quote:Op zondag 22 november 2015 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Onze hond heeft al zoveel gekost daar wil ik niet eens aan denken.
volgens mortaxx had je hem in moeten laten slapenquote:Op zondag 22 november 2015 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Daar had je wel een tijdje van kunnen backpacken.
Gvd gvd.
Ik ben bang dat dat in 2016 wel zal gebeurenquote:Op zondag 22 november 2015 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
volgens mortaxx had je hem in moeten laten slapen
dat zeg ik niet maar soms is het wel beterquote:Op zondag 22 november 2015 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
volgens mortaxx had je hem in moeten laten slapen
hoezoquote:Op zondag 22 november 2015 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar soms is het wel beter
Nahwquote:Op zondag 22 november 2015 19:32 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil ook een hond maar dat kan niet want ik ben allergisch
hoezo heeft mijn kat met penisamputatie geen een fijn levenquote:Op zondag 22 november 2015 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze moeten erna wel nog een fijn leven kunnen hebben
hij kan geen meisjes meer plezierenquote:Op zondag 22 november 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo heeft mijn kat met penisamputatie geen een fijn leven
quote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij kan geen meisjes meer plezieren
ik ben altijd op m'n hoede met hondenquote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind honden op de een of andere manier wat eng doordat ze soms van die onverwachte bewegingen maken. Aka blaffen idk ik vind dat eng
Omgquote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij kan geen meisjes meer plezieren
Ken dan ook echt geen enkele moslim die een hond niet eng of kut vindquote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind honden op de een of andere manier wat eng doordat ze soms van die onverwachte bewegingen maken. Aka blaffen idk ik vind dat eng
Mijn hond heeft denk ik in die 4 jaar 2 keer geblaft.quote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Is haram.quote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken dan ook echt geen enkele moslim die een hond niet eng of kut vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |