Wanneer oma net 40 is, is ze nog best te doen hoor, meestal dan en op voorwaarde van geen rood geverfd kort pittig kapsel in een tuinbroek.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben er jaren niet geweest. Vroeger ging ik iedere week swinters. Ik had ook een eigen fiets.
Maar die is in 020 op de baan gestolen uit de box. Amsterdammers zijn ook niet te vertrouwen.
Teringzooi man, dat squirt lube. je denkt toch niet dat we hier 4 x per week de lakens verschonen hé?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:08 schreef Patroon het volgende:
Net voor de ploeg een mooie sponsordeal binnen gehaald met Squirt Lube. Ik gebruik dat spul al jaren naar volle tevredenheid en nu hebben zij ook nog hun vertrouwen in onze ploeg uitgesproken!
Ik ben er iig wel tevreden mee, heb laatst weer ff wat olie gebruikt omdat mijn voorraad op was, maar was daar snel klaar mee...dit is tenminste goed schoon te houden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Teringzooi man, dat squirt lube. je denkt toch niet dat we hier 4 x per week de lakens verschonen hé?
Finish Line Ceramic hier, maar ja ik hoef natuurlijk niet zo vaak te smeren, want die fiets komt hier de eerstvolgende twee maanden niet van de Tacx af.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben er iig wel tevreden mee, heb laatst weer ff wat olie gebruikt omdat mijn voorraad op was, maar was daar snel klaar mee...dit is tenminste goed schoon te houden.
Als je ooit eens in Grunn bent moet je maar eens zo'n biertje bestellen. Is echt lekker.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wanneer oma net 40 is, is ze nog best te doen hoor, meestal dan en op voorwaarde van geen rood geverfd kort pittig kapsel in een tuinbroek.
klopt jaren niets op mee gedaan , maar groepje heeft het onlangs vrijwillig wat opgeknapt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ken ik. Nooit geweest though. Schijnt nogal in slechte staat te verkeren. Betonnen buitenbaan met veel gaten.
Ik heb die Pedros nooit gebruikt, maar werking zal wel gelijk zijn..de samenstelling is namelijk gelijk. SL moet je wel regelmatig een beetje opbrengen en beste niet vlak voor de rit. Met olie had ik veel vaker last van een krakende ketting. Met ketting gaat veel langer mee dan voorheen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Finish Line Ceramic hier, maar ja ik hoef natuurlijk niet zo vaak te smeren, want die fiets komt hier de eerstvolgende twee maanden niet van de Tacx af.
Maar eerlijk gezegd, ik heb die Squirt Lube nog nooit gebruikt, vroeger heel lang Pedros Dry, Wet en Ice gebruikt, maar nu slecht te krijgen. Ik zal die SL eens bestellen.
Al die binkies hier moeten al wennen aan het idee van een Milf, ga jij ze vertellen wat jou jachtgebied is brrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wanneer oma net 40 is, is ze nog best te doen hoor, meestal dan en op voorwaarde van geen rood geverfd kort pittig kapsel in een tuinbroek.
Ja heb totaal geen ervaring, behalve mijn huidige vriendinquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:49 schreef dop het volgende:
[..]
Al die binkies hier moeten al wennen aan het idee van een Milf, ga jij ze vertellen wat jou jachtgebied is brrrrrrrrrr
te weinig neuken is slecht voor je testosteron waarder pik, of was het nu omgekeerd ?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
Haha neuken waaorm zou je dat doen, gewoon altijd trainen toch
Neuken is ook training, toch?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
Haha neuken waaorm zou je dat doen, gewoon altijd trainen toch
Hij zei nooit dat ze dik warenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat zie ik niet voor me. Dikke jopen in een flesje...
Dat idee heb ik ook met Pedro's Ice Wax ja.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb die Pedros nooit gebruikt, maar werking zal wel gelijk zijn..de samenstelling is namelijk gelijk. SL moet je wel regelmatig een beetje opbrengen en beste niet vlak voor de rit. Met olie had ik veel vaker last van een krakende ketting. Met ketting gaat veel langer mee dan voorheen.
Volgens mij is dat wel 1 of ander. Of je product smeert goed maar hangt vuil aan, of het hangt geen vuil aan maar het is met een regenbui verdwenen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:54 schreef ddx het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook met Pedro's Ice Wax ja.
Gebruik het nu alleen niet met wat slechter weer, trekt ritten van 200km niet echt.
Heb er nu Pedro's Chainj opzitten en kan je week mee rijden inclusief vochtige wegen.
Ketting wordt wel wat smeriger maarja dat wordt fiets ook
quote:
Je vriendin is een milf?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja heb totaal geen ervaring, behalve mijn huidige vriendin
Het m-deel of het ilf-deel? Wat is correct?quote:
Patroon heeft zowat in ieder slipje gezeten met zijn vingers in de disco van Sint-Anna Parochie die weet wel wat hij uitkiest.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het m-deel of het ilf-deel? Wat is correct?
Goedkoop of niet het blijft weggegooid geld nmm.quote:Op zondag 6 december 2015 10:26 schreef No-P het volgende:
Ultegra 6800 groepset voor 530. Goedkoop of valt dat mee. Met crank.
Hehe, ik moet zeker Sram nemen?quote:Op zondag 6 december 2015 10:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Goedkoop of niet het blijft weggegooid geld nmm.
Ik gebruik ook Ultegra hoor, alleen de cassette danquote:Op zondag 6 december 2015 10:36 schreef No-P het volgende:
[..]
Hehe, ik moet zeker Sram nemen?
Mijn ttbak heeft shimano, mijn andere fiets shimano. Dus wil het lekker bij shimano houden. DA vind ik te gortig, elektrisch en schijf onnodig.
Twijfel alleen of ik een mtb zal gaan maken, of een racefiets.
MTB is zwaar verouderd. racefiets is verouderd, maar met huidige groepset en wielen nog wel ok.
quote:Op zondag 6 december 2015 08:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Patroon heeft zowat in ieder slipje gezeten met zijn vingers in de disco van Sint-Anna Parochie die weet wel wat hij uitkiest.
Als het incl crank is, is het best goedkoop voor wat ik heb gezienquote:Op zondag 6 december 2015 10:26 schreef No-P het volgende:
Kan ook niet veel anders vinden dat ermee kan concurreren.quote:Op zondag 6 december 2015 11:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
Als het incl crank is, is het best goedkoop voor wat ik heb gezien
500 bij van eyckquote:Op zondag 6 december 2015 10:26 schreef No-P het volgende:
niet goedkoop ook niet duur hopmans is goedkoper ¤489quote:Op zondag 6 december 2015 10:26 schreef No-P het volgende:
wou ik ook net zeggen, die dozenschuivert weerquote:Op zondag 6 december 2015 13:37 schreef dop het volgende:
[..]
niet goedkoop ook niet duur hopmans is goedkoper ¤489
als het om groepsetjes gaat kun je bijna standaard hopmans invullenquote:Op zondag 6 december 2015 14:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wou ik ook net zeggen, die dozenschuivert weer
Weinig marge, massa is kassa.quote:Op zondag 6 december 2015 14:33 schreef dop het volgende:
[..]
als het om groepsetjes gaat kun je bijna standaard hopmans invullen
doen ze gewoon heel goed
Ja ze draaien als een malle hoor, op zaterdag als je erheen gaat staat er gewoon een rij voor de kassaquote:
Ik vind 't wel mooi. Ze hebben landelijk ook een goede naam. Jammer dat het niet om de hoek is.quote:Op zondag 6 december 2015 14:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ze draaien als een malle hoor, op zaterdag als je erheen gaat staat er gewoon een rij voor de kassa
Wie zijn we? Wat heb je gedaan? Lekker zuipen?quote:Op zondag 6 december 2015 15:35 schreef Patroon het volgende:
We waren vanmorgen 6u thuis. Kon het vandaag niet opbrengen om in D1 tegen de storm op te gaan fietsen..
MissPatty en ik. Onder andere jaquote:Op zondag 6 december 2015 15:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wie zijn we? Wat heb je gedaan? Lekker zuipen?
Valt mee. Zo hoog is niveau niet bij amateursquote:Op zondag 6 december 2015 15:48 schreef Tommeke het volgende:
Manmanman![]()
Er kan een streep door Patroon z'n naam voor 2016.
Dat had je goeftedoeme in oktober en november moeten doen. Iedereen traint alweer als een gek zie ik op Strava en social media.quote:Op zondag 6 december 2015 16:15 schreef Patroon het volgende:
Dat kan nog steeds. Nu periode om battterij weer op te laden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |