Zo fijn dat ie er maanden geen gebruik van hebt gemaaktquote:
dit jaquote:Op zondag 22 november 2015 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo fijn dat ie er maanden geen gebruik van hebt gemaakt
Ze doet het gewoon liever buiten nu.quote:Op zondag 22 november 2015 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo fijn dat ie er maanden geen gebruik van hebt gemaakt
maar hoe weet je wanneer Kuroi weer naar buiten/binnen wil? Of heb je een kattenluikje?quote:Op zondag 22 november 2015 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze doet het gewoon liever buiten nu.
De levenquote:
Jep, ze kan gewoon in en uitlopen. Daarom ook de muizen enz cadeau in huis.quote:Op zondag 22 november 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar hoe weet je wanneer Kuroi weer naar buiten/binnen wil? Of heb je een kattenluikje?
bah, blij dat ik Bella binnen houdquote:Op zondag 22 november 2015 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, ze kan gewoon in en uitlopen. Daarom ook de muizen enz cadeau in huis.
Dat is wel nicequote:Op zondag 22 november 2015 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
bah, blij dat ik Bella binnen houd
ik wil wel binnenkort een ingebouwde kattenbak hebben in de gang beneden. nu staat het maar loos ergens en ik wil dat niet
Die heb ik nu op.quote:
Ja, moet nog even uitzoeken hoe en watquote:Op zondag 22 november 2015 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel niceJa ik vind kattenbakken ook maar lelijk.
Beetje jammer is dat ja.quote:Op zondag 22 november 2015 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb opzich ook wel zin in een concert.
Helaas kunnen vrijwel al de artiesten waar ik naar luister niet meer aanwezig zijn bij concertverplichtingen.
Aahquote:Op zondag 22 november 2015 19:11 schreef Etsu het volgende:
Ze kwam vanmiddag bij me op de bank zitten trouwensToen ik aan mijn kwark wilde, was mevrouw beledigd en ging ze weer op de stoel zitten
Ik moet volgend jaar ook nog een dag naar reading.quote:Op zondag 22 november 2015 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat ja.
Ik ben sowieso niet genoeg een liefhebber om veel live te willen zien denk ik.
Als ze niet te bang is, ze heeft nog geen bezoek/vreemden gehad.quote:Op zondag 22 november 2015 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AahWel leuk om te lezen dat het helemaal goed is gekomen. Ik ga haar over 2 dagen wel zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |