sprinkhaan geprobeerd? is best ok.quote:Op zondag 22 november 2015 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik lust tot nu toe al het vlees wel al heb ik nog nooit 'bijzondere' dingen als kangaroo of krokodil gegeten
Dat wel, maar eet dat soort dingen liever vegetarischquote:Op zondag 22 november 2015 20:13 schreef Amarantha het volgende:
Gehakt is wel chill door macaroni of spaghetti.
Opso is net zoals mijn broertje van 20 nu. Die lust ook niks.quote:Op zondag 22 november 2015 20:14 schreef Fok-it het volgende:
Opso is net mijn broertje toen hij een jaar of 11 was.
At alleen maar patat, pannenekoeken en poffertjes
quote:Op zondag 22 november 2015 20:14 schreef McGrath het volgende:
wow, opso lust niks? alleen maar fast food voor haar zeker
Lekkerquote:Op zondag 22 november 2015 20:14 schreef Fok-it het volgende:
Opso is net mijn broertje toen hij een jaar of 11 was.
At alleen maar patat, pannenekoeken en poffertjes
wat is er dinsdag?quote:Op zondag 22 november 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoop dat je dinsdag niet flauwvalt
dan komen johannes, ama en opso hier sushi maken en etenquote:
quote:Op zondag 22 november 2015 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan komen johannes, ama en opso hier sushi maken en eten
opso niet dan, die lust toch niks en is in hongerstaking
opso ja?quote:Op zondag 22 november 2015 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk ook maar aan mij als je besluit te klagen over je single-leefquote:Op zondag 22 november 2015 20:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou klagen over lang in de bus zitten. Toen moest ik aan Inso denken en bedacht ik mij dat ik mij niet moet aanstellen.
Hihi.quote:Op zondag 22 november 2015 20:18 schreef Kauai het volgende:
Ik zou Opso ook weer meeten in de kerstvakantie maar ze durft niet naar Utrecht te reizen.
Durft?quote:Op zondag 22 november 2015 20:18 schreef Kauai het volgende:
Ik zou Opso ook weer meeten in de kerstvakantie maar ze durft niet naar Utrecht te reizen.
Ik zal het proberen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk ook maar aan mij als je besluit te klagen over je single-leef
die durft niet voorbij assen te komenquote:Op zondag 22 november 2015 20:18 schreef Kauai het volgende:
je bent 18, geen 12quote:Op zondag 22 november 2015 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bang dat ze verkeerd reist enz was het volgens mij.
komt paxcon nietquote:Op zondag 22 november 2015 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was laatst alleen in almerequote:Op zondag 22 november 2015 20:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
die durft niet voorbij assen te komen
verleidt hem met warm waterquote:Op zondag 22 november 2015 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
die lust geen sushi dus die gaat naar de mac
Ik ook, mijn eerste treinrit was naar Leeuwarden.quote:Op zondag 22 november 2015 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Alleen met de trein naar de andere kant van NL gaan was één van de eerste dingen die ik deed zonder mijn ouders.
Dan meeten we in almere, is goed.quote:Op zondag 22 november 2015 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was laatst alleen in almere
Maar verkeerd reizen is bijna onmogelijk met alle apps en websites die je tegenwoordig hebt over het openbaar vervoer.quote:Op zondag 22 november 2015 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Aanslagen, verkeerd reizen. Eng allemaal
Ze hoeft niet eens over te stappenquote:Op zondag 22 november 2015 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar verkeerd reizen is bijna onmogelijk met alle apps en websites die je tegenwoordig hebt over het openbaar vervoer.
Op de een of andere manier lukt dat mij welquote:Op zondag 22 november 2015 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar verkeerd reizen is bijna onmogelijk met alle apps en websites die je tegenwoordig hebt over het openbaar vervoer.
Smoothquote:
Ik van Emmen naar Gouda.quote:Op zondag 22 november 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook, mijn eerste treinrit was naar Leeuwarden.
ik weet hoe ik bij het huis van etsu komquote:Op zondag 22 november 2015 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Ok dat zeg ik heel hard, vorige keer zat ik ook verkeerd bij Etsu maar dat was ook 1ste keer in mn leven eigenlijk.
Haha nee dit meen je niet.quote:Op zondag 22 november 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Op de een of andere manier lukt dat mij wel
Hint hint ik wilde naar Grote Markt @ Groningen, ik belandde in Drenthe.![]()
Jawel. Er stond eerst bus 5 en toen ging die rijden en opeens ging het updaten en toen zag ik dat het een bus nummer weet ik veel naar Annen werd gvdquote:
hoequote:Op zondag 22 november 2015 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik weet hoe ik bij het huis van etsu kom
Haha sorry ik moet even hard lachenquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel. Er stond eerst bus 5 en toen ging die rijden en opeens ging het updaten en toen zag ik dat het een bus nummer weet ik veel naar Annen werd gvd
Dan vraag je: gaat deze naar Groningen?quote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel. Er stond eerst bus 5 en toen ging die rijden en opeens ging het updaten en toen zag ik dat het een bus nummer weet ik veel naar Annen werd gvd
Ik heb net een gezichtscremepje op inderdaad, zo smooth.quote:Op zondag 22 november 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lukt dat mij wel
Hint hint ik wilde naar Grote Markt @ Groningen, ik belandde in Drenthe.![]()
[..]
Smooth
Ik was zo bang want mijn batterij was ook nog eens bijna leegquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha sorry ik moet even hard lachen
23/24 uurquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
wat is de langste reisduur die jullie gehad hebben met de OV?
mijne 6,5 uur.
Dit is wel een beetje wat ik ook al 5 minuten denk jaquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan vraag je: gaat deze naar Groningen?
Zo moeilijk is het allemaal niet
In Nederland? naar Groningen 3 uurquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
wat is de langste reisduur die jullie gehad hebben met het OV?
mijne 6,5 uur.
Ik iets meer dan 3,5 uur. Van Emmen naar Tilburg.quote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
mijne 6,5 uur.
17 uur met bus van west turkije naar midden turkije, als dat binnen de ov bedoelingen valtquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
mijne 6,5 uur.
binnen nederland, 7/8 uur.quote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
mijne 6,5 uur.
Snap ook echt niet waarom je het niet zou doen dan. Daar zitten ze voorquote:Op zondag 22 november 2015 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje wat ik ook al 5 minuten denk jaAls ik in een onbekende bus stap dan vraag ik altijd voor de zekerheid bij de chauffeur of die bus naar mijn bestemming gaat.
Niet in Nederland, wel met ovquote:
Jep. Ook op stations vraag ik wel eens bij een conducteur om informatie. Ze lopen er toch met die kastjes over de treintijden enzquote:Op zondag 22 november 2015 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ook echt niet waarom je het niet zou doen dan. Daar zitten ze voor
dit is voor mij standaard als ik naar mijn ouders ga.quote:Op zondag 22 november 2015 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik iets meer dan 3,5 uur. Van Emmen naar Tilburg.
Ik zou gek worden.quote:Op zondag 22 november 2015 20:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
dit is voor mij standaard als ik naar mijn ouders ga.
quote:Op zondag 22 november 2015 20:26 schreef Etsu het volgende:
in nederland bedoelde ik jongens
anders versla ik jullie wel met mijn 30 uur van Honolulu naar Groningen incl. vliegtuig missen.
Ja, was geen vliegtuig zeg ik.quote:Op zondag 22 november 2015 20:26 schreef Etsu het volgende:
in nederland bedoelde ik jongens
anders versla ik jullie wel met mijn 30 uur van Honolulu naar Groningen incl. vliegtuig missen.
Was weekje in Rome, maar was al helft van de tijd alleen maar aan het regenen, en toen was ik het zo zat dat ik dacht ik wil naar huis. dus toen ben ik gewoon van Rome naar Woerden in dagje getreindquote:
Den Haag is leukerquote:Op zondag 22 november 2015 20:30 schreef Kauai het volgende:
Is Maastricht een leuke stad? Vriendinnen willen daar heen in de vakantie
hehequote:Op zondag 22 november 2015 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was weekje in Rome, maar was al helft van de tijd alleen maar aan het regenen, en toen was ik het zo zat dat ik dacht ik wil naar huis. dus toen ben ik gewoon van Rome naar Woerden in dagje getreind
zou heengaanquote:Op zondag 22 november 2015 20:30 schreef Kauai het volgende:
Is Maastricht een leuke stad? Vriendinnen willen daar heen in de vakantie
was koffie komen drinkenquote:Op zondag 22 november 2015 20:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vond dat maar saai toen ik er een dag was
Ja ik had toch een Interrail-kaart dus ik kon sowieso weg. En als je dan echt naar huis wil heb je ook geen zin om tussendoor nog te stoppen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
hehe
ik had in turkije ook hele tijd regen tot en met de dag dat ik wegging, maar ik zag niet echt een mogelijkheid om snel weer naar huis te gaandus daar maar gezeten in de regen
Ben benieuwdquote:Op zondag 22 november 2015 20:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou heengaan
in mijn herinnering is het erg mooi
Zal het onthoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |