quote:Op zondag 22 november 2015 19:42 schreef pinman het volgende:
Wij hadden vroeger een Mechelse herder en twee katten voordat mijn vader en moeder erachter kwamen dat ik allergisch was voor honden en katten. Toen moesten ze weg![]()
Ik weet nog toen we ''Roodkapje'' gingen spelen met die hondToen was ik echt heel jong. 3 of 4 jaar of zo. Die hond was die wolf, ik weet niet meer wat mijn vader en moeder waren. Maar ik was. Ja. Roodkapje
![]()
![]()
Ik was toen iets van 9, ook klein tochquote:Op zondag 22 november 2015 19:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik nog een hele kleine Ama was.
4quote:
zonder dat ze met elkaar gingen paren?quote:Op zondag 22 november 2015 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was toen iets van 9, ook klein toch
[..]
4
quote:Op zondag 22 november 2015 19:58 schreef McGrath het volgende:
ik heb ooit een konijn gehad, hij was heel lekker.
Heb je ooit fazant gegeten? mijn opa had er ooit één geschoten en die kwam met kerst op ons bord, ik beet toen op een kogeltje.quote:
Nope. Is dat lekker?quote:Op zondag 22 november 2015 20:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je ooit fazant gegeten? mijn opa had er ooit één geschoten en die kwam met kerst op ons bord, ik beet toen op een kogeltje.
geen lammetjes? of kalkoenen?quote:Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef supersof het volgende:
ik eet alleen koeien, kippen en vissen
waar smaakt 't naar?quote:Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jahoor! ze hebben het tegenwoordig bij de appie ook
nopequote:
ja heel soms salamiquote:
wil je dat we een smerige opmerking gaan maken over smurrie door je keel?quote:Op zondag 22 november 2015 20:03 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie ooit oesters geprobeerd?
Ik wel, eens maar nooit weerZo'n smerige gezouten smurrie door je keel, bah.
Nee, alleen mosselen. Heel viesquote:Op zondag 22 november 2015 20:03 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie ooit oesters geprobeerd?
Ik wel, eens maar nooit weerZo'n smerige gezouten smurrie door je keel, bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |