Vertrouw je mij niet?quote:Op maandag 23 november 2015 13:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee durf niet
Die van de aldi waren ook al een stuk krokanter en dat wat een miskoop
ben weer terug op oude gewicht dus mag weerquote:Op maandag 23 november 2015 13:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat het maandag is
nieuwe week, nieuwe doelstellingen, geen pringles
Nergens last van gehadquote:Op maandag 23 november 2015 13:32 schreef Rickertman96 het volgende:
was het trouwens glad vanochtend
oh dan is het goedquote:Op maandag 23 november 2015 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben weer terug op oude gewicht dus mag weer
Vooral op de fiets is het irritant. In de auto heb ik er vrijwel geen last van, gewoon beetje rustiger aan doen.quote:Op maandag 23 november 2015 13:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
mooi zo
heb daar echt een hekel aan
Mijn god, wat een vraag zeg.quote:Op maandag 23 november 2015 13:35 schreef Etsu het volgende:
heb je wel gewogen nadat je 'leeg' was, pax?
ik zeg dus niks over 's morgens
Dat maakt allemaal niet uit, zolang je maar altijd onder dezelfde omstandigheden weegt. Desnoods gaat hij samen met een olifant op een weegschaal staan, zolang hij het maar altijd zo doet.quote:Op maandag 23 november 2015 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij wilde gisteren gaan wegen met z'n kleren aan
Nóg een olifant op een weegschaal? Dat kan ie niet aan hoor.quote:Op maandag 23 november 2015 13:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat maakt allemaal niet uit, zolang je maar altijd onder dezelfde omstandigheden weegt. Desnoods gaat hij samen met een olifant op een weegschaal staan, zolang hij het maar altijd zo doet.
Met een olifant is niet erg handig, die weegt niet altijd hetzelfdequote:Op maandag 23 november 2015 13:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat maakt allemaal niet uit, zolang je maar altijd onder dezelfde omstandigheden weegt. Desnoods gaat hij samen met een olifant op een weegschaal staan, zolang hij het maar altijd zo doet.
quote:Op maandag 23 november 2015 13:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Met een olifant is niet erg handig, die weegt niet altijd hetzelfde
ja dat kanquote:Op maandag 23 november 2015 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Pax (of Etsu). Kan ik ook via het centrum naar de flat lopen? Of moet ik eerst terug langs het station?
Gaan jullie bij Pax meeten?quote:Op maandag 23 november 2015 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Pax (of Etsu). Kan ik ook via het centrum naar de flat lopen? Of moet ik eerst terug langs het station?
Ik ga met Johannes bij Pax eten. Morgen ga ik bij Etsu eten met Johannes en Opsoquote:
Veel Johannes zeg.quote:Op maandag 23 november 2015 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga met Johannes bij Pax eten. Morgen ga ik bij Etsu eten met Johannes en Opso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |