sprinkhaan geprobeerd? is best ok.quote:Op zondag 22 november 2015 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik lust tot nu toe al het vlees wel al heb ik nog nooit 'bijzondere' dingen als kangaroo of krokodil gegeten
Dat wel, maar eet dat soort dingen liever vegetarischquote:Op zondag 22 november 2015 20:13 schreef Amarantha het volgende:
Gehakt is wel chill door macaroni of spaghetti.
Opso is net zoals mijn broertje van 20 nu. Die lust ook niks.quote:Op zondag 22 november 2015 20:14 schreef Fok-it het volgende:
Opso is net mijn broertje toen hij een jaar of 11 was.
At alleen maar patat, pannenekoeken en poffertjes
quote:Op zondag 22 november 2015 20:14 schreef McGrath het volgende:
wow, opso lust niks? alleen maar fast food voor haar zeker
Lekkerquote:Op zondag 22 november 2015 20:14 schreef Fok-it het volgende:
Opso is net mijn broertje toen hij een jaar of 11 was.
At alleen maar patat, pannenekoeken en poffertjes
wat is er dinsdag?quote:Op zondag 22 november 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoop dat je dinsdag niet flauwvalt
dan komen johannes, ama en opso hier sushi maken en etenquote:
quote:Op zondag 22 november 2015 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan komen johannes, ama en opso hier sushi maken en eten
opso niet dan, die lust toch niks en is in hongerstaking
opso ja?quote:Op zondag 22 november 2015 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk ook maar aan mij als je besluit te klagen over je single-leefquote:Op zondag 22 november 2015 20:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou klagen over lang in de bus zitten. Toen moest ik aan Inso denken en bedacht ik mij dat ik mij niet moet aanstellen.
Hihi.quote:Op zondag 22 november 2015 20:18 schreef Kauai het volgende:
Ik zou Opso ook weer meeten in de kerstvakantie maar ze durft niet naar Utrecht te reizen.
Durft?quote:Op zondag 22 november 2015 20:18 schreef Kauai het volgende:
Ik zou Opso ook weer meeten in de kerstvakantie maar ze durft niet naar Utrecht te reizen.
Ik zal het proberen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk ook maar aan mij als je besluit te klagen over je single-leef
die durft niet voorbij assen te komenquote:Op zondag 22 november 2015 20:18 schreef Kauai het volgende:
je bent 18, geen 12quote:Op zondag 22 november 2015 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bang dat ze verkeerd reist enz was het volgens mij.
komt paxcon nietquote:Op zondag 22 november 2015 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was laatst alleen in almerequote:Op zondag 22 november 2015 20:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
die durft niet voorbij assen te komen
verleidt hem met warm waterquote:Op zondag 22 november 2015 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
die lust geen sushi dus die gaat naar de mac
Ik ook, mijn eerste treinrit was naar Leeuwarden.quote:Op zondag 22 november 2015 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Alleen met de trein naar de andere kant van NL gaan was één van de eerste dingen die ik deed zonder mijn ouders.
Dan meeten we in almere, is goed.quote:Op zondag 22 november 2015 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was laatst alleen in almere
Maar verkeerd reizen is bijna onmogelijk met alle apps en websites die je tegenwoordig hebt over het openbaar vervoer.quote:Op zondag 22 november 2015 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Aanslagen, verkeerd reizen. Eng allemaal
Ze hoeft niet eens over te stappenquote:Op zondag 22 november 2015 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar verkeerd reizen is bijna onmogelijk met alle apps en websites die je tegenwoordig hebt over het openbaar vervoer.
Op de een of andere manier lukt dat mij welquote:Op zondag 22 november 2015 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar verkeerd reizen is bijna onmogelijk met alle apps en websites die je tegenwoordig hebt over het openbaar vervoer.
Smoothquote:
Ik van Emmen naar Gouda.quote:Op zondag 22 november 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook, mijn eerste treinrit was naar Leeuwarden.
ik weet hoe ik bij het huis van etsu komquote:Op zondag 22 november 2015 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Ok dat zeg ik heel hard, vorige keer zat ik ook verkeerd bij Etsu maar dat was ook 1ste keer in mn leven eigenlijk.
Haha nee dit meen je niet.quote:Op zondag 22 november 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Op de een of andere manier lukt dat mij wel
Hint hint ik wilde naar Grote Markt @ Groningen, ik belandde in Drenthe.![]()
Jawel. Er stond eerst bus 5 en toen ging die rijden en opeens ging het updaten en toen zag ik dat het een bus nummer weet ik veel naar Annen werd gvdquote:
hoequote:Op zondag 22 november 2015 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik weet hoe ik bij het huis van etsu kom
Haha sorry ik moet even hard lachenquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel. Er stond eerst bus 5 en toen ging die rijden en opeens ging het updaten en toen zag ik dat het een bus nummer weet ik veel naar Annen werd gvd
Dan vraag je: gaat deze naar Groningen?quote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel. Er stond eerst bus 5 en toen ging die rijden en opeens ging het updaten en toen zag ik dat het een bus nummer weet ik veel naar Annen werd gvd
Ik heb net een gezichtscremepje op inderdaad, zo smooth.quote:Op zondag 22 november 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lukt dat mij wel
Hint hint ik wilde naar Grote Markt @ Groningen, ik belandde in Drenthe.![]()
[..]
Smooth
Ik was zo bang want mijn batterij was ook nog eens bijna leegquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha sorry ik moet even hard lachen
23/24 uurquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
wat is de langste reisduur die jullie gehad hebben met de OV?
mijne 6,5 uur.
Dit is wel een beetje wat ik ook al 5 minuten denk jaquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan vraag je: gaat deze naar Groningen?
Zo moeilijk is het allemaal niet
In Nederland? naar Groningen 3 uurquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
wat is de langste reisduur die jullie gehad hebben met het OV?
mijne 6,5 uur.
Ik iets meer dan 3,5 uur. Van Emmen naar Tilburg.quote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
mijne 6,5 uur.
17 uur met bus van west turkije naar midden turkije, als dat binnen de ov bedoelingen valtquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
mijne 6,5 uur.
binnen nederland, 7/8 uur.quote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
mijne 6,5 uur.
Snap ook echt niet waarom je het niet zou doen dan. Daar zitten ze voorquote:Op zondag 22 november 2015 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje wat ik ook al 5 minuten denk jaAls ik in een onbekende bus stap dan vraag ik altijd voor de zekerheid bij de chauffeur of die bus naar mijn bestemming gaat.
Niet in Nederland, wel met ovquote:
Jep. Ook op stations vraag ik wel eens bij een conducteur om informatie. Ze lopen er toch met die kastjes over de treintijden enzquote:Op zondag 22 november 2015 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ook echt niet waarom je het niet zou doen dan. Daar zitten ze voor
dit is voor mij standaard als ik naar mijn ouders ga.quote:Op zondag 22 november 2015 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik iets meer dan 3,5 uur. Van Emmen naar Tilburg.
Ik zou gek worden.quote:Op zondag 22 november 2015 20:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
dit is voor mij standaard als ik naar mijn ouders ga.
quote:Op zondag 22 november 2015 20:26 schreef Etsu het volgende:
in nederland bedoelde ik jongens
anders versla ik jullie wel met mijn 30 uur van Honolulu naar Groningen incl. vliegtuig missen.
Ja, was geen vliegtuig zeg ik.quote:Op zondag 22 november 2015 20:26 schreef Etsu het volgende:
in nederland bedoelde ik jongens
anders versla ik jullie wel met mijn 30 uur van Honolulu naar Groningen incl. vliegtuig missen.
Was weekje in Rome, maar was al helft van de tijd alleen maar aan het regenen, en toen was ik het zo zat dat ik dacht ik wil naar huis. dus toen ben ik gewoon van Rome naar Woerden in dagje getreindquote:
Den Haag is leukerquote:Op zondag 22 november 2015 20:30 schreef Kauai het volgende:
Is Maastricht een leuke stad? Vriendinnen willen daar heen in de vakantie
hehequote:Op zondag 22 november 2015 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was weekje in Rome, maar was al helft van de tijd alleen maar aan het regenen, en toen was ik het zo zat dat ik dacht ik wil naar huis. dus toen ben ik gewoon van Rome naar Woerden in dagje getreind
zou heengaanquote:Op zondag 22 november 2015 20:30 schreef Kauai het volgende:
Is Maastricht een leuke stad? Vriendinnen willen daar heen in de vakantie
was koffie komen drinkenquote:Op zondag 22 november 2015 20:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vond dat maar saai toen ik er een dag was
Ja ik had toch een Interrail-kaart dus ik kon sowieso weg. En als je dan echt naar huis wil heb je ook geen zin om tussendoor nog te stoppen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
hehe
ik had in turkije ook hele tijd regen tot en met de dag dat ik wegging, maar ik zag niet echt een mogelijkheid om snel weer naar huis te gaandus daar maar gezeten in de regen
Ben benieuwdquote:Op zondag 22 november 2015 20:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou heengaan
in mijn herinnering is het erg mooi
Zal het onthoudenquote:
Is maar voor een dagquote:Op zondag 22 november 2015 20:39 schreef McGrath het volgende:
Ik zou serieus gewoon naar antwerpen of gent of brugge ofzo gaan als je per se in de buurt wil blijven
Die pagina die Sof linkte gister is ook niks van uitgekomenquote:Op zondag 22 november 2015 20:41 schreef Etsu het volgende:
Frankrijk verwacht chemische aanval
ik ben er niet gerust op
ja, klopt, maar dat is een of andere anonymous die denkt beter te wetenquote:Op zondag 22 november 2015 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die pagina die Sof linkte gister is ook niks van uitgekomen![]()
Maar een chemische aanval zou wel echt heel nasty zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anonymous is niet een of ander iets hoorquote:Op zondag 22 november 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, klopt, maar dat is een of andere anonymous die denkt beter te wetendit is de franse regering
ze zeggen t niet voor niks denk ik
quote:Op zondag 22 november 2015 20:43 schreef McGrath het volgende:
Deze is voor opso
[kan schokkend zijn!]Lijkt niet echt, zijn conjunctiva is niet roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je snapt de strekking van mijn postquote:Op zondag 22 november 2015 20:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
anonymous is niet een of ander iets hoor
zijn wat?quote:Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lijkt niet echt, zijn conjuctiva is niet rood
Och nu dit weer.quote:Op zondag 22 november 2015 20:41 schreef Etsu het volgende:
Frankrijk verwacht chemische aanval
ik ben er niet gerust op
ben jij een goeie hacker dan?quote:Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
je snapt de strekking van mijn post
ik kan ook roepen dat ik morgen een aanslag in amsterdam verwacht, anonymous ook
de franse regering zal dat toch wel ergens op gebaseerd hebben, anders verspreiden ze dat nieuws toch niet
ze zeggen het helemaal niet maar ze produceren antistoffen voor de zekerheid. Is heel iets andersquote:Op zondag 22 november 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, klopt, maar dat is een of andere anonymous die denkt beter te wetendit is de franse regering
ze zeggen t niet voor niks denk ik
2001.quote:De Verenigde Staten hebben uit voorzorg tegen een mogelijke bio-aanval met het pokkenvirus 'rapid response'-teams klaargestoomd.
lees de titel dan, dan klopt dat nietquote:Op zondag 22 november 2015 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze zeggen het helemaal niet maar ze produceren antistoffen voor de zekerheid. Is heel iets anders
GOed boek. Heb je nou al gelezen?quote:Op zondag 22 november 2015 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Och nu dit weer.
Bin Laden zou ook al 15 jaar de pokken weer loslaten op ons.
Er is een mogelijkheid.quote:Op zondag 22 november 2015 20:46 schreef Etsu het volgende:
maar dat klopt, maar ze doen het toch niet voor nihihihiiiiiks
Dat is wel een heel verschilquote:
ja en in de 20ste eeuw was er zo'n chemische aanval in de metrotunnels van japan. waarom is europa daarop niet voorbereidquote:
de regering heeft bepaalde dienst gevraagd die stoffen de produceren en de media maakt er hele heisa vanquote:Op zondag 22 november 2015 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
lees de titel dan, dan klopt dat niet
maar dat klopt, maar ze doen het toch niet voor nihihihiiiiiks
I al Pilgrimquote:
Omdat je niet overal op voorbereid kan zijn.quote:
Nukenquote:Op zondag 22 november 2015 20:48 schreef Fok-it het volgende:
`Mocht'het gebeuren gaat Frankrijk wel nuken denk ik
Kom naar brusselquote:Op zondag 22 november 2015 20:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je morgen mee, lekker rondlopen op drukbevolkte pleinen?
Ik zie je morgen in de spits op Utrecht centraalquote:Op zondag 22 november 2015 20:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je morgen mee, lekker rondlopen op drukbevolkte pleinen?
Kat in het wild maakt rare sprongenquote:Op zondag 22 november 2015 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nuken
Nee joh, veel te veel belangen in die regio.
Nee hoor. Niet zo lang de olie niet op is.quote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kat in het wild maakt rare sprongen
de trein naar a'dam pakken om even op de dam te gaan staan?quote:Op zondag 22 november 2015 20:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zie je morgen in de spits op Utrecht centraal
dat is bullshitquote:Op zondag 22 november 2015 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je niet overal op voorbereid kan zijn.
En je altijd een stap achterloopt.
Jij denkt dat dit de eerste maatregelen zijn?quote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Etsu het volgende:
een chemische aanval in de metrotunnels van japan staat zelfs op wikipedia en daarop neemt frankrijk nu pas maatregelen
doe niet zo angsthazerig. Overheid kan niet op alles voorbereid zijn hoorquote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is bullshit
iedereen weet hoe en wat na WO II
zo zijn er meer voorbeelden te noemen, bijvoorbeeld dat ze nu weten dat je een kernramp beter niet kan hebben (zie tsjernobyl en laatst in japan) en hebben ze daarop actie genomen in duitsland
een chemische aanval in de metrotunnels van japan staat zelfs op wikipedia en daarop neemt frankrijk nu pas maatregelen
'gewone' aanslagen zijn wat anders dan een chemische aanslagquote:
En jij denkt dat overheden nu pas wat doen?quote:Op zondag 22 november 2015 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
'gewone' aanslagen is wat anders dan een chemische aanslag
als ik dat bericht mag geloven, denk ik dat frankrijk dat nu pas heeft gedaan jaquote:Op zondag 22 november 2015 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat overheden nu pas wat doen?
mediaquote:Op zondag 22 november 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik dat bericht mag geloven, denk ik dat frankrijk dat nu pas heeft gedaan ja
Een mediaberichtje over overheids maatregelen zou ik per definitie niet geloven.quote:Op zondag 22 november 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik dat bericht mag geloven, denk ik dat frankrijk dat nu pas heeft gedaan ja
dat is waarquote:Op zondag 22 november 2015 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een mediaberichtje over overheids maatregelen zou ik per definitie niet geloven.
Want dan zou je moeten denken dat ze de laatste 3 dagen even 40-45 maatregelen hebben getroffen.
Je weet niet of ze het niet eerder hebben gedaan.quote:Op zondag 22 november 2015 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is waar
maar toch, vind ik het raar dat het nu pas gebeurt. het had eerder gemogen.
Lees je niet?quote:Op zondag 22 november 2015 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is waar
maar toch, vind ik het raar dat het nu pas gebeurt. het had eerder gemogen.
ja dat bedoelde ik.quote:Op zondag 22 november 2015 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je weet niet of ze het niet eerder hebben gedaan.
Ze laten het nu alleen pas weten.
Iedereen spreekt ook over, we moeten waakzamer zijn in de media. Dat lijkt nietszeggend maar achter de schermen gebeurd er veel meer dan je denkt en dat kan niet zomaar op straat worden gelegd. Zo zijn overheden al heel lang met verschillende defensieve maatregelen bezig waar je gewoon nooit wat over hoort tot er vraagtekens bij gesteld worden.quote:Op zondag 22 november 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet je veiligheidsmaatregelen niet open en bloot op straat leggen als het niet nodig is.quote:
Daarom is dat in Nederland ook zo goed geregeld gok ik. Juist omdat je er weinig over hoortquote:Op zondag 22 november 2015 20:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Iedereen spreekt ook over, we moeten waakzamer zijn in de media. Dat lijkt nietszeggend maar achter de schermen gebeurd er veel meer dan je denkt en dat kan niet zomaar op straat worden gelegd. Zo zijn overheden al heel lang met verschillende defensieve maatregelen bezig waar je gewoon nooit wat over hoort tot er vraagtekens bij gesteld worden.
CDA wilde de AIVD wel weer meer bevoegdheiden geven.quote:Op zondag 22 november 2015 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom is dat in Nederland ook zo goed geregeld gok ik. Juist omdat je er weinig over hoort
In heel veel westerse landen hoor je er heel weinig van.quote:Op zondag 22 november 2015 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom is dat in Nederland ook zo goed geregeld gok ik. Juist omdat je er weinig over hoort
is al bezig. Clash of civilizations komt eraan hoewel je islamistische wereld natuurlijk geen beschaving kunt noemenquote:
van?quote:Op zondag 22 november 2015 20:57 schreef Etsu het volgende:
ik krijg net een appje met
'ik vind mcgrath een grote debiel'
posten namens gebandequote:Op zondag 22 november 2015 20:57 schreef Etsu het volgende:
Tjacka is gelukkig wel een sociaal dier met een leuke persoonlijkheid die veel met zijn vrije tijd doet zo te horenquote:Op zondag 22 november 2015 20:57 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zondag 22 november 2015 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka is gelukkig wel een sociaal dier met een leuke persoonlijkheid die veel met zijn vrije tijd doet zo te horen
Samuel Huntingtonquote:Op zondag 22 november 2015 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is al bezig. Clash of civilizations komt eraan hoewel je islamistische wereld natuurlijk geen beschaving kunt noemen
Hij had wel een leuke avond gister hoorde ikquote:Op zondag 22 november 2015 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka is gelukkig wel een sociaal dier met een leuke persoonlijkheid die veel met zijn vrije tijd doet zo te horen
ga je snitchen?quote:Op zondag 22 november 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk te weten over wie dit gaat
nu krijg ik net een app met 'dit was sarcasme'quote:Op zondag 22 november 2015 20:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
in grtd kennelijk wel, als jij er appjes van krijgt.
En dan nu zo hatelijk doen. Matige afterglow welquote:Op zondag 22 november 2015 20:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hij had wel een leuke avond gister hoorde ik
Niet dat ik weet. Komt gewoon weinig meer op fokquote:
quote:Op zondag 22 november 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
oh, nu is zijn mening veranderd. nu is fok-it een debiel.
quote:Op zondag 22 november 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik zal wel weer een lading dm`s krijgen vanavond
GAGAHAHHAAHquote:Op zondag 22 november 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
oh, nu is zijn mening veranderd. nu is fok-it een debiel.
Lekker hoor. Ik zie hem nog wel. Ben morgenavond toch niet in Arnhemquote:Op zondag 22 november 2015 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
loveseat gereserveerd voor bridge of spies voorpremier morgen fokkie #GENOT
Dje en tjack zijn wegquote:Op zondag 22 november 2015 21:02 schreef McGrath het volgende:
Ik vond tjacka alleen gloeiend irritant toen ik in die appgroep zat.
was aardigquote:Op zondag 22 november 2015 21:03 schreef McGrath het volgende:
eerste film waar ik heen ga is die van lance.
quote:Op zondag 22 november 2015 21:02 schreef McGrath het volgende:
Ik vond tjacka alleen gloeiend irritant toen ik in die appgroep zat.
UK is sneller normaal dan hierquote:
JRgod vergetenquote:Op zondag 22 november 2015 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu gezellig met johannes pax kwai en richo.
Af en toe rare filmpjes van WarmZaad
En gegeil van drnick op paxcon
quote:Op zondag 22 november 2015 21:04 schreef McGrath het volgende:
Ik vond dje altijd wel leuk om mee te appen, beter dan opso, die geeft haar nummer niet eens meer.
Warm zaad is een pleonasmequote:Op zondag 22 november 2015 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Die filmpjes van warmzaad. Ik snap ze niet
Ze zijn lekker zacht heb gescrubd.quote:Op zondag 22 november 2015 21:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
terecht, maak die armen nog ff lelijker
Weet ik. Heb hem weleens in KPD gezienquote:
jaquote:
quote:Op zondag 22 november 2015 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik. Heb hem weleens in KPD gezien
scrub jezelf toch wegquote:Op zondag 22 november 2015 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze zijn lekker zacht heb gescrubd.
Oh jij dus ook viespeukquote:
Vind je porno ook kansloos?quote:
IS en de restquote:
nooit, ben fatty, en toch niet blond, zou jou niet boeien.quote:Op zondag 22 november 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Mcg wanneer zijn er pics van jou in kpd
IS is te klein om een wereldoorlog te beginnenquote:
Maar die users zouden zonder dat je het weet ook naakt op internet kunnen staanquote:Op zondag 22 november 2015 21:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat is anders dan users waar je mee post die naaktfotos posten
ohquote:
Ja maar dat hoef ik niet te zienquote:Op zondag 22 november 2015 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die users zouden zonder dat je het weet ook naakt op internet kunnen staan
Er is niemand in deze SC die in KPD staat geloof ik. Wel bekende users soms, dat welquote:
zeefje toch?quote:Op zondag 22 november 2015 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is niemand in deze SC die in KPD staat geloof ik. Wel bekende users soms, dat wel
Nou..de laatste tijd. Ik denk dat hij in 2016 naakt gaat hierquote:
Die is niet heel bekendquote:
nooitquote:Op zondag 22 november 2015 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou..de laatste tijd. Ik denk dat hij in 2016 naakt gaat hier
Gvd hard gelachenquote:Op zondag 22 november 2015 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk juist dat paxcon wel een flinke heeft. Zo'n uit de klei getrokken boerenboi
Oneens doeiquote:Op zondag 22 november 2015 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mortaxx is heel erg grappig
~sof, 2015
Lekker Renequote:Op zondag 22 november 2015 21:21 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
Wat heb ik toch een lekkere trek in Pommes mit Currywurst, zeg.
met pijpen welquote:Op zondag 22 november 2015 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mortaxx gaat het om de smaak van zaad, niet om de grootte
Alleen mensen met een kleintje zeggen dat grootte niet uitmaaktquote:Op zondag 22 november 2015 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mortaxx gaat het om de smaak van zaad, niet om de grootte
Keiharde Porno voor Dannyquote:
waarom posten er hier steeds van die domme dorpsidiotenquote:Op zondag 22 november 2015 21:21 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
Wat heb ik toch een lekkere trek in Pommes mit Currywurst, zeg.
quote:Op zondag 22 november 2015 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
~sof, 2015
Dacht dat dit een running gag wasquote:
ik vond jouw post over Della ontvoeren ook erg grappigquote:Op zondag 22 november 2015 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
~sof, 2015
het is tijd voor een andere scquote:Op zondag 22 november 2015 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom posten er hier steeds van die domme dorpsidioten
thnx manquote:Op zondag 22 november 2015 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent echt veranderdquote:Op zondag 22 november 2015 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |