abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158094230
Hoe heb je er een eind aan gebreid Rhubarbje? :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158094284
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 22:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Mooi wanneer iemand dat doorheeft! _O-
zouden er mensen zijn die het niet door hebben? Oprechte vraag

Nou ja, vast wel. Als het nooit zou werken zouden ze het niet proberen neem ik aan?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158094395
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heb je er een eind aan gebreid Rhubarbje? :D
gezegd dat ik nog lang onderweg zou zijn en niet te laat thuis wilde zijn.
Beetje doorzichtig misschien zo vroeg op de avond maar fuck it
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158094433
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 22:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

gezegd dat ik nog lang onderweg zou zijn en niet te laat thuis wilde zijn.
Beetje doorzichtig misschien zo vroeg op de avond maar fuck it
Ga je terugkoppelen dat je in je mond moest braken van zijn pua-tactieken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_158094474
Ik kende de term pua niet, maar na een beetje research op internet kan ik me er van alles bij voorstellen :-D Zou er ook erg kriegelig van worden.
Somebody that I used to know
pi_158094715
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ga je terugkoppelen dat je in je mond moest braken van zijn pua-tactieken?
ik neem aan dat ik hem nooit meer spreek. Als hij zo suf is mij aan te spreken wel anders laat ik het zo

Gek genoeg vind ik het gemeen om heel hard tegen hem te zijn
Ik neem aan dat je niet dit soort shit probeert als je andere opties hebt? En ik wil geen nieuwe syndroom creëren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 7 december 2015 @ 22:59:03 #257
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158094761
Ik heb daar wel een zwak voor hoor :@
Mijn matches hebben deze week ook ineens massaal de neiging om er een 'ach meissie toch' in te gooien. Eigenlijk is dat verschrikkelijk, maar ik merk dat ik het stiekem leuk vind.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158094886
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 22:59 schreef SiIk het volgende:
Mijn matches hebben deze week ook ineens massaal de neiging om er een 'ach meissie toch' in te gooien. Eigenlijk is dat verschrikkelijk, maar ik merk dat ik het stiekem leuk vind.
maat dat is toch wel van een heel ander niveau? Of reageer je niet op de pua zooi?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158094909
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 22:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou ja, vast wel. Als het nooit zou werken zouden ze het niet proberen neem ik aan?
Nou ja, het schijnt dat nog zat mensen bidden voor wonderen, dus het zal me niet verbazen.

quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik neem aan dat je niet dit soort shit probeert als je andere opties hebt? En ik wil geen nieuwe syndroom creëren
Misschien dat ie het gebruikt om z'n game aan te scherpen. :')14.gif
  maandag 7 december 2015 @ 23:09:13 #260
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_158095015
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 22:59 schreef SiIk het volgende:
Ach meissie toch.

:T
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 7 december 2015 @ 23:12:11 #261
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158095083
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 23:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maat dat is toch wel van een heel ander niveau? Of reageer je niet op de pua zooi?
Voor de rest heb ik ook een zwak hoor.
Alleen dat namen noemen dingetje heb ik nooit zo begrepen. Dat werkt alleen als je het écht goed timed, en dat lukt de meesten niet.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158095142
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 23:12 schreef SiIk het volgende:

[..]

Alleen dat namen noemen dingetje heb ik nooit zo begrepen. Dat werkt alleen als je het écht goed timed, en dat lukt de meesten niet.
jij vind het leuk als iemand je probeert te manipuleren? Oprecht? Waarom?

Als je iemand leuk vind en respecteert behandel je die toch als een gelijke?

[ Bericht 3% gewijzigd door rhubarbje op 07-12-2015 23:22:45 ]
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158095348
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 23:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat is een vrouwendingetje gok ik
pi_158095441
Niet dat ik verstand heb van vrouwen.

Denk, ik maak 'm zelf alvast :6
pi_158095644
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 23:12 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik krijg er een :r intercedenten :r idee bij :r
pi_158095665
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 23:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat is de kunst van manipulatie als het goed gebeurt merk je het niet. Overigens vinden de meeste vrouwen die ik gedate heb het stiekem toch wel fijn om op een voetstuk geplaatst te worden. De helft komt er voor uit en de andere helft zou nog liever door glas kruipen dan het te zeggen
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158095765
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

100x mijn naam noemen, dingen heel stellig zeggen zodat ik het tegen moest spreken en daarmee heel veel over mezelf prijs moest geven. Intimiteit proberen te forceren. Vertrouwen ook ('geef me je hand en doe je ogen dicht, ik wil iets doen. Vertrouw me.' Nee val dood)
Dingen in de categorie 'dat durf je niet he' zodat het de bedoeling is dat je jezelf gaat bewijzen

Wat een sociale armoede zeg
_O-
  maandag 7 december 2015 @ 23:46:46 #268
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_158095832
Haha ik zag de term ff voorbij komen dus ik heb pua maar ff gegoogled ...

Tjonge tjonge wat een trieste zooi...net alsof er een formule is om een dame up te picken...

Kijk en luister 50% werk gedaan...
pi_158095938
Ik ben nu wel benieuwd wat die kerel met de hand wilde uitspoken.
pi_158095971
Valt me op dat de heren hier vrouwen behandelen als een soort buitenaardse wezens van Venus, zodra ze erachter komen dat het net mensen zijn zal het beter gaan met de totale bevreemde ongemakkelijkheid die ik constant lees hier _O-
  maandag 7 december 2015 @ 23:53:37 #271
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_158096012
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 23:51 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wat die kerel met de hand wilde uitspoken.
Iemands hand pakken...een teken van affiniteit...probleem met deze dude is dat hij probeert af te dwingen terwijl zoiets organisch hoort te gaan...

pua technieken is voor amateurs en de dames die ervoor vallen, net zo triest eigenlijk... :P
  dinsdag 8 december 2015 @ 00:12:57 #272
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158096517
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 22:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik neem aan dat ik hem nooit meer spreek. Als hij zo suf is mij aan te spreken wel anders laat ik het zo

Gek genoeg vind ik het gemeen om heel hard tegen hem te zijn
Jij vind hem wel leuk alleen weet je het zekf nog niet! Jij blokt hem express. Volgende keer breekt hij je.

Zo iets moet van zelf gaan ja. Ik raak mensen volledig onbewust aan is mij verteld. Toe ik er op ging letten werd het vrij eng en vreemd allemaal :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158096656
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij vind hem wel leuk alleen weet je het zekf nog niet! Jij blokt hem express. Volgende keer breekt hij je.

Zo iets moet van zelf gaan ja. Ik raak mensen volledig onbewust aan is mij verteld. Toe ik er op ging letten werd het vrij eng en vreemd allemaal :D
*toettoet*

Mhgighihigigghi.
pi_158096754
Volgens mij is die hele Lovoo app nep. Heb nu één normaal gesprek lopen maar voor de rest is het de hele dag door meldingen van profielbezoekers en mensen die jou aantrekkelijk vinden.. maar om te zien wie moet je ff 20 tickets lappen (niet gedaan), sowieso geen garantie maar je hebt ook dames die iedereen liken dus zegt nog niks. En veel profielen met rare namen en te mooie foto's lijken te mooi om waar te zijn :P Dus alles wat er uit de app komt is mooi meegenomen, maar betalen never nooit.
pi_158096794
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:53 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Iemands hand pakken...een teken van affiniteit...probleem met deze dude is dat hij probeert af te dwingen terwijl zoiets organisch hoort te gaan...

pua technieken is voor amateurs en de dames die ervoor vallen, net zo triest eigenlijk... :P
Dat begrijpt mijn oma ook wel, maar ik ben benieuwd welke aanvullende actie hij in gedachten had.
pi_158096910
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:23 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij is die hele Lovoo app nep. Heb nu één normaal gesprek lopen maar voor de rest is het de hele dag door meldingen van profielbezoekers en mensen die jou aantrekkelijk vinden.. maar om te zien wie moet je ff 20 tickets lappen (niet gedaan), sowieso geen garantie maar je hebt ook dames die iedereen liken dus zegt nog niks. En veel profielen met rare namen en te mooie foto's lijken te mooi om waar te zijn :P Dus alles wat er uit de app komt is mooi meegenomen, maar betalen never nooit.
Gesprek op Lovoo whut? :o
pi_158098379
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja dat mag je vinden. :)
Dat is gewoon zo. En zó fantastisch ben je in haar ogen ook weer niet, anders zou ze het gewoon niet afkappen. Vervelend maar zo is het IN MIJN OGEN.
pi_158098389
Ik heb een date nu al meer dan een maand niet gezien omdat allebei druk en nu heeft ie een eet afspraak afgezegd om mij toch te zien. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Positief of negatief. :{
pi_158098397
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:07 schreef Fripsel het volgende:
Ik kom eigenlijk amper dezelfde tegen op verschillende dating apps. En ik vind het eigenlijk best creepy dat je onthoud wie waar zit :@
Dat begrijp ik niet. Ik onthoud ook altijd alles qua gezicht en ik ben echt geen creep. Dus al swipe ik je weg, zou ik je zien, dan is de kans groot dat ik je ff herken. Al swipe ik 100x op een dag.

Ik vind het juist creepy dat iemand op meerdere datingsites staat, dan ben je wel heel driftig op zoek en wil het niet lukken or so :P Ik heb het al druk genoeg met Tinder en het echie. B-)
  dinsdag 8 december 2015 @ 06:38:11 #280
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158098403
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 06:30 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik heb een date nu al meer dan een maand niet gezien omdat allebei druk en nu heeft ie een eet afspraak afgezegd om mij toch te zien. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Positief of negatief. :{
:')

Negatief natuurlijk. Wie wil er nou met jou daten?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158098408
Ik zie amper tokkies op Tinder. Veel studeren aan de RUG en veel zijn serieus best lekker. Maar ze koppelen het aanbod ook weer aan de vrienden van je Facebook vrienden als je het mij vraagt. Stel dat ik dat heb uitgeschakeld, wellicht dat ik dan ook allemaal tokkies met karpers en scooters op m'n beeldscherm heb. :P
pi_158098412
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 december 2015 06:38 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

:')

Negatief natuurlijk. Wie wil er nou met jou daten?
Ik snap niet helemaal dat je een afspraak afzegt voor een date.
  dinsdag 8 december 2015 @ 06:44:19 #283
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158098420
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 06:41 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Dan zou ik hem links laten liggen. Tijd voor jou vrijmaken, hoe durft ie.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158098422
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef SiIk het volgende:
Ik had laatst een date met iemand die in een dorp naast 't dorp van Deezertje woont. Oh, en nog bij z'n ouders.
Dus die excuses wil ik nooit meer horen nu a.u.b.

Morgen wel met iemand uit een stad daten :7
Daar kan jij mee willen daten, maar zo'n 9 van de 10 vrouwen toch echt niet. Het is dan ook een vreselijk dorpje in mijn ogen.
pi_158098442
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 22:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als je niet zo goed bent in mensen lezen denk ik, of als je het fijn vindt om van die cliché complimenten t krijgen, want het voelt naar mijn idee heel geforceerd aan. Ik heb het eens meegemaakt tijdens stappen. Ik wist niet wat pua was, maar ik voelde/wist dat hij het niet vanuit zichzelf deed.
pi_158098450
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 06:41 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed bij je he. :') Doet iemand een keer moeite om af te spreken met prinsesje wordt het weer als raar gezien.

Keep it up. ^O^
pi_158098671
quote:
Hij heeft jeuk
  dinsdag 8 december 2015 @ 08:06:47 #288
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158098728
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 07:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij heeft jeuk
zou jij gewoon ook eens op willen houden met je zure, commentaar op anderen hier... ook jij begint een aardige storende factor te worden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158098738
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 december 2015 08:06 schreef Re het volgende:

[..]

zou jij gewoon ook eens op willen houden met je zure, commentaar op anderen hier... ook jij begint een aardige storende factor te worden
Ik zeg gewoon zoals het is hoor. Moet ze niet zo zeuren dat het haar dates alleen om de seks te doen is en vervolgens is ze weer naïef aan het doen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 08:10:38 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158098748
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 08:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon zoals het is hoor. Moet ze niet zo zeuren dat het haar dates alleen om de seks te doen is en vervolgens is ze weer naïef aan het doen.
daar gaat het niet alleen om, post gewoon mee ipv op alles maar zuur en negatief te reageren, dus dat kan vanaf nu, we gaan er wat meer op letten :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158098751
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 06:52 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Als je niet zo goed bent in mensen lezen denk ik, of als je het fijn vindt om van die cliché complimenten t krijgen, want het voelt naar mijn idee heel geforceerd aan. Ik heb het eens meegemaakt tijdens stappen. Ik wist niet wat pua was, maar ik voelde/wist dat hij het niet vanuit zichzelf deed.
Als ze het goed doen voelt het niet geforceerd aan. Dat is volgens mij de kunst. Overigens doe ik de helft van die dingen ook zonder dat ik daar ooit een seminar voor gevolgd heb of iets dergelijks.
Blessed is the mind too small for doubt.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 december 2015 @ 08:38:55 #292
364681 over_hedge
pi_158098901
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 06:25 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Dat is gewoon zo. En zó fantastisch ben je in haar ogen ook weer niet, anders zou ze het gewoon niet afkappen. Vervelend maar zo is het IN MIJN OGEN.
ja dat kan he ;)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158098981
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:24 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Dat begrijpt mijn oma ook wel, maar ik ben benieuwd welke aanvullende actie hij in gedachten had.
als iemand details wil zie ik de dm's wel tegemoet. Vind het gemeen om het hier te plaatsen. Misschien leest hij mee

[ Bericht 0% gewijzigd door rhubarbje op 08-12-2015 09:06:47 ]
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158099029
quote:
ik vind het ook een beetje raar dat je daar over valt. Laat hem gewoon zelf beslissen? Misschien had ie al geen zin in die afspraak. Of eet hij elke week met die mensen dus vind hij een keer over slaan niet zo erg. Etc.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:21:15 #295
416020 K44S
The bearded man
pi_158099252
A.s. zaterdag naar mn 2e date.

Ik ga naar haar toe en blijf er slapen(2 uur heen en weer reizen op 1 dag vind ik namelijk niet zo leuk).

Zie ik mn nichtje ook weer eens :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  FOK!fotograaf dinsdag 8 december 2015 @ 09:24:18 #296
364681 over_hedge
pi_158099280
vol
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')