quote:Op zondag 22 november 2015 19:42 schreef pinman het volgende:
Wij hadden vroeger een Mechelse herder en twee katten voordat mijn vader en moeder erachter kwamen dat ik allergisch was voor honden en katten. Toen moesten ze weg![]()
Ik weet nog toen we ''Roodkapje'' gingen spelen met die hondToen was ik echt heel jong. 3 of 4 jaar of zo. Die hond was die wolf, ik weet niet meer wat mijn vader en moeder waren. Maar ik was. Ja. Roodkapje
![]()
![]()
Jij als Roodkapjequote:Op zondag 22 november 2015 19:42 schreef pinman het volgende:
Wij hadden vroeger een Mechelse herder en twee katten voordat mijn vader en moeder erachter kwamen dat ik allergisch was voor honden en katten. Toen moesten ze weg![]()
Ik weet nog toen we ''Roodkapje'' gingen spelen met die hondToen was ik echt heel jong. 3 of 4 jaar of zo. Die hond was die wolf, ik weet niet meer wat mijn vader en moeder waren. Maar ik was. Ja. Roodkapje
![]()
![]()
En jij was hetero zei je?quote:Op zondag 22 november 2015 19:42 schreef pinman het volgende:
![]()
![]()
Ook nooit bang voor geweest. Terwijl we thuis geen huisdieren of iets haddenquote:Op zondag 22 november 2015 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kanme daar zo weinig bij voorstellen
Maar ik heb dan ook m`n hele leven honden gehad
ik 4 konijnen, 1 papegaai, 1 hond en 4 kattenquote:Op zondag 22 november 2015 19:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb tot nu toe duiven, konijnen, hamster en parkieten gehad. En een kikker
Hier lopen nu kippen rond in de tuinquote:Op zondag 22 november 2015 19:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb tot nu toe duiven, konijnen, hamster en parkieten gehad. En een kikker
Oh ik haat papegaaien, ze blèren altijd door een gesprek heenquote:Op zondag 22 november 2015 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik 4 konijnen, 1 papegaai, 1 hond en 4 katten
Wij wilden ook kippen maarja, uitstelgedrag. Elke dag verse eitjes.quote:Op zondag 22 november 2015 19:47 schreef pinman het volgende:
[..]
Hier lopen nu kippen rond in de tuin
Die eitjes zijn echt lekkerquote:Op zondag 22 november 2015 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wij wilden ook kippen maarja, uitstelgedrag. Elke dag verse eitjes.
haha, mijne was maar een kleintje hoor. ze (of hij, we wisten niet wat het was) kon 20 jaar worden, maar is 1 jaar geworden omdat ze ziek werd en stronteigenwijs was met antibiotica inslikken en 1 nacht later viel ze van d'r stokje neerquote:Op zondag 22 november 2015 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ik haat papegaaien, ze blèren altijd door een gesprek heen
Het stinkt daar nu zekerquote:Op zondag 22 november 2015 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
En een salamander, tot mijn vriendin hem kwijt raakte in haar kamer.
Hahahaha eigenwijsquote:Op zondag 22 november 2015 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
haha, mijne was maar een kleintje hoor. ze (of hij, we wisten niet wat het was) kon 20 jaar worden, maar is 1 jaar geworden omdat ze ziek werd en stronteigenwijs was met antibiotica inslikken en 1 nacht later viel ze van d'r stokje neer
tja, dan houdt t op he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |