Kunnen we jou ook meteen even uit de kast helpen, twee vliegen in een klapquote:
uhm wat beodel je preciesquote:Op maandag 23 november 2015 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet wel een manier maar daar heb ik je hulp voor bij nodig
Snap nooit hoe je een DM ban kunt krijgen, ben al een paar keer verbannen, maar alleen een DM ban nog nooitquote:
ik krijg die dingen altijd standaard bij een forumbanquote:Op maandag 23 november 2015 00:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap nooit hoe je een DM ban kunt krijgen, ben al een paar keer verbannen, maar alleen een DM ban nog nooit
Kom hij je anaal vernederen. Dus vooral doorgaan.quote:
Mortaxx is de enige die mij anaal mag vernederen, dus prima ideequote:Op maandag 23 november 2015 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom hij je anaal vernederen. Dus vooral doorgaan.
Wordt het alleen maar spannender vanquote:
Ik zeg toch ook dat je moet doorgaan?quote:Op maandag 23 november 2015 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mortaxx is de enige die mij anaal mag vernederen, dus prima idee
Wordt nog een leuk feestje!quote:Op maandag 23 november 2015 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat je moet doorgaan?
Ik zeg toch dat het een goed idee is?quote:Op maandag 23 november 2015 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat je moet doorgaan?
Dan zit jouw grote negerinnenkont wel heel erg in de weg ja.quote:Op maandag 23 november 2015 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het een goed idee is?
Maar weet je wat het probleem is.
Hij heeft toegegeven dat hij een kleintje heeft.
quote:Op maandag 23 november 2015 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zit jouw grote negerinnenkont wel heel erg in de weg ja.
hij durft nietquote:Op maandag 23 november 2015 00:57 schreef Rezania het volgende:
Etsu, waarom post je niet meer in homo sc? 1 grote orgie daar.
Daar heb ik al mensen voor.quote:Op maandag 23 november 2015 00:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ben slapen schatjes.
Succes met Rezje verder anaal vernederen, dat heeft die nodig.
xo
Jmmr hoor, we hebben bijna een homo sc zangdozijn.quote:
krijg je aids vanquote:Op maandag 23 november 2015 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jmmr hoor, we hebben bijna een homo sc zangdozijn.
Slaap ze en veel plezier met de dromen over Rickert!quote:Op maandag 23 november 2015 00:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ben slapen schatjes.
Succes met Rezje verder anaal vernederen, dat heeft die nodig.
xo
Liever over Rezania danquote:Op maandag 23 november 2015 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slaap ze en veel plezier met de dromen over Rickert!
Vind jij Olivier Giroud sexy?quote:Op maandag 23 november 2015 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jmmr hoor, we hebben bijna een homo sc zangdozijn.
vies daarquote:Op maandag 23 november 2015 00:57 schreef Rezania het volgende:
Etsu, waarom post je niet meer in homo sc? 1 grote orgie daar.
Nog altijd comfi in je kast?quote:
Ik weet niet wat jij insinueert.quote:Op maandag 23 november 2015 01:02 schreef Etsu het volgende:
Nee Rez, dit keer gaat het je niet lukken.
Geen zorgen, er komen van de week wel een paar mensen langs om hem open te breken.quote:
ik breek hun moedersquote:Op maandag 23 november 2015 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen zorgen, er komen van de week wel een paar mensen langs om hem open te breken.
Uit betrouwbare bron komt dit vaker voor in christelijke gezinnen. Iets met frustraties, denkbeelden en traumatische gebeurtenissen in achterkamertjes van het klooster.quote:
Ik denk dat je hier goede punten aandraagt. Ik denk dat Rickert altijd stipt om 17:00 thuis moet zijn omdat de aardappels dan klaar staan en z'n moeder anders een beetje boos wordt. Rickert is inmiddels volwassen dus vindt deze betutteling erg vervelend. Dit uit hij dan maar op een forum door onschuldige tieners die jonger zijn (ik noem een Fylax) uit te schelden.quote:Op maandag 23 november 2015 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron komt dit vaker voor in christelijke gezinnen. Iets met frustraties, denkbeelden en traumatische gebeurtenissen in achterkamertjes van het klooster.
Iets met zijn ziel breken, dan breekt dat slot snel open!
17:00 moet ik naar schoolquote:Op maandag 23 november 2015 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier goede punten aandraagt. Ik denk dat Rickert altijd stipt om 17:00 thuis moet zijn omdat de aardappels dan klaar staan en z'n moeder anders een beetje boos wordt. Rickert is inmiddels volwassen dus vindt deze betutteling erg vervelend. Dit uit hij dan maar op een forum door onschuldige tieners die jonger zijn (ik noem een Fylax) uit te schelden.
Ahah, dat verklaart. Moest je zeker 'nablijven' voor wat extra 'pijp bij-les'quote:
ja preciesquote:Op maandag 23 november 2015 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dat verklaart. Moest je zeker 'nablijven' voor wat extra 'pijp bij-les'
Fylax is dan ook een makkelijk doelwit, maar blijft wel triest.quote:Op maandag 23 november 2015 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier goede punten aandraagt. Ik denk dat Rickert altijd stipt om 17:00 thuis moet zijn omdat de aardappels dan klaar staan en z'n moeder anders een beetje boos wordt. Rickert is inmiddels volwassen dus vindt deze betutteling erg vervelend. Dit uit hij dan maar op een forum door onschuldige tieners die jonger zijn (ik noem een Fylax) uit te schelden.
Zal Etsu leuk vinden dat je al wat ervaring hebt. Hoe diep kun je eigenlijk?quote:
Wie is die nobuddie?quote:Op maandag 23 november 2015 01:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal Etsu leuk vinden dat je al wat ervaring hebt. Hoe diep kun je eigenlijk?
Wat voor inzichten krijg je danquote:Op maandag 23 november 2015 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Altijd als ik huiswerk heb gemaakt in bed en daarna probeer te slapen flitsen er ineens plotselinge inzichten door mijn hoofd, zo irritant. :$
Wat een enorme paardenlul zeg die Rickert!quote:Op maandag 23 november 2015 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom loop ik jou altijd mis in GRTDquote:Op maandag 23 november 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een enorme paardenlul zeg die Rickert!
Een nieuw idee hoe ik iets kan aanpakken, of ineens een visuele voorstelling hebben bij een afleiding die ik moest doen. Maar ben meteen weer klaarwakker dan om het op te schrijvenquote:Op maandag 23 november 2015 01:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor inzichten krijg je dan
kut Feyenoordquote:Op maandag 23 november 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een enorme paardenlul zeg die Rickert!
klinkt niet gezondquote:Op maandag 23 november 2015 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een nieuw idee hoe ik iets kan aanpakken, of ineens een visuele voorstelling hebben bij een afleiding die ik moest doen. Maar ben meteen weer klaarwakker dan om het op te schrijven
Das wel kut, heb ik ook soms last van.quote:Op maandag 23 november 2015 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een nieuw idee hoe ik iets kan aanpakken, of ineens een visuele voorstelling hebben bij een afleiding die ik moest doen. Maar ben meteen weer klaarwakker dan om het op te schrijven
Jouw anaal obsessie klinkt inderdaad veel gezonderquote:
Je komt er nog wel achter als je niet meer sjaars bent en serieuze student wordt. Of nooit, natuurlijk.quote:
waar heb je het over, gozerquote:Op maandag 23 november 2015 01:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jouw anaal obsessie klinkt inderdaad veel gezonder
okequote:Op maandag 23 november 2015 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je komt er nog wel achter als je niet meer sjaars bent en serieuze student wordt. Of nooit, natuurlijk.
Klopt.quote:Op maandag 23 november 2015 01:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
tering slecht, had 10-0 moeten zijn tegen dit Twente
Schaam je
vertelquote:Op maandag 23 november 2015 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee Elan wat maakte jij een rare post vandaag
Dat zou onterecht zijn hoor.quote:Op maandag 23 november 2015 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
Er is mij verteld dat je daar ban voor kunt krijgen
Jij kan niks zien.quote:Op maandag 23 november 2015 01:44 schreef Fylax het volgende:
Ik zie dat Rick serieus een TR heeft gedaan.
Rickertje is de slimste nietquote:Op maandag 23 november 2015 01:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dude, ik kan dat gewoonxzien als crewlid hoor![]()
Jij kan alles.quote:Op maandag 23 november 2015 01:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dude, ik kan dat gewoonxzien als crewlid hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |