Ik wist het ook.quote:Op maandag 23 november 2015 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Maar Etsu weet wel waar ik moet zijn dus die kon de vraag ook wel beantwoorden.
Ik weet het ook niet.quote:Op maandag 23 november 2015 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu Grindr of Snapchat bedoelt.
Ik ken hem niet, maar Pax spreekt altijd hoog over hem, dus zal wel leuk worden.quote:
Misschien een combinatie van beidequote:
Het is een hele aardige jongenquote:Op maandag 23 november 2015 13:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar Pax spreekt altijd hoog over hem, dus zal wel leuk worden.
Snapr? Grindchat?quote:Op maandag 23 november 2015 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien een combinatie van beide
quote:Op maandag 23 november 2015 13:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt nu echt of ik zowel voor mannen als vrouwen ben.
Ik heb vorige week 260 kilo afval op geruimd. Mijn schoenen zien er niet meer uit. Maar ga ze vanavond wel in emmer met warm water en wasmiddel laten weken, gaat de modder enz er een beetje af hopelijk.quote:Op maandag 23 november 2015 13:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werd eergisteren helemaal overgoten met opspattend viesregenwater doordat een mogolenauto ernaast reed gvdmijn sneakers zijn erdoor ook lelijk geworden
quote:Op maandag 23 november 2015 13:35 schreef Etsu het volgende:
heb je wel gewogen nadat je 'leeg' was, pax?
ik zeg dus niks over 's morgens
dan trek je er gewoon 200 gram van af ofzoquote:Op maandag 23 november 2015 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij wilde gisteren gaan wegen met z'n kleren aan
Zal ik je op een gegeven moment anders bellen als je er nog niet bent?quote:Op maandag 23 november 2015 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Maar Etsu weet wel waar ik moet zijn dus die kon de vraag ook wel beantwoorden.
Kleding is wel zwaarder dan 200 g.quote:Op maandag 23 november 2015 14:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan trek je er gewoon 200 gram van af ofzo
200 gram? Dat is nog minder dan hoeveel je avondeten weegt.quote:Op maandag 23 november 2015 14:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan trek je er gewoon 200 gram van af ofzo
dat hangt er van af wat je aan hebtquote:Op maandag 23 november 2015 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kleding is wel zwaarder dan 200 g.
quote:Op maandag 23 november 2015 14:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat hangt er van af wat je aan hebt
Dan moet het wel een heel speciale meet zijnquote:Op maandag 23 november 2015 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fok!autisten kruipen hun zolderkamer uit
Heftig allemaal wel.quote:Op maandag 23 november 2015 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fok!autisten kruipen hun zolderkamer uit
Ja want amarantha is er.quote:Op maandag 23 november 2015 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heel speciale meet zijn
zoals jij?quote:Op maandag 23 november 2015 14:19 schreef EIan het volgende:
[..]
Heftig allemaal wel.
Al zijn er hier nog steeds een paar users die rustig op hun zolderkamer blijven denk ik.
Dan is het soberso heeeel speciaal!quote:
Praat Nederlands met mijquote:Op maandag 23 november 2015 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is het soberso heeeel speciaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
namen postenquote:Op maandag 23 november 2015 14:21 schreef EIan het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan Jack en Fok-it te denken.
quote:Op maandag 23 november 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Praat Nederlands met mijSowieso, heb een beetje teveel in KLB rondgehangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Klbquote:Op maandag 23 november 2015 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso, heb een beetje teveel in KLB rondgehangen
Waarom post jij steeds dingen over mij out-of-context?quote:
Af en toe beetje de boel volbaggeren, is wel lekker van tijd tot tijd en kijken wie er allemaal toehaptquote:
Omdat ik geen andere manier weet.quote:Op maandag 23 november 2015 14:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom post jij steeds dingen over mij out-of-context?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |