ik houd me daar niet echt mee bezigquote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
katten hebben wel kleine piemeltjes he
Mijn ouders. Mijn moeder had zelfs een herdershond toen ze nog in Turkije woonden en mijn pa een bulldogquote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken dan ook echt geen enkele moslim die een hond niet eng of kut vind
Vind rustige honden wel liefquote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het toch niet :squote:
wel eens gezienquote:Op zondag 22 november 2015 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik houd me daar niet echt mee bezig
waarom jij wel, vraag ik me af
sowieso buiten op het erf als waakquote:Op zondag 22 november 2015 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn moeder had zelfs een herdershond toen ze nog in Turkije woonden en mijn pa een bulldog
Wat voor een ras is jouw hond eigenlijk?quote:Op zondag 22 november 2015 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn hond heeft denk ik in die 4 jaar 2 keer geblaft.
Golden retreiver x koningspoedel kruisingquote:Op zondag 22 november 2015 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat voor een ras is jouw hond eigenlijk?
Golden Retrievers/Labradorgoden.quote:Op zondag 22 november 2015 19:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind rustige honden wel lief
Maar die zie ik niet zo veel
Nee, maar mijn oom (woont op boerderij) had wel een pitbull als waakhond doordat een keer zijn koeien werden gestolen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso buiten op het erf als waak
Omg golden retriever pups zijn zo schattigquote:Op zondag 22 november 2015 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Golden retreiver x koningspoedel kruising
Haha de vriendin van mn broertje was zo bij mn oma in polen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ugh ik hoop echt niet dat ov ontregeld gaat raken doordat het een beetje gaat sneeuwenquote:Op zondag 22 november 2015 19:38 schreef Amarantha het volgende:
Sneeuw. Brrr. Ik ga even klagen dat ik de lente en zomer mis. Dus bij deze.
quote:Op zondag 22 november 2015 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha de vriendin van mn broertje was zo bij mn oma in polen.
Was echt VIESBANG voor hond van mn oma.
Echt grappig.
Oh god die vind ik ook engquote:Op zondag 22 november 2015 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
mn oma heeft dan ook een ROTTWEILERGOD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |