ja en in de 20ste eeuw was er zo'n chemische aanval in de metrotunnels van japan. waarom is europa daarop niet voorbereidquote:
de regering heeft bepaalde dienst gevraagd die stoffen de produceren en de media maakt er hele heisa vanquote:Op zondag 22 november 2015 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
lees de titel dan, dan klopt dat niet
maar dat klopt, maar ze doen het toch niet voor nihihihiiiiiks
I al Pilgrimquote:
Omdat je niet overal op voorbereid kan zijn.quote:
Nukenquote:Op zondag 22 november 2015 20:48 schreef Fok-it het volgende:
`Mocht'het gebeuren gaat Frankrijk wel nuken denk ik
Kom naar brusselquote:Op zondag 22 november 2015 20:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je morgen mee, lekker rondlopen op drukbevolkte pleinen?
Ik zie je morgen in de spits op Utrecht centraalquote:Op zondag 22 november 2015 20:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je morgen mee, lekker rondlopen op drukbevolkte pleinen?
Kat in het wild maakt rare sprongenquote:Op zondag 22 november 2015 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nuken
Nee joh, veel te veel belangen in die regio.
Nee hoor. Niet zo lang de olie niet op is.quote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kat in het wild maakt rare sprongen
de trein naar a'dam pakken om even op de dam te gaan staan?quote:Op zondag 22 november 2015 20:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zie je morgen in de spits op Utrecht centraal
dat is bullshitquote:Op zondag 22 november 2015 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je niet overal op voorbereid kan zijn.
En je altijd een stap achterloopt.
Jij denkt dat dit de eerste maatregelen zijn?quote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Etsu het volgende:
een chemische aanval in de metrotunnels van japan staat zelfs op wikipedia en daarop neemt frankrijk nu pas maatregelen
doe niet zo angsthazerig. Overheid kan niet op alles voorbereid zijn hoorquote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is bullshit
iedereen weet hoe en wat na WO II
zo zijn er meer voorbeelden te noemen, bijvoorbeeld dat ze nu weten dat je een kernramp beter niet kan hebben (zie tsjernobyl en laatst in japan) en hebben ze daarop actie genomen in duitsland
een chemische aanval in de metrotunnels van japan staat zelfs op wikipedia en daarop neemt frankrijk nu pas maatregelen
'gewone' aanslagen zijn wat anders dan een chemische aanslagquote:
En jij denkt dat overheden nu pas wat doen?quote:Op zondag 22 november 2015 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
'gewone' aanslagen is wat anders dan een chemische aanslag
als ik dat bericht mag geloven, denk ik dat frankrijk dat nu pas heeft gedaan jaquote:Op zondag 22 november 2015 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat overheden nu pas wat doen?
mediaquote:Op zondag 22 november 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik dat bericht mag geloven, denk ik dat frankrijk dat nu pas heeft gedaan ja
Een mediaberichtje over overheids maatregelen zou ik per definitie niet geloven.quote:Op zondag 22 november 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik dat bericht mag geloven, denk ik dat frankrijk dat nu pas heeft gedaan ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |