quote:Hi dear
I am 36 yrs male , self employed and an honest man. Recently I have got divorced. Now I am single and looking for some one who can boost my life and her together. I have 10 years experience in Aviation Industry, Tourism and international sales. I don't have cash to invest. My experience , my honesty and hard working capabilities is my asset. If you rich women who can interest an honest man and hard working guy then email me. I can be your future successful husband.
Ik krijg in mijn ongewenste e-mail steeds een dame die enkel alleen seks wil en super geil schijnt te zijn.quote:Op zondag 6 december 2015 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
Voor de mensen die nog verbaasd zijn waarom ik meestal geen foto heb op datingsites:
Ik heb er nu wel een en krijg dus dit soort shit. Gewoon puur omdat je vindbaarder bent
[..]
Ik heb nog geen dateverslag van je via je nichtje geregelde date gelezen...quote:Op zondag 6 december 2015 11:27 schreef K44S het volgende:
[..].
Want zo ver als een relatie komt al bij hem voor ja
Terzijde: Ik zou het niet doen. Maar ik heb dan ook geen moeite met dates.
Goed opgelet.quote:Op zondag 6 december 2015 12:32 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik heb nog geen dateverslag van je via je nichtje geregelde date gelezen...
Klinkt goed!quote:Op zondag 6 december 2015 12:25 schreef Peejtur het volgende:
Volgende week zondag een date met een erg leuke meid waar ik nu zo'n 3 weken contact mee heb (het kan wel) Date staat nu al 1,5 week vast maar konden beide niet eerder. 2e date staat ook al een beetje vast. 2e kerstdag samen vieren maar we wilden elkaar al wel eerder nog zien. De beruchte klik is er iig online via WhatsApp, telefoon en Skype al helemaal aanwezig. Ben benieuwd!
Dat is wel eeeerrg naar.quote:Op zondag 6 december 2015 12:43 schreef Moro het volgende:
Date met buurvrouw was wat minder, een vriendin van haar belde tijdens het eten en die zat er helemaal door heen. Dus ze moest gelijk weg, zit je dan in je eentje in een restaurant.
quote:Op zondag 6 december 2015 12:43 schreef Moro het volgende:
Date met buurvrouw was wat minder, een vriendin van haar belde tijdens het eten en die zat er helemaal door heen. Dus ze moest gelijk weg, zit je dan in je eentje in een restaurant.
Nee het eten was al onderweg dus maar opgegeten afgerekend en even de stad in gegaan aangezien ik er toch was. Wat whatsappjes gehad dat vriendin wat in de clinch ligt met d'r vriend, relatie van 12 jaar ofzo, dus die slaapt nu bij haar.quote:Op zondag 6 december 2015 12:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Dat is wel eeeerrg naar.
Wat heb je gedaan? 4 bier en het beste van het menu besteld?
echt wtfquote:Op zondag 6 december 2015 12:49 schreef Moro het volgende:
[..]
Nee het eten was al onderweg dus maar opgegeten afgerekend en even de stad in gegaan aangezien ik er toch was. Wat whatsappjes gehad dat vriendin wat in de clinch ligt met d'r vriend, relatie van 12 jaar ofzo, dus die slaapt nu bij haar.
Die komt makkelijk van je af zeg... ik zou echt vol op zitten vreten daar.quote:Op zondag 6 december 2015 12:49 schreef Moro het volgende:
[..]
Nee het eten was al onderweg dus maar opgegeten afgerekend en even de stad in gegaan aangezien ik er toch was. Wat whatsappjes gehad dat vriendin wat in de clinch ligt met d'r vriend, relatie van 12 jaar ofzo, dus die slaapt nu bij haar.
Ben ik de enige die hier aan een *red me!*-sms denkt?quote:Op zondag 6 december 2015 12:43 schreef Moro het volgende:
Hoe lullig ook. Zo'n gevoel heb ik dus ook.quote:Op zondag 6 december 2015 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier aan een *red me!*-sms denkt?
dat doen mensen toch niet echt? En serieus als je al besteld hebt? Dat zou te bitchy voor woorden zijnquote:Op zondag 6 december 2015 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier aan een *red me!*-sms denkt?
Maar je gaat toch ook niet echt weg terwijl t eten al besteld is? Hoe erg kan iets zijn dat t niet even 20 min kan wachten? Ik snap dat je haast maakt dan, maar zo snel weg?quote:Op zondag 6 december 2015 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat doen mensen toch niet echt? En serieus als je al besteld hebt? Dat zou te bitchy voor woorden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |