Rezania heeft een goede beurt nodig, geef hem ffquote:
Gayscquote:Op maandag 23 november 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezania heeft een goede beurt nodig, geef die hem ff
Doe eens normaalquote:Op maandag 23 november 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezania heeft een goede beurt nodig, geef hem ff
Pax doet niet aan beurten geven, dat is te ordinair.quote:Op maandag 23 november 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezania heeft een goede beurt nodig, geef hem ff
Pax? He? Ik heb het tegen Rickert.quote:Op maandag 23 november 2015 13:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pax doet niet aan beurten geven, dat is te ordinair.
Meid toch, wel drie dingetjes. Wacht maar tot je vier experimenten door elkaar hebt lopen en waarbij alles fout gaat doordat er geen zout aan het medium is toegevoegd. Dan heb je pas een lange dag.quote:Op maandag 23 november 2015 13:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd moet 3 labonderdelen doen en we zijn nog niet eens klaar met eerste. Slome sukkels srs
Oh, ik las enkel Pringles en dacht dat het Pax zijn post was.quote:
Mijn kamer heeft inderdaad een schoonmaakbeurt nodig, wanneer maak je alles even schoon?quote:Op maandag 23 november 2015 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Rickert heeft beurt van mij nodig
Ik moet FISH en karyotypering en de cellen moeten nog gespat worden stfuquote:Op maandag 23 november 2015 13:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meid toch, wel drie dingetjes. Wacht maar tot je vier experimenten door elkaar hebt lopen en waarbij alles fout gaat doordat er geen zout aan het medium is toegevoegd. Dan heb je pas een lange dag.
zo word je nooit anorexiaquote:Op maandag 23 november 2015 13:26 schreef Paxcon het volgende:
Heb zin in pringles nu
Toevallig nog ergens in de bonus?
het is maandag...quote:Op maandag 23 november 2015 13:26 schreef Paxcon het volgende:
Heb zin in pringles nu
Nee, geen medelijden mee. Ik heb veel erger gehad.quote:Op maandag 23 november 2015 13:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet FISH en karyotypering en de cellen moeten nog gespat worden stfu
Haal Lays stax, veel beter.quote:Op maandag 23 november 2015 13:26 schreef Paxcon het volgende:
Heb zin in pringles nu
quote:Op maandag 23 november 2015 13:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, geen medelijden mee. Ik heb veel erger gehad.
Klinkt nu echt of ik zowel voor mannen als vrouwen ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |