Ze hoeft niet eens over te stappenquote:Op zondag 22 november 2015 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar verkeerd reizen is bijna onmogelijk met alle apps en websites die je tegenwoordig hebt over het openbaar vervoer.
Op de een of andere manier lukt dat mij welquote:Op zondag 22 november 2015 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar verkeerd reizen is bijna onmogelijk met alle apps en websites die je tegenwoordig hebt over het openbaar vervoer.
Smoothquote:
Ik van Emmen naar Gouda.quote:Op zondag 22 november 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook, mijn eerste treinrit was naar Leeuwarden.
ik weet hoe ik bij het huis van etsu komquote:Op zondag 22 november 2015 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Ok dat zeg ik heel hard, vorige keer zat ik ook verkeerd bij Etsu maar dat was ook 1ste keer in mn leven eigenlijk.
Haha nee dit meen je niet.quote:Op zondag 22 november 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Op de een of andere manier lukt dat mij wel
Hint hint ik wilde naar Grote Markt @ Groningen, ik belandde in Drenthe.![]()
Jawel. Er stond eerst bus 5 en toen ging die rijden en opeens ging het updaten en toen zag ik dat het een bus nummer weet ik veel naar Annen werd gvdquote:
hoequote:Op zondag 22 november 2015 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik weet hoe ik bij het huis van etsu kom
Haha sorry ik moet even hard lachenquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel. Er stond eerst bus 5 en toen ging die rijden en opeens ging het updaten en toen zag ik dat het een bus nummer weet ik veel naar Annen werd gvd
Dan vraag je: gaat deze naar Groningen?quote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel. Er stond eerst bus 5 en toen ging die rijden en opeens ging het updaten en toen zag ik dat het een bus nummer weet ik veel naar Annen werd gvd
Ik heb net een gezichtscremepje op inderdaad, zo smooth.quote:Op zondag 22 november 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lukt dat mij wel
Hint hint ik wilde naar Grote Markt @ Groningen, ik belandde in Drenthe.![]()
[..]
Smooth
Ik was zo bang want mijn batterij was ook nog eens bijna leegquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha sorry ik moet even hard lachen
23/24 uurquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
wat is de langste reisduur die jullie gehad hebben met de OV?
mijne 6,5 uur.
Dit is wel een beetje wat ik ook al 5 minuten denk jaquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan vraag je: gaat deze naar Groningen?
Zo moeilijk is het allemaal niet
In Nederland? naar Groningen 3 uurquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
wat is de langste reisduur die jullie gehad hebben met het OV?
mijne 6,5 uur.
Ik iets meer dan 3,5 uur. Van Emmen naar Tilburg.quote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
mijne 6,5 uur.
17 uur met bus van west turkije naar midden turkije, als dat binnen de ov bedoelingen valtquote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
mijne 6,5 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |