Daar zit een press fit bracket bij zag ik volgens beschrijving en plaatje lijkt het gewoon BSA te zijn.quote:Op zondag 6 december 2015 13:37 schreef dop het volgende:
[..]
niet goedkoop ook niet duur hopmans is goedkoper ¤489
Ja nergens voor nodig joh, de boog moet wel gespannen blijven tot de 1e koers in april he..de meesten hebben eind mei de pijp alweer leeg.quote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat had je goeftedoeme in oktober en november moeten doen. Iedereen traint alweer als een gek zie ik op Strava en social media.
Heb je de jaren daarvoor nog slechter getraind in de winter?quote:Op zondag 6 december 2015 17:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja nergens voor nodig joh, de boog moet wel gespannen blijven tot de 1e koers in april he..de meesten hebben eind mei de pijp alweer leeg.![]()
Vorig jaar heel december de fiets geen moment aangeraakt omdat ik op vakantie was in Thailand, heb afgelopen jaar mijn beste jaar ooit gereden.
Iig anders getraind. Maar wat ik wil zeggen is dat als je als amateur vanaf 1 januari 2015 weer gaat trainen na 4 weken rust, dan ben je begin april ruim op tijd in goede doen. Renners met strava/facebook etc maken elkaar gek en beginnen steeds vroeger met de voorbereiding.quote:Op zondag 6 december 2015 18:00 schreef ratatat het volgende:
[..]
Heb je de jaren daarvoor nog slechter getraind in de winter?
Je hoeft toch niet per se alle zones gehad te hebben vóór april? Tenminste als je wil pieken in mei.quote:Op zondag 6 december 2015 18:15 schreef ratatat het volgende:
Doe je dan niet base > build > specifiek blokken? Want daar is dan niet echt veel tijd voor.
Ik weet het ook allemaal niet precies. Dit is het eerste jaar dat ik een beetje gestructureerd train en ik ben als het goed is rond begin april klaar met build. Geen idee nog wat ik daarna ga doen.quote:Op zondag 6 december 2015 18:18 schreef Carb het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se alle zones gehad te hebben vóór april? Tenminste als je wil pieken in mei.
Training met een x aantal blokken van x aantal minuten op/rond omslagpunt (FTP)quote:
Ik vind het de mooiste trainingen. Lekker diepgaan, Leuke afwisseling op altijd dat eeuwige D1quote:Op zondag 6 december 2015 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
Maar goed dat ik mijn omslagpunt niet weet. Goede smoes om het niet te doen
ik doe beide niet. Waarschijnljk walg jij ook van mijn hartslaggrafiek van vandaag hahaquote:Op zondag 6 december 2015 18:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vind het de mooiste trainingen. Lekker diepgaan, Leuke afwisseling op altijd dat eeuwige D1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Stuur maar per DM. ben benieuwdquote:Op zondag 6 december 2015 18:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik doe beide niet. Waarschijnljk walg jij ook van mijn hartslaggrafiek van vandaag haha
Gelukkig! Het liep mij al dun door de broek, maar dat is dus nergens voor nodigquote:Op zondag 6 december 2015 18:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Iig anders getraind. Maar wat ik wil zeggen is dat als je als amateur vanaf 1 januari 2015 weer gaat trainen na 4 weken rust, dan ben je begin april ruim op tijd in goede doen. Renners met strava/facebook etc maken elkaar gek en beginnen steeds vroeger met de voorbereiding.
Dat zijn wel renners die koersen winnenquote:Op zondag 6 december 2015 18:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Iig anders getraind. Maar wat ik wil zeggen is dat als je als amateur vanaf 1 januari 2015 weer gaat trainen na 4 weken rust, dan ben je begin april ruim op tijd in goede doen. Renners met strava/facebook etc maken elkaar gek en beginnen steeds vroeger met de voorbereiding.
jamaar patty gaat ook koersen winnen, en tis ook niet dat hij nu niks doet.quote:Op zondag 6 december 2015 20:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat zijn wel renners die koersen winnen
Ik fiets gewoon wanneer ik zin heb en heb vaak zin om te fietsen
Vorig jaar alleen wat minder in september, dit jaar was dat anders ivm trainingen voor het NCK. En ik koerierde toen nog veel. Dit voorjaar was ik april/mei/juni best in orde.
In koersen geen uitslagen gereden, maar wel vaak in de aanval en een keertje op 200 meter dicht bij podium. En podium op 't DK tijdrijden. Ik verwacht komend seizoen wel wat beter zijn omdat ik nu meer rust en verstandiger train.
Het is natuurlijk goed om nu al met trainen te beginnen. Echter nu al keihard trainen vind ik een beetje zinloos tenzij je houtse linies oid moet rijden eind feb/begin maart en elite zc bent.quote:Op zondag 6 december 2015 21:10 schreef Tommeke het volgende:
Ik zit 'm te plagen. Heb groot vertrouwen in Patty
Dit.quote:Op zondag 6 december 2015 21:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk goed om nu al met trainen te beginnen. Echter nu al keihard trainen vind ik een beetje zinloos tenzij je houtse linies oid moet rijden eind feb/begin maart en elite zc bent.
Hmm ja tis natuurlijk wel goed om nu veel uren te maken op de fiets. Al moet je ook niet in maart april geen motivatie meer hebben want dan begint het seizoen pas.quote:Op zondag 6 december 2015 21:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dit.
Natuurlijk is iets doen beter dan niets doen..maar nu 2x per weekend 4u maken is overdreven. Die jongens waar Tommeke op doelt zouden ook wel winnen als ze wat later beginnen.
Maar als je het gewoon leuk vindt om die uren te maken, dan moet je dat zeker doen. Ik ben sinds oktober alweer 2x pw krachttraining aan het doen en maak paar keer per week wat uurtjes op de fiets om te onderhouden. Vanaf nu gaan de uren weer wat omhoog. Sta er nu al beter voor dan vorig jaar januari.
Ja je moet eigenlijk opbouwen naar een vormpiek voor getraindheid maar ook geestelijk uitgerust zijn. Vermoeidheid kan veel teniet doen. Kijk maar naar Toemeke toen hij nog koerier was.quote:Op zondag 6 december 2015 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm ja tis natuurlijk wel goed om nu veel uren te maken op de fiets. Al moet je ook niet in maart april geen motivatie meer hebben want dan begint het seizoen pas.
quote:Op zondag 6 december 2015 19:02 schreef Patroon het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden. In de spoiler mijn opbouw qua minuten per zone in de eerste 8 weken van 2015.Is dat herstel tussen de rest door, of ga je specifiek een dag naar buiten voor een uurtje losfietsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |