ik moet ook een katquote:Op zondag 22 november 2015 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, moet nog even uitzoeken hoe en watHeb beneden een schoenenkast staan die ik nooit gebruik. Mag weg wat mij betreft en dan netjes dichtmaken met kattenbak eronder zodat je het niet meer ziet.
Ze kwam vanmiddag bij me op de bank zitten trouwensToen ik aan mijn kwark wilde, was mevrouw beledigd en ging ze weer op de stoel zitten
ik ga er morgen een ophalenquote:Op zondag 22 november 2015 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
die in stadskanaal zijn echt heel erg lief
Weten ze dat nu al?quote:Op zondag 22 november 2015 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh dat was voor 2016, die was echt AFSCHUWELIJK.
Ik zie hetquote:Op zondag 22 november 2015 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh dat was voor 2015, die was echt AFSCHUWELIJK.
Ik ook.quote:Op zondag 22 november 2015 19:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zie het
Zou maar voor een paar artiesten gaan
nee dat doe jij alleenquote:Op zondag 22 november 2015 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel een kat die bij je interieur past he
Nooit op een festival geweest. M'n vrienden gingen wel eens naar Pinkpop maar wat een aids lijkt me dat zegquote:Op zondag 22 november 2015 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar elk festival is zo enorm uitgekauwd over het algemeen.
ik wilde al heel lang een kat en had op een vrijdag besloten dat ik zaterdag er een ging halenquote:
Beter dan een jaar zzeggen dat je een kat wilt en er nooit 1 nemen inderdaad. Als je er 1 wilt en je hebt geld om te verzorgen, gewoon halenquote:Op zondag 22 november 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wilde al heel lang een kat en had op een vrijdag besloten dat ik zaterdag er een ging halen
voila
geen spijt van.
Ik ben 1 keer op een meerdaags festival geweest.quote:Op zondag 22 november 2015 19:17 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nooit op een festival geweest. M'n vrienden gingen wel eens naar Pinkpop maar wat een aids lijkt me dat zeg
Ik heb geen favoriete bands.quote:Op zondag 22 november 2015 19:18 schreef McGrath het volgende:
Inso, wat is jouw favoriete band op het moment dan?
Ik had idd een jaar geleden samen met mn huisgenote in november besloten dat we samen een kat gingen halenquote:Op zondag 22 november 2015 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dan een jaar zzeggen dat je een kat wilt en er nooit 1 nemen inderdaad. Als je er 1 wilt en je hebt geld om te verzorgen, gewoon halen
Dat kamperen is dus waarom ik het niet zo zie zittenquote:Op zondag 22 november 2015 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Meerdaags festival lijkt mij echt top maar ik heb echt een grafhekel aan kamperen.
dat had ik de eerste 2 dagen ook wel, maar daarna boeide het me niet meer, iedereen is toch smeriger dan jij en je slaapt toch wel door de drank.quote:Op zondag 22 november 2015 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Meerdaags festival lijkt mij echt top maar ik heb echt een grafhekel aan kamperen.
Ik mag toch geen kat van de woningbouwquote:Op zondag 22 november 2015 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dan een jaar zzeggen dat je een kat wilt en er nooit 1 nemen inderdaad. Als je er 1 wilt en je hebt geld om te verzorgen, gewoon halen
Anders tweede katje erbij nemen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had idd een jaar geleden samen met mn huisgenote in november besloten dat we samen een kat gingen halen![]()
Ach, ik vraag me soms wel af of ze zich wel vermaakt en of ze niet eenzaam is.
Klopt. Maar was ook niet naar jou gericht?quote:Op zondag 22 november 2015 19:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik mag toch geen kat van de woningbouw
Zou ook beetje zielig zijn zo'n kleine ruimte
Dat laatste betwijfel ik want drink nog nauwelijks alcohol. Zal wel blowen maar dat zorgt er niet voor dat ik in een tent kan slapenquote:Op zondag 22 november 2015 19:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat had ik de eerste 2 dagen ook wel, maar daarna boeide het me niet meer, iedereen is toch smeriger dan jij en je slaapt toch wel door de drank.
ik had eerlijk gezegd juist minder last van een kater op sziget omdat ik door de warmte echt gigantisch veel water binnen kreeg en 's avonds pas echt ging zuipen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Een kater moeten bevechten tijdens kamperen is ook zo afschuwelijk.
Wacht maar tot er een keer diepe dierenarts op komenquote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Etsu het volgende:
en zoveel kost die kat nou niet eens. heb 2 weken geleden aangeschaft en in die 2 weken 0 euro kosten gemaakt.
oh dacht ikquote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar was ook niet naar jou gericht?
Ik mag ook geen kat helaas
Het gaat ook om de kosten als ze ziek wordt.quote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Etsu het volgende:
en zoveel kost die kat nou niet eens. heb 2 weken geleden aangeschaft en in die 2 weken 0 euro kosten gemaakt.
Dan zou je mij sowieso al niet zien op een festival.quote:
Dan is het wel minder ja.quote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik want drink nog nauwelijks alcohol. Zal wel blowen maar dat zorgt er niet voor dat ik in een tent kan slapen
bella is GEZONDquote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een keer diepe dierenarts op komen
Ze kan wel ziek worden hoor.quote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
bella is GEZOND
alleen is het zo'n kwijlerd
dat had ik 2 dagen, maar om dat 7 dagen te doen, nee dankje.quote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou je mij sowieso al niet zien op een festival.
Dat was het enige leuke, om 11 uur al kneiterzat zijn.
Dat komt wel tegen die tijd.quote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het gaat ook om de kosten als ze ziek wordt.
Daarom zou je mij liever dood mogen schieten dan 7 dagen op zon rotzooi te zijnquote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat had ik 2 dagen, maar om dat 7 dagen te doen, nee dankje.
dat betekent dat ze het niet naar dr zin heeftquote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
bella is GEZOND
alleen is het zo'n kwijlerd
wtf ze heeft hier de alle ruimte die ze heeftquote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat betekent dat ze het niet naar dr zin heeft
Maar dan is het natuurlijk onzin om te zeggen dat een kat niet veel kost omdat je 2 weken geen kosten heb gehad.quote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben ook gezond nu maar wil niet zeggen dat ik nooit ziek kan worden
quote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat betekent dat ze het niet naar dr zin heeft
als je een kat gaat halen uit het asiel, is t vanzelfsprekend dat het een gezonde kat is, anders geven ze je niet mee hoorquote:Op zondag 22 november 2015 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan is het natuurlijk onzin om te zeggen dat een kat niet veel kost omdat je 2 weken geen kosten heb gehad.
Mijn ouders hebben 3 katten (gehad), 1tje is nooit ziek geweest in 11 jaar, 1tje had een keertje nierstenen en moest een penisamputatie ondergaan in 13 jaar en de andere is pas 1 jaar oud en was kitten dus ander verhaalquote:Op zondag 22 november 2015 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gaat je echt tegenvallen over de jaren heen.
penisamputatie bah laat hem dan inslapenquote:Op zondag 22 november 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben 3 katten (gehad), 1tje is nooit ziek geweest in 11 jaar, 1tje had een keertje nierstenen en moest een penisamputatie ondergaan in 13 jaar en de andere is pas 1 jaar oud en was kitten dus ander verhaal
het kan wel hoor.
Mijn vorige kat was een binnenkat en moest op het laatst aan de dure medicatie door vocht achter zijn longen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:26 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat het ook een verschil is tussen buiten- en binnenkatten.
Gevalletje van mijn kat met penisamputatiequote:Op zondag 22 november 2015 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vorige kat was een binnenkat en moest op het laatst aan de dure medicatie door vocht achter zijn longen.
Ja maar nu noem je alleen maar uitzonderingen van jezelf op. Denk dat je met buitenkatten meer gevaar hebt met kosten inderdaadquote:Op zondag 22 november 2015 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vorige kat was een binnenkat en moest op het laatst aan de dure medicatie door vocht achter zijn longen.
wilden we nietquote:Op zondag 22 november 2015 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
penisamputatie bah laat hem dan inslapen
Niemand zegt dat het hoeft. Maar wel iets waar je rekening moet houden dat het kan gebeuren.quote:
Ja dat is ook zo. Laatst had Kuroi met andere kat gevochten, hele oor onder het bloed en een dikke snee. Maar dat ging wel weer over. Maar goed als ze wel flink in gevecht gaat dan kan het wel eens een DA bezoekje worden.quote:Op zondag 22 november 2015 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar nu noem je alleen maar uitzonderingen van jezelf op. Denk dat je met buitenkatten meer gevaar hebt met kosten inderdaad
Die je altijd af moet kunnen dekken.quote:Op zondag 22 november 2015 19:27 schreef Fok-it het volgende:
Ja maar nu noem je alleen maar uitzonderingen van jezelf op
hoezo? is alweer paar jaar geleden en van de week lag die zo lief en schattig op de bank te slapenquote:
Tuurlijkquote:Op zondag 22 november 2015 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die je altijd af moet kunnen dekken.
Of als ze iets verkeerds eet bijvquote:Op zondag 22 november 2015 19:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Laatst had Kuroi met andere kat gevochten, hele oor onder het bloed en een dikke snee. Maar dat ging wel weer over. Maar goed als ze wel flink in gevecht gaat dan kan het wel eens een DA bezoekje worden.
quote:Op zondag 22 november 2015 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Onze hond heeft al zoveel gekost daar wil ik niet eens aan denken.
volgens mortaxx had je hem in moeten laten slapenquote:Op zondag 22 november 2015 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Daar had je wel een tijdje van kunnen backpacken.
Gvd gvd.
Ik ben bang dat dat in 2016 wel zal gebeurenquote:Op zondag 22 november 2015 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
volgens mortaxx had je hem in moeten laten slapen
dat zeg ik niet maar soms is het wel beterquote:Op zondag 22 november 2015 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
volgens mortaxx had je hem in moeten laten slapen
hoezoquote:Op zondag 22 november 2015 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar soms is het wel beter
Nahwquote:Op zondag 22 november 2015 19:32 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil ook een hond maar dat kan niet want ik ben allergisch
hoezo heeft mijn kat met penisamputatie geen een fijn levenquote:Op zondag 22 november 2015 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze moeten erna wel nog een fijn leven kunnen hebben
hij kan geen meisjes meer plezierenquote:Op zondag 22 november 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo heeft mijn kat met penisamputatie geen een fijn leven
quote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij kan geen meisjes meer plezieren
ik ben altijd op m'n hoede met hondenquote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind honden op de een of andere manier wat eng doordat ze soms van die onverwachte bewegingen maken. Aka blaffen idk ik vind dat eng
Omgquote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij kan geen meisjes meer plezieren
Ken dan ook echt geen enkele moslim die een hond niet eng of kut vindquote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind honden op de een of andere manier wat eng doordat ze soms van die onverwachte bewegingen maken. Aka blaffen idk ik vind dat eng
Mijn hond heeft denk ik in die 4 jaar 2 keer geblaft.quote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Is haram.quote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken dan ook echt geen enkele moslim die een hond niet eng of kut vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |