Nee. En als iemand zoiets tegen mij zegt is het meteen klaar.quote:Op zondag 6 december 2015 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gister tegen een meisje gezegd waarmee ik al een tijdje aan het praten was dat ik nu aan het daten was en dat als het niets word ik weer contact met haar opneem.
Is dat iets wat jullie zouden doen en hoe zouden jullie reageren als iemand zoiets tegen je zegt?
Omdat ik hem al erg goed ken. En hij me dat gevoel geeft en ik inmiddels verliefd ben. Daaromquote:Op zondag 6 december 2015 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat bedoelde ik juist. Hoe weet je dat je 'voor serieus' in iemand geïnteresseerd bent voor een eerste date?
Ah leuk, wordt vast leuk als je elkaar al kent dan weet je deels hoe degene is. Altijd prettig.quote:Op zondag 6 december 2015 18:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Omdat ik hem al erg goed ken. En hij me dat gevoel geeft en ik inmiddels verliefd ben. Daarom![]()
Kan ik verder ook niet verklaren hoor, soms heb je dat. En ik weet wel zeker dat dat minder vaak voorkomt via een internetdate, daar had ik dat ook minder mee.
Dankje! Ja dat klopt inderdaad, ik hoef me niet druk te maken dat we geen gespreksstof hebben of dat het niet leuk wordt. Ben ook echt mezelf.quote:Op zondag 6 december 2015 18:49 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ah leuk, wordt vast leuk als je elkaar al kent dan weet je deels hoe degene is. Altijd prettig.
Leukquote:Op zondag 6 december 2015 22:06 schreef Rust_Cohle het volgende:
Zo, net terug van mijn derde date. Vrijdag nacht naar haar huis gegaan en nu pas weer terug. Ben denk ik een beetje verliefd aan het worden
quote:Op zondag 6 december 2015 18:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Omdat ik hem al erg goed ken. En hij me dat gevoel geeft en ik inmiddels verliefd ben. Daarom![]()
Kan ik verder ook niet verklaren hoor, soms heb je dat. En ik weet wel zeker dat dat minder vaak voorkomt via een internetdate, daar had ik dat ook minder mee. Dat was eerder "verlust".
Ik dat ook wel weer willen zijnquote:
quote:Op maandag 7 december 2015 00:09 schreef K44S het volgende:
Ik zit in de trein van mn eerste date met het meisje van mn nichtje.
Super leuk! Paar uur poolen en daarna nog een paar drankjes. Veel gepraat een gelachen.
We gaan voor n 2e date. Ben benieuwd waar dit strand
Ja. Als ik duidelijk wil laten blijken dat ik diegene leuk vind. Moet zeggen dat ik mensen die ik al ken eigenlijk nooit like.quote:Op maandag 7 december 2015 08:27 schreef Deezertje het volgende:
Sturen jullie eigenlijk nog superlikes? Ik moet me echt inhouden soms, stuur ze alleen als ik wil dat de ander weet dat ik ze geliked heb. Heb het gedaan bij iemand die ik op school vaak tegenkwam (geen reactie) en bij iemand die achter de kassa werkt. Niet handig misschien, maar weet je wel dat ze je like krijgen en altijd leuk hoe ze reageren als je ze weer in real life ziet
(al is dat best akward soms want op de een of andere manier geeft dat toch aan dat de ander je niet moet...)
Als ze voor de lol komt logeren als ze dronken is zou ik er raar van staan te kijkenquote:Op maandag 7 december 2015 09:38 schreef Moro het volgende:
[..]
Ach ja het is ook wel een hele soap aan het worden ook.
Overigens was ze zo beschonken dat er niks gebeurd is savonds. In de ochtend werd ik wel verrast en stond dus vervolgens dik in de file.
Ja echt wel.quote:
19 december al wat te doen?quote:Op maandag 7 december 2015 11:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij vindt dit een hele rare en volstrekt onterechte actie
[..]
Lijkt me best leuk eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |