Eens checken.quote:Op zondag 22 november 2015 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lees laatste 20 reacties van dat topic in lif
Oneens. Coldplay heeft echt een paar briljante nummersquote:Op zondag 22 november 2015 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Muse stel ik een beetje gelijk aan Coldplay.
Afschuwelijk overschatte kutmuziek.
Ik vind het ook niet kunnen.quote:Op zondag 22 november 2015 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom scheld je Kauai uit? Ik en Opso vinden dit niet acceptabel.
quote:Op zondag 22 november 2015 18:58 schreef Fok-it het volgende:
Coldplay heeft echt een paar briljante nummers
Oh nee ik vind coldplay nietsquote:Op zondag 22 november 2015 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Muse stel ik een beetje gelijk aan Coldplay.
Afschuwelijk overschatte kutmuziek.
oh dat doen kauai en ik continu tegen elkaar op whatsappquote:Op zondag 22 november 2015 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom scheld je Kauai uit? Ik en Opso vinden dit niet acceptabel.
Totaal niets briljants aan in het algemeen.quote:Op zondag 22 november 2015 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oneens. Coldplay heeft echt een paar briljante nummers
quote:Op zondag 22 november 2015 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh dat doen kauai en ik continu tegen elkaar op whatsapp
is onze manier van lief doen
Ik denk stiekem dat ze je niet zo aardig vindtquote:Op zondag 22 november 2015 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh dat doen kauai en ik continu tegen elkaar op whatsapp
is onze manier van lief doen
kwai is een teer meisjequote:Op zondag 22 november 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
als Elan mij uitscheldt, hoor je niemand er wat over
niemand vindt jou aardig homovaquote:Op zondag 22 november 2015 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat ze je niet zo aardig vindt
Dat klopt, maar ik ben me er tenminste van bewustquote:
quote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ben me er tenminste van bewust
okquote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ben me er tenminste van bewust
Nope. Maar tegenwoordig doet ze alle behoeftes buitenquote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey lekkerding
graaft Kuroi ook alle grit uit haar bak?
Muse een hipsterbandje ja?quote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Fylax luistert alleen naar Ariana Grande en Justin Bieber en nu opeens op een hipsterbandje als Muse geilen..
Uhu. Tuurljk Fylax
Muse hipster?quote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Fylax luistert alleen naar Ariana Grande en Justin Bieber en nu opeens op een hipsterbandje als Muse geilen..
Uhu. Tuurljk Fylax
Porter Robinsonquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
VA vind een band goed.
Dan zal het wel niet best zijn.
Net zoals dat hele rare ventje waar ie met sof heen ging.
Porterquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
VA vind een band goed.
Net zoals dat hele rare ventje waar ie met sof heen ging.
quote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh ja jij gaat er heenik ben jelly
Ja ja, waarom gaan jullie nietquote:
Begin je weer met je aannames ja?quote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Uhu. Tuurljk Fylax
Wat was dat slecht zegquote:
oh dat scheeltquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Maar tegenwoordig doet ze alle behoeftes buiten
Tame Impala is wel fijn.quote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
VA vind een band goed.
omdat ik bang ben je tegen te komenquote:
Waarom open je geen topic in lif over de voordelen van warm water. Goede oefening voor je boekquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
was aan het drinken toen ik deze post las
Ach, het is wel een beetje leuk gevonden worden als je zegt dat Muse zo geweldig is.quote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Muse hipster?
Grootste mainstream zooi ooit.
lolquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Moet haar kattenbak nodig eens afstoffen(en nee dit overdrijf ik niet)
Wat luister je nog meer dan?quote:
Muse is al jaren populair hoor.quote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Fok-it het volgende:
Ach, het is wel een beetje leuk gevonden worden als je zegt dat Muse zo geweldig is.
En terechtquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdat ik bang ben je tegen te komen
Oh jeetjequote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat ik net zie dat ik dan 90 euro mag betalen exclusief servicekosten
Nooit meer want de kattenbak is al 4 maanden minstens niet meer aangeraakt door de kat.quote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
lol
hoevaak maak je het pw schoon dan?
Ik wacht nog op het moment dat iemand anoniem hulpdiensten voor mij inschakeltquote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom open je geen topic in lif over de voordelen van warm water. Goede oefening voor je boek
Hij luistert al best lang naar Muse hoorquote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Uhu. Tuurljk Fylax
quote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit meer want de kattenbak is al 4 maanden minstens niet meer aangeraakt door de kat.
ja die zijn uitverkocht, als je nu een kaartje wil gaat het 90 kostenquote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Kauai het volgende:
[..]
En terecht
[..]
Oh jeetje
Ik had een kaartje via ticketswap voor 30 geloof ik
Ik luister naar Hardstyle, Ariana Grande, het nieuwe album van Justin Bieber en Muse.quote:
Ticketswap in de gaten houden dusquote:Op zondag 22 november 2015 19:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja die zijn uitverkocht, als je nu een kaartje wil gaat het 90 kosten
Ze begraven hetquote:Op zondag 22 november 2015 19:03 schreef Etsu het volgende:
hele tuin vol met kattenstront bij ama thuis
Haha nee ze doet het ergens andersquote:Op zondag 22 november 2015 19:03 schreef Etsu het volgende:
hele tuin vol met kattenstront bij ama thuis
staat niks meer op, en 450 mensen die nog een kaartje zoekenquote:Op zondag 22 november 2015 19:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ticketswap in de gaten houden dus
Daar verkopen mensen hun kaartje
dat is echt fantastischquote:Op zondag 22 november 2015 19:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
staat niks meer op, en 450 mensen die nog een kaartje zoeken
waarom houtkorrels en niet gritquote:Op zondag 22 november 2015 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er ligt al maandenlang schone houtkorrels in
Zo fijn dat ie er maanden geen gebruik van hebt gemaaktquote:
dit jaquote:Op zondag 22 november 2015 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo fijn dat ie er maanden geen gebruik van hebt gemaakt
Ze doet het gewoon liever buiten nu.quote:Op zondag 22 november 2015 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo fijn dat ie er maanden geen gebruik van hebt gemaakt
maar hoe weet je wanneer Kuroi weer naar buiten/binnen wil? Of heb je een kattenluikje?quote:Op zondag 22 november 2015 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze doet het gewoon liever buiten nu.
De levenquote:
Jep, ze kan gewoon in en uitlopen. Daarom ook de muizen enz cadeau in huis.quote:Op zondag 22 november 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar hoe weet je wanneer Kuroi weer naar buiten/binnen wil? Of heb je een kattenluikje?
bah, blij dat ik Bella binnen houdquote:Op zondag 22 november 2015 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, ze kan gewoon in en uitlopen. Daarom ook de muizen enz cadeau in huis.
Dat is wel nicequote:Op zondag 22 november 2015 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
bah, blij dat ik Bella binnen houd
ik wil wel binnenkort een ingebouwde kattenbak hebben in de gang beneden. nu staat het maar loos ergens en ik wil dat niet
Die heb ik nu op.quote:
Ja, moet nog even uitzoeken hoe en watquote:Op zondag 22 november 2015 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel niceJa ik vind kattenbakken ook maar lelijk.
Beetje jammer is dat ja.quote:Op zondag 22 november 2015 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb opzich ook wel zin in een concert.
Helaas kunnen vrijwel al de artiesten waar ik naar luister niet meer aanwezig zijn bij concertverplichtingen.
Aahquote:Op zondag 22 november 2015 19:11 schreef Etsu het volgende:
Ze kwam vanmiddag bij me op de bank zitten trouwensToen ik aan mijn kwark wilde, was mevrouw beledigd en ging ze weer op de stoel zitten
Ik moet volgend jaar ook nog een dag naar reading.quote:Op zondag 22 november 2015 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat ja.
Ik ben sowieso niet genoeg een liefhebber om veel live te willen zien denk ik.
Als ze niet te bang is, ze heeft nog geen bezoek/vreemden gehad.quote:Op zondag 22 november 2015 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AahWel leuk om te lezen dat het helemaal goed is gekomen. Ik ga haar over 2 dagen wel zien
ik moet ook een katquote:Op zondag 22 november 2015 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, moet nog even uitzoeken hoe en watHeb beneden een schoenenkast staan die ik nooit gebruik. Mag weg wat mij betreft en dan netjes dichtmaken met kattenbak eronder zodat je het niet meer ziet.
Ze kwam vanmiddag bij me op de bank zitten trouwensToen ik aan mijn kwark wilde, was mevrouw beledigd en ging ze weer op de stoel zitten
ik ga er morgen een ophalenquote:Op zondag 22 november 2015 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
die in stadskanaal zijn echt heel erg lief
Weten ze dat nu al?quote:Op zondag 22 november 2015 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh dat was voor 2016, die was echt AFSCHUWELIJK.
Ik zie hetquote:Op zondag 22 november 2015 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh dat was voor 2015, die was echt AFSCHUWELIJK.
Ik ook.quote:Op zondag 22 november 2015 19:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zie het
Zou maar voor een paar artiesten gaan
nee dat doe jij alleenquote:Op zondag 22 november 2015 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel een kat die bij je interieur past he
Nooit op een festival geweest. M'n vrienden gingen wel eens naar Pinkpop maar wat een aids lijkt me dat zegquote:Op zondag 22 november 2015 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar elk festival is zo enorm uitgekauwd over het algemeen.
ik wilde al heel lang een kat en had op een vrijdag besloten dat ik zaterdag er een ging halenquote:
Beter dan een jaar zzeggen dat je een kat wilt en er nooit 1 nemen inderdaad. Als je er 1 wilt en je hebt geld om te verzorgen, gewoon halenquote:Op zondag 22 november 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wilde al heel lang een kat en had op een vrijdag besloten dat ik zaterdag er een ging halen
voila
geen spijt van.
Ik ben 1 keer op een meerdaags festival geweest.quote:Op zondag 22 november 2015 19:17 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nooit op een festival geweest. M'n vrienden gingen wel eens naar Pinkpop maar wat een aids lijkt me dat zeg
Ik heb geen favoriete bands.quote:Op zondag 22 november 2015 19:18 schreef McGrath het volgende:
Inso, wat is jouw favoriete band op het moment dan?
Ik had idd een jaar geleden samen met mn huisgenote in november besloten dat we samen een kat gingen halenquote:Op zondag 22 november 2015 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dan een jaar zzeggen dat je een kat wilt en er nooit 1 nemen inderdaad. Als je er 1 wilt en je hebt geld om te verzorgen, gewoon halen
Dat kamperen is dus waarom ik het niet zo zie zittenquote:Op zondag 22 november 2015 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Meerdaags festival lijkt mij echt top maar ik heb echt een grafhekel aan kamperen.
dat had ik de eerste 2 dagen ook wel, maar daarna boeide het me niet meer, iedereen is toch smeriger dan jij en je slaapt toch wel door de drank.quote:Op zondag 22 november 2015 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Meerdaags festival lijkt mij echt top maar ik heb echt een grafhekel aan kamperen.
Ik mag toch geen kat van de woningbouwquote:Op zondag 22 november 2015 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dan een jaar zzeggen dat je een kat wilt en er nooit 1 nemen inderdaad. Als je er 1 wilt en je hebt geld om te verzorgen, gewoon halen
Anders tweede katje erbij nemen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had idd een jaar geleden samen met mn huisgenote in november besloten dat we samen een kat gingen halen![]()
Ach, ik vraag me soms wel af of ze zich wel vermaakt en of ze niet eenzaam is.
Klopt. Maar was ook niet naar jou gericht?quote:Op zondag 22 november 2015 19:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik mag toch geen kat van de woningbouw
Zou ook beetje zielig zijn zo'n kleine ruimte
Dat laatste betwijfel ik want drink nog nauwelijks alcohol. Zal wel blowen maar dat zorgt er niet voor dat ik in een tent kan slapenquote:Op zondag 22 november 2015 19:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat had ik de eerste 2 dagen ook wel, maar daarna boeide het me niet meer, iedereen is toch smeriger dan jij en je slaapt toch wel door de drank.
ik had eerlijk gezegd juist minder last van een kater op sziget omdat ik door de warmte echt gigantisch veel water binnen kreeg en 's avonds pas echt ging zuipen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Een kater moeten bevechten tijdens kamperen is ook zo afschuwelijk.
Wacht maar tot er een keer diepe dierenarts op komenquote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Etsu het volgende:
en zoveel kost die kat nou niet eens. heb 2 weken geleden aangeschaft en in die 2 weken 0 euro kosten gemaakt.
oh dacht ikquote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar was ook niet naar jou gericht?
Ik mag ook geen kat helaas
Het gaat ook om de kosten als ze ziek wordt.quote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Etsu het volgende:
en zoveel kost die kat nou niet eens. heb 2 weken geleden aangeschaft en in die 2 weken 0 euro kosten gemaakt.
Dan zou je mij sowieso al niet zien op een festival.quote:
Dan is het wel minder ja.quote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik want drink nog nauwelijks alcohol. Zal wel blowen maar dat zorgt er niet voor dat ik in een tent kan slapen
bella is GEZONDquote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een keer diepe dierenarts op komen
Ze kan wel ziek worden hoor.quote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
bella is GEZOND
alleen is het zo'n kwijlerd
dat had ik 2 dagen, maar om dat 7 dagen te doen, nee dankje.quote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou je mij sowieso al niet zien op een festival.
Dat was het enige leuke, om 11 uur al kneiterzat zijn.
Dat komt wel tegen die tijd.quote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het gaat ook om de kosten als ze ziek wordt.
Daarom zou je mij liever dood mogen schieten dan 7 dagen op zon rotzooi te zijnquote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat had ik 2 dagen, maar om dat 7 dagen te doen, nee dankje.
dat betekent dat ze het niet naar dr zin heeftquote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
bella is GEZOND
alleen is het zo'n kwijlerd
wtf ze heeft hier de alle ruimte die ze heeftquote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat betekent dat ze het niet naar dr zin heeft
Maar dan is het natuurlijk onzin om te zeggen dat een kat niet veel kost omdat je 2 weken geen kosten heb gehad.quote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben ook gezond nu maar wil niet zeggen dat ik nooit ziek kan worden
quote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat betekent dat ze het niet naar dr zin heeft
als je een kat gaat halen uit het asiel, is t vanzelfsprekend dat het een gezonde kat is, anders geven ze je niet mee hoorquote:Op zondag 22 november 2015 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan is het natuurlijk onzin om te zeggen dat een kat niet veel kost omdat je 2 weken geen kosten heb gehad.
Mijn ouders hebben 3 katten (gehad), 1tje is nooit ziek geweest in 11 jaar, 1tje had een keertje nierstenen en moest een penisamputatie ondergaan in 13 jaar en de andere is pas 1 jaar oud en was kitten dus ander verhaalquote:Op zondag 22 november 2015 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gaat je echt tegenvallen over de jaren heen.
penisamputatie bah laat hem dan inslapenquote:Op zondag 22 november 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben 3 katten (gehad), 1tje is nooit ziek geweest in 11 jaar, 1tje had een keertje nierstenen en moest een penisamputatie ondergaan in 13 jaar en de andere is pas 1 jaar oud en was kitten dus ander verhaal
het kan wel hoor.
Mijn vorige kat was een binnenkat en moest op het laatst aan de dure medicatie door vocht achter zijn longen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:26 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat het ook een verschil is tussen buiten- en binnenkatten.
Gevalletje van mijn kat met penisamputatiequote:Op zondag 22 november 2015 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vorige kat was een binnenkat en moest op het laatst aan de dure medicatie door vocht achter zijn longen.
Ja maar nu noem je alleen maar uitzonderingen van jezelf op. Denk dat je met buitenkatten meer gevaar hebt met kosten inderdaadquote:Op zondag 22 november 2015 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vorige kat was een binnenkat en moest op het laatst aan de dure medicatie door vocht achter zijn longen.
wilden we nietquote:Op zondag 22 november 2015 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
penisamputatie bah laat hem dan inslapen
Niemand zegt dat het hoeft. Maar wel iets waar je rekening moet houden dat het kan gebeuren.quote:
Ja dat is ook zo. Laatst had Kuroi met andere kat gevochten, hele oor onder het bloed en een dikke snee. Maar dat ging wel weer over. Maar goed als ze wel flink in gevecht gaat dan kan het wel eens een DA bezoekje worden.quote:Op zondag 22 november 2015 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar nu noem je alleen maar uitzonderingen van jezelf op. Denk dat je met buitenkatten meer gevaar hebt met kosten inderdaad
Die je altijd af moet kunnen dekken.quote:Op zondag 22 november 2015 19:27 schreef Fok-it het volgende:
Ja maar nu noem je alleen maar uitzonderingen van jezelf op
hoezo? is alweer paar jaar geleden en van de week lag die zo lief en schattig op de bank te slapenquote:
Tuurlijkquote:Op zondag 22 november 2015 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die je altijd af moet kunnen dekken.
Of als ze iets verkeerds eet bijvquote:Op zondag 22 november 2015 19:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Laatst had Kuroi met andere kat gevochten, hele oor onder het bloed en een dikke snee. Maar dat ging wel weer over. Maar goed als ze wel flink in gevecht gaat dan kan het wel eens een DA bezoekje worden.
quote:Op zondag 22 november 2015 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Onze hond heeft al zoveel gekost daar wil ik niet eens aan denken.
volgens mortaxx had je hem in moeten laten slapenquote:Op zondag 22 november 2015 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Daar had je wel een tijdje van kunnen backpacken.
Gvd gvd.
Ik ben bang dat dat in 2016 wel zal gebeurenquote:Op zondag 22 november 2015 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
volgens mortaxx had je hem in moeten laten slapen
dat zeg ik niet maar soms is het wel beterquote:Op zondag 22 november 2015 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
volgens mortaxx had je hem in moeten laten slapen
hoezoquote:Op zondag 22 november 2015 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar soms is het wel beter
Nahwquote:Op zondag 22 november 2015 19:32 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil ook een hond maar dat kan niet want ik ben allergisch
hoezo heeft mijn kat met penisamputatie geen een fijn levenquote:Op zondag 22 november 2015 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze moeten erna wel nog een fijn leven kunnen hebben
hij kan geen meisjes meer plezierenquote:Op zondag 22 november 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo heeft mijn kat met penisamputatie geen een fijn leven
quote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij kan geen meisjes meer plezieren
ik ben altijd op m'n hoede met hondenquote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind honden op de een of andere manier wat eng doordat ze soms van die onverwachte bewegingen maken. Aka blaffen idk ik vind dat eng
Omgquote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij kan geen meisjes meer plezieren
Ken dan ook echt geen enkele moslim die een hond niet eng of kut vindquote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind honden op de een of andere manier wat eng doordat ze soms van die onverwachte bewegingen maken. Aka blaffen idk ik vind dat eng
Mijn hond heeft denk ik in die 4 jaar 2 keer geblaft.quote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Is haram.quote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken dan ook echt geen enkele moslim die een hond niet eng of kut vind
ik houd me daar niet echt mee bezigquote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
katten hebben wel kleine piemeltjes he
Mijn ouders. Mijn moeder had zelfs een herdershond toen ze nog in Turkije woonden en mijn pa een bulldogquote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind rustige honden wel liefquote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het toch niet :squote:
wel eens gezienquote:Op zondag 22 november 2015 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik houd me daar niet echt mee bezig
waarom jij wel, vraag ik me af
sowieso buiten op het erf als waakquote:Op zondag 22 november 2015 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn moeder had zelfs een herdershond toen ze nog in Turkije woonden en mijn pa een bulldog
Wat voor een ras is jouw hond eigenlijk?quote:Op zondag 22 november 2015 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn hond heeft denk ik in die 4 jaar 2 keer geblaft.
Golden retreiver x koningspoedel kruisingquote:Op zondag 22 november 2015 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat voor een ras is jouw hond eigenlijk?
Golden Retrievers/Labradorgoden.quote:Op zondag 22 november 2015 19:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind rustige honden wel lief
Maar die zie ik niet zo veel
Nee, maar mijn oom (woont op boerderij) had wel een pitbull als waakhond doordat een keer zijn koeien werden gestolen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso buiten op het erf als waak
Omg golden retriever pups zijn zo schattigquote:Op zondag 22 november 2015 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Golden retreiver x koningspoedel kruising
Haha de vriendin van mn broertje was zo bij mn oma in polen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ugh ik hoop echt niet dat ov ontregeld gaat raken doordat het een beetje gaat sneeuwenquote:Op zondag 22 november 2015 19:38 schreef Amarantha het volgende:
Sneeuw. Brrr. Ik ga even klagen dat ik de lente en zomer mis. Dus bij deze.
quote:Op zondag 22 november 2015 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha de vriendin van mn broertje was zo bij mn oma in polen.
Was echt VIESBANG voor hond van mn oma.
Echt grappig.
Oh god die vind ik ook engquote:Op zondag 22 november 2015 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
mn oma heeft dan ook een ROTTWEILERGOD.
quote:Op zondag 22 november 2015 19:42 schreef pinman het volgende:
Wij hadden vroeger een Mechelse herder en twee katten voordat mijn vader en moeder erachter kwamen dat ik allergisch was voor honden en katten. Toen moesten ze weg![]()
Ik weet nog toen we ''Roodkapje'' gingen spelen met die hondToen was ik echt heel jong. 3 of 4 jaar of zo. Die hond was die wolf, ik weet niet meer wat mijn vader en moeder waren. Maar ik was. Ja. Roodkapje
![]()
![]()
Jij als Roodkapjequote:Op zondag 22 november 2015 19:42 schreef pinman het volgende:
Wij hadden vroeger een Mechelse herder en twee katten voordat mijn vader en moeder erachter kwamen dat ik allergisch was voor honden en katten. Toen moesten ze weg![]()
Ik weet nog toen we ''Roodkapje'' gingen spelen met die hondToen was ik echt heel jong. 3 of 4 jaar of zo. Die hond was die wolf, ik weet niet meer wat mijn vader en moeder waren. Maar ik was. Ja. Roodkapje
![]()
![]()
En jij was hetero zei je?quote:Op zondag 22 november 2015 19:42 schreef pinman het volgende:
![]()
![]()
Ook nooit bang voor geweest. Terwijl we thuis geen huisdieren of iets haddenquote:Op zondag 22 november 2015 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kanme daar zo weinig bij voorstellen
Maar ik heb dan ook m`n hele leven honden gehad
ik 4 konijnen, 1 papegaai, 1 hond en 4 kattenquote:Op zondag 22 november 2015 19:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb tot nu toe duiven, konijnen, hamster en parkieten gehad. En een kikker
Hier lopen nu kippen rond in de tuinquote:Op zondag 22 november 2015 19:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb tot nu toe duiven, konijnen, hamster en parkieten gehad. En een kikker
Oh ik haat papegaaien, ze blèren altijd door een gesprek heenquote:Op zondag 22 november 2015 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik 4 konijnen, 1 papegaai, 1 hond en 4 katten
Wij wilden ook kippen maarja, uitstelgedrag. Elke dag verse eitjes.quote:Op zondag 22 november 2015 19:47 schreef pinman het volgende:
[..]
Hier lopen nu kippen rond in de tuin
Die eitjes zijn echt lekkerquote:Op zondag 22 november 2015 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wij wilden ook kippen maarja, uitstelgedrag. Elke dag verse eitjes.
haha, mijne was maar een kleintje hoor. ze (of hij, we wisten niet wat het was) kon 20 jaar worden, maar is 1 jaar geworden omdat ze ziek werd en stronteigenwijs was met antibiotica inslikken en 1 nacht later viel ze van d'r stokje neerquote:Op zondag 22 november 2015 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ik haat papegaaien, ze blèren altijd door een gesprek heen
Het stinkt daar nu zekerquote:Op zondag 22 november 2015 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
En een salamander, tot mijn vriendin hem kwijt raakte in haar kamer.
Hahahaha eigenwijsquote:Op zondag 22 november 2015 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
haha, mijne was maar een kleintje hoor. ze (of hij, we wisten niet wat het was) kon 20 jaar worden, maar is 1 jaar geworden omdat ze ziek werd en stronteigenwijs was met antibiotica inslikken en 1 nacht later viel ze van d'r stokje neer
tja, dan houdt t op he
quote:Op zondag 22 november 2015 19:42 schreef pinman het volgende:
![]()
![]()
Ik was toen iets van 9, ook klein tochquote:Op zondag 22 november 2015 19:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik nog een hele kleine Ama was.
4quote:
zonder dat ze met elkaar gingen paren?quote:Op zondag 22 november 2015 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was toen iets van 9, ook klein toch
[..]
4
quote:Op zondag 22 november 2015 19:58 schreef McGrath het volgende:
ik heb ooit een konijn gehad, hij was heel lekker.
Heb je ooit fazant gegeten? mijn opa had er ooit één geschoten en die kwam met kerst op ons bord, ik beet toen op een kogeltje.quote:
Nope. Is dat lekker?quote:Op zondag 22 november 2015 20:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je ooit fazant gegeten? mijn opa had er ooit één geschoten en die kwam met kerst op ons bord, ik beet toen op een kogeltje.
geen lammetjes? of kalkoenen?quote:Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef supersof het volgende:
ik eet alleen koeien, kippen en vissen
waar smaakt 't naar?quote:Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jahoor! ze hebben het tegenwoordig bij de appie ook
nopequote:
ja heel soms salamiquote:
wil je dat we een smerige opmerking gaan maken over smurrie door je keel?quote:Op zondag 22 november 2015 20:03 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie ooit oesters geprobeerd?
Ik wel, eens maar nooit weerZo'n smerige gezouten smurrie door je keel, bah.
Nee, alleen mosselen. Heel viesquote:Op zondag 22 november 2015 20:03 schreef Etsu het volgende:
oesters vind ik niets. Mosselen ook nietquote:Op zondag 22 november 2015 20:03 schreef Etsu het volgende:
het mag.quote:Op zondag 22 november 2015 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je dat we een smerige opmerking gaan maken over smurrie door je keel?
Mosselen vind ik heerlijk. Oesters niet, want het is gewoon zo zout.quote:
gamba's zijn ook lekker iddquote:Op zondag 22 november 2015 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oesters vind ik niets. Mosselen ook niet
Gamba's daarentegen
elan sherlockt niet volgens mijquote:Op zondag 22 november 2015 20:05 schreef Etsu het volgende:
mn stiefvader kan heel goed mosselen klaarmaken
maar eens vragen of die t wil doen als ik weer kom in rotterdam
elan mag komen
sherlock elan sherlock elan joehoe
Rijstquote:Op zondag 22 november 2015 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat lust jij überhaupt wel
behalve pringless
ik lust tot nu toe al het vlees wel al heb ik nog nooit 'bijzondere' dingen als kangaroo of krokodil gegetenquote:
Wat eet je dan savonds?quote:
en ceviche?quote:Op zondag 22 november 2015 20:12 schreef Kauai het volgende:
Ik lust veel, behalve gamba's wat ik zo kan opnoemen dan. Gehakt vind ik ook minder lekker maar eet het wel
Ik lust ook veel soorten vlees wel. Maar kip en vis vind ik wel het chillste door gerechten heen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik lust tot nu toe al het vlees wel al heb ik nog nooit 'bijzondere' dingen als kangaroo of krokodil gegeten
Broccoli etcquote:Op zondag 22 november 2015 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat eet je dan savonds?
Ook geen groenten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |