Ach, het is wel een beetje leuk gevonden worden als je zegt dat Muse zo geweldig is.quote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Muse hipster?
Grootste mainstream zooi ooit.
lolquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Moet haar kattenbak nodig eens afstoffen(en nee dit overdrijf ik niet)
Wat luister je nog meer dan?quote:
Muse is al jaren populair hoor.quote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Fok-it het volgende:
Ach, het is wel een beetje leuk gevonden worden als je zegt dat Muse zo geweldig is.
En terechtquote:Op zondag 22 november 2015 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdat ik bang ben je tegen te komen
Oh jeetjequote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat ik net zie dat ik dan 90 euro mag betalen exclusief servicekosten
Nooit meer want de kattenbak is al 4 maanden minstens niet meer aangeraakt door de kat.quote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
lol
hoevaak maak je het pw schoon dan?
Ik wacht nog op het moment dat iemand anoniem hulpdiensten voor mij inschakeltquote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom open je geen topic in lif over de voordelen van warm water. Goede oefening voor je boek
Hij luistert al best lang naar Muse hoorquote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Fylax luistert alleen naar Ariana Grande en Justin Bieber en nu opeens op een hipsterbandje als Muse geilen..
Uhu. Tuurljk Fylax
quote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit meer want de kattenbak is al 4 maanden minstens niet meer aangeraakt door de kat.
ja die zijn uitverkocht, als je nu een kaartje wil gaat het 90 kostenquote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Kauai het volgende:
[..]
En terecht
[..]
Oh jeetje
Ik had een kaartje via ticketswap voor 30 geloof ik
Ik luister naar Hardstyle, Ariana Grande, het nieuwe album van Justin Bieber en Muse.quote:
Ticketswap in de gaten houden dusquote:Op zondag 22 november 2015 19:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja die zijn uitverkocht, als je nu een kaartje wil gaat het 90 kosten
Ze begraven hetquote:Op zondag 22 november 2015 19:03 schreef Etsu het volgende:
hele tuin vol met kattenstront bij ama thuis
Haha nee ze doet het ergens andersquote:Op zondag 22 november 2015 19:03 schreef Etsu het volgende:
hele tuin vol met kattenstront bij ama thuis
staat niks meer op, en 450 mensen die nog een kaartje zoekenquote:Op zondag 22 november 2015 19:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ticketswap in de gaten houden dus
Daar verkopen mensen hun kaartje
dat is echt fantastischquote:Op zondag 22 november 2015 19:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
staat niks meer op, en 450 mensen die nog een kaartje zoeken
waarom houtkorrels en niet gritquote:Op zondag 22 november 2015 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er ligt al maandenlang schone houtkorrels in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |