zouden er mensen zijn die het niet door hebben? Oprechte vraagquote:
gezegd dat ik nog lang onderweg zou zijn en niet te laat thuis wilde zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heb je er een eind aan gebreid Rhubarbje?
Ga je terugkoppelen dat je in je mond moest braken van zijn pua-tactieken?quote:Op maandag 7 december 2015 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gezegd dat ik nog lang onderweg zou zijn en niet te laat thuis wilde zijn.
Beetje doorzichtig misschien zo vroeg op de avond maar fuck it
ik neem aan dat ik hem nooit meer spreek. Als hij zo suf is mij aan te spreken wel anders laat ik het zoquote:Op maandag 7 december 2015 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ga je terugkoppelen dat je in je mond moest braken van zijn pua-tactieken?
maat dat is toch wel van een heel ander niveau? Of reageer je niet op de pua zooi?quote:Op maandag 7 december 2015 22:59 schreef SiIk het volgende:
Ik heb daar wel een zwak voor hoor
Mijn matches hebben deze week ook ineens massaal de neiging om er een 'ach meissie toch' in te gooien. Eigenlijk is dat verschrikkelijk, maar ik merk dat ik het stiekem leuk vind.
Nou ja, het schijnt dat nog zat mensen bidden voor wonderen, dus het zal me niet verbazen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zouden er mensen zijn die het niet door hebben? Oprechte vraag
Nou ja, vast wel. Als het nooit zou werken zouden ze het niet proberen neem ik aan?
Misschien dat ie het gebruikt om z'n game aan te scherpen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik neem aan dat je niet dit soort shit probeert als je andere opties hebt? En ik wil geen nieuwe syndroom creëren
Ach meissie toch.quote:Op maandag 7 december 2015 22:59 schreef SiIk het volgende:
Ik heb daar wel een zwak voor hoor
Mijn matches hebben deze week ook ineens massaal de neiging om er een 'ach meissie toch' in te gooien. Eigenlijk is dat verschrikkelijk, maar ik merk dat ik het stiekem leuk vind.
Voor de rest heb ik ook een zwak hoor.quote:Op maandag 7 december 2015 23:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maat dat is toch wel van een heel ander niveau? Of reageer je niet op de pua zooi?
jij vind het leuk als iemand je probeert te manipuleren? Oprecht? Waarom?quote:Op maandag 7 december 2015 23:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik ook een zwak hoor.
Alleen dat namen noemen dingetje heb ik nooit zo begrepen. Dat werkt alleen als je het écht goed timed, en dat lukt de meesten niet.
Dat is een vrouwendingetje gok ikquote:Op maandag 7 december 2015 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij vind het leuk als iemand je probeert te manipuleren? Oprecht? Waarom?
Als je iemand leuk vind en respecteert behandel je die toch als een gelijke?
Ik krijg er eenquote:Op maandag 7 december 2015 23:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik ook een zwak hoor.
Alleen dat namen noemen dingetje heb ik nooit zo begrepen. Dat werkt alleen als je het écht goed timed, en dat lukt de meesten niet.
Dat is de kunst van manipulatie als het goed gebeurt merk je het niet. Overigens vinden de meeste vrouwen die ik gedate heb het stiekem toch wel fijn om op een voetstuk geplaatst te worden. De helft komt er voor uit en de andere helft zou nog liever door glas kruipen dan het te zeggenquote:Op maandag 7 december 2015 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij vind het leuk als iemand je probeert te manipuleren? Oprecht? Waarom?
Als je iemand leuk vind en respecteert behandel je die toch als een gelijke?
quote:Op maandag 7 december 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
100x mijn naam noemen, dingen heel stellig zeggen zodat ik het tegen moest spreken en daarmee heel veel over mezelf prijs moest geven. Intimiteit proberen te forceren. Vertrouwen ook ('geef me je hand en doe je ogen dicht, ik wil iets doen. Vertrouw me.' Nee val dood)
Dingen in de categorie 'dat durf je niet he' zodat het de bedoeling is dat je jezelf gaat bewijzen
Wat een sociale armoede zeg
Iemands hand pakken...een teken van affiniteit...probleem met deze dude is dat hij probeert af te dwingen terwijl zoiets organisch hoort te gaan...quote:Op maandag 7 december 2015 23:51 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wat die kerel met de hand wilde uitspoken.
Jij vind hem wel leuk alleen weet je het zekf nog niet! Jij blokt hem express. Volgende keer breekt hij je.quote:Op maandag 7 december 2015 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik neem aan dat ik hem nooit meer spreek. Als hij zo suf is mij aan te spreken wel anders laat ik het zo
Gek genoeg vind ik het gemeen om heel hard tegen hem te zijn
Ik neem aan dat je niet dit soort shit probeert als je andere opties hebt? En ik wil geen nieuwe syndroom creëren
*toettoet*quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij vind hem wel leuk alleen weet je het zekf nog niet! Jij blokt hem express. Volgende keer breekt hij je.
Zo iets moet van zelf gaan ja. Ik raak mensen volledig onbewust aan is mij verteld. Toe ik er op ging letten werd het vrij eng en vreemd allemaal
Dat begrijpt mijn oma ook wel, maar ik ben benieuwd welke aanvullende actie hij in gedachten had.quote:Op maandag 7 december 2015 23:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Iemands hand pakken...een teken van affiniteit...probleem met deze dude is dat hij probeert af te dwingen terwijl zoiets organisch hoort te gaan...
pua technieken is voor amateurs en de dames die ervoor vallen, net zo triest eigenlijk...
Gesprek op Lovoo whut?quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:23 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij is die hele Lovoo app nep. Heb nu één normaal gesprek lopen maar voor de rest is het de hele dag door meldingen van profielbezoekers en mensen die jou aantrekkelijk vinden.. maar om te zien wie moet je ff 20 tickets lappen (niet gedaan), sowieso geen garantie maar je hebt ook dames die iedereen liken dus zegt nog niks. En veel profielen met rare namen en te mooie foto's lijken te mooi om waar te zijnDus alles wat er uit de app komt is mooi meegenomen, maar betalen never nooit.
Dat is gewoon zo. En zó fantastisch ben je in haar ogen ook weer niet, anders zou ze het gewoon niet afkappen. Vervelend maar zo is het IN MIJN OGEN.quote:
Dat begrijp ik niet. Ik onthoud ook altijd alles qua gezicht en ik ben echt geen creep. Dus al swipe ik je weg, zou ik je zien, dan is de kans groot dat ik je ff herken. Al swipe ik 100x op een dag.quote:Op maandag 7 december 2015 16:07 schreef Fripsel het volgende:
Ik kom eigenlijk amper dezelfde tegen op verschillende dating apps. En ik vind het eigenlijk best creepy dat je onthoud wie waar zit
quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:30 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik heb een date nu al meer dan een maand niet gezien omdat allebei druk en nu heeft ie een eet afspraak afgezegd om mij toch te zien. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Positief of negatief.
Ik snap niet helemaal dat je een afspraak afzegt voor een date.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Negatief natuurlijk. Wie wil er nou met jou daten?
Dan zou ik hem links laten liggen. Tijd voor jou vrijmaken, hoe durft ie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:41 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal dat je een afspraak afzegt voor een date.
Daar kan jij mee willen daten, maar zo'n 9 van de 10 vrouwen toch echt niet. Het is dan ook een vreselijk dorpje in mijn ogen.quote:Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef SiIk het volgende:
Ik had laatst een date met iemand die in een dorp naast 't dorp van Deezertje woont. Oh, en nog bij z'n ouders.
Dus die excuses wil ik nooit meer horen nu a.u.b.
Morgen wel met iemand uit een stad daten
Als je niet zo goed bent in mensen lezen denk ik, of als je het fijn vindt om van die cliché complimenten t krijgen, want het voelt naar mijn idee heel geforceerd aan. Ik heb het eens meegemaakt tijdens stappen. Ik wist niet wat pua was, maar ik voelde/wist dat hij het niet vanuit zichzelf deed.quote:Op maandag 7 december 2015 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zouden er mensen zijn die het niet door hebben? Oprechte vraag
Nou ja, vast wel. Als het nooit zou werken zouden ze het niet proberen neem ik aan?
Het is ook nooit goed bij je he.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:41 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal dat je een afspraak afzegt voor een date.
Hij heeft jeukquote:Op dinsdag 8 december 2015 06:30 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik heb een date nu al meer dan een maand niet gezien omdat allebei druk en nu heeft ie een eet afspraak afgezegd om mij toch te zien. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Positief of negatief.
zou jij gewoon ook eens op willen houden met je zure, commentaar op anderen hier... ook jij begint een aardige storende factor te wordenquote:
Ik zeg gewoon zoals het is hoor. Moet ze niet zo zeuren dat het haar dates alleen om de seks te doen is en vervolgens is ze weer naïef aan het doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:06 schreef Re het volgende:
[..]
zou jij gewoon ook eens op willen houden met je zure, commentaar op anderen hier... ook jij begint een aardige storende factor te worden
daar gaat het niet alleen om, post gewoon mee ipv op alles maar zuur en negatief te reageren, dus dat kan vanaf nu, we gaan er wat meer op lettenquote:Op dinsdag 8 december 2015 08:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon zoals het is hoor. Moet ze niet zo zeuren dat het haar dates alleen om de seks te doen is en vervolgens is ze weer naïef aan het doen.
Als ze het goed doen voelt het niet geforceerd aan. Dat is volgens mij de kunst. Overigens doe ik de helft van die dingen ook zonder dat ik daar ooit een seminar voor gevolgd heb of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:52 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Als je niet zo goed bent in mensen lezen denk ik, of als je het fijn vindt om van die cliché complimenten t krijgen, want het voelt naar mijn idee heel geforceerd aan. Ik heb het eens meegemaakt tijdens stappen. Ik wist niet wat pua was, maar ik voelde/wist dat hij het niet vanuit zichzelf deed.
ja dat kan hequote:Op dinsdag 8 december 2015 06:25 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo. En zó fantastisch ben je in haar ogen ook weer niet, anders zou ze het gewoon niet afkappen. Vervelend maar zo is het IN MIJN OGEN.
als iemand details wil zie ik de dm's wel tegemoet. Vind het gemeen om het hier te plaatsen. Misschien leest hij meequote:Op dinsdag 8 december 2015 00:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat begrijpt mijn oma ook wel, maar ik ben benieuwd welke aanvullende actie hij in gedachten had.
ik vind het ook een beetje raar dat je daar over valt. Laat hem gewoon zelf beslissen? Misschien had ie al geen zin in die afspraak. Of eet hij elke week met die mensen dus vind hij een keer over slaan niet zo erg. Etc.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:30 schreef Fotolijstjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |