Ik had idd een jaar geleden samen met mn huisgenote in november besloten dat we samen een kat gingen halenquote:Op zondag 22 november 2015 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dan een jaar zzeggen dat je een kat wilt en er nooit 1 nemen inderdaad. Als je er 1 wilt en je hebt geld om te verzorgen, gewoon halen
Dat kamperen is dus waarom ik het niet zo zie zittenquote:Op zondag 22 november 2015 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Meerdaags festival lijkt mij echt top maar ik heb echt een grafhekel aan kamperen.
dat had ik de eerste 2 dagen ook wel, maar daarna boeide het me niet meer, iedereen is toch smeriger dan jij en je slaapt toch wel door de drank.quote:Op zondag 22 november 2015 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Meerdaags festival lijkt mij echt top maar ik heb echt een grafhekel aan kamperen.
Ik mag toch geen kat van de woningbouwquote:Op zondag 22 november 2015 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dan een jaar zzeggen dat je een kat wilt en er nooit 1 nemen inderdaad. Als je er 1 wilt en je hebt geld om te verzorgen, gewoon halen
Anders tweede katje erbij nemen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had idd een jaar geleden samen met mn huisgenote in november besloten dat we samen een kat gingen halen![]()
Ach, ik vraag me soms wel af of ze zich wel vermaakt en of ze niet eenzaam is.
Klopt. Maar was ook niet naar jou gericht?quote:Op zondag 22 november 2015 19:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik mag toch geen kat van de woningbouw
Zou ook beetje zielig zijn zo'n kleine ruimte
Dat laatste betwijfel ik want drink nog nauwelijks alcohol. Zal wel blowen maar dat zorgt er niet voor dat ik in een tent kan slapenquote:Op zondag 22 november 2015 19:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat had ik de eerste 2 dagen ook wel, maar daarna boeide het me niet meer, iedereen is toch smeriger dan jij en je slaapt toch wel door de drank.
ik had eerlijk gezegd juist minder last van een kater op sziget omdat ik door de warmte echt gigantisch veel water binnen kreeg en 's avonds pas echt ging zuipen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Een kater moeten bevechten tijdens kamperen is ook zo afschuwelijk.
Wacht maar tot er een keer diepe dierenarts op komenquote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Etsu het volgende:
en zoveel kost die kat nou niet eens. heb 2 weken geleden aangeschaft en in die 2 weken 0 euro kosten gemaakt.
oh dacht ikquote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar was ook niet naar jou gericht?
Ik mag ook geen kat helaas
Het gaat ook om de kosten als ze ziek wordt.quote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Etsu het volgende:
en zoveel kost die kat nou niet eens. heb 2 weken geleden aangeschaft en in die 2 weken 0 euro kosten gemaakt.
Dan zou je mij sowieso al niet zien op een festival.quote:
Dan is het wel minder ja.quote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik want drink nog nauwelijks alcohol. Zal wel blowen maar dat zorgt er niet voor dat ik in een tent kan slapen
bella is GEZONDquote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een keer diepe dierenarts op komen
Ze kan wel ziek worden hoor.quote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
bella is GEZOND
alleen is het zo'n kwijlerd
dat had ik 2 dagen, maar om dat 7 dagen te doen, nee dankje.quote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou je mij sowieso al niet zien op een festival.
Dat was het enige leuke, om 11 uur al kneiterzat zijn.
Dat komt wel tegen die tijd.quote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het gaat ook om de kosten als ze ziek wordt.
Daarom zou je mij liever dood mogen schieten dan 7 dagen op zon rotzooi te zijnquote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat had ik 2 dagen, maar om dat 7 dagen te doen, nee dankje.
dat betekent dat ze het niet naar dr zin heeftquote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
bella is GEZOND
alleen is het zo'n kwijlerd
wtf ze heeft hier de alle ruimte die ze heeftquote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat betekent dat ze het niet naar dr zin heeft
Maar dan is het natuurlijk onzin om te zeggen dat een kat niet veel kost omdat je 2 weken geen kosten heb gehad.quote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben ook gezond nu maar wil niet zeggen dat ik nooit ziek kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |