Eens checken.quote:Op zondag 22 november 2015 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lees laatste 20 reacties van dat topic in lif
Oneens. Coldplay heeft echt een paar briljante nummersquote:Op zondag 22 november 2015 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Muse stel ik een beetje gelijk aan Coldplay.
Afschuwelijk overschatte kutmuziek.
Ik vind het ook niet kunnen.quote:Op zondag 22 november 2015 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom scheld je Kauai uit? Ik en Opso vinden dit niet acceptabel.
quote:Op zondag 22 november 2015 18:58 schreef Fok-it het volgende:
Coldplay heeft echt een paar briljante nummers
Oh nee ik vind coldplay nietsquote:Op zondag 22 november 2015 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Muse stel ik een beetje gelijk aan Coldplay.
Afschuwelijk overschatte kutmuziek.
oh dat doen kauai en ik continu tegen elkaar op whatsappquote:Op zondag 22 november 2015 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom scheld je Kauai uit? Ik en Opso vinden dit niet acceptabel.
Totaal niets briljants aan in het algemeen.quote:Op zondag 22 november 2015 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oneens. Coldplay heeft echt een paar briljante nummers
quote:Op zondag 22 november 2015 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh dat doen kauai en ik continu tegen elkaar op whatsapp
is onze manier van lief doen
Ik denk stiekem dat ze je niet zo aardig vindtquote:Op zondag 22 november 2015 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh dat doen kauai en ik continu tegen elkaar op whatsapp
is onze manier van lief doen
kwai is een teer meisjequote:Op zondag 22 november 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
als Elan mij uitscheldt, hoor je niemand er wat over
niemand vindt jou aardig homovaquote:Op zondag 22 november 2015 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat ze je niet zo aardig vindt
Dat klopt, maar ik ben me er tenminste van bewustquote:
quote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ben me er tenminste van bewust
okquote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ben me er tenminste van bewust
Nope. Maar tegenwoordig doet ze alle behoeftes buitenquote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey lekkerding
graaft Kuroi ook alle grit uit haar bak?
Muse een hipsterbandje ja?quote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Fylax luistert alleen naar Ariana Grande en Justin Bieber en nu opeens op een hipsterbandje als Muse geilen..
Uhu. Tuurljk Fylax
Muse hipster?quote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Fylax luistert alleen naar Ariana Grande en Justin Bieber en nu opeens op een hipsterbandje als Muse geilen..
Uhu. Tuurljk Fylax
Porter Robinsonquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
VA vind een band goed.
Dan zal het wel niet best zijn.
Net zoals dat hele rare ventje waar ie met sof heen ging.
Porterquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
VA vind een band goed.
Net zoals dat hele rare ventje waar ie met sof heen ging.
quote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh ja jij gaat er heenik ben jelly
Ja ja, waarom gaan jullie nietquote:
Begin je weer met je aannames ja?quote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Uhu. Tuurljk Fylax
Wat was dat slecht zegquote:
oh dat scheeltquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Maar tegenwoordig doet ze alle behoeftes buiten
Tame Impala is wel fijn.quote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
VA vind een band goed.
omdat ik bang ben je tegen te komenquote:
Waarom open je geen topic in lif over de voordelen van warm water. Goede oefening voor je boekquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
was aan het drinken toen ik deze post las
Ach, het is wel een beetje leuk gevonden worden als je zegt dat Muse zo geweldig is.quote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Muse hipster?
Grootste mainstream zooi ooit.
lolquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Moet haar kattenbak nodig eens afstoffen(en nee dit overdrijf ik niet)
Wat luister je nog meer dan?quote:
Muse is al jaren populair hoor.quote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Fok-it het volgende:
Ach, het is wel een beetje leuk gevonden worden als je zegt dat Muse zo geweldig is.
En terechtquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdat ik bang ben je tegen te komen
Oh jeetjequote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat ik net zie dat ik dan 90 euro mag betalen exclusief servicekosten
Nooit meer want de kattenbak is al 4 maanden minstens niet meer aangeraakt door de kat.quote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
lol
hoevaak maak je het pw schoon dan?
Ik wacht nog op het moment dat iemand anoniem hulpdiensten voor mij inschakeltquote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom open je geen topic in lif over de voordelen van warm water. Goede oefening voor je boek
Hij luistert al best lang naar Muse hoorquote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Uhu. Tuurljk Fylax
quote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit meer want de kattenbak is al 4 maanden minstens niet meer aangeraakt door de kat.
ja die zijn uitverkocht, als je nu een kaartje wil gaat het 90 kostenquote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Kauai het volgende:
[..]
En terecht
[..]
Oh jeetje
Ik had een kaartje via ticketswap voor 30 geloof ik
Ik luister naar Hardstyle, Ariana Grande, het nieuwe album van Justin Bieber en Muse.quote:
Ticketswap in de gaten houden dusquote:Op zondag 22 november 2015 19:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja die zijn uitverkocht, als je nu een kaartje wil gaat het 90 kosten
Ze begraven hetquote:Op zondag 22 november 2015 19:03 schreef Etsu het volgende:
hele tuin vol met kattenstront bij ama thuis
Haha nee ze doet het ergens andersquote:Op zondag 22 november 2015 19:03 schreef Etsu het volgende:
hele tuin vol met kattenstront bij ama thuis
staat niks meer op, en 450 mensen die nog een kaartje zoekenquote:Op zondag 22 november 2015 19:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ticketswap in de gaten houden dus
Daar verkopen mensen hun kaartje
dat is echt fantastischquote:Op zondag 22 november 2015 19:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
staat niks meer op, en 450 mensen die nog een kaartje zoeken
waarom houtkorrels en niet gritquote:Op zondag 22 november 2015 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er ligt al maandenlang schone houtkorrels in
Zo fijn dat ie er maanden geen gebruik van hebt gemaaktquote:
dit jaquote:Op zondag 22 november 2015 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo fijn dat ie er maanden geen gebruik van hebt gemaakt
Ze doet het gewoon liever buiten nu.quote:Op zondag 22 november 2015 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo fijn dat ie er maanden geen gebruik van hebt gemaakt
maar hoe weet je wanneer Kuroi weer naar buiten/binnen wil? Of heb je een kattenluikje?quote:Op zondag 22 november 2015 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze doet het gewoon liever buiten nu.
De levenquote:
Jep, ze kan gewoon in en uitlopen. Daarom ook de muizen enz cadeau in huis.quote:Op zondag 22 november 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar hoe weet je wanneer Kuroi weer naar buiten/binnen wil? Of heb je een kattenluikje?
bah, blij dat ik Bella binnen houdquote:Op zondag 22 november 2015 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, ze kan gewoon in en uitlopen. Daarom ook de muizen enz cadeau in huis.
Dat is wel nicequote:Op zondag 22 november 2015 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
bah, blij dat ik Bella binnen houd
ik wil wel binnenkort een ingebouwde kattenbak hebben in de gang beneden. nu staat het maar loos ergens en ik wil dat niet
Die heb ik nu op.quote:
Ja, moet nog even uitzoeken hoe en watquote:Op zondag 22 november 2015 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel niceJa ik vind kattenbakken ook maar lelijk.
Beetje jammer is dat ja.quote:Op zondag 22 november 2015 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb opzich ook wel zin in een concert.
Helaas kunnen vrijwel al de artiesten waar ik naar luister niet meer aanwezig zijn bij concertverplichtingen.
Aahquote:Op zondag 22 november 2015 19:11 schreef Etsu het volgende:
Ze kwam vanmiddag bij me op de bank zitten trouwensToen ik aan mijn kwark wilde, was mevrouw beledigd en ging ze weer op de stoel zitten
Ik moet volgend jaar ook nog een dag naar reading.quote:Op zondag 22 november 2015 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat ja.
Ik ben sowieso niet genoeg een liefhebber om veel live te willen zien denk ik.
Als ze niet te bang is, ze heeft nog geen bezoek/vreemden gehad.quote:Op zondag 22 november 2015 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AahWel leuk om te lezen dat het helemaal goed is gekomen. Ik ga haar over 2 dagen wel zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |