ik moet ook een katquote:Op zondag 22 november 2015 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, moet nog even uitzoeken hoe en watHeb beneden een schoenenkast staan die ik nooit gebruik. Mag weg wat mij betreft en dan netjes dichtmaken met kattenbak eronder zodat je het niet meer ziet.
Ze kwam vanmiddag bij me op de bank zitten trouwensToen ik aan mijn kwark wilde, was mevrouw beledigd en ging ze weer op de stoel zitten
ik ga er morgen een ophalenquote:Op zondag 22 november 2015 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
die in stadskanaal zijn echt heel erg lief
Weten ze dat nu al?quote:Op zondag 22 november 2015 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh dat was voor 2016, die was echt AFSCHUWELIJK.
Ik zie hetquote:Op zondag 22 november 2015 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh dat was voor 2015, die was echt AFSCHUWELIJK.
Ik ook.quote:Op zondag 22 november 2015 19:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zie het
Zou maar voor een paar artiesten gaan
nee dat doe jij alleenquote:Op zondag 22 november 2015 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel een kat die bij je interieur past he
Nooit op een festival geweest. M'n vrienden gingen wel eens naar Pinkpop maar wat een aids lijkt me dat zegquote:Op zondag 22 november 2015 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar elk festival is zo enorm uitgekauwd over het algemeen.
ik wilde al heel lang een kat en had op een vrijdag besloten dat ik zaterdag er een ging halenquote:
Beter dan een jaar zzeggen dat je een kat wilt en er nooit 1 nemen inderdaad. Als je er 1 wilt en je hebt geld om te verzorgen, gewoon halenquote:Op zondag 22 november 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wilde al heel lang een kat en had op een vrijdag besloten dat ik zaterdag er een ging halen
voila
geen spijt van.
Ik ben 1 keer op een meerdaags festival geweest.quote:Op zondag 22 november 2015 19:17 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nooit op een festival geweest. M'n vrienden gingen wel eens naar Pinkpop maar wat een aids lijkt me dat zeg
Ik heb geen favoriete bands.quote:Op zondag 22 november 2015 19:18 schreef McGrath het volgende:
Inso, wat is jouw favoriete band op het moment dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |