het niet door hebben? Oprechte vraagquote:
gezegd dat ik nog lang onderweg zou zijn en niet te laat thuis wilde zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heb je er een eind aan gebreid Rhubarbje?
Ga je terugkoppelen dat je in je mond moest braken van zijn pua-tactieken?quote:Op maandag 7 december 2015 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gezegd dat ik nog lang onderweg zou zijn en niet te laat thuis wilde zijn.
Beetje doorzichtig misschien zo vroeg op de avond maar fuck it
ik neem aan dat ik hem nooit meer spreek. Als hij zo suf is mij aan te spreken wel anders laat ik het zoquote:Op maandag 7 december 2015 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ga je terugkoppelen dat je in je mond moest braken van zijn pua-tactieken?
maat dat is toch wel van een heel ander niveau? Of reageer je niet op de pua zooi?quote:Op maandag 7 december 2015 22:59 schreef SiIk het volgende:
Ik heb daar wel een zwak voor hoor
Mijn matches hebben deze week ook ineens massaal de neiging om er een 'ach meissie toch' in te gooien. Eigenlijk is dat verschrikkelijk, maar ik merk dat ik het stiekem leuk vind.
Nou ja, het schijnt dat nog zat mensen bidden voor wonderen, dus het zal me niet verbazen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zouden er mensen zijn die het niet door hebben? Oprechte vraag
Nou ja, vast wel. Als het nooit zou werken zouden ze het niet proberen neem ik aan?
Misschien dat ie het gebruikt om z'n game aan te scherpen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik neem aan dat je niet dit soort shit probeert als je andere opties hebt? En ik wil geen nieuwe syndroom creëren
Ach meissie toch.quote:Op maandag 7 december 2015 22:59 schreef SiIk het volgende:
Ik heb daar wel een zwak voor hoor
Mijn matches hebben deze week ook ineens massaal de neiging om er een 'ach meissie toch' in te gooien. Eigenlijk is dat verschrikkelijk, maar ik merk dat ik het stiekem leuk vind.
Voor de rest heb ik ook een zwak hoor.quote:Op maandag 7 december 2015 23:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maat dat is toch wel van een heel ander niveau? Of reageer je niet op de pua zooi?
jij vind het leuk als iemand je probeert te manipuleren? Oprecht? Waarom?quote:Op maandag 7 december 2015 23:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik ook een zwak hoor.
Alleen dat namen noemen dingetje heb ik nooit zo begrepen. Dat werkt alleen als je het écht goed timed, en dat lukt de meesten niet.
Dat is een vrouwendingetje gok ikquote:Op maandag 7 december 2015 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij vind het leuk als iemand je probeert te manipuleren? Oprecht? Waarom?
Als je iemand leuk vind en respecteert behandel je die toch als een gelijke?
Ik krijg er eenquote:Op maandag 7 december 2015 23:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik ook een zwak hoor.
Alleen dat namen noemen dingetje heb ik nooit zo begrepen. Dat werkt alleen als je het écht goed timed, en dat lukt de meesten niet.
Dat is de kunst van manipulatie als het goed gebeurt merk je het niet. Overigens vinden de meeste vrouwen die ik gedate heb het stiekem toch wel fijn om op een voetstuk geplaatst te worden. De helft komt er voor uit en de andere helft zou nog liever door glas kruipen dan het te zeggenquote:Op maandag 7 december 2015 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij vind het leuk als iemand je probeert te manipuleren? Oprecht? Waarom?
Als je iemand leuk vind en respecteert behandel je die toch als een gelijke?
quote:Op maandag 7 december 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iemands hand pakken...een teken van affiniteit...probleem met deze dude is dat hij probeert af te dwingen terwijl zoiets organisch hoort te gaan...quote:Op maandag 7 december 2015 23:51 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wat die kerel met de hand wilde uitspoken.
Jij vind hem wel leuk alleen weet je het zekf nog niet! Jij blokt hem express. Volgende keer breekt hij je.quote:Op maandag 7 december 2015 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik neem aan dat ik hem nooit meer spreek. Als hij zo suf is mij aan te spreken wel anders laat ik het zo
Gek genoeg vind ik het gemeen om heel hard tegen hem te zijn
Ik neem aan dat je niet dit soort shit probeert als je andere opties hebt? En ik wil geen nieuwe syndroom creëren
*toettoet*quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij vind hem wel leuk alleen weet je het zekf nog niet! Jij blokt hem express. Volgende keer breekt hij je.
Zo iets moet van zelf gaan ja. Ik raak mensen volledig onbewust aan is mij verteld. Toe ik er op ging letten werd het vrij eng en vreemd allemaal
Dat begrijpt mijn oma ook wel, maar ik ben benieuwd welke aanvullende actie hij in gedachten had.quote:Op maandag 7 december 2015 23:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Iemands hand pakken...een teken van affiniteit...probleem met deze dude is dat hij probeert af te dwingen terwijl zoiets organisch hoort te gaan...
pua technieken is voor amateurs en de dames die ervoor vallen, net zo triest eigenlijk...
Gesprek op Lovoo whut?quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:23 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij is die hele Lovoo app nep. Heb nu één normaal gesprek lopen maar voor de rest is het de hele dag door meldingen van profielbezoekers en mensen die jou aantrekkelijk vinden.. maar om te zien wie moet je ff 20 tickets lappen (niet gedaan), sowieso geen garantie maar je hebt ook dames die iedereen liken dus zegt nog niks. En veel profielen met rare namen en te mooie foto's lijken te mooi om waar te zijnDus alles wat er uit de app komt is mooi meegenomen, maar betalen never nooit.
Dat is gewoon zo. En zó fantastisch ben je in haar ogen ook weer niet, anders zou ze het gewoon niet afkappen. Vervelend maar zo is het IN MIJN OGEN.quote:
Dat begrijp ik niet. Ik onthoud ook altijd alles qua gezicht en ik ben echt geen creep. Dus al swipe ik je weg, zou ik je zien, dan is de kans groot dat ik je ff herken. Al swipe ik 100x op een dag.quote:Op maandag 7 december 2015 16:07 schreef Fripsel het volgende:
Ik kom eigenlijk amper dezelfde tegen op verschillende dating apps. En ik vind het eigenlijk best creepy dat je onthoud wie waar zit
quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:30 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik heb een date nu al meer dan een maand niet gezien omdat allebei druk en nu heeft ie een eet afspraak afgezegd om mij toch te zien. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Positief of negatief.
Ik snap niet helemaal dat je een afspraak afzegt voor een date.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Negatief natuurlijk. Wie wil er nou met jou daten?
Dan zou ik hem links laten liggen. Tijd voor jou vrijmaken, hoe durft ie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:41 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal dat je een afspraak afzegt voor een date.
Daar kan jij mee willen daten, maar zo'n 9 van de 10 vrouwen toch echt niet. Het is dan ook een vreselijk dorpje in mijn ogen.quote:Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef SiIk het volgende:
Ik had laatst een date met iemand die in een dorp naast 't dorp van Deezertje woont. Oh, en nog bij z'n ouders.
Dus die excuses wil ik nooit meer horen nu a.u.b.
Morgen wel met iemand uit een stad daten
Als je niet zo goed bent in mensen lezen denk ik, of als je het fijn vindt om van die cliché complimenten t krijgen, want het voelt naar mijn idee heel geforceerd aan. Ik heb het eens meegemaakt tijdens stappen. Ik wist niet wat pua was, maar ik voelde/wist dat hij het niet vanuit zichzelf deed.quote:Op maandag 7 december 2015 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zouden er mensen zijn die het niet door hebben? Oprechte vraag
Nou ja, vast wel. Als het nooit zou werken zouden ze het niet proberen neem ik aan?
Het is ook nooit goed bij je he.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:41 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal dat je een afspraak afzegt voor een date.
Hij heeft jeukquote:Op dinsdag 8 december 2015 06:30 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik heb een date nu al meer dan een maand niet gezien omdat allebei druk en nu heeft ie een eet afspraak afgezegd om mij toch te zien. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Positief of negatief.
zou jij gewoon ook eens op willen houden met je zure, commentaar op anderen hier... ook jij begint een aardige storende factor te wordenquote:
Ik zeg gewoon zoals het is hoor. Moet ze niet zo zeuren dat het haar dates alleen om de seks te doen is en vervolgens is ze weer naïef aan het doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:06 schreef Re het volgende:
[..]
zou jij gewoon ook eens op willen houden met je zure, commentaar op anderen hier... ook jij begint een aardige storende factor te worden
daar gaat het niet alleen om, post gewoon mee ipv op alles maar zuur en negatief te reageren, dus dat kan vanaf nu, we gaan er wat meer op lettenquote:Op dinsdag 8 december 2015 08:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon zoals het is hoor. Moet ze niet zo zeuren dat het haar dates alleen om de seks te doen is en vervolgens is ze weer naïef aan het doen.
Als ze het goed doen voelt het niet geforceerd aan. Dat is volgens mij de kunst. Overigens doe ik de helft van die dingen ook zonder dat ik daar ooit een seminar voor gevolgd heb of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:52 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Als je niet zo goed bent in mensen lezen denk ik, of als je het fijn vindt om van die cliché complimenten t krijgen, want het voelt naar mijn idee heel geforceerd aan. Ik heb het eens meegemaakt tijdens stappen. Ik wist niet wat pua was, maar ik voelde/wist dat hij het niet vanuit zichzelf deed.
ja dat kan hequote:Op dinsdag 8 december 2015 06:25 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo. En zó fantastisch ben je in haar ogen ook weer niet, anders zou ze het gewoon niet afkappen. Vervelend maar zo is het IN MIJN OGEN.
als iemand details wil zie ik de dm's wel tegemoet. Vind het gemeen om het hier te plaatsen. Misschien leest hij meequote:Op dinsdag 8 december 2015 00:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat begrijpt mijn oma ook wel, maar ik ben benieuwd welke aanvullende actie hij in gedachten had.
ik vind het ook een beetje raar dat je daar over valt. Laat hem gewoon zelf beslissen? Misschien had ie al geen zin in die afspraak. Of eet hij elke week met die mensen dus vind hij een keer over slaan niet zo erg. Etc.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:30 schreef Fotolijstjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |