Maar net waar je zit he...maar in de alpen kom ik weinig vlakke stukken tegen..quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:50 schreef ddx het volgende:
Maar wat is dan klimmen, want vaak heb je ook lange vlakke stukken waar je juist wel weer wat aan aero wielen hebt.
Geen paniek, met storm en hoge hoepels hou jij hem wel rechtquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef muzas het volgende:
Ja "voordeel" boeit mij dan weer minder. Als ik maar veilig en met plezier boven en beneden kom.
Ik pretendeer ook niet dat hoge wielen de betere keus zouden zijn of iets dergelijks. Ik denk alleen dat 't met die SLSjes "ook wel prima gaat mits geen storm"
Mag ik ook komen als ik Cosmic op m'n Chinawielen tipex?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou jah, de kartons hebben alu remrand... Dus zolang het niet stormt kan het wel toch?
En idd... FOK! cosmic-karton full radioshack meet.
Wachten tot de nieuwe corsa speed, schijnt minder snel lek te rijden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee hij moet vittoria's 25mm open corsa natuurlijk
Boah heb met de cosmics met moeilijk veel wind clubkoersje gereje bij Ahoy, zat in de kopgroep terwijl er die dag letterlijk de bocht uitwaaiden, gewoon handjes an het stuur houwequote:Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef muzas het volgende:
Ja "voordeel" boeit mij dan weer minder. Als ik maar veilig en met plezier boven en beneden kom.
Ik pretendeer ook niet dat hoge wielen de betere keus zouden zijn of iets dergelijks. Ik denk alleen dat 't met die SLSjes "ook wel prima gaat mits geen storm"
Veel plezier met die rommelquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:39 schreef muzas het volgende:
Cosmic Cartone![]()
Beste wielen ooit![]()
Alleen bazen rijden daarmee
Haters gonna hate
Met de Marmotte stond ik bij de finish naast een gozer die op 120mm hoge velgen had gereden, gekke frans in een politiefietspakjequote:Op vrijdag 4 december 2015 13:23 schreef Patroon het volgende:
Voor wielen vind ik persoonlijk 60mm wel de grens. Daarboven is gewoon niet mooi meer, althans dat vind ik
Ik reed de Charly Gaul in een groepje met ook een Fransman die op Lightweight Meilenstein reed. Boven op de winderige vlaktes kon hij amper het stuur rechthouden in de waaier...ze weten ook totaal niet wat waaierrijden is.. Die Lightweights zijn extra zijwind gevoelig door de dikke platte spaken en hoge naven..quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:38 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Met de Marmotte stond ik bij de finish naast een gozer die op 120mm hoge velgen had gereden, gekke frans in een politiefietspakje
met nieuw pomprubbertje welquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:16 schreef muzas het volgende:
60mm ventielen gaan niet werken zeker op die mavics?Bij mn 35mm fulcrums ging het met 40mm ventielen iig niet goed.
Of is 8mm genoeg voor de kop om te kunnen 'grijpen'?
Ik heb 60mm mavic bandjes.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:16 schreef muzas het volgende:
60mm ventielen gaan niet werken zeker op die mavics?Bij mn 35mm fulcrums ging het met 40mm ventielen iig niet goed.
Of is 8mm genoeg voor de kop om te kunnen 'grijpen'?
Lightweight zou ook goed staan in mijn fietsquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik reed de Charly Gaul in een groepje met ook een Fransman die op Lightweight Meilenstein reed. Boven op de winderige vlaktes kon hij amper het stuur rechthouden in de waaier...ze weten ook totaal niet wat waaierrijden is.. Die Lightweights zijn extra zijwind gevoelig door de dikke platte spaken en hoge naven..
Beetje samen met Gripper op mijn fiets hatenquote:Op vrijdag 4 december 2015 17:13 schreef Patroon het volgende:
Lightweights maken zelfs van een Dracat een mooie fiets
vlag op een strontschuitquote:Op vrijdag 4 december 2015 17:13 schreef Patroon het volgende:
Lightweights maken zelfs van een Dracat een mooie fiets
Wij hebben hier altijd wel een bak bierquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:06 schreef muzas het volgende:
tommeke! baxbier op tap in haarlem! #023
apart is dat he? Wel echt heel vetquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:03 schreef cafca het volgende:
Vandaag voor het eerst op de baan gefietst. Gaaf man!
Inderdaad. Wel even wennen, maar als je het eenmaal een beetje door hebt supergaaf! Jammer dat er hier geen baan in de buurt is, anders zou ik wel vaker gaan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
apart is dat he? Wel echt heel vet
Ben er jaren niet geweest. Vroeger ging ik iedere week swinters. Ik had ook een eigen fiets.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:03 schreef cafca het volgende:
Vandaag voor het eerst op de baan gefietst. Gaaf man!
Dat klopt. Moet zeggen, wel een beetje vergane glorie die baan in 020quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben er jaren niet geweest. Vroeger ging ik iedere week swinters. Ik had ook een eigen fiets.
Maar die is in 020 op de baan gestolen uit de box. Amsterdammers zijn ook niet te vertrouwen.
Harga ken je die kaas ?quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben er jaren niet geweest. Vroeger ging ik iedere week swinters. Ik had ook een eigen fiets.
Maar die is in 020 op de baan gestolen uit de box. Amsterdammers zijn ook niet te vertrouwen.
Ik heb gister ook aan jopen gezeten. Niet in café, gewoon thuis..quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:06 schreef Tommeke het volgende:
Gister lekker aan de Jopen gezeten. En Beerenburg. Genot
Vandaag dus de hele dag op kwark en mandarijnen
quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:22 schreef the_critic het volgende:
[..]
Ik heb gister ook aan jopen gezeten. Niet in café, gewoon thuis..
Ja ken ik. Nooit geweest though. Schijnt nogal in slechte staat te verkeren. Betonnen buitenbaan met veel gaten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:20 schreef dop het volgende:
[..]
Harga ken je die kaas ?
Ik wist niet eens dat er ooit z'n baantje hier is geweest. hoorde het van de hipsters waar ik zondag wel eens mee fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |