Kunnen we jou ook meteen even uit de kast helpen, twee vliegen in een klapquote:
uhm wat beodel je preciesquote:Op maandag 23 november 2015 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet wel een manier maar daar heb ik je hulp voor bij nodig
Snap nooit hoe je een DM ban kunt krijgen, ben al een paar keer verbannen, maar alleen een DM ban nog nooitquote:
ik krijg die dingen altijd standaard bij een forumbanquote:Op maandag 23 november 2015 00:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap nooit hoe je een DM ban kunt krijgen, ben al een paar keer verbannen, maar alleen een DM ban nog nooit
Kom hij je anaal vernederen. Dus vooral doorgaan.quote:
Mortaxx is de enige die mij anaal mag vernederen, dus prima ideequote:Op maandag 23 november 2015 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom hij je anaal vernederen. Dus vooral doorgaan.
Wordt het alleen maar spannender vanquote:
Ik zeg toch ook dat je moet doorgaan?quote:Op maandag 23 november 2015 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mortaxx is de enige die mij anaal mag vernederen, dus prima idee
Wordt nog een leuk feestje!quote:Op maandag 23 november 2015 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat je moet doorgaan?
Ik zeg toch dat het een goed idee is?quote:Op maandag 23 november 2015 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat je moet doorgaan?
Dan zit jouw grote negerinnenkont wel heel erg in de weg ja.quote:Op maandag 23 november 2015 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het een goed idee is?
Maar weet je wat het probleem is.
Hij heeft toegegeven dat hij een kleintje heeft.
quote:Op maandag 23 november 2015 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zit jouw grote negerinnenkont wel heel erg in de weg ja.
hij durft nietquote:Op maandag 23 november 2015 00:57 schreef Rezania het volgende:
Etsu, waarom post je niet meer in homo sc? 1 grote orgie daar.
Daar heb ik al mensen voor.quote:Op maandag 23 november 2015 00:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ben slapen schatjes.
Succes met Rezje verder anaal vernederen, dat heeft die nodig.
xo
Jmmr hoor, we hebben bijna een homo sc zangdozijn.quote:
krijg je aids vanquote:Op maandag 23 november 2015 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jmmr hoor, we hebben bijna een homo sc zangdozijn.
Slaap ze en veel plezier met de dromen over Rickert!quote:Op maandag 23 november 2015 00:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ben slapen schatjes.
Succes met Rezje verder anaal vernederen, dat heeft die nodig.
xo
Liever over Rezania danquote:Op maandag 23 november 2015 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slaap ze en veel plezier met de dromen over Rickert!
Vind jij Olivier Giroud sexy?quote:Op maandag 23 november 2015 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jmmr hoor, we hebben bijna een homo sc zangdozijn.
vies daarquote:Op maandag 23 november 2015 00:57 schreef Rezania het volgende:
Etsu, waarom post je niet meer in homo sc? 1 grote orgie daar.
Nog altijd comfi in je kast?quote:
Ik weet niet wat jij insinueert.quote:Op maandag 23 november 2015 01:02 schreef Etsu het volgende:
Nee Rez, dit keer gaat het je niet lukken.
Geen zorgen, er komen van de week wel een paar mensen langs om hem open te breken.quote:
ik breek hun moedersquote:Op maandag 23 november 2015 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen zorgen, er komen van de week wel een paar mensen langs om hem open te breken.
Uit betrouwbare bron komt dit vaker voor in christelijke gezinnen. Iets met frustraties, denkbeelden en traumatische gebeurtenissen in achterkamertjes van het klooster.quote:
Ik denk dat je hier goede punten aandraagt. Ik denk dat Rickert altijd stipt om 17:00 thuis moet zijn omdat de aardappels dan klaar staan en z'n moeder anders een beetje boos wordt. Rickert is inmiddels volwassen dus vindt deze betutteling erg vervelend. Dit uit hij dan maar op een forum door onschuldige tieners die jonger zijn (ik noem een Fylax) uit te schelden.quote:Op maandag 23 november 2015 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron komt dit vaker voor in christelijke gezinnen. Iets met frustraties, denkbeelden en traumatische gebeurtenissen in achterkamertjes van het klooster.
Iets met zijn ziel breken, dan breekt dat slot snel open!
17:00 moet ik naar schoolquote:Op maandag 23 november 2015 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier goede punten aandraagt. Ik denk dat Rickert altijd stipt om 17:00 thuis moet zijn omdat de aardappels dan klaar staan en z'n moeder anders een beetje boos wordt. Rickert is inmiddels volwassen dus vindt deze betutteling erg vervelend. Dit uit hij dan maar op een forum door onschuldige tieners die jonger zijn (ik noem een Fylax) uit te schelden.
Ahah, dat verklaart. Moest je zeker 'nablijven' voor wat extra 'pijp bij-les'quote:
ja preciesquote:Op maandag 23 november 2015 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dat verklaart. Moest je zeker 'nablijven' voor wat extra 'pijp bij-les'
Fylax is dan ook een makkelijk doelwit, maar blijft wel triest.quote:Op maandag 23 november 2015 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier goede punten aandraagt. Ik denk dat Rickert altijd stipt om 17:00 thuis moet zijn omdat de aardappels dan klaar staan en z'n moeder anders een beetje boos wordt. Rickert is inmiddels volwassen dus vindt deze betutteling erg vervelend. Dit uit hij dan maar op een forum door onschuldige tieners die jonger zijn (ik noem een Fylax) uit te schelden.
Zal Etsu leuk vinden dat je al wat ervaring hebt. Hoe diep kun je eigenlijk?quote:
Wie is die nobuddie?quote:Op maandag 23 november 2015 01:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal Etsu leuk vinden dat je al wat ervaring hebt. Hoe diep kun je eigenlijk?
Wat voor inzichten krijg je danquote:Op maandag 23 november 2015 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Altijd als ik huiswerk heb gemaakt in bed en daarna probeer te slapen flitsen er ineens plotselinge inzichten door mijn hoofd, zo irritant. :$
Wat een enorme paardenlul zeg die Rickert!quote:Op maandag 23 november 2015 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom loop ik jou altijd mis in GRTDquote:Op maandag 23 november 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een enorme paardenlul zeg die Rickert!
Een nieuw idee hoe ik iets kan aanpakken, of ineens een visuele voorstelling hebben bij een afleiding die ik moest doen. Maar ben meteen weer klaarwakker dan om het op te schrijvenquote:Op maandag 23 november 2015 01:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor inzichten krijg je dan
kut Feyenoordquote:Op maandag 23 november 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een enorme paardenlul zeg die Rickert!
klinkt niet gezondquote:Op maandag 23 november 2015 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een nieuw idee hoe ik iets kan aanpakken, of ineens een visuele voorstelling hebben bij een afleiding die ik moest doen. Maar ben meteen weer klaarwakker dan om het op te schrijven
Das wel kut, heb ik ook soms last van.quote:Op maandag 23 november 2015 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een nieuw idee hoe ik iets kan aanpakken, of ineens een visuele voorstelling hebben bij een afleiding die ik moest doen. Maar ben meteen weer klaarwakker dan om het op te schrijven
Jouw anaal obsessie klinkt inderdaad veel gezonderquote:
Je komt er nog wel achter als je niet meer sjaars bent en serieuze student wordt. Of nooit, natuurlijk.quote:
waar heb je het over, gozerquote:Op maandag 23 november 2015 01:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jouw anaal obsessie klinkt inderdaad veel gezonder
okequote:Op maandag 23 november 2015 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je komt er nog wel achter als je niet meer sjaars bent en serieuze student wordt. Of nooit, natuurlijk.
Klopt.quote:Op maandag 23 november 2015 01:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
tering slecht, had 10-0 moeten zijn tegen dit Twente
Schaam je
vertelquote:Op maandag 23 november 2015 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee Elan wat maakte jij een rare post vandaag
Dat zou onterecht zijn hoor.quote:Op maandag 23 november 2015 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
Er is mij verteld dat je daar ban voor kunt krijgen
Jij kan niks zien.quote:Op maandag 23 november 2015 01:44 schreef Fylax het volgende:
Ik zie dat Rick serieus een TR heeft gedaan.
Rickertje is de slimste nietquote:Op maandag 23 november 2015 01:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dude, ik kan dat gewoonxzien als crewlid hoor![]()
Jij kan alles.quote:Op maandag 23 november 2015 01:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dude, ik kan dat gewoonxzien als crewlid hoor![]()
Werd ook wel tijd langzamerhand.quote:
je moet je niet zo laten afleiden door die battiebois hier dan kan je op tijd slapenquote:Op maandag 23 november 2015 02:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met mijn opdrachten
Daarna idd slapen
Ben bang dat hij stiekum van de aandacht geniet.quote:Op maandag 23 november 2015 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet je niet zo laten afleiden door die battiebois hier dan kan je op tijd slapen
heeft fripsel met een fokker?quote:Op maandag 23 november 2015 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet je niet zo laten afleiden door die battiebois hier dan kan je op tijd slapen
lol wutquote:Op maandag 23 november 2015 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoop het niet voor die gast want ze neukt ook anderen en praat er hier over
Wat is deze?quote:Op zondag 22 november 2015 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de post van faxie zijn toch anders als je zijn piemel hebt gezien
Pff ijskoude reactie ditquote:Op maandag 23 november 2015 07:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben een strong independent woman en krijg mijzelf wel warm
Lekkere combinatie ook.quote:Op maandag 23 november 2015 12:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb medelijden met mij het stinkt hier naar azijnzuur en methanol
nee sorryquote:Op maandag 23 november 2015 12:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb medelijden met mij het stinkt hier naar azijnzuur en methanol
3,4-methyleendioxymethamfetamine > methamfetaminequote:
Verslaafdequote:Op maandag 23 november 2015 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
3,4-methyleendioxymethamfetamine > methamfetamine
Al anderhalf jaar niet gehadquote:
zo hé lekker hoorquote:Op maandag 23 november 2015 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al anderhalf jaar niet gehad
Dat zal ik dan ook nooit meer bewerenquote:Op maandag 23 november 2015 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ergo ik ben niet verslaafd
Minder pringles meer studeren wordt datquote:Op maandag 23 november 2015 13:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen heeft volgend kwartaal 5 of 6 (een paar 4) tentamens![]()
Zonder pringles geen studiequote:Op maandag 23 november 2015 13:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Minder pringles meer studeren wordt dat
Sorry, ik ben een beetje dronken nu.quote:Op maandag 23 november 2015 13:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Lays heeft nu ook een soort pringles. Stuk krokanter en minder zout, zijn wel lekker.quote:
Wanneer niet?quote:Op maandag 23 november 2015 13:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een beetje dronken nu.
Nog niet gehad, waar is dat te koopquote:Op maandag 23 november 2015 13:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lays heeft nu ook een soort pringles. Stuk krokanter en minder zout, zijn wel lekker.
Is nieuw ja, ik had het bij de Dirk gehaald.quote:Op maandag 23 november 2015 13:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nog niet gehad, waar is dat te koop
Dirk bestaat hier nietquote:Op maandag 23 november 2015 13:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is nieuw ja, ik had het bij de Dirk gehaald.
Lay's stax heten ze, moet je maar even Googlen.quote:
quote:Op maandag 23 november 2015 13:18 schreef Paxcon het volgende:
De pringles van de aldi zijn echt vies
Enige lekkere van de Aldi is dan ook brie en die B&J imitaties.quote:
Rezania heeft een goede beurt nodig, geef hem ffquote:
Gayscquote:Op maandag 23 november 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezania heeft een goede beurt nodig, geef die hem ff
Doe eens normaalquote:Op maandag 23 november 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezania heeft een goede beurt nodig, geef hem ff
Pax doet niet aan beurten geven, dat is te ordinair.quote:Op maandag 23 november 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezania heeft een goede beurt nodig, geef hem ff
Pax? He? Ik heb het tegen Rickert.quote:Op maandag 23 november 2015 13:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pax doet niet aan beurten geven, dat is te ordinair.
Meid toch, wel drie dingetjes. Wacht maar tot je vier experimenten door elkaar hebt lopen en waarbij alles fout gaat doordat er geen zout aan het medium is toegevoegd. Dan heb je pas een lange dag.quote:Op maandag 23 november 2015 13:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd moet 3 labonderdelen doen en we zijn nog niet eens klaar met eerste. Slome sukkels srs
Oh, ik las enkel Pringles en dacht dat het Pax zijn post was.quote:
Mijn kamer heeft inderdaad een schoonmaakbeurt nodig, wanneer maak je alles even schoon?quote:Op maandag 23 november 2015 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Rickert heeft beurt van mij nodig
Ik moet FISH en karyotypering en de cellen moeten nog gespat worden stfuquote:Op maandag 23 november 2015 13:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meid toch, wel drie dingetjes. Wacht maar tot je vier experimenten door elkaar hebt lopen en waarbij alles fout gaat doordat er geen zout aan het medium is toegevoegd. Dan heb je pas een lange dag.
zo word je nooit anorexiaquote:Op maandag 23 november 2015 13:26 schreef Paxcon het volgende:
Heb zin in pringles nu
Toevallig nog ergens in de bonus?
het is maandag...quote:Op maandag 23 november 2015 13:26 schreef Paxcon het volgende:
Heb zin in pringles nu
Nee, geen medelijden mee. Ik heb veel erger gehad.quote:Op maandag 23 november 2015 13:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet FISH en karyotypering en de cellen moeten nog gespat worden stfu
Haal Lays stax, veel beter.quote:Op maandag 23 november 2015 13:26 schreef Paxcon het volgende:
Heb zin in pringles nu
quote:Op maandag 23 november 2015 13:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, geen medelijden mee. Ik heb veel erger gehad.
Klinkt nu echt of ik zowel voor mannen als vrouwen ben.quote:
Vertrouw je mij niet?quote:Op maandag 23 november 2015 13:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee durf niet
Die van de aldi waren ook al een stuk krokanter en dat wat een miskoop
ben weer terug op oude gewicht dus mag weerquote:Op maandag 23 november 2015 13:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat het maandag is
nieuwe week, nieuwe doelstellingen, geen pringles
Nergens last van gehadquote:Op maandag 23 november 2015 13:32 schreef Rickertman96 het volgende:
was het trouwens glad vanochtend
oh dan is het goedquote:Op maandag 23 november 2015 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben weer terug op oude gewicht dus mag weer
Vooral op de fiets is het irritant. In de auto heb ik er vrijwel geen last van, gewoon beetje rustiger aan doen.quote:Op maandag 23 november 2015 13:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
mooi zo
heb daar echt een hekel aan
Mijn god, wat een vraag zeg.quote:Op maandag 23 november 2015 13:35 schreef Etsu het volgende:
heb je wel gewogen nadat je 'leeg' was, pax?
ik zeg dus niks over 's morgens
Dat maakt allemaal niet uit, zolang je maar altijd onder dezelfde omstandigheden weegt. Desnoods gaat hij samen met een olifant op een weegschaal staan, zolang hij het maar altijd zo doet.quote:Op maandag 23 november 2015 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij wilde gisteren gaan wegen met z'n kleren aan
Nóg een olifant op een weegschaal? Dat kan ie niet aan hoor.quote:Op maandag 23 november 2015 13:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat maakt allemaal niet uit, zolang je maar altijd onder dezelfde omstandigheden weegt. Desnoods gaat hij samen met een olifant op een weegschaal staan, zolang hij het maar altijd zo doet.
Met een olifant is niet erg handig, die weegt niet altijd hetzelfdequote:Op maandag 23 november 2015 13:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat maakt allemaal niet uit, zolang je maar altijd onder dezelfde omstandigheden weegt. Desnoods gaat hij samen met een olifant op een weegschaal staan, zolang hij het maar altijd zo doet.
quote:Op maandag 23 november 2015 13:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Met een olifant is niet erg handig, die weegt niet altijd hetzelfde
ja dat kanquote:Op maandag 23 november 2015 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Pax (of Etsu). Kan ik ook via het centrum naar de flat lopen? Of moet ik eerst terug langs het station?
Gaan jullie bij Pax meeten?quote:Op maandag 23 november 2015 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Pax (of Etsu). Kan ik ook via het centrum naar de flat lopen? Of moet ik eerst terug langs het station?
Ik ga met Johannes bij Pax eten. Morgen ga ik bij Etsu eten met Johannes en Opsoquote:
Veel Johannes zeg.quote:Op maandag 23 november 2015 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga met Johannes bij Pax eten. Morgen ga ik bij Etsu eten met Johannes en Opso
Ik wist het ook.quote:Op maandag 23 november 2015 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Maar Etsu weet wel waar ik moet zijn dus die kon de vraag ook wel beantwoorden.
Ik weet het ook niet.quote:Op maandag 23 november 2015 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu Grindr of Snapchat bedoelt.
Ik ken hem niet, maar Pax spreekt altijd hoog over hem, dus zal wel leuk worden.quote:
Misschien een combinatie van beidequote:
Het is een hele aardige jongenquote:Op maandag 23 november 2015 13:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar Pax spreekt altijd hoog over hem, dus zal wel leuk worden.
Snapr? Grindchat?quote:Op maandag 23 november 2015 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien een combinatie van beide
quote:Op maandag 23 november 2015 13:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt nu echt of ik zowel voor mannen als vrouwen ben.
Ik heb vorige week 260 kilo afval op geruimd. Mijn schoenen zien er niet meer uit. Maar ga ze vanavond wel in emmer met warm water en wasmiddel laten weken, gaat de modder enz er een beetje af hopelijk.quote:Op maandag 23 november 2015 13:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werd eergisteren helemaal overgoten met opspattend viesregenwater doordat een mogolenauto ernaast reed gvdmijn sneakers zijn erdoor ook lelijk geworden
quote:Op maandag 23 november 2015 13:35 schreef Etsu het volgende:
heb je wel gewogen nadat je 'leeg' was, pax?
ik zeg dus niks over 's morgens
dan trek je er gewoon 200 gram van af ofzoquote:Op maandag 23 november 2015 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij wilde gisteren gaan wegen met z'n kleren aan
Zal ik je op een gegeven moment anders bellen als je er nog niet bent?quote:Op maandag 23 november 2015 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Maar Etsu weet wel waar ik moet zijn dus die kon de vraag ook wel beantwoorden.
Kleding is wel zwaarder dan 200 g.quote:Op maandag 23 november 2015 14:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan trek je er gewoon 200 gram van af ofzo
200 gram? Dat is nog minder dan hoeveel je avondeten weegt.quote:Op maandag 23 november 2015 14:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan trek je er gewoon 200 gram van af ofzo
dat hangt er van af wat je aan hebtquote:Op maandag 23 november 2015 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kleding is wel zwaarder dan 200 g.
quote:Op maandag 23 november 2015 14:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat hangt er van af wat je aan hebt
Dan moet het wel een heel speciale meet zijnquote:Op maandag 23 november 2015 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fok!autisten kruipen hun zolderkamer uit
Heftig allemaal wel.quote:Op maandag 23 november 2015 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fok!autisten kruipen hun zolderkamer uit
Ja want amarantha is er.quote:Op maandag 23 november 2015 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heel speciale meet zijn
zoals jij?quote:Op maandag 23 november 2015 14:19 schreef EIan het volgende:
[..]
Heftig allemaal wel.
Al zijn er hier nog steeds een paar users die rustig op hun zolderkamer blijven denk ik.
Dan is het soberso heeeel speciaal!quote:
Praat Nederlands met mijquote:Op maandag 23 november 2015 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is het soberso heeeel speciaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
namen postenquote:Op maandag 23 november 2015 14:21 schreef EIan het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan Jack en Fok-it te denken.
quote:Op maandag 23 november 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Praat Nederlands met mijSowieso, heb een beetje teveel in KLB rondgehangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Klbquote:Op maandag 23 november 2015 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso, heb een beetje teveel in KLB rondgehangen
Waarom post jij steeds dingen over mij out-of-context?quote:
Af en toe beetje de boel volbaggeren, is wel lekker van tijd tot tijd en kijken wie er allemaal toehaptquote:
Omdat ik geen andere manier weet.quote:Op maandag 23 november 2015 14:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom post jij steeds dingen over mij out-of-context?
Ja maar waarom daar als het hier ook kan?quote:
Omdat niet iedereen hoeft mee te kijken.quote:Op maandag 23 november 2015 14:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar waarom daar als het hier ook kan?
Wurgseks is helemaal in hé.quote:Op maandag 23 november 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik stapte per ongeluk op de voeten van een eng kereltje toen ik naar achter liep en sindsdien heb ik steeds oogcontact met hem dit is awkward waarom kijkt die mij aan wil hij mij vermoorden omdat ik op zn schoenen stond
Schaam je ervoor?quote:Op maandag 23 november 2015 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen hoeft mee te kijken.
Ik heb Fokkie zaterdag nog gezienquote:Op maandag 23 november 2015 14:21 schreef EIan het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan Jack en Fok-it te denken.
Na 100x?quote:Op maandag 23 november 2015 14:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar moet wel speciaal blijven.
Dan is alleen Jack een zolderkamerautist dus.quote:
Het was jouw TR niet eensquote:Op maandag 23 november 2015 14:38 schreef EIan het volgende:
[..]
Dan is alleen Jack een zolderkamerautist dus.
Zielig wel voor hem. Zat het hele weekend mijn account na te doen en heeft door mijn TR nu een ban van een maand.
Maakt ook niet uit. Het is een kuttroll dus ik zou het niet erg vinden als hij een lange ban krijgt.quote:
Al lang een keer gedaan.quote:Op maandag 23 november 2015 15:00 schreef Paxcon het volgende:
Insomnia is wel makkelijk
inso ik zou snel zelf die kloon aanmaken voor mensen met je gaan spotten!
Henk Krolquote:Henk Krol heeft opnieuw iemand via Facebook gefeliciteerd die niet meer leeft.
Hij stuurde felicitaties naar de Friese ondernemer Chris van den Berg, meldt de Leeuwarder Courant.
"Van harte Chris. De beste wensen. Maak van deze eerste koude maandag van dit seizoen een leuke, feestelijke, onvergetelijke en vooral gezellige verjaardag", zo luidde Henks verjaardagsboodschap.
Een Facebookgebruiker wees Krol op de grote fout. "Ook Chris van den Berg is ons inmiddels ontvallen Henk. Gaat fijn met jou en Facebook!"
De 50PLUS-politicus blunderde vorige week ook al toen hij schrijver Joost Zwagerman, die in september zelfmoord pleegde, feliciteerde met zijn verjaardag.
Henk noemde het een 'een triest foutje' en liet weten dat er absoluut geen kwade bedoeling achter zat. "Ik stuur al mijn Facebook-volgers een felicitatie als ze jarig zijn, maar Facebook zet er niet bij of iemand overleden is." Hij beloofde dat hij in het vervolg beter op zou letten.
bedankt tong80quote:Op maandag 23 november 2015 15:06 schreef Sked het volgende:
Henk Krol heeft opnieuw iemand via Facebook gefeliciteerd die niet meer leeft.
quote:
belediging voor hem inderdaadquote:Op maandag 23 november 2015 15:08 schreef Sked het volgende:
[..]
tong zal niet blij zijn met deze vergelijking
Zijn bestaan is een belediging voor het menselijk ras.quote:Op maandag 23 november 2015 15:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
TR
gij zult tong80 nooit beledigen
De mijne is in Iers dialect Tjacka is slechter dan neppe Prada.quote:Op maandag 23 november 2015 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Zolang jullie ondertitel verschilt is het niet zo moeilijk hoor
Fake prada, that shit we don't likequote:Op maandag 23 november 2015 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
De mijne is in Iers dialect Tjacka is slechter dan neppe Prada.
Zag laatst iemand op fake Vans.quote:Op maandag 23 november 2015 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fake prada, that shit we don't like
Dus dan koop je een goedkope schoen nog goedkoper.quote:Op maandag 23 november 2015 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag laatst iemand op fake Vans.
Dan moet er wel iets heel erg mis gegaan zijn met je leven
Sow hee.quote:Op maandag 23 november 2015 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
How deep is your love wordt hier afgespeeld en alle sulletjes zeggen 30 cm![]()
____
Dat is wel redelijk ordinair zeg.quote:Op maandag 23 november 2015 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
How deep is your love wordt hier afgespeeld en alle sulletjes zeggen 30 cm![]()
____
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |