Uit betrouwbare bron komt dit vaker voor in christelijke gezinnen. Iets met frustraties, denkbeelden en traumatische gebeurtenissen in achterkamertjes van het klooster.quote:
Ik denk dat je hier goede punten aandraagt. Ik denk dat Rickert altijd stipt om 17:00 thuis moet zijn omdat de aardappels dan klaar staan en z'n moeder anders een beetje boos wordt. Rickert is inmiddels volwassen dus vindt deze betutteling erg vervelend. Dit uit hij dan maar op een forum door onschuldige tieners die jonger zijn (ik noem een Fylax) uit te schelden.quote:Op maandag 23 november 2015 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron komt dit vaker voor in christelijke gezinnen. Iets met frustraties, denkbeelden en traumatische gebeurtenissen in achterkamertjes van het klooster.
Iets met zijn ziel breken, dan breekt dat slot snel open!
17:00 moet ik naar schoolquote:Op maandag 23 november 2015 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier goede punten aandraagt. Ik denk dat Rickert altijd stipt om 17:00 thuis moet zijn omdat de aardappels dan klaar staan en z'n moeder anders een beetje boos wordt. Rickert is inmiddels volwassen dus vindt deze betutteling erg vervelend. Dit uit hij dan maar op een forum door onschuldige tieners die jonger zijn (ik noem een Fylax) uit te schelden.
Ahah, dat verklaart. Moest je zeker 'nablijven' voor wat extra 'pijp bij-les'quote:
ja preciesquote:Op maandag 23 november 2015 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dat verklaart. Moest je zeker 'nablijven' voor wat extra 'pijp bij-les'
Fylax is dan ook een makkelijk doelwit, maar blijft wel triest.quote:Op maandag 23 november 2015 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier goede punten aandraagt. Ik denk dat Rickert altijd stipt om 17:00 thuis moet zijn omdat de aardappels dan klaar staan en z'n moeder anders een beetje boos wordt. Rickert is inmiddels volwassen dus vindt deze betutteling erg vervelend. Dit uit hij dan maar op een forum door onschuldige tieners die jonger zijn (ik noem een Fylax) uit te schelden.
Zal Etsu leuk vinden dat je al wat ervaring hebt. Hoe diep kun je eigenlijk?quote:
Wie is die nobuddie?quote:Op maandag 23 november 2015 01:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal Etsu leuk vinden dat je al wat ervaring hebt. Hoe diep kun je eigenlijk?
Wat voor inzichten krijg je danquote:Op maandag 23 november 2015 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Altijd als ik huiswerk heb gemaakt in bed en daarna probeer te slapen flitsen er ineens plotselinge inzichten door mijn hoofd, zo irritant. :$
Wat een enorme paardenlul zeg die Rickert!quote:Op maandag 23 november 2015 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom loop ik jou altijd mis in GRTDquote:Op maandag 23 november 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een enorme paardenlul zeg die Rickert!
Een nieuw idee hoe ik iets kan aanpakken, of ineens een visuele voorstelling hebben bij een afleiding die ik moest doen. Maar ben meteen weer klaarwakker dan om het op te schrijvenquote:Op maandag 23 november 2015 01:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor inzichten krijg je dan
kut Feyenoordquote:Op maandag 23 november 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een enorme paardenlul zeg die Rickert!
klinkt niet gezondquote:Op maandag 23 november 2015 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een nieuw idee hoe ik iets kan aanpakken, of ineens een visuele voorstelling hebben bij een afleiding die ik moest doen. Maar ben meteen weer klaarwakker dan om het op te schrijven
Das wel kut, heb ik ook soms last van.quote:Op maandag 23 november 2015 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een nieuw idee hoe ik iets kan aanpakken, of ineens een visuele voorstelling hebben bij een afleiding die ik moest doen. Maar ben meteen weer klaarwakker dan om het op te schrijven
Jouw anaal obsessie klinkt inderdaad veel gezonderquote:
Je komt er nog wel achter als je niet meer sjaars bent en serieuze student wordt. Of nooit, natuurlijk.quote:
waar heb je het over, gozerquote:Op maandag 23 november 2015 01:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jouw anaal obsessie klinkt inderdaad veel gezonder
okequote:Op maandag 23 november 2015 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je komt er nog wel achter als je niet meer sjaars bent en serieuze student wordt. Of nooit, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |