quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:20 schreef Fretwork het volgende:
Ik kwam hier om Muzas te waarschuwen voor de verleiding.
Wel leuk dat je eerst (gisteren nog) er zwaar van overtuigd was een kermisfiets op te bouwen met blingbling minstens 60mm wielen en nu toch aan het twijfelen bent over een meer verstandige keuze qua gebruiksdoeleinden voor een setje wielen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:17 schreef muzas het volgende:
Is de ventoux op en af met Mavic SLS een goed idee?![]()
Punt is, voor hier in de omgeving en limburg zouden die fulcrums eigenlijk het beste setje zijn.
Mavics zijn wel hoger... Maar die alu remrand zou dan alleen voor de 2x per jaar buitenland zijn.
Vind de vorm van de quattro's mooier, vind de decals van de cosmics mooier.
Cosmics zijn hoger.
pfff
Gratulierequote:Op vrijdag 4 december 2015 12:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja.![]()
Kom op 600 euro. Alsnog 250 onder de 'minder kermis-ogende fulcrums'
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja.![]()
Kom op 600 euro. Alsnog 250 onder de 'minder kermis-ogende fulcrums'
Ja en goedkopere cassette ook nog eens.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:50 schreef ddx het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 4 december 2015 11:50 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja en goedkopere cassette ook nog eens.
Misschien dat je hem minimaal moet bijstellen bij wisselen wielen.
Maar dat gaat over complete fietsen. Die worden harder besteld dan ze kunnen fabriceren lijkt wel. Deze wielen hebben ze ergens op een stapel in het magazijn liggen me dunkt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:58 schreef ddx het volgende:
[..]
Als ik fiets.nl forum canyon topic zie kan dat nog best wel even duren
IK TWIJFEL ZO ERGquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja en goedkopere cassette ook nog eens.
Misschien dat je hem minimaal moet bijstellen bij wisselen wielen.
Mja outlet modellen die klaar staan ging ook niet heel erg goed afgelopen weken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Maar dat gaat over complete fietsen. Die worden harder besteld dan ze kunnen fabriceren lijkt wel. Dit hebben ze ergens op een stapel in het magazijn liggen me dunkt.
je kan ook gewoon die mavic shimano body eraf halen en er een campafit opzetten en die shimano op mp verpatsen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
IK TWIJFEL ZO ERG
Vind die gaten niet zo mooi bij de spaken.
En deze is ook mooi
[ afbeelding ]
Zie je niet als je fietstquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
Vind die gaten niet zo mooi bij de spaken.
Laag man. Lelijk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:01 schreef ddx het volgende:
Die Carbone 40 zijn ook wel nice trouwens.
Waarom heb je die 60mm velgen dan maandag niet gekocht ?quote:
Muzas was eerderquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
"HELAAS, DIT ARTIKEL IS MOMENTEEL NIET BESCHIKBAAR."
Godver
Kom vegte dan.quote:
Omdat die 80mm waren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:03 schreef ddx het volgende:
Waarom heb je die 60mm velgen dan maandag niet gekocht ?
Dat zijn die jij ook heb toch? Full carbon toch?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:05 schreef ddx het volgende:
Gewoon lekker de SLE's bestellen, zien er beter uit en remmen ook beter
Nee alu met coating volgens mijquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zijn die jij ook heb toch? Full carbon toch?
En dat voor maar 900 euroquote:
Die heb ik ja, coating idd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zijn die jij ook heb toch? Full carbon toch?
Niet zo gek toch, als je een nieuwe fiets wilquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha heb in 2 maanden tijd een frame + groep + wielen + afmontage gekocht. Ik rol hoog genoeg
ik gok 1800quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:21 schreef Z het volgende:
Wat heeft je fiets nu bij elkaar gekost Muzas?
Eens.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:23 schreef Patroon het volgende:
Voor wielen vind ik persoonlijk 60mm wel de grens. Daarboven is gewoon niet mooi meer, althans dat vind ik
Exclusief gereedschap;quote:
Nou jah, de kartons hebben alu remrand... Dus zolang het niet stormt kan het wel toch?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:28 schreef Tommeke het volgende:
Je kan voor in berggebied altijd nog ergens een setje Fulcrum R3 scoren?
Die berg heet ventoux he, je weet waar dat voor staat toch ?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou jah, de kartons hebben alu remrand... Dus zolang het niet stormt kan het wel toch?
En idd... FOK! cosmic-karton full radioshack meet.
Dat is een misverstand. Het waait er wel vaak idd, maar de naam schijnt daar niet van afgeleid te zijn. Heb ik ooit ergens gelezen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:39 schreef ddx het volgende:
[..]
Die berg heet ventoux he, je weet waar dat voor staat toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |