quote:Op zondag 22 november 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat betekent dat ze het niet naar dr zin heeft
als je een kat gaat halen uit het asiel, is t vanzelfsprekend dat het een gezonde kat is, anders geven ze je niet mee hoorquote:Op zondag 22 november 2015 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan is het natuurlijk onzin om te zeggen dat een kat niet veel kost omdat je 2 weken geen kosten heb gehad.
Mijn ouders hebben 3 katten (gehad), 1tje is nooit ziek geweest in 11 jaar, 1tje had een keertje nierstenen en moest een penisamputatie ondergaan in 13 jaar en de andere is pas 1 jaar oud en was kitten dus ander verhaalquote:Op zondag 22 november 2015 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gaat je echt tegenvallen over de jaren heen.
penisamputatie bah laat hem dan inslapenquote:Op zondag 22 november 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben 3 katten (gehad), 1tje is nooit ziek geweest in 11 jaar, 1tje had een keertje nierstenen en moest een penisamputatie ondergaan in 13 jaar en de andere is pas 1 jaar oud en was kitten dus ander verhaal
het kan wel hoor.
Mijn vorige kat was een binnenkat en moest op het laatst aan de dure medicatie door vocht achter zijn longen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:26 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat het ook een verschil is tussen buiten- en binnenkatten.
Gevalletje van mijn kat met penisamputatiequote:Op zondag 22 november 2015 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vorige kat was een binnenkat en moest op het laatst aan de dure medicatie door vocht achter zijn longen.
Ja maar nu noem je alleen maar uitzonderingen van jezelf op. Denk dat je met buitenkatten meer gevaar hebt met kosten inderdaadquote:Op zondag 22 november 2015 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vorige kat was een binnenkat en moest op het laatst aan de dure medicatie door vocht achter zijn longen.
wilden we nietquote:Op zondag 22 november 2015 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
penisamputatie bah laat hem dan inslapen
Niemand zegt dat het hoeft. Maar wel iets waar je rekening moet houden dat het kan gebeuren.quote:
Ja dat is ook zo. Laatst had Kuroi met andere kat gevochten, hele oor onder het bloed en een dikke snee. Maar dat ging wel weer over. Maar goed als ze wel flink in gevecht gaat dan kan het wel eens een DA bezoekje worden.quote:Op zondag 22 november 2015 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar nu noem je alleen maar uitzonderingen van jezelf op. Denk dat je met buitenkatten meer gevaar hebt met kosten inderdaad
Die je altijd af moet kunnen dekken.quote:Op zondag 22 november 2015 19:27 schreef Fok-it het volgende:
Ja maar nu noem je alleen maar uitzonderingen van jezelf op
hoezo? is alweer paar jaar geleden en van de week lag die zo lief en schattig op de bank te slapenquote:
Tuurlijkquote:Op zondag 22 november 2015 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die je altijd af moet kunnen dekken.
Of als ze iets verkeerds eet bijvquote:Op zondag 22 november 2015 19:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Laatst had Kuroi met andere kat gevochten, hele oor onder het bloed en een dikke snee. Maar dat ging wel weer over. Maar goed als ze wel flink in gevecht gaat dan kan het wel eens een DA bezoekje worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |