?quote:Op maandag 7 december 2015 14:21 schreef Z het volgende:
Misschien moet jij op zoek naar de ASA-knop.
Ja is mooi, maar mega kut als je hem mee wil nemen in een koffer. De meeste koffers moet de zadelpen er namelijk uit.quote:Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar met ISP vind ik ze nog geiler![]()
Daar moet je dus het frame zagen om een grote aanpassing aan de zadelhoogte te maken?
vind die frame helemaal zwart mooierquote:Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moet je dus het frame zagen om een grote aanpassing aan de zadelhoogte te maken?
ASA is de amerikaanse bewoording voor ISO zegmaar.quote:Op maandag 7 december 2015 15:00 schreef Z het volgende:
[..]
Vroeger met rolletjes kocht je voor avondfoto's een ASA-rolletje.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 7 december 2015 15:00 schreef Z het volgende:
[..]
Vroeger met rolletjes kocht je voor avondfoto's een ASA-rolletje.
Nu zat het er volledig in, maar ga dit jaar waarschijnlijk overstappen. Kon alleen niet terug vinden hoeveel ik vroeger kwijt was aan die rugbehandelingen. Weet dat ik snel geblesseerd raak, dus zat niet te kijken of ik me extra verzeker, maar hoeveel.quote:Op maandag 7 december 2015 15:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb je geen fysio in je uitgebreide paket? Of je hebt alleen basis?
I know, is soms ook echt maar 99 cent. Wel lekker als je een keer een hapje kassei besluit te nemen.quote:Op maandag 7 december 2015 15:45 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga nooit naar de fysiotherapeut, maar heb 't wel in m'n pakket.
Net als een ongevallenverzekering voor m'n gebit. Je normale tandartsverzekering dekt dat niet. Kan dat iedereen van harte aanraden.
dat vind ik mss nog wel belangrijker.quote:Op maandag 7 december 2015 15:45 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga nooit naar de fysiotherapeut, maar heb 't wel in m'n pakket.
Net als een ongevallenverzekering voor m'n gebit. Je normale tandartsverzekering dekt dat niet. Kan dat iedereen van harte aanraden.
Idd. Zelf gelukkig nog nooit last van gehad. Een vriend van me wel. Hij was het haasje en kon flink betalen.quote:Op maandag 7 december 2015 16:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat vind ik mss nog wel belangrijker.
En dan heb je ineens niks meer te kiezen...quote:Op maandag 7 december 2015 16:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd. Zelf gelukkig nog nooit last van gehad. Een vriend van me wel. Hij was het haasje en kon flink betalen.
Kon in ieder geval wel weer op een houtje bijten.quote:Op maandag 7 december 2015 16:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd. Zelf gelukkig nog nooit last van gehad. Een vriend van me wel. Hij was het haasje en kon flink betalen.
Oow damn dat klinkt goed, even snel knwu lid worden.quote:
10 euro basislidmaatschap p/j.quote:Op maandag 7 december 2015 17:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oow damn dat klinkt goed, even snel knwu lid worden.
Of FBTO en dan eigen pakketten.
Ik wil sowieso lid worden, ook vanwege fietsverzekering.quote:
Ja intake en iets van 8-10 behandelingen was 300-400 euro kwijt, niet in het pakket helaas.quote:Op maandag 7 december 2015 15:33 schreef Fretwork het volgende:
Zijn er hier mensen het afgelopen jaar behandeld bij de fysiotherapeut voor blessures? Hoeveel lap je daar ongeveer voor in een jaar?
Dat is toch zwaar lelijk man, die kabelloop. Net alsof je teruggaat in het waslijnen tijdperk. Verder wel een bruut fietsje hoor.quote:Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu dus hophop met je luie reet op de dracat naar je werkquote:
#marginalgainsquote:Op maandag 7 december 2015 21:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is toch zwaar lelijk man, die kabelloop. Net alsof je teruggaat in het waslijnen tijdperk. Verder wel een bruut fietsje hoor.
Maar weer gedaan vanmorgen jaquote:Op maandag 7 december 2015 22:09 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nu dus hophop met je luie reet op de dracat naar je werk
Te bruutquote:Op maandag 7 december 2015 14:50 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet die dan worden volgens de Cosmic fappers hier
Er wordt iig niet meer gebit bij het eten.quote:Op maandag 7 december 2015 22:55 schreef Tommeke het volgende:
@Fretwork en Carb; hij lachte als een boer met kiespijn
Thanks, ik ga denk ik op minimaal 500 zitten.quote:Op maandag 7 december 2015 20:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja intake en iets van 8-10 behandelingen was 300-400 euro kwijt, niet in het pakket helaas.
-edit- Ik zie dat ik wat overdrijf. Het was Intake + 6 behandelingen 240 euro. Kon wel veel zelf thuis doen.
Ik heb ook een uitgebreide uitvaartverzekering. Dit voor wanneer ik zit te sterven aan het wiel en opgebaard over de meet kom gerold.quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Thanks, ik ga denk ik op minimaal 500 zitten.
Ja, op zich wel leuk. Maar vraag me af hoe vaak je zo'n ding nu echt gaat gebruiken. Daarom zelf maar niet gekocht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:50 schreef ddx het volgende:
Net maar de shimano camera besteld die bij Canyon in de opruiming is.
Leuke gadget
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |