SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En het was70km wil je Goeddomme wel even me de credits geven waar ik recht op heb!
Ja, ik geloof dat ze toch ook op het lijstje komen. Maar hoe kom je erbij dat er een record naaf in zit? Volgens mij zit er exact dezelfde naaf als mn huidige FR4's in, met industrielagers.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
Maar wel 40mm hoog, ideale beneluxhoogte, ook mooi om mee te klimmen in de Chouffe of 3Ballons bijvoorbeeld. Record naaf met oversized alu holle as. 24mm brede velg en U profiel. Diamant coating op het remoppervlak, 1550 gram set en binnen budget dankzij die dozenschuiver?
Je hebt gewoon meer dan een etmaal stilgestaan dit jaarquote:Op donderdag 3 december 2015 16:10 schreef Patroon het volgende:
Mooi weer vandaag. Net 2,5u gepeddeld.
We hadden het laatst over year to date toch?
Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
Als ik na het fietsen meteen bier ga drinken, en pas na 3 weissen bedenk. "Oh ja ff op stop drukken en ritje opslaan" dan lukt dat welquote:Op donderdag 3 december 2015 18:22 schreef Patroon het volgende:
Ja ziek eigenlijk, is dat bij anderen ook zo?
Ik twijfel nu maar dacht dat die FR4 carbons dezelfde naaf hebben als zonda, bullet ultra en shamal, bora etc. En das een (record) cupconus naaf met allooy holle oversized as. Lijkt me ook niet vreemd met dat gewicht en prijsklasse. Ze gebruiken maar 2 typen naven in alle wielen qua techniek, wel iets ander uiterlijk en naafbody, maar qua lagering niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ze toch ook op het lijstje komen. Maar hoe kom je erbij dat er een record naaf in zit? Volgens mij zit er exact dezelfde naaf als mn huidige FR4's in, met industrielagers.
ik schrik vooral af door het full carbon. Zoals gezegd, zodra ik me ten zuiden van de heuvelrug bevindt ben ik geen held in rem-techniek. Durf niet al te hard naar beneden, zeker steile stukken niet.
Liever jij dan ik!quote:
ik liever ook niet hoor.. zag het op strava voorbijkomen.quote:
GC overschat time moving. Strava doet dat beter.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:10 schreef Patroon het volgende:
Mooi weer vandaag. Net 2,5u gepeddeld.
We hadden het laatst over year to date toch?
Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
Dus jij zegt dat ik in werkelijkheid nog langer stil heb gestaan..quote:Op donderdag 3 december 2015 21:33 schreef Carb het volgende:
[..]
GC overschat time moving. Strava doet dat beter.
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:01 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Ik sleep ze eigenlijk altijd gewoon in windows naar het mapje "NEW" (?) op de SD-card.
Dank dit zocht ik dus. Kan beter bestand exporteren en dan bestand in de map slepen, zo kan je er meerdere tegelijk doen en hij slaat ze ook nog op. Scheelt veel werk.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik heb geen Edge(jij hebt een 800 ofzo?) maar een Etrex, dus misschien ligt het bij jou anders, maar zo doe ik het:
- maak route
- exporteer naar gpx file op je harde schijf
- kopieer file(s) naar de correcte folder op de Garmin, of de SD kaart.
Ben zelf ook pas een jaartje er mee beig, dus geen expert, maar dit werkt voor mij, ook voor meerdere tracks tegelijk! Ook voor gpx files die ik vanaf internet haal.
Paar jaar geleden een MTB tocht op 5 december gereden, kwam ik ook 3 gasten op crossers tegen, verkleed als Sint en twee Pietenquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:02 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Kaasplankje zijn Collega's gespot![]()
Ja, althans dat doe die bij mij.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat ik in werkelijkheid nog langer stil heb gestaan..
Maar GC doet het in werkelijkheid beter dan Strava. GC rekent namelijk het vermogen dat je stil staat (gedeeltelijk) mee met je avg power. Zij zijn namelijk van mening dat je avg vermogen naar beneden bij gesteld moet worden als je stil staat aangezien dat bijdraagt aan je herstel. Waar natuurlijk wat van te zeggen is. Daarom is mijn avg power met GC vaak zo'n 3w lager dan wat de powermeter aangeeft.
Ik heb dat verschil ook wel eens geconstateerd en ben toen op onderzoek gegaan. Ik kwam verschillende discussies tegen op diverse powermeter fora. Er is niet echt 1 juist antwoord. Van beide is wat te zeggen (wel of niet meenemen van stoptijd in de meting)quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:02 schreef Carb het volgende:
[..]
Ja, althans dat doe die bij mij.
Hoeveel gedeeltelijk?
Voorbeeld: afgelopen woensdag stond ik 10 minuten in een winkel zonder head unit te pauzeren (gemeten gemiddelde snelheid was 3km/u) en ergens anders nog 5 min wachten. GC: duration 4:53:39, time moving: 4:53:35. Strava moving time: 4:48:10. Eigen schatting ~ 4:30:00.
leuk filmpje stond daar vanmorgen. Hoeveel mm ben je hoger rechts? 5? Je zit wel beter zo.quote:Op donderdag 3 december 2015 22:03 schreef Patroon het volgende:
Vanavond ff beide fietsen goed laten afstellen, nu kan ik ook gaan raggen op mijn winterfiets.
2 verschillende fietsen he?quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
leuk filmpje stond daar vanmorgen. Hoeveel mm ben je hoger rechts? 5? Je zit wel beter zo.
Ja we zouden eerste de zwarte afstellen zoals de witte, maar tijdens de meting bleek dat ik witte wel 5mm omhoog kon.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
leuk filmpje stond daar vanmorgen. Hoeveel mm ben je hoger rechts? 5? Je zit wel beter zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze beide op de koersfiets:
[ Bericht 16% gewijzigd door Patroon op 04-12-2015 10:53:51 ]Maar ik kan 't mis hebben...
Ja ik zag het ook netquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:26 schreef muzas het volgende:
https://www.canyon.com/nl(...)specials&subcat=T014
kut
Tsja, wat is er zo nieuw aan de nieuwere modellen dat ik voor die zou gaan?quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:29 schreef ddx het volgende:
Goede prijzen.
Wel oude modellen natuurlijk, wat reden is dat ze lekker afgeprijs kunnen worden.
moet je ff op site van Mavic kijken naar de 2016 modellen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, wat is er zo nieuw aan de nieuwere modellen dat ik voor die zou gaan?
Bredere velgen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, wat is er zo nieuw aan de nieuwere modellen dat ik voor die zou gaan?
Bron? Heb 't zelf nog niet kunnen vindenquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:42 schreef ddx het volgende:
[..]
Bredere velgen.
Maar 25mm rijd prima op de sle's van mij.
Ja en goedkopere cassette ook nog eens.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
Shimano 11 speed werkt ook gewoon op campa 11 speed toch?
Kan ik dan gewoon wielen wisselen zonder m'n derrie opnieuw in te moeten stellen?
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:20 schreef Fretwork het volgende:
Ik kwam hier om Muzas te waarschuwen voor de verleiding.
Wel leuk dat je eerst (gisteren nog) er zwaar van overtuigd was een kermisfiets op te bouwen met blingbling minstens 60mm wielen en nu toch aan het twijfelen bent over een meer verstandige keuze qua gebruiksdoeleinden voor een setje wielen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:17 schreef muzas het volgende:
Is de ventoux op en af met Mavic SLS een goed idee?![]()
Punt is, voor hier in de omgeving en limburg zouden die fulcrums eigenlijk het beste setje zijn.
Mavics zijn wel hoger... Maar die alu remrand zou dan alleen voor de 2x per jaar buitenland zijn.
Vind de vorm van de quattro's mooier, vind de decals van de cosmics mooier.
Cosmics zijn hoger.
pfff
Gratulierequote:Op vrijdag 4 december 2015 12:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja.![]()
Kom op 600 euro. Alsnog 250 onder de 'minder kermis-ogende fulcrums'
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja.![]()
Kom op 600 euro. Alsnog 250 onder de 'minder kermis-ogende fulcrums'
Ja en goedkopere cassette ook nog eens.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:50 schreef ddx het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 4 december 2015 11:50 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja en goedkopere cassette ook nog eens.
Misschien dat je hem minimaal moet bijstellen bij wisselen wielen.
Maar dat gaat over complete fietsen. Die worden harder besteld dan ze kunnen fabriceren lijkt wel. Deze wielen hebben ze ergens op een stapel in het magazijn liggen me dunkt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:58 schreef ddx het volgende:
[..]
Als ik fiets.nl forum canyon topic zie kan dat nog best wel even duren
IK TWIJFEL ZO ERGquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja en goedkopere cassette ook nog eens.
Misschien dat je hem minimaal moet bijstellen bij wisselen wielen.
Mja outlet modellen die klaar staan ging ook niet heel erg goed afgelopen weken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Maar dat gaat over complete fietsen. Die worden harder besteld dan ze kunnen fabriceren lijkt wel. Dit hebben ze ergens op een stapel in het magazijn liggen me dunkt.
je kan ook gewoon die mavic shimano body eraf halen en er een campafit opzetten en die shimano op mp verpatsen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
IK TWIJFEL ZO ERG
Vind die gaten niet zo mooi bij de spaken.
En deze is ook mooi
[ afbeelding ]
Zie je niet als je fietstquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
Vind die gaten niet zo mooi bij de spaken.
Laag man. Lelijk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:01 schreef ddx het volgende:
Die Carbone 40 zijn ook wel nice trouwens.
Waarom heb je die 60mm velgen dan maandag niet gekocht ?quote:
Muzas was eerderquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
"HELAAS, DIT ARTIKEL IS MOMENTEEL NIET BESCHIKBAAR."
Godver
Kom vegte dan.quote:
Omdat die 80mm waren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:03 schreef ddx het volgende:
Waarom heb je die 60mm velgen dan maandag niet gekocht ?
Dat zijn die jij ook heb toch? Full carbon toch?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:05 schreef ddx het volgende:
Gewoon lekker de SLE's bestellen, zien er beter uit en remmen ook beter
Nee alu met coating volgens mijquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zijn die jij ook heb toch? Full carbon toch?
En dat voor maar 900 euroquote:
Die heb ik ja, coating idd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zijn die jij ook heb toch? Full carbon toch?
Niet zo gek toch, als je een nieuwe fiets wilquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha heb in 2 maanden tijd een frame + groep + wielen + afmontage gekocht. Ik rol hoog genoeg
ik gok 1800quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:21 schreef Z het volgende:
Wat heeft je fiets nu bij elkaar gekost Muzas?
Eens.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:23 schreef Patroon het volgende:
Voor wielen vind ik persoonlijk 60mm wel de grens. Daarboven is gewoon niet mooi meer, althans dat vind ik
Exclusief gereedschap;quote:
Nou jah, de kartons hebben alu remrand... Dus zolang het niet stormt kan het wel toch?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:28 schreef Tommeke het volgende:
Je kan voor in berggebied altijd nog ergens een setje Fulcrum R3 scoren?
Die berg heet ventoux he, je weet waar dat voor staat toch ?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou jah, de kartons hebben alu remrand... Dus zolang het niet stormt kan het wel toch?
En idd... FOK! cosmic-karton full radioshack meet.
Dat is een misverstand. Het waait er wel vaak idd, maar de naam schijnt daar niet van afgeleid te zijn. Heb ik ooit ergens gelezen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:39 schreef ddx het volgende:
[..]
Die berg heet ventoux he, je weet waar dat voor staat toch ?
Maar net waar je zit he...maar in de alpen kom ik weinig vlakke stukken tegen..quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:50 schreef ddx het volgende:
Maar wat is dan klimmen, want vaak heb je ook lange vlakke stukken waar je juist wel weer wat aan aero wielen hebt.
Geen paniek, met storm en hoge hoepels hou jij hem wel rechtquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef muzas het volgende:
Ja "voordeel" boeit mij dan weer minder. Als ik maar veilig en met plezier boven en beneden kom.
Ik pretendeer ook niet dat hoge wielen de betere keus zouden zijn of iets dergelijks. Ik denk alleen dat 't met die SLSjes "ook wel prima gaat mits geen storm"
Mag ik ook komen als ik Cosmic op m'n Chinawielen tipex?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou jah, de kartons hebben alu remrand... Dus zolang het niet stormt kan het wel toch?
En idd... FOK! cosmic-karton full radioshack meet.
Wachten tot de nieuwe corsa speed, schijnt minder snel lek te rijden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee hij moet vittoria's 25mm open corsa natuurlijk
Boah heb met de cosmics met moeilijk veel wind clubkoersje gereje bij Ahoy, zat in de kopgroep terwijl er die dag letterlijk de bocht uitwaaiden, gewoon handjes an het stuur houwequote:Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef muzas het volgende:
Ja "voordeel" boeit mij dan weer minder. Als ik maar veilig en met plezier boven en beneden kom.
Ik pretendeer ook niet dat hoge wielen de betere keus zouden zijn of iets dergelijks. Ik denk alleen dat 't met die SLSjes "ook wel prima gaat mits geen storm"
Veel plezier met die rommelquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:39 schreef muzas het volgende:
Cosmic Cartone![]()
Beste wielen ooit![]()
Alleen bazen rijden daarmee
Haters gonna hate
Met de Marmotte stond ik bij de finish naast een gozer die op 120mm hoge velgen had gereden, gekke frans in een politiefietspakjequote:Op vrijdag 4 december 2015 13:23 schreef Patroon het volgende:
Voor wielen vind ik persoonlijk 60mm wel de grens. Daarboven is gewoon niet mooi meer, althans dat vind ik
Ik reed de Charly Gaul in een groepje met ook een Fransman die op Lightweight Meilenstein reed. Boven op de winderige vlaktes kon hij amper het stuur rechthouden in de waaier...ze weten ook totaal niet wat waaierrijden is.. Die Lightweights zijn extra zijwind gevoelig door de dikke platte spaken en hoge naven..quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:38 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Met de Marmotte stond ik bij de finish naast een gozer die op 120mm hoge velgen had gereden, gekke frans in een politiefietspakje
met nieuw pomprubbertje welquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:16 schreef muzas het volgende:
60mm ventielen gaan niet werken zeker op die mavics?Bij mn 35mm fulcrums ging het met 40mm ventielen iig niet goed.
Of is 8mm genoeg voor de kop om te kunnen 'grijpen'?
Ik heb 60mm mavic bandjes.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:16 schreef muzas het volgende:
60mm ventielen gaan niet werken zeker op die mavics?Bij mn 35mm fulcrums ging het met 40mm ventielen iig niet goed.
Of is 8mm genoeg voor de kop om te kunnen 'grijpen'?
Lightweight zou ook goed staan in mijn fietsquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik reed de Charly Gaul in een groepje met ook een Fransman die op Lightweight Meilenstein reed. Boven op de winderige vlaktes kon hij amper het stuur rechthouden in de waaier...ze weten ook totaal niet wat waaierrijden is.. Die Lightweights zijn extra zijwind gevoelig door de dikke platte spaken en hoge naven..
Beetje samen met Gripper op mijn fiets hatenquote:Op vrijdag 4 december 2015 17:13 schreef Patroon het volgende:
Lightweights maken zelfs van een Dracat een mooie fiets
vlag op een strontschuitquote:Op vrijdag 4 december 2015 17:13 schreef Patroon het volgende:
Lightweights maken zelfs van een Dracat een mooie fiets
Wij hebben hier altijd wel een bak bierquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:06 schreef muzas het volgende:
tommeke! baxbier op tap in haarlem! #023
apart is dat he? Wel echt heel vetquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:03 schreef cafca het volgende:
Vandaag voor het eerst op de baan gefietst. Gaaf man!
Inderdaad. Wel even wennen, maar als je het eenmaal een beetje door hebt supergaaf! Jammer dat er hier geen baan in de buurt is, anders zou ik wel vaker gaan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
apart is dat he? Wel echt heel vet
Ben er jaren niet geweest. Vroeger ging ik iedere week swinters. Ik had ook een eigen fiets.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:03 schreef cafca het volgende:
Vandaag voor het eerst op de baan gefietst. Gaaf man!
Dat klopt. Moet zeggen, wel een beetje vergane glorie die baan in 020quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben er jaren niet geweest. Vroeger ging ik iedere week swinters. Ik had ook een eigen fiets.
Maar die is in 020 op de baan gestolen uit de box. Amsterdammers zijn ook niet te vertrouwen.
Harga ken je die kaas ?quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben er jaren niet geweest. Vroeger ging ik iedere week swinters. Ik had ook een eigen fiets.
Maar die is in 020 op de baan gestolen uit de box. Amsterdammers zijn ook niet te vertrouwen.
Ik heb gister ook aan jopen gezeten. Niet in café, gewoon thuis..quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:06 schreef Tommeke het volgende:
Gister lekker aan de Jopen gezeten. En Beerenburg. Genot
Vandaag dus de hele dag op kwark en mandarijnen
quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:22 schreef the_critic het volgende:
[..]
Ik heb gister ook aan jopen gezeten. Niet in café, gewoon thuis..
Ja ken ik. Nooit geweest though. Schijnt nogal in slechte staat te verkeren. Betonnen buitenbaan met veel gaten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:20 schreef dop het volgende:
[..]
Harga ken je die kaas ?
Ik wist niet eens dat er ooit z'n baantje hier is geweest. hoorde het van de hipsters waar ik zondag wel eens mee fiets
Wanneer oma net 40 is, is ze nog best te doen hoor, meestal dan en op voorwaarde van geen rood geverfd kort pittig kapsel in een tuinbroek.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Teringzooi man, dat squirt lube. je denkt toch niet dat we hier 4 x per week de lakens verschonen hé?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:08 schreef Patroon het volgende:
Net voor de ploeg een mooie sponsordeal binnen gehaald met Squirt Lube. Ik gebruik dat spul al jaren naar volle tevredenheid en nu hebben zij ook nog hun vertrouwen in onze ploeg uitgesproken!
Ik ben er iig wel tevreden mee, heb laatst weer ff wat olie gebruikt omdat mijn voorraad op was, maar was daar snel klaar mee...dit is tenminste goed schoon te houden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Teringzooi man, dat squirt lube. je denkt toch niet dat we hier 4 x per week de lakens verschonen hé?
Finish Line Ceramic hier, maar ja ik hoef natuurlijk niet zo vaak te smeren, want die fiets komt hier de eerstvolgende twee maanden niet van de Tacx af.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben er iig wel tevreden mee, heb laatst weer ff wat olie gebruikt omdat mijn voorraad op was, maar was daar snel klaar mee...dit is tenminste goed schoon te houden.
Als je ooit eens in Grunn bent moet je maar eens zo'n biertje bestellen. Is echt lekker.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wanneer oma net 40 is, is ze nog best te doen hoor, meestal dan en op voorwaarde van geen rood geverfd kort pittig kapsel in een tuinbroek.
klopt jaren niets op mee gedaan , maar groepje heeft het onlangs vrijwillig wat opgeknapt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ken ik. Nooit geweest though. Schijnt nogal in slechte staat te verkeren. Betonnen buitenbaan met veel gaten.
Ik heb die Pedros nooit gebruikt, maar werking zal wel gelijk zijn..de samenstelling is namelijk gelijk. SL moet je wel regelmatig een beetje opbrengen en beste niet vlak voor de rit. Met olie had ik veel vaker last van een krakende ketting. Met ketting gaat veel langer mee dan voorheen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Finish Line Ceramic hier, maar ja ik hoef natuurlijk niet zo vaak te smeren, want die fiets komt hier de eerstvolgende twee maanden niet van de Tacx af.
Maar eerlijk gezegd, ik heb die Squirt Lube nog nooit gebruikt, vroeger heel lang Pedros Dry, Wet en Ice gebruikt, maar nu slecht te krijgen. Ik zal die SL eens bestellen.
Al die binkies hier moeten al wennen aan het idee van een Milf, ga jij ze vertellen wat jou jachtgebied is brrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wanneer oma net 40 is, is ze nog best te doen hoor, meestal dan en op voorwaarde van geen rood geverfd kort pittig kapsel in een tuinbroek.
Ja heb totaal geen ervaring, behalve mijn huidige vriendinquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:49 schreef dop het volgende:
[..]
Al die binkies hier moeten al wennen aan het idee van een Milf, ga jij ze vertellen wat jou jachtgebied is brrrrrrrrrr
te weinig neuken is slecht voor je testosteron waarder pik, of was het nu omgekeerd ?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
Haha neuken waaorm zou je dat doen, gewoon altijd trainen toch
Neuken is ook training, toch?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
Haha neuken waaorm zou je dat doen, gewoon altijd trainen toch
Hij zei nooit dat ze dik warenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat zie ik niet voor me. Dikke jopen in een flesje...
Dat idee heb ik ook met Pedro's Ice Wax ja.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb die Pedros nooit gebruikt, maar werking zal wel gelijk zijn..de samenstelling is namelijk gelijk. SL moet je wel regelmatig een beetje opbrengen en beste niet vlak voor de rit. Met olie had ik veel vaker last van een krakende ketting. Met ketting gaat veel langer mee dan voorheen.
Volgens mij is dat wel 1 of ander. Of je product smeert goed maar hangt vuil aan, of het hangt geen vuil aan maar het is met een regenbui verdwenen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:54 schreef ddx het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook met Pedro's Ice Wax ja.
Gebruik het nu alleen niet met wat slechter weer, trekt ritten van 200km niet echt.
Heb er nu Pedro's Chainj opzitten en kan je week mee rijden inclusief vochtige wegen.
Ketting wordt wel wat smeriger maarja dat wordt fiets ook
quote:
Je vriendin is een milf?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja heb totaal geen ervaring, behalve mijn huidige vriendin
Het m-deel of het ilf-deel? Wat is correct?quote:
Patroon heeft zowat in ieder slipje gezeten met zijn vingers in de disco van Sint-Anna Parochie die weet wel wat hij uitkiest.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het m-deel of het ilf-deel? Wat is correct?
Goedkoop of niet het blijft weggegooid geld nmm.quote:Op zondag 6 december 2015 10:26 schreef No-P het volgende:
Ultegra 6800 groepset voor 530. Goedkoop of valt dat mee. Met crank.
Hehe, ik moet zeker Sram nemen?quote:Op zondag 6 december 2015 10:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Goedkoop of niet het blijft weggegooid geld nmm.
Ik gebruik ook Ultegra hoor, alleen de cassette danquote:Op zondag 6 december 2015 10:36 schreef No-P het volgende:
[..]
Hehe, ik moet zeker Sram nemen?
Mijn ttbak heeft shimano, mijn andere fiets shimano. Dus wil het lekker bij shimano houden. DA vind ik te gortig, elektrisch en schijf onnodig.
Twijfel alleen of ik een mtb zal gaan maken, of een racefiets.
MTB is zwaar verouderd. racefiets is verouderd, maar met huidige groepset en wielen nog wel ok.
quote:Op zondag 6 december 2015 08:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Patroon heeft zowat in ieder slipje gezeten met zijn vingers in de disco van Sint-Anna Parochie die weet wel wat hij uitkiest.
Als het incl crank is, is het best goedkoop voor wat ik heb gezienquote:Op zondag 6 december 2015 10:26 schreef No-P het volgende:
Kan ook niet veel anders vinden dat ermee kan concurreren.quote:Op zondag 6 december 2015 11:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
Als het incl crank is, is het best goedkoop voor wat ik heb gezien
500 bij van eyckquote:Op zondag 6 december 2015 10:26 schreef No-P het volgende:
niet goedkoop ook niet duur hopmans is goedkoper ¤489quote:Op zondag 6 december 2015 10:26 schreef No-P het volgende:
wou ik ook net zeggen, die dozenschuivert weerquote:Op zondag 6 december 2015 13:37 schreef dop het volgende:
[..]
niet goedkoop ook niet duur hopmans is goedkoper ¤489
als het om groepsetjes gaat kun je bijna standaard hopmans invullenquote:Op zondag 6 december 2015 14:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wou ik ook net zeggen, die dozenschuivert weer
Weinig marge, massa is kassa.quote:Op zondag 6 december 2015 14:33 schreef dop het volgende:
[..]
als het om groepsetjes gaat kun je bijna standaard hopmans invullen
doen ze gewoon heel goed
Ja ze draaien als een malle hoor, op zaterdag als je erheen gaat staat er gewoon een rij voor de kassaquote:
Ik vind 't wel mooi. Ze hebben landelijk ook een goede naam. Jammer dat het niet om de hoek is.quote:Op zondag 6 december 2015 14:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ze draaien als een malle hoor, op zaterdag als je erheen gaat staat er gewoon een rij voor de kassa
Wie zijn we? Wat heb je gedaan? Lekker zuipen?quote:Op zondag 6 december 2015 15:35 schreef Patroon het volgende:
We waren vanmorgen 6u thuis. Kon het vandaag niet opbrengen om in D1 tegen de storm op te gaan fietsen..
MissPatty en ik. Onder andere jaquote:Op zondag 6 december 2015 15:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wie zijn we? Wat heb je gedaan? Lekker zuipen?
Valt mee. Zo hoog is niveau niet bij amateursquote:Op zondag 6 december 2015 15:48 schreef Tommeke het volgende:
Manmanman![]()
Er kan een streep door Patroon z'n naam voor 2016.
Dat had je goeftedoeme in oktober en november moeten doen. Iedereen traint alweer als een gek zie ik op Strava en social media.quote:Op zondag 6 december 2015 16:15 schreef Patroon het volgende:
Dat kan nog steeds. Nu periode om battterij weer op te laden.
Daar zit een press fit bracket bij zag ik volgens beschrijving en plaatje lijkt het gewoon BSA te zijn.quote:Op zondag 6 december 2015 13:37 schreef dop het volgende:
[..]
niet goedkoop ook niet duur hopmans is goedkoper ¤489
Ja nergens voor nodig joh, de boog moet wel gespannen blijven tot de 1e koers in april he..de meesten hebben eind mei de pijp alweer leeg.quote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat had je goeftedoeme in oktober en november moeten doen. Iedereen traint alweer als een gek zie ik op Strava en social media.
Heb je de jaren daarvoor nog slechter getraind in de winter?quote:Op zondag 6 december 2015 17:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja nergens voor nodig joh, de boog moet wel gespannen blijven tot de 1e koers in april he..de meesten hebben eind mei de pijp alweer leeg.![]()
Vorig jaar heel december de fiets geen moment aangeraakt omdat ik op vakantie was in Thailand, heb afgelopen jaar mijn beste jaar ooit gereden.
Iig anders getraind. Maar wat ik wil zeggen is dat als je als amateur vanaf 1 januari 2015 weer gaat trainen na 4 weken rust, dan ben je begin april ruim op tijd in goede doen. Renners met strava/facebook etc maken elkaar gek en beginnen steeds vroeger met de voorbereiding.quote:Op zondag 6 december 2015 18:00 schreef ratatat het volgende:
[..]
Heb je de jaren daarvoor nog slechter getraind in de winter?
Je hoeft toch niet per se alle zones gehad te hebben vóór april? Tenminste als je wil pieken in mei.quote:Op zondag 6 december 2015 18:15 schreef ratatat het volgende:
Doe je dan niet base > build > specifiek blokken? Want daar is dan niet echt veel tijd voor.
Ik weet het ook allemaal niet precies. Dit is het eerste jaar dat ik een beetje gestructureerd train en ik ben als het goed is rond begin april klaar met build. Geen idee nog wat ik daarna ga doen.quote:Op zondag 6 december 2015 18:18 schreef Carb het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se alle zones gehad te hebben vóór april? Tenminste als je wil pieken in mei.
Training met een x aantal blokken van x aantal minuten op/rond omslagpunt (FTP)quote:
Ik vind het de mooiste trainingen. Lekker diepgaan, Leuke afwisseling op altijd dat eeuwige D1quote:Op zondag 6 december 2015 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
Maar goed dat ik mijn omslagpunt niet weet. Goede smoes om het niet te doen
ik doe beide niet. Waarschijnljk walg jij ook van mijn hartslaggrafiek van vandaag hahaquote:Op zondag 6 december 2015 18:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vind het de mooiste trainingen. Lekker diepgaan, Leuke afwisseling op altijd dat eeuwige D1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Stuur maar per DM. ben benieuwdquote:Op zondag 6 december 2015 18:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik doe beide niet. Waarschijnljk walg jij ook van mijn hartslaggrafiek van vandaag haha
Gelukkig! Het liep mij al dun door de broek, maar dat is dus nergens voor nodigquote:Op zondag 6 december 2015 18:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Iig anders getraind. Maar wat ik wil zeggen is dat als je als amateur vanaf 1 januari 2015 weer gaat trainen na 4 weken rust, dan ben je begin april ruim op tijd in goede doen. Renners met strava/facebook etc maken elkaar gek en beginnen steeds vroeger met de voorbereiding.
Dat zijn wel renners die koersen winnenquote:Op zondag 6 december 2015 18:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Iig anders getraind. Maar wat ik wil zeggen is dat als je als amateur vanaf 1 januari 2015 weer gaat trainen na 4 weken rust, dan ben je begin april ruim op tijd in goede doen. Renners met strava/facebook etc maken elkaar gek en beginnen steeds vroeger met de voorbereiding.
jamaar patty gaat ook koersen winnen, en tis ook niet dat hij nu niks doet.quote:Op zondag 6 december 2015 20:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat zijn wel renners die koersen winnen
Ik fiets gewoon wanneer ik zin heb en heb vaak zin om te fietsen
Vorig jaar alleen wat minder in september, dit jaar was dat anders ivm trainingen voor het NCK. En ik koerierde toen nog veel. Dit voorjaar was ik april/mei/juni best in orde.
In koersen geen uitslagen gereden, maar wel vaak in de aanval en een keertje op 200 meter dicht bij podium. En podium op 't DK tijdrijden. Ik verwacht komend seizoen wel wat beter zijn omdat ik nu meer rust en verstandiger train.
Het is natuurlijk goed om nu al met trainen te beginnen. Echter nu al keihard trainen vind ik een beetje zinloos tenzij je houtse linies oid moet rijden eind feb/begin maart en elite zc bent.quote:Op zondag 6 december 2015 21:10 schreef Tommeke het volgende:
Ik zit 'm te plagen. Heb groot vertrouwen in Patty
Dit.quote:Op zondag 6 december 2015 21:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk goed om nu al met trainen te beginnen. Echter nu al keihard trainen vind ik een beetje zinloos tenzij je houtse linies oid moet rijden eind feb/begin maart en elite zc bent.
Hmm ja tis natuurlijk wel goed om nu veel uren te maken op de fiets. Al moet je ook niet in maart april geen motivatie meer hebben want dan begint het seizoen pas.quote:Op zondag 6 december 2015 21:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dit.
Natuurlijk is iets doen beter dan niets doen..maar nu 2x per weekend 4u maken is overdreven. Die jongens waar Tommeke op doelt zouden ook wel winnen als ze wat later beginnen.
Maar als je het gewoon leuk vindt om die uren te maken, dan moet je dat zeker doen. Ik ben sinds oktober alweer 2x pw krachttraining aan het doen en maak paar keer per week wat uurtjes op de fiets om te onderhouden. Vanaf nu gaan de uren weer wat omhoog. Sta er nu al beter voor dan vorig jaar januari.
Ja je moet eigenlijk opbouwen naar een vormpiek voor getraindheid maar ook geestelijk uitgerust zijn. Vermoeidheid kan veel teniet doen. Kijk maar naar Toemeke toen hij nog koerier was.quote:Op zondag 6 december 2015 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm ja tis natuurlijk wel goed om nu veel uren te maken op de fiets. Al moet je ook niet in maart april geen motivatie meer hebben want dan begint het seizoen pas.
quote:Op zondag 6 december 2015 19:02 schreef Patroon het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden. In de spoiler mijn opbouw qua minuten per zone in de eerste 8 weken van 2015.Is dat herstel tussen de rest door, of ga je specifiek een dag naar buiten voor een uurtje losfietsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit de 15min warming-up en coolingdown voor elke training bij in (voor mij meestal rustig de stad uit fietsen) en de herstel blokjes tussen de interval. Ik ga dus niet voor herstel apart op de fiets. Tenzij bijv tussen 2 koersen in of een wedstrijd voorbereiding rit.quote:Op zondag 6 december 2015 21:35 schreef Carb het volgende:
[..]
Is dat herstel tussen de rest door, of ga je specifiek een dag naar buiten voor een uurtje losfietsen?
Zou die 8u in een cursus NL steken...quote:Op zondag 6 december 2015 21:47 schreef Tommeke het volgende:
Ik train niet heel anders dan jij Patty, twee keer per week sportschool. En daarnaast zo'n 8 uur op de racefiets. Ik hou dat vol omdat ik 't leuk vindt. Als ik het te druk heb of als het kutweer is sla ik met gemak een training over.
Hier heb je idd een hele groep idioten die goed wil zijn tijdens trainingskoersjes in februari
Boh, das m'n werkquote:Op zondag 6 december 2015 21:52 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zou die 8u in een cursus NL steken...
Haha grapje vrind
Dit gaat wel vooral over sporten waar je een constant maximaal vermogen moet leveren over een specifieke tijd. Bij wielrennen is dat niet het geval dus ik vraag me af of het wel zo toepasbaar is.quote:Op zondag 6 december 2015 21:57 schreef No-P het volgende:
Wel eerder video\s van hem gepost. Voor mensen die trainingsmethodologie leuk vinden is het wel aardig. Deze prof heeft veel onderzoek gedaan naar polarized training. Die 80 % laag d1 komt onder andere van hem. Zijn standpunt is dat je die subtreshold trainingen helemaal niet moet doen.
Het tweede ben ik mee eens en heb ik zelf al vaker hier geopperd tegen het 80% d1 model. Wij hebben meer tijd om te herstellen vergeleken met de elite, waardoor een hoger percentage in hogere zones kan worden getraint.quote:Op zondag 6 december 2015 23:31 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dit gaat wel vooral over sporten waar je een constant maximaal vermogen moet leveren over een specifieke tijd. Bij wielrennen is dat niet het geval dus ik vraag me af of het wel zo toepasbaar is.
Een ander puntje is beschikbare trainingstijd. De meeste van de sporters die ze hebben bekeken zijn topsporters met veel tijd om te trainen. Is het misschien niet dat zij de tijd hebben om lang genoeg in die lage zones te trainen om daar een goede respons te krijgen terwijl wij amateurs niet genoeg tijd hebben om in die zones te trainen (ddx daargelaten) om genoeg respons te generen. Dus dat je als amateur met minder tijd juist meer in hogere zones moet trainen omdat je daar misschien meer respons voor je tijd krijgt.
Heb je singletrack wel eens gefietst die er om heen ligt? 3km non-stop singletrack, onze club is het nu aan het uitbreiden naar 5km. Erg leuke singletrack met alleen maar draaien en keren, vergelijkbaar met Rijssen, alleen minder uitdagend omdat er geen/amper hoogteverschillen inzitten.quote:Op zondag 6 december 2015 22:58 schreef Oksel het volgende:
Vanmiddag bij de GOW wezen kijken in Wierden.. mooi parcours rond 't Lageveld. Geen echt crossparcours, veel hard weinig modder. Had graag meegereden, toen ik 't zag. Geen behoefte aan keren en draaien in een blubberig weiland, maar dit zag er super uit.
quote:Op maandag 7 december 2015 01:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag van het redelijke weer geprofiteerd en m'n 200 voor december gereden. Ritje voor de wind naar Arnhem.
Tijdens de rit een mijlpaal bereikt, meer dan 200.000 geregistreerde kilometers. Ik mis 4 jaar dus het werkelijke aantal ligt hoger.
Ik ben wel met je eens dat niet iedereen hetzelfde moet trainen. Zo is voor een prof een brede basis (80-20) veel belangrijker, omdat die koersen ook heel anders gaan. Die rijden koersen van 5-6uren waarvan de eerste 3-4u met hartslag in D1/D2. Dat is heel anders dan onze criteriums die vanaf start 1,5u volle bak zijn.quote:
Ik zit nu op 16% daarvanquote:Op maandag 7 december 2015 10:34 schreef ddx het volgende:
[..]
Maar telt die 200 dan wel nu je hem zelf hebt gereden ipv georganiseerde tocht ?
Ja, maar als je op die manier je trainingen doet moet je wel zorgen dat je intervallen ook wel intensief genoeg zijn om je FTP te blijven verhogen om zo je duurtrainingen met een steeds hoger vermogen te kunnen doen. Anders zit je op een gegeven moment aan je 'plafond' met je duurtrainingen en haal je daar niet veel respons meer uit.quote:Op maandag 7 december 2015 10:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wel is het zo dat wil je je vermogen op FTP verhogen, je de infrastructuur in je lichaam moet veranderen, zodat het bloedtransport in je lichaam beter gaat..hierdoor kan je uiteindelijk jezelf verbeteren. (verschil tussen sterker worden of beter worden) Dit doe je het beste door veel uren te maken met een lage hartslag.
Ja maar dat lijkt mij vrij logisch, daar valt of staat alles mee. Het goede goed doen is de sleutel voor succesquote:Op maandag 7 december 2015 10:54 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ja, maar als je op die manier je trainingen doet moet je wel zorgen dat je intervallen ook wel intensief genoeg zijn om je FTP te blijven verhogen om zo je duurtrainingen met een steeds hoger vermogen te kunnen doen. Anders zit je op een gegeven moment aan je 'plafond' met je duurtrainingen en haal je daar niet veel respons meer uit.
Ik vind deze uitspraak eigelijk de OP-openingpost waardig.quote:Op maandag 7 december 2015 10:59 schreef Patroon het volgende:
Het goede goed doen is de sleutel voor succes
Voor de Nederlandse RRTY niet, voor de RRTY van Audax UK wel (dat is waar de RRTY werd uitgevonden). Ik heb namelijk de rit aangemeld als DIY permanent.quote:Op maandag 7 december 2015 10:34 schreef ddx het volgende:
[..]
Maar telt die 200 dan wel nu je hem zelf hebt gereden ipv georganiseerde tocht ?
Wat betreft je nieuwe fiets. Het is niet zo belangrijk wat wij ervan vinden. Je moet er zelf lekker op rijden, uitproberen dus. 105 is genoeg voor een toerder, alles wat daarboven als groep zit is extra luxe wat je kan betalen als je dat zelf ervoor over hebt. Wat je krijgt voor je huidige fiets hangt af wanneer en aan wie je hem verkoopt. Nu op marktplaats zetten levert minder op dan ergens april mei volgend jaar wanneer het seizoen begint. Bij een fm krijg je doorgaans weer minder als op mp.quote:Op maandag 7 december 2015 11:44 schreef Sunri5e het volgende:
Even een vraag. Ik wil een nieuwe fiets kopen. Mijn oog is gevallen op een Giant Propel 2015. De Giant Propel Advanced 2 2015 of de Giant Propel Advanced 1 LTD 2015. Verschil is volgens mij alleen 105 of Ultegra. Dit klopt he? Voor welke zouden jullie gaan? Verschil is 300 euro. Wat vinden jullie van deze fiets?
En ik wil met bijna 1 jaar oude Trek Madone 2.1 verkopen. Wat zou ik daar nog voor kunnen vragen?
Ik zou de ultegra pakken als je het kan missen. Die 105-variant heeft een non-series crankset volgens mij (iig geen 5800 serie). Zal wel prima spul wezen, maar ik vind 't geen porum op een frame als de propel. Dan is dat 6800 crankstel een stuk mooier.quote:Op maandag 7 december 2015 11:44 schreef Sunri5e het volgende:
Even een vraag. Ik wil een nieuwe fiets kopen. Mijn oog is gevallen op een Giant Propel 2015. De Giant Propel Advanced 2 2015 of de Giant Propel Advanced 1 LTD 2015. Verschil is volgens mij alleen 105 of Ultegra. Dit klopt he? Voor welke zouden jullie gaan? Verschil is 300 euro. Wat vinden jullie van deze fiets?
En ik wil met bijna 1 jaar oude Trek Madone 2.1 verkopen. Wat zou ik daar nog voor kunnen vragen?
Volgens de 'order-confirmation' zouden ze deze week verstuurd worden.quote:Op maandag 7 december 2015 12:29 schreef poiuytr het volgende:
Muzas wanneer krijg je de wielen? Kijk eigenlijk best uit naar de foto's
quote:Op maandag 7 december 2015 12:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zou de ultegra pakken als je het kan missen. Die 105-variant heeft een non-series crankset volgens mij (iig geen 5800 serie). Zal wel prima spul wezen, maar ik vind 't geen porum op een frame als de propel. Dan is dat 6800 crankstel een stuk mooier.
En in een propel moeten wel pornohoepels idd. En let ff op de geo, propel is lang en laag. Een full-on aerobike met 5cm spacers en een omgedraaide stuurnok is ook geen pan.
[..]
Volgens de 'order-confirmation' zouden ze deze week verstuurd worden.
is dat ding nou nog niet af?quote:Op maandag 7 december 2015 13:22 schreef muzas het volgende:
wel 'eleganter' dan mijn kermishoeretokkiebak
Vorige fotos waren gewoon met telefoon op autostand, bij kunstlicht.quote:Op maandag 7 december 2015 14:09 schreef Z het volgende:
Wel ff een foto maken met een hoge ISO nemen want hij staat er telkens zo flets op. Of doe je dat expres?
?quote:Op maandag 7 december 2015 14:21 schreef Z het volgende:
Misschien moet jij op zoek naar de ASA-knop.
Ja is mooi, maar mega kut als je hem mee wil nemen in een koffer. De meeste koffers moet de zadelpen er namelijk uit.quote:Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar met ISP vind ik ze nog geiler![]()
Daar moet je dus het frame zagen om een grote aanpassing aan de zadelhoogte te maken?
vind die frame helemaal zwart mooierquote:Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moet je dus het frame zagen om een grote aanpassing aan de zadelhoogte te maken?
ASA is de amerikaanse bewoording voor ISO zegmaar.quote:Op maandag 7 december 2015 15:00 schreef Z het volgende:
[..]
Vroeger met rolletjes kocht je voor avondfoto's een ASA-rolletje.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 7 december 2015 15:00 schreef Z het volgende:
[..]
Vroeger met rolletjes kocht je voor avondfoto's een ASA-rolletje.
Nu zat het er volledig in, maar ga dit jaar waarschijnlijk overstappen. Kon alleen niet terug vinden hoeveel ik vroeger kwijt was aan die rugbehandelingen. Weet dat ik snel geblesseerd raak, dus zat niet te kijken of ik me extra verzeker, maar hoeveel.quote:Op maandag 7 december 2015 15:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb je geen fysio in je uitgebreide paket? Of je hebt alleen basis?
I know, is soms ook echt maar 99 cent. Wel lekker als je een keer een hapje kassei besluit te nemen.quote:Op maandag 7 december 2015 15:45 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga nooit naar de fysiotherapeut, maar heb 't wel in m'n pakket.
Net als een ongevallenverzekering voor m'n gebit. Je normale tandartsverzekering dekt dat niet. Kan dat iedereen van harte aanraden.
dat vind ik mss nog wel belangrijker.quote:Op maandag 7 december 2015 15:45 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga nooit naar de fysiotherapeut, maar heb 't wel in m'n pakket.
Net als een ongevallenverzekering voor m'n gebit. Je normale tandartsverzekering dekt dat niet. Kan dat iedereen van harte aanraden.
Idd. Zelf gelukkig nog nooit last van gehad. Een vriend van me wel. Hij was het haasje en kon flink betalen.quote:Op maandag 7 december 2015 16:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat vind ik mss nog wel belangrijker.
En dan heb je ineens niks meer te kiezen...quote:Op maandag 7 december 2015 16:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd. Zelf gelukkig nog nooit last van gehad. Een vriend van me wel. Hij was het haasje en kon flink betalen.
Kon in ieder geval wel weer op een houtje bijten.quote:Op maandag 7 december 2015 16:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd. Zelf gelukkig nog nooit last van gehad. Een vriend van me wel. Hij was het haasje en kon flink betalen.
Oow damn dat klinkt goed, even snel knwu lid worden.quote:
10 euro basislidmaatschap p/j.quote:Op maandag 7 december 2015 17:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oow damn dat klinkt goed, even snel knwu lid worden.
Of FBTO en dan eigen pakketten.
Ik wil sowieso lid worden, ook vanwege fietsverzekering.quote:
Ja intake en iets van 8-10 behandelingen was 300-400 euro kwijt, niet in het pakket helaas.quote:Op maandag 7 december 2015 15:33 schreef Fretwork het volgende:
Zijn er hier mensen het afgelopen jaar behandeld bij de fysiotherapeut voor blessures? Hoeveel lap je daar ongeveer voor in een jaar?
Dat is toch zwaar lelijk man, die kabelloop. Net alsof je teruggaat in het waslijnen tijdperk. Verder wel een bruut fietsje hoor.quote:Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu dus hophop met je luie reet op de dracat naar je werkquote:
#marginalgainsquote:Op maandag 7 december 2015 21:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is toch zwaar lelijk man, die kabelloop. Net alsof je teruggaat in het waslijnen tijdperk. Verder wel een bruut fietsje hoor.
Maar weer gedaan vanmorgen jaquote:Op maandag 7 december 2015 22:09 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nu dus hophop met je luie reet op de dracat naar je werk
Te bruutquote:Op maandag 7 december 2015 14:50 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet die dan worden volgens de Cosmic fappers hier
Er wordt iig niet meer gebit bij het eten.quote:Op maandag 7 december 2015 22:55 schreef Tommeke het volgende:
@Fretwork en Carb; hij lachte als een boer met kiespijn
Thanks, ik ga denk ik op minimaal 500 zitten.quote:Op maandag 7 december 2015 20:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja intake en iets van 8-10 behandelingen was 300-400 euro kwijt, niet in het pakket helaas.
-edit- Ik zie dat ik wat overdrijf. Het was Intake + 6 behandelingen 240 euro. Kon wel veel zelf thuis doen.
Ik heb ook een uitgebreide uitvaartverzekering. Dit voor wanneer ik zit te sterven aan het wiel en opgebaard over de meet kom gerold.quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Thanks, ik ga denk ik op minimaal 500 zitten.
Ja, op zich wel leuk. Maar vraag me af hoe vaak je zo'n ding nu echt gaat gebruiken. Daarom zelf maar niet gekocht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:50 schreef ddx het volgende:
Net maar de shimano camera besteld die bij Canyon in de opruiming is.
Leuke gadget
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |