abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158054277
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.
Ja doei.
  zondag 6 december 2015 @ 13:01:42 #2
416020 K44S
The bearded man
pi_158054291
quote:
7s.gif Op zondag 6 december 2015 13:00 schreef SiIk het volgende:

[..]

Maar je gaat toch ook niet echt weg terwijl t eten al besteld is? Hoe erg kan iets zijn dat t niet even 20 min kan wachten? Ik snap dat je haast maakt dan, maar zo snel weg?
Aan de andere kant snap ik ook niet hoe een date zo vreselijk kan zijn dat je nú direct weg wilt.
En ze heeft natuurlijk helemaal geen andere vriendinnen die ze even kan bellen :')
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158054295
Ja ik zei ook al dat ik me niet zo veel in kon denken dat zo dringend is dat je je date laat zitten met 2 hoofdgerechtjes

Ben je niet pissig Moro?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158054315
Wat hebben jullie weinig vertrouwen allemaal? ik ga sowieso niet met iemand gezellig zitten doen die geen tijd met mij wil/kan doorbrengen.

Nee niet pissig wel wat brak
Blessed is the mind too small for doubt.
  zondag 6 december 2015 @ 13:06:06 #5
416020 K44S
The bearded man
pi_158054377
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:02 schreef Moro het volgende:
Wat hebben jullie weinig vertrouwen allemaal? ik ga sowieso niet met iemand gezellig zitten doen die geen tijd met mij wil/kan doorbrengen.

Ik heb slechtere smoezen gehoord om een date af te slaan.
pi_158054386
quote:

ik denk niet meteen aan slechte intenties hoor, maar dan vind ik het nog onbeschoft. Dat heeft toch niks met weinig vertrouwen te maken?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 6 december 2015 @ 13:07:24 #7
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158054406
quote:

Mwah, niet weinig vertrouwen, maar vind t gewoon een rare situatie.
Vraag me af of ze ook zo opgesprongen was als ze bijv. op haar werk had gezeten.
Sowieso, je moet toch eten, dan kan je dat dus net zo goed even eerst doen.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158054410
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik denk niet meteen aan slechte intenties hoor, maar dan vind ik het nog onbeschoft. Dat heeft toch niks met weinig vertrouwen te maken?
Als een vriendin me echt belt in paniek, ben ik ook weg.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 6 december 2015 @ 13:08:39 #9
416020 K44S
The bearded man
pi_158054446
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

We weten dan niet hoe hoog de ernst was. Toch wel een merkwaardige situatie.

Maar ach, volgende keer beter.
pi_158054452
quote:

[..]

Dit dus als mijn zusje gebeld had, was ik ook gelijk weg geweest. Ja je moet eten, maar ik heb dan toch gelijk geen honger meer . Ik kan dan ook niet meer gezellig zitten doen.

De ernst was dat vriending ruzie had met vriend schijnbaar heel heftig want ze logeert nu bij haar. Geen idee of dat eerder gebeurt is maar ze is er nu nog als ik de whatsappjes mag geloven. Sowieso als het een red me smsje was had ik niet verwacht er nog veel meer van te horen.
pi_158054518
quote:

[..]

ik kan gewoon echt weinig verzinnen waardoor iemand zo in paniek is waardoor er meteen gehandeld moet worden

Gelukkig. Ik geloof niet dat ik goed match met mensen die daadwerkelijk anderen in paniek opbellen voor minder dan een 19 dagen vermiste oma of zo
En dan is ze al 19 dagen kwijt dus dan maakt 3 kwartier ook niet uit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158054519
Wel jammer hoor, Moro. Heb je haar later nog gesproken?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158054589
Alleen wat whatsappjes met excuus en bedankt dat ik er geen problemen mee had om haar te laten gaan. En krijg nu net wat berichtjes van een andere context dat ze het goed zal maken.

Terwijl ik hier vrij brak zit en het allemaal wel okay vind...
pi_158054620
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:14 schreef Moro het volgende:
Alleen wat whatsappjes met excuus en bedankt dat ik er geen problemen mee had om haar te laten gaan. En krijg nu net wat berichtjes van een andere context dat ze het goed zal maken.

Terwijl ik hier vrij brak zit en het allemaal wel okay vind...
_O-
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 6 december 2015 @ 13:17:34 #15
47102 Elvi
miemkwien
pi_158054643
Ik heb mn mobiel altijd uit staan in een restaurant dus zelfs al belt iemand me in paniek op dan zie ik het pas na afloop.
Dus dat de mobiel aanstaat tijdens een etentje vind ik al dubieus :P
pi_158054666
Ik bedenk me nu trouwens dat ik donderdag haar weer zou zien, maar ik moet werken tot laat -O-
pi_158054676
Ik snap overigens wel dat er misschien vrij weinig zaken zijn die zo dringend zijn dat je ala minute weg moet. Toch zou ik hetzelfde doen, alleen al het feit dat je er gelijk voor iemand bent is al fijn. Nu heb ik niet veel mensen waar ik dat voor zou doen maar toch.
pi_158054988
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik kan gewoon echt weinig verzinnen waardoor iemand zo in paniek is waardoor er meteen gehandeld moet worden

Gelukkig. Ik geloof niet dat ik goed match met mensen die daadwerkelijk anderen in paniek opbellen voor minder dan een 19 dagen vermiste oma of zo
En dan is ze al 19 dagen kwijt dus dan maakt 3 kwartier ook niet uit
Je hoeft ook niet te matchen met alle mensen die je date kunnen bellen.

Ik zou iemand die niet begrijpt dat een vriend (met een al dan niet legitieme) crisis sowieso voorgaat niet daten :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_158055057
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet te matchen met alle mensen die je date kunnen bellen.

Ik zou iemand die niet begrijpt dat een vriend (met een al dan niet legitieme) crisis sowieso voorgaat niet daten :)
ik bedoelde dat mijn vrienden zo gelukkig niet zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 6 december 2015 @ 13:53:38 #20
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158055368
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik bedoelde dat mijn vrienden zo gelukkig niet zijn
Hoe niet zijn? Vind het volledig normaal als echt goede vrienden je opbellen als het menens is. Ik mag hopen dat een toekomstige partner ook zo tegen vrienden aankijkt.
pi_158055547
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoe niet zijn? Vind het volledig normaal als echt goede vrienden je opbellen als het menens is. Ik mag hopen dat een toekomstige partner ook zo tegen vrienden aankijkt.
ik ook hoor. Maar dat gebeurt me nou nooit want gelukkig vinden ze kleine dingen niet zo erg
Nogmaals: het gaat mij er meer om dat ik echt heel weinig voor kan stellen dat direct moet worden afgehandeld.
Als iemand mij belt met 'mama is net gegrepen door een trein' of 'mijn broer heeft per ongeluk de postbode vermoord en de politie komt hem nu halen en ik weet niet wat ik moet doen' dan sta ik ook meteen op. Alleen gebeurt dat dus nooit. Gelukkig

Ruzie met je partner is voor mij niet bepaald iets waarvoor je iemand in paniek opbelt. En ik bedoelde dus dat ik ook niet zo goed match met mensen die dat wel doen. Ik vind het maar dramatisch
Als een vriendin dat al zou doen en ik zou zeggen 'ik ben nu op een date en ik heb net besteld dus ik weet even niet wat ik moet doen' (wat ik waarschijnlijk zou zeggen omdat ik dat niet zou weten) zou ze echt 100% zeker zeggen 'oh bel me dan maar over een uurtje of zo'
Soort van ander type mensen of zo bedoel ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 6 december 2015 @ 14:24:31 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158056030
Opruimslotje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 december 2015 @ 14:39:17 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158056370
En weer open. Blijf on-topic, post geen foto's van onwetende derden en doe gewoon normaal.
Zo moeilijk is het niet om dit topic open te houden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158057344
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 14:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ook hoor. Maar dat gebeurt me nou nooit want gelukkig vinden ze kleine dingen niet zo erg
Nogmaals: het gaat mij er meer om dat ik echt heel weinig voor kan stellen dat direct moet worden afgehandeld.
Als iemand mij belt met 'mama is net gegrepen door een trein' of 'mijn broer heeft per ongeluk de postbode vermoord en de politie komt hem nu halen en ik weet niet wat ik moet doen' dan sta ik ook meteen op. Alleen gebeurt dat dus nooit. Gelukkig

Ruzie met je partner is voor mij niet bepaald iets waarvoor je iemand in paniek opbelt. En ik bedoelde dus dat ik ook niet zo goed match met mensen die dat wel doen. Ik vind het maar dramatisch
Als een vriendin dat al zou doen en ik zou zeggen 'ik ben nu op een date en ik heb net besteld dus ik weet even niet wat ik moet doen' (wat ik waarschijnlijk zou zeggen omdat ik dat niet zou weten) zou ze echt 100% zeker zeggen 'oh bel me dan maar over een uurtje of zo'
Soort van ander type mensen of zo bedoel ik
Soort ander type mens, dat weet je toch niet. Miss heeft ze wel dikke klappen gehad, weet jij veel :'). Zoveel te bedenken om gewoon meteen op te staan voor en 'ruzie'
  zondag 6 december 2015 @ 15:19:44 #25
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158057401
Gisteravond dus uit eten geweest. Had uiteraard mijn gedichtje en cadeautje mee waarmee ik haar aangenaam verrassde :) . Daarna nog naar een paar kroegjes geweest en daarna heb ik haar thuis afgeleverd, daar nog even staan kletsen O-) en daarna weer richting huis.

Vrijdag gaan we weer wat doen. Moet nog even bedenken wat.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_158057435
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
Gisteravond dus uit eten geweest. Had uiteraard mijn gedichtje en cadeautje mee waarmee ik haar aangenaam verrassde :) . Daarna nog naar een paar kroegjes geweest en daarna heb ik haar thuis afgeleverd, daar nog even staan kletsen O-) en daarna weer richting huis.

Wat vond je van jouw cadeau en gedicht?
pi_158057439
Gezoend?
  zondag 6 december 2015 @ 15:22:01 #28
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158057458
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat vond je van jouw cadeau en gedicht?
Ik vond mijn cadeau en gedicht heel goed, perfect eigenlijk ;)

En zij ook. Dus pluspunten gescoord :P
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 15:21 schreef Fotolijstjes het volgende:
Gezoend?
Yup.
pi_158057490
quote:
9s.gif Op zondag 6 december 2015 15:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik vond mijn cadeau en gedicht heel goed, perfect eigenlijk ;)

En zij ook. Dus pluspunten gescoord :P

[..]

Yup.
Aah! Superleuk dat zij ook iets goeds voor jou had O+

Anders sta je daar met je goede gedrag :D
pi_158057528
Leuk jaaaawa 2e date toch
  zondag 6 december 2015 @ 15:25:58 #31
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158057570
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Aah! Superleuk dat zij ook iets goeds voor jou had O+

Anders sta je daar met je goede gedrag :D
Ik denk dat we elkaar niet goed begrijpen :+

Ik had een cadeautje en gedicht, zij niet.
  zondag 6 december 2015 @ 15:26:05 #32
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158057574
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 15:24 schreef Fotolijstjes het volgende:
Leuk jaaaawa 2e date toch
Derde.
pi_158057601
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

O ja, hehe, dat was juist mijn vraag!

Pretty lame dat zij niets had :D
pi_158057660
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:19 schreef kanovinnie het volgende:

Oeh dat klinkt als wen erg geslaagde date O+
  zondag 6 december 2015 @ 15:29:11 #35
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158057670
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hans heeft daar nog iets over gezegd ;)

quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 15:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oeh dat klinkt als wen erg geslaagde date O+
Dat was het zeker! Ik weet alleen nog niet zo goed of ik nou een zwak voor d'r heb. Ze is lief, leuk en aardig maar tot nog mis ik de vonk zegmaar. Maar misschien komt die nog *O*
pi_158057777
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ah nee toch O+ Kan gebeuren!
pi_158057811
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

[..]

Dat was het zeker! Ik weet alleen nog niet zo goed of ik nou een zwak voor d'r heb. Ze is lief, leuk en aardig maar tot nog mis ik de vonk zegmaar. Maar misschien komt die nog *O*
Dan heeft zij die vonk denk ik ook (nog) niet. Althans dat is volgens mij altijd zo, heb eigenlijk nooit meegemaakt dat iemand de vonk wel heeft en de ander niet.

Ik ben bang dat ik die vonk nooit meer ga ervaren :')
pi_158058064
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

[..]

Heb je al seks gehad? Misschien roept dat de vonk op :+
pi_158058104
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 15:33 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Dan heeft zij die vonk denk ik ook (nog) niet. Althans dat is volgens mij altijd zo, heb eigenlijk nooit meegemaakt dat iemand de vonk wel heeft en de ander niet.

Ik wel. En ik hoef die vonk niet perse om een tijdje leuk te daten met iemand. Maar die ander was dus wel echt verliefd op me en heeft het contact toen verbroken omdat hij daar niet echt blij van werd :@
  zondag 6 december 2015 @ 15:43:46 #40
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158058164
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 15:40 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Heb je al seks gehad? Misschien roept dat de vonk op :+
Nope, anders was ik gister niet naar huis gefietst _O-
quote:

[..]

Ik ga er vrijdag achterkomen. Als er dan weinig verbetering is qua gevoelens ga ik weer swipen :s)
pi_158058336
Seks helpt bij mij altijd enorm qua vonk

En ik heb het regelmatig helaas. Dat de ander hem duidelijk voelt en ik (nog) niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158058791
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nope, anders was ik gister niet naar huis gefietst _O-

[..]

Ik ga er vrijdag achterkomen. Als er dan weinig verbetering is qua gevoelens ga ik weer swipen :s)
Hahahah ik swipe oook als ik date met mensen O+ vind ok leuk
pi_158058807
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 15:42 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik wel. En ik hoef die vonk niet perse om een tijdje leuk te daten met iemand. Maar die ander was dus wel echt verliefd op me en heeft het contact toen verbroken omdat hij daar niet echt blij van werd :@
Zou ik ook niet blij van worden!
pi_158059783
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 16:04 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Zou ik ook niet blij van worden!
Ik snapte hem ook wel. Was m'n eerste date, wist zelf ook niet zo goed hoe of wat. Vond het alleen jammer dat ie het contact gewoon opeens liet verwateren en me later pas vertelde waarom. De laatste keer dat ik er was had hij me ook best wel een heel persoonlijk verhaal verteld, wat alleen z'n ouders en beste vriend wisten. Ik kwam te dichtbij denk ik.. Tenminste voor iemand met monogame voorkeur.
pi_158060333
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
Seks helpt bij mij altijd enorm qua vonk

En ik heb het regelmatig helaas. Dat de ander hem duidelijk voelt en ik (nog) niet
Ik heb het altijd andersom dan ben ik echt helemaal ondersteboven van iemand, om totaal geen enkele reden (wat ik dus maar voor mij houd). En als er dan een paar keer seks is geweest is het eigenlijk over...

status update over buurvrouw, schijnbaar blijft haar viendin nog wel een tijdje logeren
  zondag 6 december 2015 @ 17:37:48 #46
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158061370
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:52 schreef Moro het volgende:

[..]

Ik heb het altijd andersom dan ben ik echt helemaal ondersteboven van iemand, om totaal geen enkele reden (wat ik dus maar voor mij houd). En als er dan een paar keer seks is geweest is het eigenlijk over...

status update over buurvrouw, schijnbaar blijft haar viendin nog wel een tijdje logeren
Dan komt ze toch bij jou?

Alle posts over vriendschap ten spijt begint dit steeds meer als een slechte smoes van je buuv te klinken.
  zondag 6 december 2015 @ 17:38:13 #47
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158061386
In ander nieuws, wat stel ik voor als eerdere date? We gaan over twee weken naar de bioscoop. Zit te denken aan een pré screening van een eerder deel (ja, we gaan naar Star Wars) maar dan krijg je weer dat "netflix en chill" dilemma en dat gevoos op de bank wil ik eigenlijk nog even uitstellen.
pi_158061489
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 17:38 schreef eefje801 het volgende:
In ander nieuws, wat stel ik voor als eerdere date? We gaan over twee weken naar de bioscoop. Zit te denken aan een pré screening van een eerder deel (ja, we gaan naar Star Wars) maar dan krijg je weer dat "netflix en chill" dilemma en dat gevoos op de bank wil ik eigenlijk nog even uitstellen.
Wat heb je tegen vozen (gewoon nieuwsgierig)? :)
Somebody that I used to know
  zondag 6 december 2015 @ 17:43:27 #49
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158061504
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dus ze heeft tegen jou lopen zeggen dat ze een gedicht verwacht, en dan zelf met lege handen aan komen zetten?
Matig wel :{
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158061588
quote:
1e date?
pi_158061654
quote:
Ergens lunchen, of een wijntje doen, of een boswandeling, of naar een stad die je beide leuk vind, of high tea'en. Schaatsen ^^ Of gewoon wat drinken ergens, dat doe ik meestal :+
  zondag 6 december 2015 @ 17:50:29 #52
416020 K44S
The bearded man
pi_158061660
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 17:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ergens lunchen, of een wijntje doen, of een boswandeling, of naar een stad die je beide leuk vind, of high tea'en. Schaatsen ^^ Of gewoon wat drinken ergens, dat doe ik meestal :+
pi_158061722
High tea is leuk jaaaa maar denk meer voor meisjes
pi_158061761
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
High tea is leuk jaaaa maar denk meer voor meisjes
als je me meeneemt op een high tea gaan we daarna wel hard vozen hoor O+
Als je er een voor me maakt mag je zelfs doen wat je wil :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 6 december 2015 @ 17:56:25 #55
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_158061768
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 17:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hey rhubarbje, zin om eens naar een high tea te gaan?
  zondag 6 december 2015 @ 17:57:00 #56
416020 K44S
The bearded man
pi_158061779
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 17:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hey rhubarbje, zin om eens naar een high tea te gaan?
oO/
  zondag 6 december 2015 @ 17:58:43 #57
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158061799
quote:

[..]

Nee, dat is zeker niet altijd zo. Ik heb zowel meegemaakt dat ik die vonk wel voelde en de ander niet als andersom. Beide zijn niet fijn om mee te maken Maar horen helaas bij daten.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 6 december 2015 @ 18:04:42 #58
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158061897
Daar zit al wel wat leuks tussen :)

quote:
2s.gif Op zondag 6 december 2015 17:42 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wat heb je tegen vozen (gewoon nieuwsgierig)? :)
Heb helemaal niks tegen vozen maar na zo lang anticiperen doe ik het liever even rustig aan. Dit is niet van het kaliber scharrel maar meer au serieux, zeg maar.

Schaatsen houdt ie niet zo van en ben ik niet echt goed in ;) Maar die boswandeling en aansluitend ergens wat warms drinken lijkt me een leuk idee
  zondag 6 december 2015 @ 18:05:17 #59
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158061909
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 17:47 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

1e date?
Klopt
pi_158061933
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 18:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt
hoe weet je dan al dat het voor serieus is? Oprechte vraag
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158061966
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 17:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja mij net zo. Hoe leuk. :D
pi_158061984
Ik zie wel dat ik nog een keer high tea moet gaan doen.
  zondag 6 december 2015 @ 18:11:13 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158062012
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 18:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hoe weet je dan al dat het voor serieus is? Oprechte vraag
Heb het over mijn eigen interesse.

Dat weet ik gewoon, kan het niet echt anders uitleggen. Heb er al eerder over geschreven in dit topic maar we kennen elkaar al langer. Gelijk seksen, weet ik van mezelf, is dan funest. Liever eerst eens aftasten wat zijn intenties zijn en rustig opbouwen. Daarnaast is/was hij nogal verlegen en ik vermoed ook niet zo ervaren.
pi_158062323
Ja dat bedoelde ik juist. Hoe weet je dat je 'voor serieus' in iemand geïnteresseerd bent voor een eerste date?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 6 december 2015 @ 18:31:12 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158062394
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 16:03 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Hahahah ik swipe oook als ik date met mensen O+ vind ok leuk
Gister tegen een meisje gezegd waarmee ik al een tijdje aan het praten was dat ik nu aan het daten was en dat als het niets word ik weer contact met haar opneem.

Is dat iets wat jullie zouden doen en hoe zouden jullie reageren als iemand zoiets tegen je zegt?
pi_158062431
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:09 schreef Moro het volgende:
Ik zie wel dat ik nog een keer high tea moet gaan doen.
De eerste man die zelf bedenkt om te gaan high tea'en met me is echt een eindbaas *O*
pi_158062445
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:31 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gister tegen een meisje gezegd waarmee ik al een tijdje aan het praten was dat ik nu aan het daten was en dat als het niets word ik weer contact met haar opneem.

Is dat iets wat jullie zouden doen en hoe zouden jullie reageren als iemand zoiets tegen je zegt?
Tja ik zou echt denken 'kans gemist'
Vooral als ik je toch nog niet ontmoet heb
Er zijn zoveel vissen in de zee. Ik hou er niet van om weg gelegd en weer op gepakt te worden wanneer een man dat blieft :{w

Maar tegen jou zou ik zeggen 'jammer, veel succes!' etc
Maar als je me dan na 3 weken gaat appen 'heeeey hoe is het' dan zou ik zeggen 'val dood lamlul' Of iets van gelijke strekking
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158062447
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat bedoelde ik juist. Hoe weet je dat je 'voor serieus' in iemand geïnteresseerd bent voor een eerste date?
Heb jij niet dat sommige gesprekken echt 100x vanzelf gaan en je maar niet kan stoppen met praten? Als ik dat heb, zit het meestal wel in de juiste richting ^^
pi_158062466
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Er zijn zoveel vissen in de zee. Ik hou er niet van om weg gelegd en weer op gepakt te worden wanneer een man dat blieft :{w

Maar als je me dan na 3 weken gaat appen 'heeeey hoe is het' dan zou ik zeggen 'val dood lamlul' Of iets van gelijke strekking
Maar zou je sowieso iemand daten die dan zelf monogaam wil zijn door alleen jou te zien?
pi_158062470
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 18:34 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Heb jij niet dat sommige gesprekken echt 100x vanzelf gaan en je maar niet kan stoppen met praten? Als ik dat heb, zit het meestal wel in de juiste richting ^^
Ja, maar ik heb ondertussen genoeg gedate om te weten dat het helemaal niets zegt
Zelfs 4 super toffe dates op een rij zeggen niets over hoe serieus het iets word met iemand. Vooral niet als je opzoek bent naar een relatie

Ik kan dat echt pas na een paar maanden inschatten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158062494
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 18:35 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar zou je sowieso iemand daten die dan zelf monogaam wil zijn door alleen jou te zien?
Waarom niet? Dat is de keus van die ander. Het lijkt me niet praktisch omdat ik denk dat de ander dan misschien wat sneller vereenzaamt maar dat kan die ander zelf prima inschatten lijkt me. Ik ken genoeg monopoly relaties die prima werken (en alleen voor de term zou ik het al doen O+ )
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158062514
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Waarom niet? Dat is de keus van die ander. Het lijkt me niet praktisch omdat ik denk dat de ander dan misschien wat sneller vereenzaamt maar dat kan die ander zelf prima inschatten lijkt me. Ik ken genoeg monopoly relaties die prima werken (en alleen voor de term zou ik het al doen O+ )
Ik weet het niet, ik snap zelf niet zo goed waarom je daarvoor zou kiezen dus vandaar dat het me tegenhoud denk ik.
  zondag 6 december 2015 @ 18:39:18 #73
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158062529
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Oh daar zou ik ook weinig moeite mee hebben. aan de andere kant vind ik het ook lullig vinden om iemand aan het lijntje te houden :+
pi_158062531
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 18:33 schreef Fripsel het volgende:

[..]

De eerste man die zelf bedenkt om te gaan high tea'en met me is echt een eindbaas *O*
Nouja dat is echt iets waar ik dus nog nooit aan gedacht had om te doen, dus die ga ik nog wel een keer voorstellen.
pi_158062535
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 18:38 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik snap zelf niet zo goed waarom je daarvoor zou kiezen dus vandaar dat het me tegenhoud denk ik.
Maar als de ander het snapt en wil dan is het toch prima? Je date toch een volwassen iemand die daarin zijn eigen beslissingen kan maken?

Ik zou dan zoiets hebben van 'we zien wel hoe het werkt'
Maar dat heb ik met al mijn dates
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158062691
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:31 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nee. En als iemand zoiets tegen mij zegt is het meteen klaar.
  zondag 6 december 2015 @ 18:46:58 #77
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158062701
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat ik hem al erg goed ken. En hij me dat gevoel geeft en ik inmiddels verliefd ben. Daarom :)
Kan ik verder ook niet verklaren hoor, soms heb je dat. En ik weet wel zeker dat dat minder vaak voorkomt via een internetdate, daar had ik dat ook minder mee. Dat was eerder "verlust".
pi_158062745
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 18:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Omdat ik hem al erg goed ken. En hij me dat gevoel geeft en ik inmiddels verliefd ben. Daarom :)
Kan ik verder ook niet verklaren hoor, soms heb je dat. En ik weet wel zeker dat dat minder vaak voorkomt via een internetdate, daar had ik dat ook minder mee.
Ah leuk, wordt vast leuk als je elkaar al kent dan weet je deels hoe degene is. Altijd prettig.
  zondag 6 december 2015 @ 18:54:13 #79
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158062871
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 18:49 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ah leuk, wordt vast leuk als je elkaar al kent dan weet je deels hoe degene is. Altijd prettig.
Dankje! Ja dat klopt inderdaad, ik hoef me niet druk te maken dat we geen gespreksstof hebben of dat het niet leuk wordt. Ben ook echt mezelf.

Sinds hij heeft zitten vissen of ik verder geen lijntje heb lopen is hij ook veel minder verlegen en opener geworden. Meer flirten, meer appjes. Vind het wel spannend hoor ;) Kan natuurlijk ook een waardevol contact verliezen als het niks wordt.
pi_158064074
De lovoo app heeft me opeens afgemeld, zegt dat m'n wachtwoord fout is, en kan mijn user account ook niet meer vinden als ik mijn e-mail intyp maar de app weet wel dat ik als Fripsel wil inloggen? :?
pi_158064197
En bij m'n vriend sta ik online :{
pi_158064575
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:44 schreef Fripsel het volgende:
En bij m'n vriend sta ik online :{
Sorry, zal je account weer even uitloggen.
pi_158067970
Zo, net terug van mijn derde date. Vrijdag nacht naar haar huis gegaan en nu pas weer terug. Ben denk ik een beetje verliefd aan het worden :@
I think human consciousness is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware. Nature created an aspect of nature separate from itself - we are creatures that should not exist by natural law.
pi_158068528
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:06 schreef Rust_Cohle het volgende:
Zo, net terug van mijn derde date. Vrijdag nacht naar haar huis gegaan en nu pas weer terug. Ben denk ik een beetje verliefd aan het worden :@
Leuk :D
Somebody that I used to know
pi_158068939
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 18:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kan ik verder ook niet verklaren hoor, soms heb je dat. En ik weet wel zeker dat dat minder vaak voorkomt via een internetdate, daar had ik dat ook minder mee. Dat was eerder "verlust".
O+ Vlieft O+
  maandag 7 december 2015 @ 00:09:20 #86
416020 K44S
The bearded man
pi_158070935
Ik zit in de trein van mn eerste date met het meisje van mn nichtje.

Super leuk! Paar uur poolen en daarna nog een paar drankjes. Veel gepraat een gelachen.

We gaan voor n 2e date. Ben benieuwd waar dit strand :)
  maandag 7 december 2015 @ 01:00:47 #87
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158071372
Wat een succesverhalen hier allemaal, zeldzaam goed bezig ^O^

En ik doe vrolijk mee, date vandaag was wederom super! Hiermee ga ik het wel even uithouden geloof ik.. O+
pi_158072478
Sturen jullie eigenlijk nog superlikes? Ik moet me echt inhouden soms, stuur ze alleen als ik wil dat de ander weet dat ik ze geliked heb. Heb het gedaan bij iemand die ik op school vaak tegenkwam (geen reactie ;() en bij iemand die achter de kassa werkt. Niet handig misschien, maar weet je wel dat ze je like krijgen en altijd leuk hoe ze reageren als je ze weer in real life ziet :D (al is dat best akward soms want op de een of andere manier geeft dat toch aan dat de ander je niet moet...)
pi_158072502
Niet een date, maar buurvrouw stond gisteravond voor de deur in vrij beschonken staat. En is blijven logeren.
pi_158072561
Hoe oud is de buurvrouw eigenlijk?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 7 december 2015 @ 08:36:59 #91
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158072575
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ Vlieft O+
Ik dat ook wel weer willen zijn :+
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 00:09 schreef K44S het volgende:
Ik zit in de trein van mn eerste date met het meisje van mn nichtje.

Super leuk! Paar uur poolen en daarna nog een paar drankjes. Veel gepraat een gelachen.

We gaan voor n 2e date. Ben benieuwd waar dit strand :)
*O*
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 08:27 schreef Deezertje het volgende:
Sturen jullie eigenlijk nog superlikes? Ik moet me echt inhouden soms, stuur ze alleen als ik wil dat de ander weet dat ik ze geliked heb. Heb het gedaan bij iemand die ik op school vaak tegenkwam (geen reactie ;() en bij iemand die achter de kassa werkt. Niet handig misschien, maar weet je wel dat ze je like krijgen en altijd leuk hoe ze reageren als je ze weer in real life ziet :D (al is dat best akward soms want op de een of andere manier geeft dat toch aan dat de ander je niet moet...)
Ja. Als ik duidelijk wil laten blijken dat ik diegene leuk vind. Moet zeggen dat ik mensen die ik al ken eigenlijk nooit like.
pi_158072578
Midden 30 waarom?
pi_158072729
Gewoon nieuwsgierig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158073275
Ach ja het is ook wel een hele soap aan het worden ook.

Overigens was ze zo beschonken dat er niks gebeurd is savonds. In de ochtend werd ik wel verrast en stond dus vervolgens dik in de file.

[ Bericht 58% gewijzigd door Re op 07-12-2015 11:25:04 ]
  maandag 7 december 2015 @ 09:43:40 #95
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158073356
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 09:38 schreef Moro het volgende:

[..]

Ach ja het is ook wel een hele soap aan het worden ook.

Overigens was ze zo beschonken dat er niks gebeurd is savonds. In de ochtend werd ik wel verrast en stond dus vervolgens dik in de file.
Als ze voor de lol komt logeren als ze dronken is zou ik er raar van staan te kijken _O-

[ Bericht 29% gewijzigd door Re op 07-12-2015 11:25:26 ]
pi_158073494
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 22:26 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Leuk :D
Ja echt wel. :@
Gisteren ook weer hele avond liggen appen, dat we elkaar al weer misten enzo. Verschrikkelijk klef. _O-
Maar binnenkort heb ik vakantie kan ik wat langer blijven plakken, nu al weer zin in.
I think human consciousness is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware. Nature created an aspect of nature separate from itself - we are creatures that should not exist by natural law.
  maandag 7 december 2015 @ 11:49:47 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158075531
nee!

goddomme man, zorg eerst maar eens voor een date, dan kun je haar daarna wel weer af laten pakken :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158075674
Volgens mij heeft een mod net aangegeven dat je weer moet stoppen.

Ga eerst maar eens een date regelen. }:|
  maandag 7 december 2015 @ 12:00:23 #99
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158075708
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 11:46 schreef SiIk het volgende:

[..]

Jij vindt dit een hele rare en volstrekt onterechte actie :?

[..]

Lijkt me best leuk eigenlijk :D
19 december al wat te doen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158076164
Even een irritatie kwijt hoor:
Ik heb echt kei vaak dat ik tegen iemand zeg dat ik ze afstand te groot vind en dat ik dan terug krijg dat het wel mee valt of dat ze dat wel mee vinden vallen. Good for you, maar ik kan daar best zelf in beslissen en ik vind het te ver

Hebben jullie zoiets ook wel eens?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 7 december 2015 @ 12:20:40 #101
47102 Elvi
miemkwien
pi_158076195
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
Even een irritatie kwijt hoor:
Ik heb echt kei vaak dat ik tegen iemand zeg dat ik ze afstand te groot vind en dat ik dan terug krijg dat het wel mee valt of dat ze dat wel mee vinden vallen. Good for you, maar ik kan daar best zelf in beslissen en ik vind het te ver

Hebben jullie zoiets ook wel eens?
Ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')