Vorige fotos waren gewoon met telefoon op autostand, bij kunstlicht.quote:Op maandag 7 december 2015 14:09 schreef Z het volgende:
Wel ff een foto maken met een hoge ISO nemen want hij staat er telkens zo flets op. Of doe je dat expres?
?quote:Op maandag 7 december 2015 14:21 schreef Z het volgende:
Misschien moet jij op zoek naar de ASA-knop.
Ja is mooi, maar mega kut als je hem mee wil nemen in een koffer. De meeste koffers moet de zadelpen er namelijk uit.quote:Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar met ISP vind ik ze nog geiler![]()
Daar moet je dus het frame zagen om een grote aanpassing aan de zadelhoogte te maken?
vind die frame helemaal zwart mooierquote:Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar met ISP vind ik ze nog geiler![]()
Daar moet je dus het frame zagen om een grote aanpassing aan de zadelhoogte te maken?
ASA is de amerikaanse bewoording voor ISO zegmaar.quote:Op maandag 7 december 2015 15:00 schreef Z het volgende:
[..]
Vroeger met rolletjes kocht je voor avondfoto's een ASA-rolletje.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 7 december 2015 15:00 schreef Z het volgende:
[..]
Vroeger met rolletjes kocht je voor avondfoto's een ASA-rolletje.
Nu zat het er volledig in, maar ga dit jaar waarschijnlijk overstappen. Kon alleen niet terug vinden hoeveel ik vroeger kwijt was aan die rugbehandelingen. Weet dat ik snel geblesseerd raak, dus zat niet te kijken of ik me extra verzeker, maar hoeveel.quote:Op maandag 7 december 2015 15:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb je geen fysio in je uitgebreide paket? Of je hebt alleen basis?
I know, is soms ook echt maar 99 cent. Wel lekker als je een keer een hapje kassei besluit te nemen.quote:Op maandag 7 december 2015 15:45 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga nooit naar de fysiotherapeut, maar heb 't wel in m'n pakket.
Net als een ongevallenverzekering voor m'n gebit. Je normale tandartsverzekering dekt dat niet. Kan dat iedereen van harte aanraden.
dat vind ik mss nog wel belangrijker.quote:Op maandag 7 december 2015 15:45 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga nooit naar de fysiotherapeut, maar heb 't wel in m'n pakket.
Net als een ongevallenverzekering voor m'n gebit. Je normale tandartsverzekering dekt dat niet. Kan dat iedereen van harte aanraden.
Idd. Zelf gelukkig nog nooit last van gehad. Een vriend van me wel. Hij was het haasje en kon flink betalen.quote:Op maandag 7 december 2015 16:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat vind ik mss nog wel belangrijker.
En dan heb je ineens niks meer te kiezen...quote:Op maandag 7 december 2015 16:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd. Zelf gelukkig nog nooit last van gehad. Een vriend van me wel. Hij was het haasje en kon flink betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |