Kunnen we jou ook meteen even uit de kast helpen, twee vliegen in een klapquote:
uhm wat beodel je preciesquote:Op maandag 23 november 2015 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet wel een manier maar daar heb ik je hulp voor bij nodig
Snap nooit hoe je een DM ban kunt krijgen, ben al een paar keer verbannen, maar alleen een DM ban nog nooitquote:
ik krijg die dingen altijd standaard bij een forumbanquote:Op maandag 23 november 2015 00:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap nooit hoe je een DM ban kunt krijgen, ben al een paar keer verbannen, maar alleen een DM ban nog nooit
Kom hij je anaal vernederen. Dus vooral doorgaan.quote:
Mortaxx is de enige die mij anaal mag vernederen, dus prima ideequote:Op maandag 23 november 2015 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom hij je anaal vernederen. Dus vooral doorgaan.
Wordt het alleen maar spannender vanquote:
Ik zeg toch ook dat je moet doorgaan?quote:Op maandag 23 november 2015 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mortaxx is de enige die mij anaal mag vernederen, dus prima idee
Wordt nog een leuk feestje!quote:Op maandag 23 november 2015 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat je moet doorgaan?
Ik zeg toch dat het een goed idee is?quote:Op maandag 23 november 2015 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat je moet doorgaan?
Dan zit jouw grote negerinnenkont wel heel erg in de weg ja.quote:Op maandag 23 november 2015 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het een goed idee is?
Maar weet je wat het probleem is.
Hij heeft toegegeven dat hij een kleintje heeft.
quote:Op maandag 23 november 2015 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zit jouw grote negerinnenkont wel heel erg in de weg ja.
hij durft nietquote:Op maandag 23 november 2015 00:57 schreef Rezania het volgende:
Etsu, waarom post je niet meer in homo sc? 1 grote orgie daar.
Daar heb ik al mensen voor.quote:Op maandag 23 november 2015 00:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ben slapen schatjes.
Succes met Rezje verder anaal vernederen, dat heeft die nodig.
xo
Jmmr hoor, we hebben bijna een homo sc zangdozijn.quote:
krijg je aids vanquote:Op maandag 23 november 2015 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jmmr hoor, we hebben bijna een homo sc zangdozijn.
Slaap ze en veel plezier met de dromen over Rickert!quote:Op maandag 23 november 2015 00:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ben slapen schatjes.
Succes met Rezje verder anaal vernederen, dat heeft die nodig.
xo
Liever over Rezania danquote:Op maandag 23 november 2015 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slaap ze en veel plezier met de dromen over Rickert!
Vind jij Olivier Giroud sexy?quote:Op maandag 23 november 2015 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jmmr hoor, we hebben bijna een homo sc zangdozijn.
vies daarquote:Op maandag 23 november 2015 00:57 schreef Rezania het volgende:
Etsu, waarom post je niet meer in homo sc? 1 grote orgie daar.
Nog altijd comfi in je kast?quote:
Ik weet niet wat jij insinueert.quote:Op maandag 23 november 2015 01:02 schreef Etsu het volgende:
Nee Rez, dit keer gaat het je niet lukken.
Geen zorgen, er komen van de week wel een paar mensen langs om hem open te breken.quote:
ik breek hun moedersquote:Op maandag 23 november 2015 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen zorgen, er komen van de week wel een paar mensen langs om hem open te breken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |